in januari is de download snelheid verhoogd naar 4mbit.
maar nu blijkt (na controle door KPN) dat het modem (alcatel speedtouch 510 ethernet analoog modem) niet meer dan 2mbit aan kan. terwijl het dat wel zou moeten kunnen. het modem is dus eigenlijk stuk.
maar nu wil KPN mij niet een nieuw modem geven omdat het net 2 maanden uit de garantie periode is.
ik kon vorig jaar januari (toen ik het modem kreeg) nog niet zien dat het nooit zou gaan werken met snelheden hoger dan 2mbit.
pas sinds de verhoging aan KPN's kant blijkt dat het modem dat dus niet kan.
kan ik dit aanvechten?
abonnementsvorm gewijzigd, dus nieuw soort garantie op het modem?
of heb ik dikke pech en moet ik zelf een nieuw modem kopen?
het modem is dus eigenlijk sinds aankoop al niet goed. hetgeen pas nu aan het licht KON komen. dan kan ik daar toch niets aan doen?
graag jullie input.
maar nu blijkt (na controle door KPN) dat het modem (alcatel speedtouch 510 ethernet analoog modem) niet meer dan 2mbit aan kan. terwijl het dat wel zou moeten kunnen. het modem is dus eigenlijk stuk.
maar nu wil KPN mij niet een nieuw modem geven omdat het net 2 maanden uit de garantie periode is.
ik kon vorig jaar januari (toen ik het modem kreeg) nog niet zien dat het nooit zou gaan werken met snelheden hoger dan 2mbit.
pas sinds de verhoging aan KPN's kant blijkt dat het modem dat dus niet kan.
kan ik dit aanvechten?
abonnementsvorm gewijzigd, dus nieuw soort garantie op het modem?
of heb ik dikke pech en moet ik zelf een nieuw modem kopen?
het modem is dus eigenlijk sinds aankoop al niet goed. hetgeen pas nu aan het licht KON komen. dan kan ik daar toch niets aan doen?
graag jullie input.