Toon posts:

[Canon i865] Goedkope Cartridges

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een splinter nieuwe Canon i865 Printer aangeschaft (nog niet eens aangesloten). Maak ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie met alternative cartridges. Ik heb tot nu toe 2 sites gevanden waar je voor ca. 5 euries een cartridge kan bestellen die, als je hun mag geloven, net zo goed is als de originelen.

- http://www.digitalrevolution.nl
- http://www.inkclub.nl

Zijn er mensen die deze cartridges geprobeerd hebben? en wat de ervaringen met deze alternative cartridges? of zijn er misschien nog meer sites/merken die alternatieve cartridges verkopen? en wat zijn de gebruikerservaringen hier dan mee.

Kortom: gebruikers ervaringen gewenst voor de alternative cartridges voor de canon i865.

Verwijderd

Ik zou er niet aan beginnen. Gebruik alleen orginele patronen als je garantie je lief is.
Kijk hier Consumentenprotest brakke printkoppen
Niet dat je met orginelen nooit in de problemen zult komen (zie de reviews op kieskeurig.nl ook bij de duurdere printers), maar Canon zal niet mekkeren.

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 14:19

dodo79

witte dikke tonnie

hier geen problemen met de niet originele cartridges.
Kleuren komen hetzelfde over als met de originele inkt.

Wat betreft de kop, dat kan ook met een originele cartridge gebeuren.
Mijn oude printer bjc-240 van canon deed het ook niet meer met een originele canon cartridge.

Komt er nog eens bij dat de kop van de i865 gewoon vervangbaar is.

Ik had mijn cartridges van www.123inkt.nl

omdat het kan!

Verwijderd

Deze e-mail kreeg ik van beat-it.nl:

>>

Geachte heer,

Helaas verkopen wij geen losse printkop voor de Canon i 320. Ik heb wel
een bedrijf voor u gevonden die hem verkoopt, op aanraden van Canon. Dit
is VAS Supplies, zij zijn te bereiken op 013-5773300. Omdat ik toch wel
nieuwsgierig was wat de printkop kost heb ik ze ook maar gebeld: 99,45
euro exclusief btw.
<<

Canon printkoppen zijn los te verkrijgen, maar vaak zo duur (80-150% van de printer nieuwprijs) dat je van ellende dan maar een nieuwe printer koopt.

Nogmaals (zie mijn hierboven aangehaalde draadje); het is van de gekke dat bij normaal gebruik van een apparaat, je dit bij het vuil kunt zetten als je garantie verlopen is en losse onderdelen zo duur zijn.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Neem ze niet, Ik heb ze gebruikt en ze gaan veeeel korter mee. De orginele zijn echt zo duur niet meer. Bovendien is canon een stuk goedkoper. Wil je toch een goedkoper merk neem dan Pelican die gaan vrijwel net zolang mee dunne inkt en goede kleuren.
Eerlijk gezecht vind ik het een beetje gepruts om op zo'n goede printer met mooie kleuren, immitatie inkt erin te stoppen.
Als je foto's niet mooi zijn of je printerkop overlijd/verstopt dan is het een Kut-canon terwijl het toch echt de schuld is van de pruts inkt, Heb je enig idee hoeveel geld bedrijven als canon/hp/epson uitgeven aan ontwikkeling van inkt? dat kopen ze echt niet zomaar ff in bij de zelfde inktboer.
Ik ben het wel met je eens dat inkt duur is!

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Ikzelf heb al zeer lange tijd een i865.

Ik heb meteen bij www.refillink.nl navul-flesjes gekocht voor mijn nieuwe (toendertijd) aanwinst. Deze inkt gebruikte ik, voordat ik de i865 had, ook in een HP (waar ik ook nooit problemen mee had).

Ik heb nu de inktpatronen al tig keer nagevuld, en tot op heden nog nooit problemen gehad.

De patronen (die overigens alleen als inkttankje fungeren), zijn nog de originele !

Je koopt gewoon een refil-kit, even de handleiding lezen, en klaar is Klara !

De eerste keer navullen is wel even knoeien (ligt aan de persoon). Daarna gaat het zeer snel. Na 5 minuten kan je al weer door printen !

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04
Ik heb de i550 en gebruik al vanaf het begin (nadat de originele cartridges leeg waren) imitatie cartridges van Pelikan. Niet duur en gewoon goed. Heb inmiddels al ongeveer 10 setjes (dus 10x4=40) cartridges erdoorheen gejaagd en heb geen problemen gehad.

Verwijderd

Refill inkt is wel goed maar ook duur.
Bij www.stealx.nl krijg je ten eerste een veel grotere hoeveelheid en ten tweede voor veel minder geld.
De kwaliteit is overigens uitstekend !!

Verwijderd

Ik heb de S330 en die heeft, dezelfde cardridges als de i865. Ik heb vorige keer bij digital revolutions voor 27,50 3x kleur en 3x zwart gekocht en geloof me. Ze zijn net zo goed als de originele.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En nu is het wel duidelijk. Nokken met spammen over navul-inkt mereal!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.