Toon posts:

Windows Xp Activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yow,

Ik heb net ff me pc opnieuw geinstaleerd maare nu krijg ik steeds een melding dat ik Windows Xp moet activeren omdat ik al meerdere pc's hier thuis daarmee heb geinstaleerd maare ik kan mijn instalatie code daar niet invullen om te activeren omdat hij dus te vaak is gebruikt wat kan ik hier tegen doen zodat het opgeslost wordt???

Ik heb het al is een x eerder gehad de laatste x nog maar toen heb ik het zelf opgelost alleen weet niet meer hoe :P 8)7

Alvast bedankt

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ms bellen cq. kijken of een winkel losse stickerts verkoopt.

edit:
zelf gooit ik er resetnogwat overheen :P

[ Voor 35% gewijzigd door PipoDeClown op 19-04-2004 18:19 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Je kunt hem kraken of microsoft op bellen en zeggen, niet zeuren activeer dat ding.

Verwijderd

mja, je kunt hoog of laag springen, je mag een licentie maar op 1 pc tegelijk installeren.

natuurlijk is er wel wat aan te doen (dat ga ik echt niet lopen ontkennen hoor), zie www.google.nl , maar dat had je zelf natuurlijk ook al begrepen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 17:50 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Meerdere PC's installeren met 1 licentie gaat officieel niet, moet je meerdere licenties kopen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je XP legaal hebt, dan kan je je probleem ook voorleggen aan de helpdesk van Microsoft... Zij kunnen je dan veel beter hierbij helpen in plaats van 'wij' ;)

En als je hem op meer dan het aantal heb geïnstalleerd dat jou licentie toetstaat, kan je ook een nieuwe licentie erbij kopen? :?
PipoDeClown schreef op 19 april 2004 @ 17:48:
ms bellen cq. kijken of een winkel losse stickerts verkoopt.
zelf gooit ik er reset5 overheen :P
Die losse stickers die je bedoelt krijg je alleen bij een PC, dus denk niet dat er een winkel is, die ze los zal verkopen ;)
XanderH schreef op 19 april 2004 @ 17:49:
Meerdere PC's installeren met 1 licentie gaat officieel niet, moet je meerdere licenties kopen.
Meestal koop je een 1-2 CPU('s) licentie. Dus je kan XP dan wel op 2 PC's installeren, mits ze niet in dual-opstelling zijn ;)

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 19-04-2004 17:52 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:48:
Je kunt hem kraken of microsoft op bellen en zeggen, niet zeuren activeer dat ding.
Niet zeuren en een licentie kopen voor elke pc.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd had ik al bekeken maar het is op te lossen ik heb het al eerder opgeslost alleen weet niet meer hoe...
Maar denk je nou echt dat er mensen zijn die voor elke pc een nieuwe software pakket erbij koopt ben je wel heel stom bezig kost hande vol geld

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

sdomburg schreef op 19 april 2004 @ 17:50:
[...]
waarom zou je zoveel geld moeten uitgeven om je pc's in je eigen gezin te moeten installeren? er is niet eens een mogelijkheid voor korting.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom maare ik heb legale xp cd... en ga dus niet voor heel me gezin op elke pc een nieuwe instalatie pakket kope

Verwijderd

GJ-tje schreef op 19 april 2004 @ 17:50:
[...]
Meestal koop je een 1-2 CPU('s) licentie. Dus je kan XP dan wel op 2 PC's installeren, mits ze niet in dual-opstelling zijn ;)
O-)

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
PipoDeClown schreef op 19 april 2004 @ 17:51:
[...]

waarom zou je zoveel geld moeten uitgeven om je pc's in je eigen gezin te moeten installeren? er is niet eens een mogelijkheid voor korting.
omdat hier geen illegale activiteiten mogen mischien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:53:
ja daarom maare ik heb legale xp cd... en ga dus niet voor heel me gezin op elke pc een nieuwe instalatie pakket kope
als je hem voor meerdere pc's gebuikt issie niet legaal. punt uit.

natuurlijk kan het wel, maar dat mag op GOT nou eenmaal niet.

Verwijderd

Topicstarter
de uitleg ook niet???

Verwijderd

sdomburg schreef op 19 april 2004 @ 17:50:
[...]

Niet zeuren en linux gratis instaleren.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:51:
Ja idd had ik al bekeken maar het is op te lossen ik heb het al eerder opgeslost alleen weet niet meer hoe...
Maar denk je nou echt dat er mensen zijn die voor elke pc een nieuwe software pakket erbij koopt ben je wel heel stom bezig kost hande vol geld
Tja, en toch MOET HET als je legaal wilt blijven werken.

Wil je niet alles legaal, goed, jouw keuze, maar daarmee gaan wij je hier niet verder helpen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

nee, daar heb ik wel eens een PM voor gehad.
maar laat ik het zo zeggen: als jij niet in staat bent om dat zelf binnen tien minuten uit te zoeken mag je nooit meer een computer aanraken :P

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:53:
Dat is waar, ik heb mij zelf ook eens een auto gekocht en ben naar de garage gegaan om te vragen dat hij mij er nog twee kon geven, want ik heb wel een heel gezin!!

Doe normaal : PC kopen = Licentie kopen.

Wat een kromme redenering!

EDIT : Typo

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Haha nou ik kijk wel ff wat ik in me oude sokken heb zitten ;)
In ieder geval bedankt

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
gewoon naar microsoft bellen, je krijgt zo een andere activatiecode

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 19:12
Inderdaad. en anders kun je altijd nog met behulp van de medewerker ( s ) je productcode wijzigen en dan een nieuwe key invoeren.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, idd:
XP installeren op 2e pc betekend dus ook 2e licentie nodig. simpel.

Neem verder even het volgende door mbt je topicstart:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.