Ik heb een infinity Reference 1230w woofer (nom. 300Watt/ max 1200Watt) en speelt in een 27 liter gesloten kast (met demping en schotten erin). Ik heb er een JBL 80.4 waar ik 2 kanalen van gebrugd hebt voor de woofer (en zou 160 watt moeten geven). Ik gebruik de andere 2 kanalen voor mn 6/9 3-weg speakers.
Het geluid zoals het nu is klinkt echt voortreffelijk (voor in een auto dan
)
Alleen als ik echt harde bassnummers speel krijg ik een raar bijgeluid.
Na een nader onderzoek kwam ik erachter dat het van mijn woofer afkomt. De kist maakt NIET het bijgeluid maar het is echt de woofer zelf ?!?!? Ik heb wel de woofer omgedraaid (dus met magneet naar buiten *Fenomeen wat in de car-audio wereld vaker voorkomt*).
Ik heb niet veel zin om de woofer om te draaien (ivm extra gat boren in me kast voor aansluiting, en mijn inhoud van mijn kast klopt dan niet meer ...
maw overnieuw beginnen
).
Het klinkt alsof er karton aan de conus vast zit wat mee wapperd.
Wat zou dit rare bijgeluid kunnen wezen???
Het geluid zoals het nu is klinkt echt voortreffelijk (voor in een auto dan
Alleen als ik echt harde bassnummers speel krijg ik een raar bijgeluid.
Na een nader onderzoek kwam ik erachter dat het van mijn woofer afkomt. De kist maakt NIET het bijgeluid maar het is echt de woofer zelf ?!?!? Ik heb wel de woofer omgedraaid (dus met magneet naar buiten *Fenomeen wat in de car-audio wereld vaker voorkomt*).
Ik heb niet veel zin om de woofer om te draaien (ivm extra gat boren in me kast voor aansluiting, en mijn inhoud van mijn kast klopt dan niet meer ...

Het klinkt alsof er karton aan de conus vast zit wat mee wapperd.
Wat zou dit rare bijgeluid kunnen wezen???

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD