Ik heb van de week via pick2pay.nl een Sony KV32FX68 gekocht. Nou hoorde ik van de modern en de BCC dat Sony een actie op deze toestellen heeft zitten, waarbij je kan kiezen tussen €100,- cashback of een Sony Playstation 2.
Echter ik heb deze bon niet bij het toestel gekregen, waarop ik Sony heb gebeld. Die kunnen / willen de bon niet naar me opsturen, en de leverancier doet ook moeilijk.
Echter ik heb deze bon niet bij het toestel gekregen, waarop ik Sony heb gebeld. Die kunnen / willen de bon niet naar me opsturen, en de leverancier doet ook moeilijk.
Antwoord van mij aan de hand van 2 sony medewerkers:Wij hebben zelf geen direct contact met de inkoop van Sony, dit gebeurd via een inkoopcentrale. Indien zij formulieren of bonnen hebben, dan krijgen wij die meegeleverd. Dit gaat ook altijd 1 op 1 (televisie en bon), indien deze bonnen en niet bij zitten, kunnen wij er ook niet meer aankomen. Dit betekend dat deze televisies zijn ingekocht bij Sony van een voorraad waar deze bonnen dus niet bij zaten.
Nogmaals dit is een actie van Sony. Zou deze actie ook bij ons gegolden hebben, dan had dit ook op onze site gestaan.
Mvg Bert Teunissen
Pick2pay
Maar ze willen die bonnen niet voor me bestellen, heeft iemand een tip voor me (of een bon die die even wil scannen?) hoe ik aan die bon kan komen. €100,- terugkrijgen is altijd leuk natuurlijkGeachte heer/mevrouw,
De bonnen kunnen worden besteld bij Sony, indien de leverancier deze niet meer heeft. Dit is mij door twee medewerkers van Sony bevestigd, en het heeft niets te maken met het 1 op 1 leveren van een bon / tv of met een voorraad waarbij deze bon niet zou zitten. Het gaat gewoon om alle toestellen verkocht na 1 april aan de consument, niet geleverd aan de leverancier na 1 april. Indien de bon er niet bij zat, dan kan de leverancier (of de uwe) hem gewoon bestellen waarop de bon wordt opgestuurd. Dus mijn verzoek is om deze even te bestellen, dan wel uw leverancier deze te laten bestellen.
Met vriendelijke groet,
Sander