N-Gage mic en speaker 'aanpassen'?

Pagina: 1
Acties:

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Hey, ik had deze vraag al in een andere post geplaatst maar dat was nogal off-topic dus ik maak maar een nieuw topic voor mijn vraag:

Denken jullie dat het mogelijk moet zijn om de microfoon en de speaker voor het telefoneren te 'modden' en ipv aan de zijkant aan de voorkant naar buiten te laten komen?

Ik wil namelijk niet de n-gage2 aangezien bij deze telefoon de mp3 en radio functies eruit zijn gehaald en de N-gage2 volledig gericht is op gamen. Ik zalde N-Gage niet veel voor de games gebruiken maar ik vind het design gewoon cool, de mp3 speler relaxed, de radio chill en de rest ook....

Ik zat een beetje rond te zoeken naar sites waar mensen dit al eerder geprobeerd hebben, maar heb nog niets gevonden...

Denken jullie dat dit onbegonnen werk is of zou het theoretisch wel mogelijk moeten zijn?

Verwijderd

Lijkt me onbegonnen werk :P meestal zit alles in zo´n telefoon gepropt, om het zo klein mogelijk te houden, en er lijkt me dus geen plek te zijn voor een speakertje en microfoon anders dan de originele plek.

Verwijderd

Bel via een headset?

• DJMurtz
jawel maar als je gebeld word heb je niet altijd je headset op/bij je

maar goed, als ik de N-gage binnen heb ga ik hem eens voorzichtig open halen en kijken hoe volgepropt dat ding zit en kijken of er mischien nog plaats is om de speaker en mic te verplaatsen...

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:24:
Bel via een BlueTooth headset?
Zo beter ?? O-) Staat bovendien best 1337 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DJMurtz
nero355 schreef op 18 april 2004 @ 16:41:
[...]

Zo beter ?? O-) Staat bovendien best 1337 8)
weer iets dat je niet altijd op zult hebben en mischien wel eens leeg zal zijn oid....

Kunnen we effe back on topic, zijn er nog mensen die WEL denken dat dit mogelijk is? :*)

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

DJMurtz schreef op 18 april 2004 @ 16:43:
[...]

weer iets dat je niet altijd op zult hebben en mischien wel eens leeg zal zijn oid....

Kunnen we effe back on topic, zijn er nog mensen die WEL denken dat dit mogelijk is? :*)
Tja, ik wil niet lullig overkomen, maar volgens mij was het ontopic, want is er verder geen andere mogelijkheid. Bij de meeste (alle?) telefoons zitten deze dingen gewoon rechstreeks op de print vast en erin verwerkte. Het hele systeem is speciaal ontworpen voor die mic en die luidspreker, bij gebruik van andere dingen zal je er rekening mee moeten houden dat ze niet meer vermogen gebruiken en maar een bepaalde hoeveelheid geluid terugkoppelen en bovendien alles ook nog eens los te koop moet zijn (de officiele dingen krijg je er niet heel af) en dan ook nog eens aansluitbaar moet zijn op de printplaatpuntje. Volgens mij is het een (zo goed als) onmogelijke zaak.

Ceci n'est pas une signature!

• DJMurtz
okeej, dat noem ik pas back on topic O-)

Nou goed, als het inderdaad op de printplaat vast zit is het een onbegonne zaak, dan maar zorgen dat ik altijd mijn headset bij me heb B)

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 08:59
Ik heb er zelf ook 1 ('n N-gage) en zat eigenlijk te denken aan een soort bluetooth headset maar dan in de vorm van een kleine foon zodat je die op kan nemen als je N-gage gaat! (een normale headset vind gewoon niet mooi!
Gewoon n-gage in je tas/jas laten en je "mini-foon-bluetooth-headset" opnemen!

Weet iemand of er zoiets bestaat? misschien dat de topic starter hier ook "genoegen" meeneemt.

• DJMurtz
inderdaad zoiets klinkt al beter, ik heb zelf wat zitten zoeken naar bluetooth headsets (dus geen bluetooth 'telefoons') en alhoewel ik de bluetrek G2 wel mooi vind (http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2.htm) blijf ik het maar een raar beeld vinden mensen die met zo een headset rondlopen. Maarja, mischien moeten we hier allemaal gewoon maar snel aan gewend raken en lopen we allemaal met zo een ding rond over een jaartje 8)

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 08:59
DJMurtz schreef op 18 april 2004 @ 17:44:
inderdaad zoiets klinkt al beter, ik heb zelf wat zitten zoeken naar bluetooth headsets (dus geen bluetooth 'telefoons') en alhoewel ik de bluetrek G2 wel mooi vind (http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2.htm) blijf ik het maar een raar beeld vinden mensen die met zo een headset rondlopen. Maarja, mischien moeten we hier allemaal gewoon maar snel aan gewend raken en lopen we allemaal met zo een ding rond over een jaartje 8)
Nee het ziet er wel strak uit maar nee...
Ik blijf gewoon bellen met mn foon en spelen/mp3-en/radio-en/internet met de n-gage, zo hoef ik als ik bijvoorbeeld uit ga niet de hele n-gage mee te slepen! ;)

En mocht er een goed uit ziende bluetooth none-headset komen dan kijk ik wel weer...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het zal vast wel kunnen maar
• 1: het geluid van de microfoon/speaker is minder omdat de aansluitingen langer zijn geworden.
• 2: het is nooit helemaal netjes te krijgen, omdat je de behuizing moet modden, en bij kleine dingetjes als een microfoontje valt een foutje meer op, en waarschijnlijk is er onder de behuizing geen ruimte genoeg.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

DJMurtz schreef op 18 april 2004 @ 16:20:
Hey, ik had deze vraag al in een andere post geplaatst maar dat was nogal off-topic dus ik maak maar een nieuw topic voor mijn vraag:

Denken jullie dat het mogelijk moet zijn om de microfoon en de speaker voor het telefoneren te 'modden' en ipv aan de zijkant aan de voorkant naar buiten te laten komen?

Ik wil namelijk niet de n-gage2 aangezien bij deze telefoon de mp3 en radio functies eruit zijn gehaald en de N-gage2 volledig gericht is op gamen. Ik zalde N-Gage niet veel voor de games gebruiken maar ik vind het design gewoon cool, de mp3 speler relaxed, de radio chill en de rest ook....

Ik zat een beetje rond te zoeken naar sites waar mensen dit al eerder geprobeerd hebben, maar heb nog niets gevonden...

Denken jullie dat dit onbegonnen werk is of zou het theoretisch wel mogelijk moeten zijn?
Beste DJMurtz,

Bij deze is het zeker mogelijk om de aanpassing te doen die jij wilt!!!
Ik heb het gelezen op: www.allaboutngage.com en daar staat hoe het moet. De exacte link is: http://www.allaboutngage.com/viewarticle.php?id=76

Je maakt een heel klein gaatje op de plaats van je oorluidspreker en een klein gaatje in de achterkant. De schrijver van de mod zegt dat de geluidssterkte hierdoor niet veranderd.
Pagina: 1