Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Sinds kort heb ik een auto en ik wil al een tijdje een PDA met GPS en stomstom2/3.
offtopic:
IK rij op de a15/a16/a27/a58 voor de mensen die waarde aan hun lak hechten })

Ik twijfelde daarom tussen de Ipaq 2210 (werk hebben we er 50 van) en de Asus MyPaL 620BT maar sinds vorige week is de MyPal 716 verkrijgbaar en deze heeft Wlan onboard en Bluetooth en cf en sd sloten. Schijnt ook als telefoon gebruikt te kunnen worden maar daar is verder niks over te vinden. Behalve dat asus het hier roept http://www.asus.com/products/pda/a716/index.htm

Nu is mijn vraag zijn er mensen die al een 716 hebben ? , En wat wordt er allemaal ondersteund.

Wat ik er mee wil doen:

- TomTom2 navigatie (met bluetooth gps of gps muis / gps cfcard is nog beetje onduidelijk om dat ik twijfel aan het functioneren van de bleutooth icm met tomtom, collega mee zien rommelen tijdens het rijden conclusie was dat we zonder tomtom op bestemming kwamen, daarin tegen heeft een andere collega z`n ipaq naar de eeuwige jachtvelden geholpen door z`n connector te slopen. )
- MiniStumbler voor AP`s zoeken (wordt het wlan kaartje ondersteund ?)
- Draadloos internettten icm met m`n Linksys AP. (dat moet opzich lukken)
- Synchroniseren met de IPAQ server van m`n werk. (SyncML)
- Beetje filmkijken in de file mischien. (als de auto stil staat mag je namelijk ook "niet handsfree" bellen :Y)
- Gebruiken als AB voor de TV/Radio/Rest (Ipaq`s hadden nevo maar kan dit ook op andere ppc`s en wat kost dat dan ?)

[ Voor 14% gewijzigd door raymonvdm op 16-04-2004 11:53 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

De Ipaq's hebben behalve NEVO ook een erg sterke IR led.

Ik zou voor de A730 gaan die resolutie is sweet :P Ik heb net mijn tungsten T|3 verkocht en ga waarschijnlijk de A730 aanschaffen.

Lees deze ook even door

Alle punten die beneden staan vermeld zul je kunnen uitvoeren. Alleen de AB-functie gaat misschien problemen opleveren.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

ik zou ook voor de A730 gaan mits deze betaalbaar is :)

Verwijderd

tis geen tomtom 2 meer maar 3,

• raymonvdm
Maar is er nog niemand die een 716 heeft ? de 730 is wel leuk kwa specs maar ook gelijk een stuk duurder.

En ik loop nu elke keer weer tegen het feit aan dat zo`n tomtom gadget toch best handig geweest was. Ik twijfel alleen nog over de GPS oplossing, zo`n insteekkaart is mischien wel handig of mischien toch via bleutooth omdat je dan geen kans hebt op afbreken van connectors. wat vinden jullie?

[ Voor 32% gewijzigd door raymonvdm op 17-04-2004 20:58 ]

• raymonvdm
Is er trouwens iemand die de "roddel" kan ontkrachten dat bij de mypal 716 bluetooth en wireless niet gelijktijdig gebruikt kunnen worden. Ik wil hem namelijk ook gebruiken als VOIP-Phone in combinatie met het AP op het dak en een Bleutooth headset. En dat kan dus niet als ze niet gelijktijdig gebruikt kunnen worden dan moet er alsnog een losse cf kaart bij. En dat wil ik juist voorkomen.

Zijn er ook mensen die weten hoe je aan GSM/GPRS kaarten komt om van je PDA een SmartPhone te maken ? En zijn er Sleeves voor een Mypal 716 ? Ik twijfel op dit moment nog steeds tussen de Ipaq 2210 en MyPal 716 voordeel van de 716 is dat ie wlan heeft dat scheelt dus cf slot, voordeel van de 2210 is dat er veel meer over te vinden is.

HlP ik weet het niet meer.

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
raymonvdm schreef op 19 april 2004 @ 19:34:
Is er trouwens iemand die de "roddel" kan ontkrachten dat bij de mypal 716 bluetooth en wireless niet gelijktijdig gebruikt kunnen worden. Ik wil hem namelijk ook gebruiken als VOIP-Phone in combinatie met het AP op het dak en een Bleutooth headset. En dat kan dus niet als ze niet gelijktijdig gebruikt kunnen worden dan moet er alsnog een losse cf kaart bij. En dat wil ik juist voorkomen.
.
sorry maar de mypal a716 heeft een probleem met bluetooth en wifi tegelijk te gebruiken op software matig gebied, en hardware matig gebied... er zal in de toekomst dus ook geen patch voor komen....

• raymonvdm
Heb je een linkje of iets waar dit bevestigd wordt ?

Verwijderd

IK rij op de a15/a16/a27/a58 voor de mensen die waarde aan hun lak hechten

kun je deze eens uitleggen snap hem niet????

maar goed navigatie pakket is hp 2210 icm tomtom, alleen die tomtom muizen zijn beejte waardeloos

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:42
Schizoveen schreef op 20 april 2004 @ 10:35:
[...]

sorry maar de mypal a716 heeft een probleem met bluetooth en wifi tegelijk te gebruiken op software matig gebied, en hardware matig gebied... er zal in de toekomst dus ook geen patch voor komen....
Ik denk dat dit voor de meeste aparaten zal gelden aangezien bluetooth en Wlan volgens mij op dezelfde frequentie zitten en elkaar dus storen?

• raymonvdm
Hmm ga ik daar eens wat meer info over vinden, dan nog even wachten tot ook de Mypal 716 GPS kit op meerdere plekken te koop is. Heb hem nu pas in 1 winkel gevonden.

Verwijderd

Ik dacht dat Asus een goedkoop kloon-merk was!:? of heb ik dat verkeert begrepen...? Heb de My-Pal 716 niet kunnen vinden heeft iemand daar meer info(link) over? De gps kit heb ik hier kunnen vinden: http://www.comp.nl/cgi-bi...nfo=PRODUCT_0000001863... :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Asus is dus echt een geen goedkoop kloon merk....ze zijn een A merk :)
Ik heb weliswaar een Ipaq, maar een Asus staat garant voor robuustheid en performance.

Sterker nog, een van de snelste pda's op de markt zijn die van Asus.

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 21-04-2004 08:35 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1