Hallo,
Ik zit hier met de pc van mijn vriendin en deze gaat naar 2 a 3 seconde vanzelf uit.
Soms als je hem dan ff laat staan gaat hij ook zo weer spontaan aan.
Eerst stond op de pc Windows 98 en een goede maand terug begon dit probleem. Ik dus netjes windows XP erop gezet en weg was het probleem. Alleen nu een maand later doet hij het weer.
Ik heb alle onderdelen er al uitgehad behalve de Videokaart maar als alles eruit is doe hij dit nog steeds.
Er zit ook al een andere voeding op.
Een maand geleden begon hij hier dus mee toen heeft hij het een maand gedaan en weer hetzelfde probleem.
Specs:
Intel Pentium III 450 Mhz
Gigabyte GA-6BXC (type voor wat ik kan zien)
2 x 128 MB SD
Zo doet hij het perfect en dan is ineens weer het probleem.
Ik het op GoT gezoch maar daar bleek het meestal de processor koeler te zijn, deze is nooit los geweest, dus dat kan het niet zijn volgens mij.
Wat kan ik hier aan doen want ik weet het niet meer
Ik zit hier met de pc van mijn vriendin en deze gaat naar 2 a 3 seconde vanzelf uit.
Soms als je hem dan ff laat staan gaat hij ook zo weer spontaan aan.
Eerst stond op de pc Windows 98 en een goede maand terug begon dit probleem. Ik dus netjes windows XP erop gezet en weg was het probleem. Alleen nu een maand later doet hij het weer.
Ik heb alle onderdelen er al uitgehad behalve de Videokaart maar als alles eruit is doe hij dit nog steeds.
Er zit ook al een andere voeding op.
Een maand geleden begon hij hier dus mee toen heeft hij het een maand gedaan en weer hetzelfde probleem.
Specs:
Intel Pentium III 450 Mhz
Gigabyte GA-6BXC (type voor wat ik kan zien)
2 x 128 MB SD
Zo doet hij het perfect en dan is ineens weer het probleem.
Ik het op GoT gezoch maar daar bleek het meestal de processor koeler te zijn, deze is nooit los geweest, dus dat kan het niet zijn volgens mij.
Wat kan ik hier aan doen want ik weet het niet meer