Hoi beste mensen
Ik zat hier van middag op mn kamer en zag dat mn laptop 2 access points had gevonden (heb sinds kort een 2200bg kaartje in mn centrino echt mega bereik vergeleken met de 2100 van daar waarschijnlijk het ontvangst). Nu kan ik dus gewoon internetten en zelfs hun router configureren omdat het een belkin is en de orginele instelling is dan zonder password
(heb die ook thuis staan dus vandaar dat ik dat weet ). Nu heb ik deze kamer nog voor 1 week en heb geen internet hier dus denk ik gebruik even deze verbinding nog voor 4 dagen. Alleen wil ik even weten wie de aldsl provider is van deze verbinding want ik zou het toch lullig vinden als ze een 250mb data limiet hebben en ik ze dus op koste jaag, want dat is niet mijn bedoeling! Dus nu is mijn vraag hoe kan ik uit het ip adres de provider vinden (als het zelfs mogelijk is) zodat ik kan kijken wat voor adsl abo's die provider heeft en als die allemaal fair use zijn deze verbinding gebruiken. De downloads snelheid is ongeveer die van light rond de 70kb/s.
Nog een vraag volgende week verhuis ik dus naar een andere kamer met internet, nu is mijn vraag hoe kan ik deze mensen op de hoogte stellen van hun lekke draadloos wannneer ik weg ga. Is er een mogelijkheid om een bericht te sturen naar hun pc zodat ik ze op de hoogte kan stellen?
Groetjes ChrisT
nog even nadrukkelijk ikwil deze mensen zeker niet op koste te jagen!
Ik zat hier van middag op mn kamer en zag dat mn laptop 2 access points had gevonden (heb sinds kort een 2200bg kaartje in mn centrino echt mega bereik vergeleken met de 2100 van daar waarschijnlijk het ontvangst). Nu kan ik dus gewoon internetten en zelfs hun router configureren omdat het een belkin is en de orginele instelling is dan zonder password
Nog een vraag volgende week verhuis ik dus naar een andere kamer met internet, nu is mijn vraag hoe kan ik deze mensen op de hoogte stellen van hun lekke draadloos wannneer ik weg ga. Is er een mogelijkheid om een bericht te sturen naar hun pc zodat ik ze op de hoogte kan stellen?
Groetjes ChrisT
nog even nadrukkelijk ikwil deze mensen zeker niet op koste te jagen!