Antec Performance Series ??

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Antec Performance Series ATX Case (SX1030 EC)

Antec Performance Series ATX Case (SX830 EC)

Welke vinden jullie beter..?

Als je deze kast zelf heb wil ik wel horen hoe hij bevalt.. (neej niet zo :))

Ik wilde deze kast gaan gebruiken voor mij nog te kopen T-Bird 1ghz .. die ga ik dan overclocken... heeft deze kast een goeie airflow en een beetje ruimte is ook wel makkelijk..

Greetz

edit:
TYPOS SUX :(

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik heb de 1030. Die vind ik gewoon mooier! Het deurtje is nogal gammel maar dekt hem wel mooi af! Aan de binnenkant verschillen ze niet zo heel veel geloof ik... GEwoon nemen welke jij het mooist vindt! Genoeg ruimte, en ook een goede airflow, kreeg er 2 fans bij... Zitten aan de achterkant ter hoogte van cpu, dus das wel goed!

Insanus sum

Verwijderd

Hoe gammel is gammel?

• Black_Adder
Ja idd hoe gammel is gammel.. en kan je het deurtje er ook aframmen of niet? (ik bedoel met aframmen.. erafhalen :))

edit:
Ik zie dat de 830 zonder deurtje is ..klopt dat?

• Abu

Abu

Abu!

Ja de 830 is zonder deurtje, en gammel betekend gammel. Als je er tegenaan loopt ligtie ernaast. Je kan hem er ook heel makkelijk aflaten...

Insanus sum

Verwijderd

Dit is de 1030

Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030.jpg

Dit de 830

Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/830.jpg

Verwijderd

Hey Abu dan is dat ding van jou wel heel brak ofzo. Kijk als je er hard tegen aan knalt ok... Maar lijkt me niet dat hij er zo af vliegt bij minste of geringste.

• Abu

Abu

Abu!

Ik zal even proberen uit te leggen hoe het deurtje gemonteerd is:

Aan de boven- en onderkant van het deurtje steekt een klein eeh stokje. Die stokjes gaan in twee gaatjes in de kast waardoor die scharniert. Bij de bovenkant, waar dat stokje in dat gaatje gaat, zit er maar een half gaatje (Zodat je hem er heel makkelijk uit kan halen). Ik heb gewoon een 1030, dus niet extra gammel oid... Hij staat op mijn buro dus ik heb er helemaal geen last van ofzo, maar als je je pc op die manier wilt beveiligen tegen je broertje, dan hoop ik dat je een dom broertje hebt! :) Maar er af vliegen bij het minste of geringste doetie inderdaad niet.

Insanus sum

Verwijderd

Jah ok :) Gaat mij niet erom dat ie beveiligd is ofzo :) je krijgt het toch wel open :) maar gaat erom da ie gewoon mooi is en als serverkast moet dienen en is mooi als alles achter deur is opgeborgen. LMD *D

• Black_Adder
Phew gelukkig ik heb geen vervelend broertje alleen een stomvervelend zusje! :(

edit:
OOPS ONZIN STUKJE d8 dat de 830 kleiner was dan de 1030

• Abu

Abu

Abu!

LMD?

Nou dattie mooi is kun je wel zien :9~ !!
Zelf vind ik hem een stuk mooier dan de 830... In het gebruik zullen ze niet zoveel verschillen, maar het oog wil ook wat toch? Ik heb achter het "rooster" aan de voorkant een blauwe neon gemaakt en er komt nu een blauwe gloed uit, ik zal een pics posten als ik thuis ben... Maar het ziet er gelikt uit!

Insanus sum

Verwijderd

Ok, dan even drie vraagjes over deze kast en een andere.

1. Wordt deze kast standaard (bij ned-cool) met of zonder voeding geleverd en zoja, wordt hij ook ergens geleverd zonder voeding?

2. Is deze kast beter als de addtronics 7896a van de oc-shop of zijn deze kasten niet te vergelijken.

3. Is er op tweakers een keer een vergelijking geweest van verschillende kasten over welke de beste is? En zoja heeft hier iemand een urrul van?

thnx. Voor de rest, hij ziet er netjes uit de 1030 en met deur is dus mooier als zonder.

• Abu

Abu

Abu!

Op maandag 18 december 2000 13:53 schreef Lord_NikoN het volgende:
Ok, dan even drie vraagjes over deze kast en een andere.

1. Wordt deze kast standaard (bij ned-cool) met of zonder voeding geleverd en zoja, wordt hij ook ergens geleverd zonder voeding?

2. Is deze kast beter als de addtronics 7896a van de oc-shop of zijn deze kasten niet te vergelijken.

3. Is er op tweakers een keer een vergelijking geweest van verschillende kasten over welke de beste is? En zoja heeft hier iemand een urrul van?

1. Ja standaard met smart PSU, maar ik denk dat ze hem ook wel zonder willen leveren, ze verkopen de voeding namelijk ook los...
2. Beter, tja... in hoeverre kun je dat zeggen. Ik vind hem mooier. Ik weet niet in hoeverre ze vergelijkbaar zijn, geen ervaring mee...
3. Geen idee, volgens mij niet... Op http://ned-cool.nl staan wel reviews van de 1030 en 830.

Insanus sum

Verwijderd

Abu wat is je icq nummer? of zou je me willen adden? #41505996

En als je kasten zoekt Lord_NikoN kijk is op www.chieftec.nl :)

• Black_Adder
Abu als je toch bezig bent die van alchemy add mij dan ook ff #55386824 :)

Verwijderd

Ik heb de Antec SX1030BEC die zwarte dus, standaard worden er twee outtake fans meegeleverd, voorin zitten nog 2 slots waar je nog 2 fanŽs in kan klikken voor oa harde schijf koeling, daarnaast zit er een 300 Watt smart voeding in van Antec (één van de betere die er te krijgen zijn)

In mijn kast heb ik nog 2 fanŽs voorin bijgeplaatst verder zit er een Abit KT Raid in en een TB 1 GHZ@1,2GHZ. De koeling is super mijn kast temperatuur is nog nooit boven kamertemperatuur uitgekomen dus max 20C >:), de prijs is wel een nadeel Hfl 365,00 maar daar krijg je ook wat voor

Dennis

(Deze kasten zijn te krijgen bij www.ned-cool.nl, de Chieftec kasten zijn trouwens niet hetzelfde)

Verwijderd

Op maandag 18 december 2000 14:01 schreef Alchemy het volgende:
Abu wat is je icq nummer? of zou je me willen adden? #41505996

En als je kasten zoekt Lord_NikoN kijk is op www.chieftec.nl :)
Dat wil niet:

Error :
DNS query for "www.chieftec.nl" failed : host not found.
Error detected by WinRoute Pro-Proxy

edit:

Heb hem al www.chieftec.com werkte wel.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb zelf de SX-1030B.. das dus de 1030 in het ZWART!

Ziet er kontstrak uit! En dat deurtje is alleen handig.. want ik heb nu eenmaal de normale witte dvd/flop/zip drive en deze worden mooi verborgen. En die deur is echt niet gammel vind ik. Tis plastic, het houdt geen bal tegen als iemand hem wilt openen terwijl hij op slot zit maar daarissie ook niet echt voor. Had je maar een beter slot op je serverruimte moeten plaatsen.

Standaard wordt deze kast geleverd met 2x80mm fans, ik heb er nog 2x80mm Sunon fans bij gekocht. Met 4 fans maakt ie wel wat herrie (maar een schakelaar helpt hier en daar al veel..:D ) maar koelen doet hij dus echt goed!

Er zit geen mobo tray in .. maar goed, die heb ik echt niet gemist! Je haalt die drivebays er uit en je legt gewoon je mobo in je kast en schroeven maar. Door het ontbreken van de mobotray rammelt de kast dus absoluut niet en is hij echt super stevig.

Misschien had ik de 830 genomen als deze ook in het zwart te krijgen was.. want goedkoop zijn ze niet. Maar goed.. een goede kast gaat bij mij jaren mee dus.. ik ben er heel blij mee.. ! :)

Supermooiegeweldigelekkere kast!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Abu

Abu

Abu!

Insanus sum

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

STOP!

Die Chieftec kasten zijn dus GEEN ANTEC kasten.

1) hier worden geen standaard 80mm fans bijgeleverd.

2) hier zit dus niet de Antec SX303 300Watt PSU met Smart Power in maar 1 of andere goedkope 300watter.

Lees maar es die PSU review op AnAndtech waar de Antec SX303 als 1 van de allerbeste PSUs gekozen werd.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

.nl .com what's the diffrence ;)

Verwijderd

de sx1030 roeleert gewoon echt wel!

heb em hier zelf ook staan! no problemos...

lekker stevig dinkie (GEEN gammel deurtje)
echt top ding!!!!

• Black_Adder
Wat zijn de verzendkosten van dit ding?

Zal wel niet laag zijn 15kg.. strax zakt de postbode door ze rug.. kan ik de schadeclaim ook nog betalen :) lol :D

• Abu

Abu

Abu!

25 piek.

Insanus sum

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

35 meen ik incl rembours kosten (Ned-Cool.nl)

• Abu

Abu

Abu!

Als je vooraf betaald is het 25, als je onder rembours betaald 35. Volgens mij was het zo.

Insanus sum

Verwijderd

Kijk anders allemaal gewoon ff op de site ;)

• Abu

Abu

Abu!

Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030xkr.jpg

Ik kon het niet laten om mijn auto er even naast te parkeren... :9~
Dan komen er natuurlijk nog blauwe ledjes in, want zeg nou zelf, dit ziet er niet uit... Misschien nog een raam, met neon...

Insanus sum

Verwijderd

precies mijn idee !!!

(en wat ik nu al heb in m'n non-antec case btw..)en sorry.. no pics.. :(

hij roeleert zwaar.. :9~ :9~ :9~

• Abu

Abu

Abu!

Je kan ook geen pics maken? Wij zijn namelijk altijd op zoek naar goede ideeën!

Insanus sum

Verwijderd

geen camera en geen webcam hiero :(

misschien toch us gaan kopen :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 18 december 2000 19:20 schreef Abu het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~mur05/1030-3.jpg
:9~:9~:9~
Maareh, waar zijn de blauwe LEDs???

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Abu

Abu

Abu!

Die komen nog, maar ik stond in die zaak: 7,5 per stuk!!! Daar maak ik ze zowat zelf voor... Nee hoor, ik ben zo technisch als een tafeltennistafel... Maar het moet absoluut goedkoper kunnen...

Insanus sum

Verwijderd

zeg abu....dat ziet er superstoer uit met dat licht!

hoe heb je dat gefixt?!?!?!

heb je geen icq?!

• Abu

Abu

Abu!

Natuurlijk heb ik ICQ!

Insanus sum

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Haha, me broer heb ook zo'n case voor z'n 1100mhz dondervogel, alleen in zwart! Nog een stukkie mooier vinnik persoonlijk. Gaaf blauw licht, lijkt me een blauwe Neon achter het frontpaneel. Op 12v? Waar te koop??

• Demo

Demo

Conrad heeft ze voor 4,95 p/st.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• Abu

Abu

Abu!

4,95 maar dan zijn ze nog niet bij mij thuis... :(

Insanus sum

• Demo

Demo

Tja das waar...
Maar ik bestel regelmatig wat troep bij der Conrad en dan laat ik meestal ook dat soort kleine dingen meekomen.
Trouwens, verzendkosten van Con vallen heel erg mee, nog geen tientje geloof ik, maar je moet wel voor 35 piek bestellen

• Abu

Abu

Abu!

Wat mij betreft doen ze ze in een envelop, plakken er 80 cent op en sturen ze op, maar dan ben ik denk ik weer te simpel. Ik loop liever het risico dat ze kapot gaan, dan dat ik meer verzendkosten betaal dan het bedrag waarvoor ik koop! Maar ik heb toch nog 2 intake fans nodig, alleen geen geld! Had thuis moeten blijven wonen (NOT)...

Insanus sum

• Demo

Demo

Nee, koop GEEN fans bij Conrad, zijn volgens mij veel te duur voor hun prestaties...
Ennuh, dat envelop + risico idee dat had ik nou ook.
* Demo kan wel een keer een handje vol bestellen en ze dan voor 5 piek + postzegel gaan opsturen...

• Abu

Abu

Abu!

Dat is een goed idee van Demoniac! Of weet iemand een adresje in Amsterdam, ok ok ik zal wel op search klikken... Ben ook veel te lui...:)

Insanus sum

Verwijderd

Zijn die 12 volt neons ook zo fel dan?

Verwijderd

12 volt neon bij conrad!!! >:)
Welke Blz.

Verwijderd

Dan gaat ik daar is ff kijken :)

Verwijderd

wel jammer dat je bij die antec van *userxx*(sorry) die lamp zo dwars ziet zitten,
kun je daar niet zo'n plaat voor zetten die dat een beetje diffused ofzo ?

Verwijderd

Of gewoon in het midden recht doen? (als het past)

• Abu

Abu

Abu!

Nee, dat paste dus niet..., maar je ziet de neon hier minder goed zitten dan op de foto's. Misschien dat ik er inderdaad nog iets van mat plexiglas voor zet. Het probleem is echter dat hij daar zijn lucht vandaan haalt... Ik zie het wel, heb er zelf niet zoveel last van.

Insanus sum

Verwijderd

Ik wil nog wel ff kwijt dat het wat betreft die Antec kasten (SX1030BEC, SX1030 en de SX830) niets uitmaakt qua performance wat je neemt. Ze zijn allemaal evengroot. Alleen die 1030 serie is met deurtje en nog wat kleine aanpassingen geloof ik. De prijs maakt wel uit. De SX830 is het goedkoopste. Naar mijn idee geeft de 1030 serie geen voordelen die de hogere prijs rechtvaardigen, behalve dan als het je gaat om het uiterlijk van de kast, dan is die 1030 serie wel iets mooier!

Waar het bij de Antec kasten om gaat is dat de blowholes voor de 80 mm fans op de perfecte plaats zitten. Bij veel kasten zie je dat de blowholes aan de achterkant boven de voeding zitten zodat de airflow shit is. Bij de Antec kast zitten 2 al ingebouwde fans aan de achterkant ter hoogte van de CPU en staan op blazen naar buiten. Het is dan verstandig om voorin onderaan nog 2 80 mm fans te plaatsen voor de luchtzuiging de kast in. De airflow is dan perfect, want deze gaat precies langs het moederbord en de CPU. De temp in de kast blijft dus lekker op kamertemperatuur en dat willen we toch allemaal?!?!?!?

Verwijderd

Ennuh....Abu...maak je het niet te gek!?!?

Verwijderd

Jah daarom rulen die kasten ook zo :) Tjah en het uiterlijk is natuurlijk ook erg mooi :9

Verwijderd

En oja, voordat ik het vergeet: de verzendkosten van nedcool voor die Antec kasten zijn 20 piek als je vooruitbetaald. Onder rembours is het duurder, dus gewoon niet doen. Uitstekende service bij NedCool overigens! Echt een aanrader!

Je kan gelijk met je kast ook 1 of 2 80mm Sunon fans erbij kopen en dan heb je de optimale koeling van je kast! Veel fans staat stoer, maar maken een teringherrie! Ga gewoon voor kwaliteit ipv kwantiteit, daar heb je veel meer aan!

Verwijderd

De AOpen HQ08 of HX08 zijn veel minder qua airflow performance omdat daar de blowholes aan de achterkant helemaal bovenin zitten boven de voeding. Er is dus geen luchtstroom die langs het moederbord getrokken wordt. Dus geef liever een klein beetje meer geld uit en neem een Antec kast. Kan niet anders zeggen dan dat die perfect zijn!

Verwijderd

Jah ik heb ook alle revieuws doorgelezen en idd leuke kast imo :)

• Black_Adder
Op woensdag 20 december 2000 18:38 schreef Moondust het volgende:
Ik wil nog wel ff kwijt dat het wat betreft die Antec kasten (SX1030BEC, SX1030 en de SX830) niets uitmaakt qua performance wat je neemt. Ze zijn allemaal evengroot. Alleen die 1030 serie is met deurtje en nog wat kleine aanpassingen geloof ik. De prijs maakt wel uit. De SX830 is het goedkoopste. Naar mijn idee geeft de 1030 serie geen voordelen die de hogere prijs rechtvaardigen, behalve dan als het je gaat om het uiterlijk van de kast, dan is die 1030 serie wel iets mooier!
Als ik me niet vergis heeft de 1030 wat meer 5 1/2 inch openingen?!?

ik vinde 1030 er 100x mooier uitzien..

ff doorsparen en dan kan ik ook nog een mooie kast voor me T-Bird 1ghz kopen

Verwijderd

De 1030 heeft ook een extra bakje voor hd's :)

Verwijderd

Dan koop je toch de 1030! Neem er wel 1 of 2 extra 80mm Sunon fans bij voor voorin onder. Die klik je er zo in...3 seconden! Echt handig, niets te schroeven!

• C0nscious
  • Laatst online: 15-08 16:20

C0nscious

Mysteryman.

Op maandag 18 december 2000 14:09 schreef tazzman het volgende:
STOP!

Die Chieftec kasten zijn dus GEEN ANTEC kasten.

1) hier worden geen standaard 80mm fans bijgeleverd.

2) hier zit dus niet de Antec SX303 300Watt PSU met Smart Power in maar 1 of andere goedkope 300watter.

Lees maar es die PSU review op AnAndtech waar de Antec SX303 als 1 van de allerbeste PSUs gekozen werd.
Klopt, gewoon zelfde kast, alleen geen extra fans en andere PSU. Daarom heb ik hem ook besteld zonder die PSU. Prijs is dan Fl 181,- zonder BTW en verzendkosten..

Ik heb als PSU zoŽn extra stille en zeer goede (!) voeding bij informatique besteld (silentsystems). Alles moet gewoon superstil zijn bij mij :). Prijs komt dan bij elkaar wel meer uit, maar dan wel met de onderdelen die ik kies.. casefans komen later wel mocht dat nodig zijn.

De boel komt als het goed is vanavond binnen, ben benieuwd :9

edit:
00ps, typo

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• C0nscious
  • Laatst online: 15-08 16:20

C0nscious

Mysteryman.

hmmmm als iemand nog geinteresseerd mocht zijn, ik gebruik hem nu met volle tevredenheid.

Die voeding is echt super van silentsystems, no sound at all. Alleen m'n cpu koeler (medium speed) van Silentsystems valt erg tegen qua geluid.

Ik ga binnenkort maar eens kijken voor een waterkoeling project ofzo, ben benieuwd of dat mogelijk is met alles IN de kast met pomp and all en dan superstil :9

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

Ga nou niet allemaal gelijk zo'n kast bestellen want Ned Cool kan ze nu al niet meer leveren,alles is uitverkocht en ze wachten op een nieuwe lading.
*D

• mvds
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Nou, ik zal ook even mijn zegje doen. Een aantal tweakers (ik ook) hebben een aktie opgestart waarbij meerdere kasten (10 stuks) tegelijk aangeschaft werder. Antec (en dus ook ned-cool) is niet bereid om de kasten zonder PSU te leveren. (En je kan ze ook niet zover krijgen) Dat wil dus zeggen dat je altijd een PSU erbij moet kopen.

Verder, de chieftec kasten zijn wel hetzelfde, alleen inderdaad zonder extra fans en met een andere PSU. Chieftec is wel bereid om de kast zonder PSU te leveren.

Wil je dus de kast, maar met een andere PSU of andere fans, dan kan je de chieftec nemen. Zoals gezegd is... antec voedingen zijn wel een van de beste. Zelf heb ik er een enermax bijgekocht aangezien deze nog stiller zijn dan de antecs.

Verwijderd

Jammer dan, de Antec serie is niet meer voor Europa beschikbaar. Maar er komt een vervanger, de Solution Serie.

• mvds

mvds

Totally awesome!

De antec serie is wel beschikbaar, hoe kom je daar nou bij? Antec-europe heeft voor morgen een nieuwe lading gepland staan.

Maarre... hoe zou die nieuwe serie er uit gaan zien dan?

edit:
net even gekeken. De solution serie is er al lang. En dat is een serie onder de performance serie. Die solution serie is gebouwd met 0,8 mm staal ipv 1 mm staal zoals de performance. Ik denk dus niet dat de performance serie opgevolgd gaat worden door de solution serie

Verwijderd

Kijk maar eens bij Ned-cool. Ze verkopen die Performance serie niet meer en Antec Europe is er ook niet meer. Ik heb wel ff voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar Antec, dus ff wachte nog.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ze hebben ze niet meer op voorraad. Wij gaan vrijdag onze bestelling ophalen. En dan krijgen ze bij antec-europe de nieuwe ladig. Deze info komt van antec zelf af. Dus ik wee t niet waar je deze info vandaan hebt maarre.... "Tijdelijk niet op voorraad" is heel wat anders dan "uit het assortiment"

• ConZito
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ik wil deze, ook niet van Antec, dat weet ik, maar dat boeit niet, hij is stuk groter, en relatief goedkoop. Smijt er een enermax voeding in en je bent klaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.listan.de/images/products/gehaeuse/1a.jpg

Alleen best lullig te verkrijgen in NL, word dus bestellen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hm.. leuk kastje. Voor mij iets te groot. Maar waarom informeer je niet bij ned-cool? Misschien kunnen ze hem voor je bestellen...

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

die pic van die 'bigtower antec variant' dat is weer een chieftech ofzo!?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 01 februari 2001 14:22 schreef erniemars het volgende:
die pic van die 'bigtower antec variant' dat is weer een chieftech ofzo!?
Hmmm. kan best dat het een chieftec is. Maar die zijn in nederland ook aan te komen hoor. Zoek maar eens op chieftec... Er bestaat een topic van. Weet ik zeker. Moet je wel op de inhoud zoeken en niet op de titel.

Verwijderd

http://www.chieftec.com/products/entry/dx01wd.htm

De kast van Chieftec is wel 3.5 kg lichter en goedkoper maar zonder 2 extra blowers,maar interessant als je er een Enermax voeding in wil hebben.

*D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat is een link naar die kast. Maar niet naar een winkel in Nederland waar ie te koop is...

Verwijderd

Sorry.

http://www.progress.nl/

Zoek naar Chieftec Fileserver-tower type DX-1W-D,ruime voorraad aanwezig,zeggen ze.

:P

Prijzen zijn wel ex BTW dus de kast komt op fl 290,- ,bij nader inzien is dat toch niet zo goedkoop als je de 2 blowers er nog bij moet kopen.

;(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij ned-cool kun je hem dan denk ik beter halen :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja, maar die link is naar de kleine versie. Het ging juist om de grote versie. Die is niet van antec, en dus ook niet te koop bij ned-cool. Voordeel is wel dat je bij progress de kast zonder voeding kunt kopen. Dat kan bij antec/ned-cool niet!

• Convoy
  • Laatst online: 20:17

Convoy

g44p

heb zelf de 1030, echt een super ding, en airflow is niet over te klagen.

• SaURoN
  • Niet online
Moet denk ik er ook maar ooit een een andere kast kopen :)

* SaURoN zoekt nog sponsors

• jeepey
  • Laatst online: 15:34
Op donderdag 01 februari 2001 13:44 schreef ConZito het volgende:
Ik wil deze, ook niet van Antec, dat weet ik, maar dat boeit niet, hij is stuk groter, en relatief goedkoop. Smijt er een enermax voeding in en je bent klaar.

[afbeelding]

Kijk! Daar was ik naar op zoek!
Prima kast en ze hebben dat deurtje mooi weggelaten. (anders past baybus niet meer)
Van mij morgen ze die in NL gaan leveren :)

Vertalen.nu

Verwijderd

Moet je op dit forum kijken en de mensen daar over een paar dagen vragen hoe het gaat met hun antec, aangezien er dan opeens 10 mensen zijn met een van de drie antecs...:)

Verwijderd

en ikke (nog) net niet :'(

• jeepey
  • Laatst online: 15:34
Op donderdag 01 februari 2001 13:44 schreef ConZito het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.listan.de/images/products/gehaeuse/1a.jpg

Heb ff gemaild met progress, ze kunnen 'm leveren!
Kosten:
195,- ex btw zonder voeding
255,- ex btw met voeding

* jeepey gaat hem zonder voeding kopen en propt er een enermax bij

Als er meer tweakers interesse hebben kunnen we misschien zaken met ze gaan doen(ala ned-cool) :)

Vertalen.nu

Pagina: 1