Toon posts:

izi-xs snelkiezer

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds een maand of zes hebben erg last het spamprogramma wat izi-xs snelkiezer heet die ,welk door niet toedoen van mij in mijn pc is gekomen. zo zou men dmv het programma via modem naar de betaalde sex site moeten kunnen bellen of toegang van een betaalde internetsite moeten krijgen,en omdat we kabel hebben, het lukt hen niet om ons geld afhandig te maken om zo maar te zeggen, kortom ik wil graag van die bovengenoemde programma af, weet iemand hoe ik het kan doen? ik heb alles geprobeerd maar lukt, het programma staat ook niet onder de configuratiescherm (software) en ook niet onder start )programma's

straks heb ik de bovenvermelde probleem voorgelegd,maar tot mijn spijt heb ik het dmv ad-aware niet kunnen weghalen, weet iemand het , aub ,excuses voor het ongemak

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ondanks dat jouw taalgebruik extreem beleefd is, kan ik nog niet de juiste info destilleren.
Als ik het goed heb:
• Heb je last van een dialer
• Deze heet izi-xs
• En is met Ad-Aware niet te verwijderen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:15

neh

1) ga naar http://www.izi-xs.nl/last/index.html
2) klik op IZI-XS helpdesk
3) klik onder het kopje "IZI-XS Snelkiezer de-installeren" op "Klik hier"
4) "Als er niets gebeurt, klik dan hier" http://dialer.midhold.nl/.../uninstall_snelkiezer.exe

zelf nooit geprobeerd, maar ga er vanuit dat het zo moet werken :P

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 08:50

Sosabowski

nerd

Prins in 'izi-xs snelkiezer'

2 topics voor 1 probleem? :?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Zie plork, éven naar de site van Izi-XS surfen brengt je al erg ver. Probeer dit voortaan even te doen vóór je een topic opent.

Dit topic is gesloten.