sinds een maand of zes hebben erg last het spamprogramma wat izi-xs snelkiezer heet die ,welk door niet toedoen van mij in mijn pc is gekomen. zo zou men dmv het programma via modem naar de betaalde sex site moeten kunnen bellen of toegang van een betaalde internetsite moeten krijgen,en omdat we kabel hebben, het lukt hen niet om ons geld afhandig te maken om zo maar te zeggen, kortom ik wil graag van die bovengenoemde programma af, weet iemand hoe ik het kan doen? ik heb alles geprobeerd maar lukt, het programma staat ook niet onder de configuratiescherm (software) en ook niet onder start )programma's
Je kunt het programma Ad-aware hiervoor gebruiken.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Mag ik je even wijzen op de 'topicstartguide'? Hier staat namelijk al bij een van de eerste items hoe je dit probleem op kunt lossen
.
Een beetje zonde om een nieuw topic te starten over een probleem dat al zo uitgebreid is beschreven, denk je ook niet?
Een beetje zonde om een nieuw topic te starten over een probleem dat al zo uitgebreid is beschreven, denk je ook niet?
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Zie plork in je andere topic, éven naar de site van Izi-XS surfen brengt je al erg ver. Probeer dit voortaan even te doen vóór je een topic opent.
En houd het gaarne bij één topic.
En houd het gaarne bij één topic.
Dit topic is gesloten.
![]()