In mijn vorige configuratie:
P4 2,5 GHz
512 PC2100 Kingston
9600XT 128 MB
heb ik problemen gehad met mijn videokaart.
Als ik de drivers installeer en een benchmark pleeg met 3DMark03 doet alles het perfect (ongeacht de afkomst van de driver DNA, ATI of Omega).
Als ik vervolgens in de beeldschermeigenschappen in OpenGL en Direct3D de instellingen wijzig naar 4xAA en 8x AF daalt mijn score aanzienlijk.
Maar daar gaat het me niet echt om.
Ik heb namelijk problemen met het spelen van de spellen.
Nou heb ik in het begin van alle spellen die ik speel eerst perfect beeld, zoals het hoort, maar op een gegeven moment verspringt het beeld en krijg ik kleine haperingen in de textures(net alsof AA en AF uitstaan), terwijl dit in het begin niet zo is.
Nou heb ik net een nieuw systeempje aangeschaft:
P4 3,0 GHz
1024 PC3700 Twinmos
9600XT 128 MB (zelfde videokaart dus)
En ik heb nog steeds dezelfde problemen.
Wie weet waar dit mee te maken heeft?
Lijkt me niet te liggen aan de drivers, meer aan de stroomtoevoer ofzow.
P4 2,5 GHz
512 PC2100 Kingston
9600XT 128 MB
heb ik problemen gehad met mijn videokaart.
Als ik de drivers installeer en een benchmark pleeg met 3DMark03 doet alles het perfect (ongeacht de afkomst van de driver DNA, ATI of Omega).
Als ik vervolgens in de beeldschermeigenschappen in OpenGL en Direct3D de instellingen wijzig naar 4xAA en 8x AF daalt mijn score aanzienlijk.
Maar daar gaat het me niet echt om.
Ik heb namelijk problemen met het spelen van de spellen.
Nou heb ik in het begin van alle spellen die ik speel eerst perfect beeld, zoals het hoort, maar op een gegeven moment verspringt het beeld en krijg ik kleine haperingen in de textures(net alsof AA en AF uitstaan), terwijl dit in het begin niet zo is.
Nou heb ik net een nieuw systeempje aangeschaft:
P4 3,0 GHz
1024 PC3700 Twinmos
9600XT 128 MB (zelfde videokaart dus)
En ik heb nog steeds dezelfde problemen.
Wie weet waar dit mee te maken heeft?
Lijkt me niet te liggen aan de drivers, meer aan de stroomtoevoer ofzow.