For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
gebruik je ook de firewall van hun?
In dat geval moet je de winlogon.exe in je win dir bij je trusted apllications toevoegen.
In dat geval moet je de winlogon.exe in je win dir bij je trusted apllications toevoegen.
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Nee, ik gebruik de firewall (nog) niet. Misschien is er iets fout gegaan met de install. Ik ga het er eerst eens vanaf gooien en dan opnieuw installeren.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Hier kan je niks aan doen
Heb precies hetzelfde met Panda Titanium Anti Virus die tot Juli ofzo GRATIS te gebruiken is via een actie van de PCM ofzo dacht ik .....
Aflsuiten duurt 2 keer zo lang ongeveer als normaal
Maar ja alsof ik zo vaak reboot op een dag ............ boeiend !!!
Aflsuiten duurt 2 keer zo lang ongeveer als normaal
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
McAfee anti-virus meuk deinstalled, maar de shutdown duurt nog steeds erg lang
Is er geen methode om te loggen wat de PC eigenlijk staat te doen?
Verwijderd
Download anders het gratis programma TuneXP. Hiermee kan je een hoop "tunen" zoals de naam al duidelijk maakt, waaronder het sneller afsluiten. Bij mij scheelde dat een aardig. Ook het booten kan je versnellen. Echt een prima programma!
Pagina: 1