Is het mogelijk om een pc uit te schakelen via het netwerk, zodat als je bv 3 pc's aan heb staan en geen zin hebt om er naar toe te gaan, gewoon uit kan zetten via het netwerk.
Ik hoor het wel.
Ik hoor het wel.
Verwijderd
ik denk het nietPcDealer schreef op 13 april 2004 @ 06:20:
ja, dat kan. Al wat voorwerk gedaan/gezocht?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 06:24 ]
Lees de FAQ maar eens.CreativeMind schreef op 13 april 2004 @ 06:22:
wow ook goeiemorgen, en nee ik heb er geen research nagedaan om dat ik een n00b ben in netwerken en daarom vraag ik het zo. wil graag leren hoe het moet en heb geen zin om om half zeven smorgens ernaar te zoeken
Ik lees dat dus al "Ik heb geen zin dus laat andere het maar doen".CreativeMind schreef op 13 april 2004 @ 06:22:
wow ook goeiemorgen, en nee ik heb er geen research nagedaan om dat ik een n00b ben in netwerken en daarom vraag ik het zo. wil graag leren hoe het moet en heb geen zin om om half zeven smorgens ernaar te zoeken
Jij als newbie gaat toch geen bestanden van vreemde mensen aannemen? Kan een Trojan Horse inzitten. Thank God dat je een virusscanner hebt. Dat bestand is ook te vinden opCreativeMind schreef op 13 april 2004 @ 06:26:
oke ik heb ff gekeken. en heeft iemand hier mij een mail gestuurd want ik kreeg een melding van een shutdown.exe bestand en die is gewijgerd.
Dat was ik dan.CreativeMind schreef op 13 april 2004 @ 06:26:
oke ik heb ff gekeken. en heeft iemand hier mij een mail gestuurd want ik kreeg een melding van een shutdown.exe bestand en die is gewijgerd.
Dit topic is gesloten.
![]()