reactie op euss (in mijn laatste topic)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-07 14:45
ik weet niet hoe ik persoonlijk contact op kan nemen met een modje, en kan het zo snel in de forumregels ook niet vinden (misschien een idee?), maar ik wilde nog even duidelijk stellen dat het iets geheims is waar ik mee bezig ben (waarover ik het heb in dit topic), maar NIET iets illegaals. ik zou ook graag zien dat dat in het betreffende topic gerectificeerd wordt, als ik al illegale dingen zou doen zou ik ze in elk geval niet aan de grote klok hangen op GoT... ben me ervan bewust dat ik de indruk wekte op de manier waarop ik mijn probleem omschreef.

heeft er overigens iemand een link naar waar/hoe ik contact op kan nemen met een modje? nogmaals: ik kon het zo snel niet vinden, en vind het toch wel belang.

Ga toch fietsen.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
In het profiel van Euss staat toch zn mail-adres :?
euss
Lijkt me niet zo heel moeilijk te vinden toch :P

Leave only footprints, take only memories

• kakanox
hmm, als ik op de naam euss klikte in het profiel kreeg ik een andere pagina.. nevermind 8)7

Ga toch fietsen.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
kakanox schreef op 13 april 2004 @ 00:07:
hmm, als ik op de naam euss klikte in het profiel kreeg ik een andere pagina.. nevermind 8)7
Dan zal je wel op zn naam links van de post geklikt hebben, dan krijg je de topics te zien waarin hij heeft gereageerd.
Als je op zn naam klikt die boven zn post staat krijg je wel zn profiel te zien :)

Hmm lezen Mafkeez :P 8)7

Als je in zn profiel zit staat zn mailadres er al, als je dan weer op zn nickname klikt, bovenaan, dan krijg je die topics..

[ Voor 18% gewijzigd door Laurenz op 13-04-2004 00:11 ]

Leave only footprints, take only memories

• kakanox
het is me duidelijk :)

Ga toch fietsen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 21:03

momania

iPhone 30! Bam!

AFgehandel dan...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Hallo :w

Ik heb je mail ontvangen, beantwoord en je rectificatie in het topic geplaatst. Ik neem aan dat alles nu hiermee in orde is gebracht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.