KroZNaXsZ, alles wat ik jou vraag is of je nog even duidelijk je theorie kernachtig wil uitleggen, want je post was niet al te duidelijk.
Dat je student natuurkunde bent geeft nog niet aan dat je ook nog maar ene hol begrijpt van filosofie
Zal ik je eens iets bekennen? Ik snap ene hol van filosofie. Ik heb net een 600 pagina's dikke "Geschiedenis van de Filosofie" uitgelezen, en, wat meer is, ik snapte hem. Ik houd discussies over meta-ethiek, god en of tijd discreet of continu is. Dat doe je niet als je geen hol van filosofie begrijpt. Ik heb een signature van Nietzsche... een filosoof. Maar ik heb wel een grote hekel aan mensen die impliceren dat ik geen hol van filosofie begrijp

Omdat het erop lijkt dat ze totaal niet afhankelijk zijn van dimensies, en in dit opzicht een "hogere macht" genoemd kunnen worden
De natuurlijke getallen zijn niet afhankelijk van dimensies. Damn, dus God bestaat toch...
Waarom hij niet klopt vertel ik er wel bij, in jouw ogen klopt dat alleen niet, ik weet echter niet alles van de BB-theorie, en heb slechts wat ik ervan weet aangevuld, als hij wel rekenning houdt met meer dimensies ondersteunt dit mijn theorie hooguit meer, zeker niet minder
BB-theorie vertelt ons dat er geen dimensies waren voor de BB.
Waarom? en waarom zou ik dat aannemen? gristenen hebben de complete evolutietheorie al verworpen
Ah, maar niet omdat ze hebben uitgerekend dat er te weinig massa in het heelal is om het weer in te laten krimpen. En hun standpunten worden ook niet onderwezen door mijn hoogleraren...
Apoc2 --> heel misschien, als je die kutkop sowieso uit je icoon heb verwijdert, en dan nog waarschijnlijk niet, ga ik je ooit nog es serieus nemen.
Beetje zitten flamen

verklaren die tig theorieen allemaal hoe zowel Alles als Niets tegelijkertijd bestaat?
Dus jouw stelling is: "De verzameling van bestaande objecten omvat de verzamling van alle objecten en is identiek aan de lege verzameling."? Dat is vreemd.
Lord Daemon