Toon posts:

probs ???

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ineens veel ruis op beeld van dvd xvid enzo alleen fotos en stil beeld nog perfeckt wie kan helpen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met deze info niemand.

Waar heb je het over? TV, CRT monitor, TFT monitor?
wat zijn specs, hoe zit het aangesloten, wanneer is het gekomen, wat voor ruis gaat het over, welke instellingen worden gebruikt voor het apparaat, bekabeling al eens gecontroleerd?

Verwijderd

Volgens mij bedoeld hij van xvid films etc. ( staat er ook ), ik denk dat je ff de codec opnieuw moet installeren.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 00:05:
Volgens mij bedoeld hij van xvid films etc. ( staat er ook ), ik denk dat je ff de codec opnieuw moet installeren.
maar hij zou het met DVDs ook hebben, daar heb je toch echt geen codec voor nodig lijkt me.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Lees eerst even deze door: Policy: Alle regels die op het forum gelden

Je kunt hier best een probleem voorleggen, maar er wordt wel van je verwacht dat je iets meer moeite doet om het een en ander uit te leggen. En dan niet een klein beetje informatie, maar het liefst een hele berg informatie wat relevant kan zijn (welke bestanden, welke afspeel software, sinds wanneer is het probleem, welk besturingssysteem, welke codec en is deze ook geinstalleerd (gebruik hiervoor bijv. GSpot), enz enz enz)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.