Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
't Is gewoon een site van een redelijk triest figuur dat het als zijn taak ziet om zijn site te blokkeren voor IP's waarvan hij denkt dat ze van de RIAA/MPAA zijn. Blijkbaar meent hij te moeten denken dat jouw IP daartoe behoort, dus ben je niet welkom op zijn site. Er is dus verder niets mis met jouw verbinding o.i.d.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Werkt hiero prima, grote kans dat je ergens op een lijst staat waarvan ze denken dat het gecontrolleerd word door bovenstaande organisaties.
Tja, wat kan je er aan doen... weinig... de enige optie is de beheerder mailen, maar dat heb je al gedaan.
Wat voor fotos wil je zien eigenlijk? Dan kopier ik ez
Ik zie 2 fotos van een casemod, de rest is niet echt boeiend.
Tja, wat kan je er aan doen... weinig... de enige optie is de beheerder mailen, maar dat heb je al gedaan.
Wat voor fotos wil je zien eigenlijk? Dan kopier ik ez
[ Voor 20% gewijzigd door Icey op 10-04-2004 19:54 ]
Doe het effe zo wat betreft link : http://www.bitshift.org/pictures.shtml 
Ik zie trouwens absoluut geen foto's daar met Firefox 0.8 ??
Ik zie trouwens absoluut geen foto's daar met Firefox 0.8 ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik wou die foto zien met zen lcd schermpje
in google kan je hem wel zien maarja erg klein
in google kan je hem wel zien maarja erg klein
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Op zich niets mis mee IMO, maar dan moet je 't wel goed doenintoxicated schreef op 10 april 2004 @ 19:51:
't Is gewoon een site van een redelijk triest figuur dat het als zijn taak ziet om zijn site te blokkeren voor IP's waarvan hij denkt dat ze van de RIAA/MPAA zijn. Blijkbaar meent hij te moeten denken dat jouw IP daartoe behoort, dus ben je niet welkom op zijn site. Er is dus verder niets mis met jouw verbinding o.i.d.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Pagina: 1