Verwijderd
Waarom wil je geen externe ?? Die lopen gewoon op de seriele poort, en gebruiken gewoon een modem definitie. Vind je vast te duur neem ik aan..
Verwijderd
Op maandag 18 december 2000 10:16 schreef Dezjay het volgende:
Dynalinkje kopen
E-Tech Dolphin is erg goedkoop
I’m not like the OTTERS
Altijd gezeik om hem aan de praat te krijgen, als hij het eenmaal doet, doet hij het wel goed..Maar toch beter frustraties besparen en een andere kopen.
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
M.i. een echte aanrader, zeker als je kijkt dat je voor dezelfde kaart (dan niet via de KPN aangeschaft) ontzettend veel meer betaald.
Succes met je keuze.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
veel problemen met compatibiliteit enzo.
Lastig aan de praat te krijgen, zeker de (oude) ISA versies
I’m not like the OTTERS
\o/
Ja maar das nieuwe versie, ik had het over die 2e hands dingen van 25 piek.Op maandag 18 december 2000 13:46 schreef oXygeN het volgende:
Teles 16.3 is echt wel een handig kaartje hoor... in win2k is het een eitje... en ook in linux en freebsd doet ie het perfect!
Dat zijn van die
Wellicht is usb een (iets duurdere) optie
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Jammer alleen dat de software erbij niet deugtOp maandag 18 december 2000 13:46 schreef oXygeN het volgende:
Teles 16.3 is echt wel een handig kaartje hoor... in win2k is het een eitje... en ook in linux en freebsd doet ie het perfect!
Verwijderd
Ik heb hem altijd vanaf windows95 gebruikt en tegenwoordig werkt hij perfect onder Linux om de inkomende en uitgaande telefoontjes te loggen.
OK, software beleid van Teles was
Maar kortom, ik heb er nooit problemen mee gehad. Behalve dat hij dan misschien een beetje voorkeur toonde voor IRQ 10 of 12
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent
I’m not like the OTTERS
De Teles 16.3 is niet Plug&play, werkt op zich goed, maar Teles heeft een tijd lang een puinhoop van de drivers gemaakt. Zo is er maar 1 driver welke draait op een dual processor systeem. En die driver is teruggetrokken...
Al met al: Als het ding werkt, heb je er weinig last van. Werkt het niet of half, dan kan je wel eens een weekje vrij nemen van je werk om te gaan trouble-shooten.
Ik heb na het tevergeefs proberen van de Teles 16.3 in een Abit BP6 een Dynalink gekocht (PCI), en wat mij opviel was de _veel_ simpelere installatie. Enkel Capi driver en RAS was genoeg voor een connectie, en heeft perfect gewerkt tot ik ging verhuizen. Nu weer gewoon analoog, en dat bevalt toch een stuk minder....
gatverdamme, wwet je hoeveel problemen dat met zich meebrengt!!!
Laten we het hier maar op houden.. Als je een teles kaart aan het werken krijgt dan is ie perfect. maar anders ben je een tijdje bezig met het installeren van je isdn kaart.
Heb nu een "planet" isdn kaart. geen klachten daarover
Verwijderd
Ikzlef heb een dynalink(pci) werkt prima en simpele instalatie. De Eicon Diva(of Netcard I & II zoals KPN hem noemd) is ook een prima kaartje.
De dynalink en Eicon werken beide trouwens prima met Girotel.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Het schijnt wel ingewikkeld te zijn...
prima dingetje!
Goede ondersteuning en degelijk spul.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Overigens: Conceptronic is dezelfde kaart, alleen iets goedkoper en ander doosje
Teles kaarten.. tja, zoals hierboven,meningen verschillen.. zelf ook ellende gehad met zo'n ding.
Heb er hier nog wel een aantal liggen, mag je voor 5,- hebben
Overigens: die teles dingen zijn ISA, zou je een PCI aanraden, kans dat je eerstvolgende mamabord ISA heeft is tegewoordig steeds kleiner.
Koop gewoon een externe scheelt je een hoop gelazer en werkt altijd en overal.
(Gewoon installeren als standaard modem)
ja, extern werkt onder ELK os wel ja..Op woensdag 11 juli 2001 22:54 schreef vassago het volgende:
Een PCI ISDN Adapter
maar kijk ook ff naar de aanzienlijke meerprijs?
en wil je zo'n los kassie er bij hebbe?
een goeie Interne PCI werk ook altijd, of je bent wel een erg grote kluns.Op woensdag 11 juli 2001 22:54 schreef vassago het volgende:
Een PCI ISDN Adapter
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dus ik kan deze 2 allebei aanraden.
Virussen? Scan ze hier!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()