Toon posts:

Welke ISDN modem kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben sinds kort ISDN *D jippie weer
iets sneller. Maar we gebruiken nu nog een
gewone analoog modem. Nu vroeg m'n pa net
zoek eens ff op een goedkoop en vooral goede
ISDN modem dus das mijn vraag

Een modem die goed ondersteunt word en lekker snel is (ik weet niet of er veel verschil in zit) maar die niet super duur is ?

Verwijderd

je zou de search kunnen gebruiken?

[topic=89950]
[topic=10108]

in 30 sec.

Overigens bestaat een isdn modem niet. isdn kaart wel.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:20

Kettrick

Rantmeister!

Op woensdag 11 juli 2001 20:26 schreef diddel het volgende:
je zou de search kunnen gebruiken?

[topic=89950]
[topic=10108]

in 30 sec.

Overigens bestaat een isdn modem niet. isdn kaart wel.
Doe dan meteen ISDN adapter , als je het echt correct wil doen.... :P

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Asuscom is een leuke budget kaart. Verkrijgbaar bij o.a. Bolder Hardware voor rond de 75 piek. Werkt onder alle Windows OS-en en Linux.

Verwijderd

true

maar kaart is niet fout want het is een kaart. tis geen modem :)

Verwijderd

Blaat

• spil
  • Laatst online: 06-09-2025
Modem = Modulator - Demodulator

Heeft te maken met Digitaal-Analoog en Analoog-Digitaal conversie. In het geval van een ISDN (digitaal-digitaal) word er dus niet ge(de)moduleerd en is het juist om van een kaart of adapter te spreken. Plezier ermee!

BTW Volgens mij is dat kaartje van Twister goedkoop en 98/2000/Linux compatible. Zorg er wel voor dat je er RVS-COM Lite bij krijgt anders heb je geen analoog emulatie meer.

Homeserver specs: Dell Latitude D400 / 1GB mem / 160GB Seagate 5400.3 2.5" / 3Com 3c575 Cardbus NIC / Atheros AR5413 hostapd WLAN / FreeBSD 7.2

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

verkeerde forum ook nog is zo van ach ik heb geen zin om na te denken waar dit thuis hoort dus laat ik het maar in HA plaatsen!

Verwijderd

Ik heb een E-tech ISDN adapter en werkt best wel toppie en dat ook maar voor 75 pieken ofzo!

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
ik heb een dynalink voor 75 piek, werkt perfect onder win9x en 2000

Verwijderd

Je kan kiezen tussen actieve en passieve ISDN-adapters...
Actief houdt in dat de kaart alles hardware-matig doet, en op deze manier de processor niet belast. Passief is precies het tegenovergestelde. Actieve adapters zijn trouwens wel wat duurder dan passieve adapters, maar dan heb je ook wat :9

• BezurK
  • Laatst online: 14-06 09:12
Ik heb een Eicon DIVA 2.01 PCI kaart, perfect ding imho... was geloof ik wel beetje aan de dure kant (140 piek ofzo), maar je krijgt er best wat software bij en hij heeft 2 lijnen enz.

Als je een andere kaart koopt zorg dan wel dat je PCI koopt, met ISA heb je altijd problemen (lees: heb ik altijd problemen gehad :))

Rookworst zonder R is ook worst.

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Dynalink roeleert!

Verwijderd

Neem die KPN Net.Card2 (de PCI versie). Is een hele goeie kaart die met Linux werkt en verder alles Windowsen. Er zijn er zeker wel goedkoper te vinden maar niet deze kwaliteit.

Nogmaals : zorg dat je ten alle tijden een PCI neemt!!!

Phizer : Met de huidige PCz is de extra prijs voor thuis gebruik niet echt de moeite lijkt mij.
Pagina: 1