ACDSee: Image database opruimen

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59
Ik ben een blije gebruiker van ACDSee 6.0, alleen cached het programma alle afbeeldingen in een map naar een speciaal cache-bestand.

Nou maak ik hier in mijn thuisnetwerk gebruik van roaming profiles, en die ACDSee database betreft ondertussen zo'n 130 MB (ook ná optimizen), waar ik niet zo blij mee ben. Deze staat dus in Application Data en wordt dus elke keer bij het inloggen gekopieerd naar mijn werkstation.

Mijn vraag is of ik deze database gewoon kan verwijderen. Ik zie geen mogelijkheid in het programma zitten om de database te verwijderen, ondanks dat er een heel "database" menu in zit.

Het liefst zou ik dus gewoon die map verwijderen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meestal kan je dat veilig doen, maar maak toch maar eerst een back-up ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kwestie van verplaatsen en kijken of alles nog werkt lijkt me zelf de meest logische remedie? Mocht het niet werken kun je altijd backup terug zetten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59
Ok, misschien had ik het eerst even beter kunnen proberen. Ik heb de map verwijderd en hij maakt weer een nieuwe aan.

Slotje :P.