[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pas voortaan erg op met doodgaan en aggro mobs want ik raak nooit gloves kwijt maar gelijk mijn boven armour of me zwaard. Dwarf zijn is echt leuk :P gewoon dat spoilen werkt echt zo goed ik had zo 20 k aan ingredienten alleen zijn er een paar pk'ers bij de ingang van de dungeon :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
Wie noemt zijn hond nou bitch, is die meid ernaast. :X

Binnenkort is de beta afgelopen en ik ben bang dat ik nooit meer de Ivory Tower zal zien, iemand toevallig een picture van? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Ivory tower ben ik ook nog nooit geweest...
maar uh, als je toch stopt
"TheS4ndm4n ingame, ben in de buurt van elven fort morgen (ga nu slapie doen)
kan altijd equipment van mensen die niet doorgaan gebruiken

server 5 btw....

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 26-04-2004 01:03 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
RocketKoen schreef op 26 april 2004 @ 00:58:
Ivory tower ben ik ook nog nooit geweest...
maar uh, als je toch stopt
"TheS4ndm4n ingame, ben in de buurt van elven fort morgen (ga nu slapie doen)
kan altijd equipment van mensen die niet doorgaan gebruiken
De accounts worden niet meer gedelete. Ik ga nu niet verder want ik heb niet genoeg tijd. Moet namelijk binnenkort op stage en ik heb een vriendin (dat houd in dat tijd niet aan jou zijde is).
Maar als ik klaar ben dan heb ik weer genoeg tijd om te kunnen spelen, dan wil ik wel weer door kunnen gaan. Met de wapens die ik nu heb.

offtopic:
Gladius, Hunting Bow, Wooden set, 3000 SS, 2000 Arrows en dat voor level 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Cruma Tower.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/Lineage/lin08small.jpg

Mijn tripje door Dragon Valley met een hele zooi mensen.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/Lineage/lin09small.jpg

Nog een foto.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/fambekkers/Alphega/Lineage/lin10small.jpg

Tijdens het aanvallen van de draken en andere high level mobs had ik even geen tijd om screenies te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega, ik zie helemaal geen plaatjes. Trouwens op welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Ik heb het spell dus gepre-orderd op dimensionplus.nl maar krijg je bij de game dus een serial waar je een maand mee kan spelen?
Anders heb ik er niets aan kon ik netzogoed een serial bestellen is nog sneller ook lijk me...

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Hehe je pet trainen gaat niet echt snel, maar hij kan nu iig een zombie alleen aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo als je pet al een zombie aan kan moet je hem best al lang hebben, heeft dat je dan niet veel geld gekost om dat pet te voeden. Hoelang ben je bezig geweest om je pet naar zo een level te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Grrrrrr is iemand weleens twee dark elves genaamd: lang en langge tegengekomen?

Die gasten zijn niet normaal ik was in de elven ruins voor een quest komen ze naar me toe en slaat eentje me een keer ik d8 zo van -_- laat maar..
Komt ie weer zegt ie: " give me your money" ik zeg no, slaat ie me weer 1 keer.

Dus ik sla trug slaat hij weer ik denk nu ben ik het zat ik val dus gewoon aan met mortal blow begint hij trug te vechten.
Doe ik power strike komen ze beide op me af en killen me echt in iets van 10 seconden...

Dit is echt niet normaal beetje low lvl character hunten met z'n 2en bah.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tripple-X schreef op 26 april 2004 @ 03:50:
Grrrrrr is iemand weleens twee dark elves genaamd: lang en langge tegengekomen?

Die gasten zijn niet normaal ik was in de elven ruins voor een quest komen ze naar me toe en slaat eentje me een keer ik d8 zo van -_- laat maar..
Komt ie weer zegt ie: " give me your money" ik zeg no, slaat ie me weer 1 keer.

Dus ik sla trug slaat hij weer ik denk nu ben ik het zat ik val dus gewoon aan met mortal blow begint hij trug te vechten.
Doe ik power strike komen ze beide op me af en killen me echt in iets van 10 seconden...

Dit is echt niet normaal beetje low lvl character hunten met z'n 2en bah.
Was dit op server 5?

Whoei vanavond een gastra regelen en mijn dark elven bow verkopen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Vanavond? Moet je op tijd zijn.... om 19.00 uur onze tijd gaat de Beta dicht. Dan zijn ze 24 uur (naar ik heb begrepen, monday 10 PDT tot tuesday 10 PDT) dicht om te upgraden naar retail.

Tenzij dit 10 PM is, dat weet ik niet. Als ´t 10 PM is dan zijn ze dicht van dinsdagochtend 7 uur onze tijd tot woensdagochtend 7 uur.

Weet iemand de exacte tijden, of heb ik ´t goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je heb het 2x mis ;)
9 PM PST op maandag hun tijd gaan de servers dicht.
Dit is 6 uur s'morgens bij ons op dinsdag ;)
en om 7 uur kunnen we een patch downloaden voor de beta versie naar retail versie.
En Woensdag om 6 uur s'morgens gaan de server weer online :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
De hele dinschdag nie schpelen :'(

Weet iemand trouwens hoe die soulshots werken en hoeveel je daarmee extra krijgt? Vind het nog een vaag verhaal...

En nog ieeeemand die z´n spulletjes kwijt wil op server 6? Message Bansoon in-game ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Bansoon op 26-04-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 26 april 2004 @ 10:01:

Weet iemand trouwens hoe die soulshots werken en hoeveel je daarmee extra krijgt? Vind het nog een vaag verhaal...

En nog ieeeemand die z´n spulletjes kwijt wil op server 6? Message Bansoon in-game ;)
Soulshots moet je activeren net zoals een skill.
De soulshots zijn alleen te gebruiken tijdens een gewone aanval.
Door de de soulshots word je aanval verdubbeld net als met een critical.
Als je met een Soulshot een critical word je aanval dus eigenlijk ver4voudigd.
Dus als je in moeilijkheden zit is dit zeer handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Easy, gewoon in je quickslot bar gooien, en voor elke aanval (of wanneer je zelf wilt) gewoon op F5 ofzo drukken. Je dam verdubbelt dan. Op sommige wapens zelfs verdriedubbelt.
Ik geef mijn spullen ook even weg vanavond denk ik. Beetje lullig om dat account te laten wegrotten terwijl mensen er nog wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gisteren gedeinstalleerd en al mijn items weggegeven, was wel leuk een tijdje testen. Heb onder TGIF gespeeld op Erica server, echter wil ik niet betalen voor deze game.

Reden: Op dit moment denk ik dat dit game nog niet beta uit mag, er is echt een mayor memory leak die mijn 512 opsucked in enkele seconden zelfs met laagste settings en ik ben niet de enige. Hierdoor crash je af en toe. Tevens is de loadbalance op de servers niet optimaal, veel hickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
DeepSeven schreef op 26 april 2004 @ 10:08:
Easy, gewoon in je quickslot bar gooien, en voor elke aanval (of wanneer je zelf wilt) gewoon op F5 ofzo drukken. Je dam verdubbelt dan. Op sommige wapens zelfs verdriedubbelt.
Ik geef mijn spullen ook even weg vanavond denk ik. Beetje lullig om dat account te laten wegrotten terwijl mensen er nog wat aan hebben.
Als je op server 5 zit pm rofellos dan pls.

Ik dank u! :*)

Ben online van 17-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS: tevens raad ik iedereen aan zijn items weg te geven als je geen beta meer speelt, beste is 1 gast te boosten die je mag met zijn allen omdat je hierdoor een sterker character genereerd. Iets wat wij EU spelers wel nodig hebben met bottende medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 26 april 2004 @ 10:01:

Om die SS tegebruiken moet je een wapen hebben die dat onder steund zoals de brandish sword of composite bow dat zijn de 2 wapens die ik gebruik.

Voordat je dan met een aanval begint moet je eerst die SS aktiveren ken je het besten doen met een quick button zo een F button.
Na elke hit moet je zo een SS herladen dus weer F button drukken.

Bij mij word de schaden vaak 2x verdubbeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het vandaag/vandavond 1 groot pk-festival wordt, misschien verstandiger voor lower lvls om niet in te loggen?

ik was gisteren gezellig bezig bij de mother tree, alle armor en weapons disarmed en keltirs gaan meppen. Zo kon je goed zien wie er in die noob area aan het pk-en was, daarna met een clangenoot daar een flink bloedbad veroorzaakt onder die pk-ers!

het tweegevecht tussen Seraph en Cache was ook erg cool om te zien! Jammer dat Marshall/Rofellos niet durfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je damage word altijd verdubbeld.
Dat X 3 betekent dat je per activatie 3 soulshots gebruikt.
Dus het beste is om X 1 te hebben, maar dat zit pas op Grade B weapons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Als je op server 6 zit, message me dan, Bansoon in game :)
Ik ben er wel van 16.30 uur tot 22:30 uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 10:13:
ik denk dat het vandaag/vandavond 1 groot pk-festival wordt, misschien verstandiger voor lower lvls om niet in te loggen?

ik was gisteren gezellig bezig bij de mother tree, alle armor en weapons disarmed en keltirs gaan meppen. Zo kon je goed zien wie er in die noob area aan het pk-en was, daarna met een clangenoot daar een flink bloedbad veroorzaakt onder die pk-ers!

het tweegevecht tussen Seraph en Cache was ook erg cool om te zien! Jammer dat Marshall/Rofellos niet durfde...
Nee vond het iets te riskant tegen een gastra + manticore :?

Was net lvl 29 geworden dus dat had een lvl down betekend, daar had ik geen zin in :+

Seraph is lvl 35 btw. maar hij had zijn account hacked dus nu gaat ie mischien op nieuwe server spelen, helaas :(

[ Voor 8% gewijzigd door marshallq op 26-04-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z'n account hacked? dat is wel minder, ik vraag me toch af hoe dat gebeurd. Lijkt me niet echt prettig als dat tijdens p2p gebeurd.

cow-god, ik (gotent) ben vanavond online hoor op server 5 (rond een uurtje of 7) dus als je nog wat wilt bewaren voor me, adena ofzo, dan graag!

Nou ik sta klaar met mn creditcard... ik hoop dat er nog wel wat spelers overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog wat spulletjes over voor een arme de fighter O-) ? pm me ingame: eviltool
ben waarschijnlijk heledag online

ohh vergeten te melden zit op server 5

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
account hacked kwam in de meeste gevallen door een "friends list" plugin die op het Inet rondzwerft.

in die plugin zit een keylogger, die netjes je lineage2 login gegevens naar de verspreider stuurt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 11:45:
heeft iemand nog wat spulletjes over voor een arme de fighterO-) ? pm me ingame: eviltool
ben waarschijnlijk heledag online
Ah jij was eviltool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
als je op server 4 please hou ik me aanbevolen, zelfde nick

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik geef mijn fox nails aan ebb0, daar heb ik veel mee gepartied. Bone armor enzo mag iemand anders hebben. Ben vanavond online rond 22:00 op server 5. Op server 1 heb ik ook nog een fighter maar die heeft niks interessants geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 11:36:
z'n account hacked? dat is wel minder, ik vraag me toch af hoe dat gebeurd. Lijkt me niet echt prettig als dat tijdens p2p gebeurd.

cow-god, ik (gotent) ben vanavond online hoor op server 5 (rond een uurtje of 7) dus als je nog wat wilt bewaren voor me, adena ofzo, dan graag!

Nou ik sta klaar met mn creditcard... ik hoop dat er nog wel wat spelers overblijven.
wat moet ik bewaren en van wie?
Ik snap het ff niet meer :p
Ik stop niet of zo en zover ik weet krijg ik niks van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

DeepSeven schreef op 26 april 2004 @ 12:27:
Ik geef mijn fox nails aan ebb0, daar heb ik veel mee gepartied. Bone armor enzo mag iemand anders hebben. Ben vanavond online rond 22:00 op server 5. Op server 1 heb ik ook nog een fighter maar die heeft niks interessants geloof ik.
Heb je ook nog een item voor mij over? zou ik erg blij van worden ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Cool, ik zal er zijn om 22.00 :)

Deepseven is je ingame nick?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
hoihoi! :D, I'll be there :d

Heb nu eindelijk een fatsoenlijke heavy bp (ring) maar had niet genoeg geld voor bijpassende gaiters, vanavond dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
marshallq schreef op 26 april 2004 @ 13:28:
[...]

Cool, ik zal er zijn om 22.00 :)

Deepseven is je ingame nick?

Alvast bedankt.
Balzamon is de nick :) . Kom naar orc town rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
DeepSeven schreef op 26 april 2004 @ 13:47:
[...]

Balzamon is de nick :) . Kom naar orc town rond die tijd.
Ja euhhh waar vind ik die :? 8)7

[edit]

Teleporten hoor ik net... 6k per teleport.

Is dat het nog wel waard? :(

[ Voor 18% gewijzigd door marshallq op 26-04-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan neem ik graag het bonearmor van je over ^^ als het mag he ;)
ik ga toch wel maar wel op server 5 beginnen ... heb zonet ook een wapen van een pker gekregen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
zijn er ook nog mensen op server 3 die na vandaag gaan stoppen??

ik neem graag jullie spullen over.

mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Als er iemand op server 6 zit en gaat stoppen, zeg het even op het forum =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

marshallq schreef op 26 april 2004 @ 14:02:
[...]

Ja euhhh waar vind ik die :? 8)7

[edit]

Teleporten hoor ik net... 6k per teleport.

Is dat het nog wel waard? :(
En 3k om Orc town te verlaten, of je moet even 20 Golems koudmaken dan is het extragratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Kost het terugwarpen 6k? jezus das echt veel zeg, ik moet ook weer terug maar heb echt geen 6k nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik zit op server 6 en ik ga door met spelen. Ik zou alleen zo graag een vaste groep willen hebben om mee te party-en of om een clan mee te beginnen/joinen.

Heb al met crazybytes gespeeld een keer, en dat was lachen!

Als je op server 6 zit: message Bansoon in-game, dat ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Wat ik me afvraag, waar gaat iedereen het nou kopen en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
- 1. Bartz 149 ms
- 2. Sieghardt 149 ms
- 3. Kain 149 ms
- 4. Lionna 149 ms
- 5. Erica 149 ms
- 6. Gustin down
- 7. Devianne 93 ms
- 8. Hindemith 94 ms

Lekker weer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
DeepSeven schreef op 26 april 2004 @ 14:39:
Ik de key van lineage2.com, en dan 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

DeepSeven schreef op 26 april 2004 @ 14:39:
Voor ons europaantjes lijkt me gewoon de key op de website bestellen het handigst. Waarom zou je gaan zitten wachten op de game die ze op gaan sturen terwijl je daar toch niks aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hoeveel betaal je zonder key en hoeveel met? Dat scheelt toch alleen de verzend kosten? Beetje jammer dat je bijna hetzelfde moet betalen voor een 16 cijferig getalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Zaten we net in een wat moeilijker gebied, gaat Erica (server 5) op testing 8)7
DeepSeven schreef op 26 april 2004 @ 16:08:
Hoeveel betaal je zonder key en hoeveel met? Dat scheelt toch alleen de verzend kosten? Beetje jammer dat je bijna hetzelfde moet betalen voor een 16 cijferig getalletje.
Zonder key is het voor ons ongeveer €41, met key ben je al snel €60 kwijt omdat winkels in NL het duurder maken of je moet zelf weer veel verzendkosten betalen enzo.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
December schreef op 26 april 2004 @ 16:22:
Zaten we net in een wat moeilijker gebied, gaat Erica (server 5) op testing 8)7
[...]
Zonder key is het voor ons ongeveer €41, met key ben je al snel €60 kwijt omdat winkels in NL het duurder maken of je moet zelf weer veel verzendkosten betalen enzo.
Zoals al vaker genoemd heb ik m bij dvdboxoffice.com besteld, is $69,95 Canadian Dollar (= +/- €43). Komt geen shipping kosten bij want dat doen ze gratis. Komt ook geen btw ofzo bij wat op de site staat dat je dat zelf maar netjes moet regelen ;) ;)
Je moet alleen wel een credit card hebben maar daar zijn vaders heel handig voor :)

Had ook eerst naar een nederlandse site gekeken maar die vroegen gewoon €70 + €8 rebours (ja daaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

xAndyx schreef op 26 april 2004 @ 16:41:
[...]

Zoals al vaker genoemd heb ik m bij dvdboxoffice.com besteld, is $69,95 Canadian Dollar (= +/- €43). Komt geen shipping kosten bij want dat doen ze gratis. Komt ook geen btw ofzo bij wat op de site staat dat je dat zelf maar netjes moet regelen ;) ;)
Je moet alleen wel een credit card hebben maar daar zijn vaders heel handig voor :)

Had ook eerst naar een nederlandse site gekeken maar die vroegen gewoon €70 + €8 rebours (ja daaag).
Maar dan nog, zit je week of langer te wachten (in die tijd kan je dus niet spelen) op een kartonnen doos met een cdtje erin die je niet eens nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op 26 april 2004 @ 16:43:
[...]

Maar dan nog, zit je week of langer te wachten (in die tijd kan je dus niet spelen) op een kartonnen doos met een cdtje erin die je niet eens nodig hebt.
Nou en? Beter dan als je je pc formateert weer die client moet downloaden. Of als je hem laat staan meer dan een gig ruimte verspillen.

En ik heb voor goede games/muziek sowieso liever het hoesje enzo erbij. Ik vind 40 euro voor alleen een key afzetterij. Dan betaal ik liever wat meer om een fysiek product nog te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 16:53:
[...]

Nou en? Beter dan als je je pc formateert weer die client moet downloaden. Of als je hem laat staan meer dan een gig ruimte verspillen.

En ik heb voor goede games/muziek sowieso liever het hoesje enzo erbij. Ik vind 40 euro voor alleen een key afzetterij. Dan betaal ik liever wat meer om een fysiek product nog te hebben.
Tegenwoordig kun je ook bestanden op cd's branden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Ben ik het niet mee eens, ik hecht maar een minieme waarde aan een cdtje en een boekje in een doosje.

Je weet niet in wat voor staat het product binnen komt en je kan eerst ca een week wachten.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig kun je ook bestanden op cd's branden.
Heb jij cd's van meer dan 1 gig? Wel knap hoor. En als je DVD's bedoelt: die hebben de meesten niet.
Je weet niet in wat voor staat het product binnen komt en je kan eerst ca een week wachten.
Ik heb het via een lokale gameshop bestelt (dimensionplus) en daar haal ik het persoonlijk op. Dus een goede staat is gegarandeerd voor mij. En deze shop zal het veel eerder binnen hebben dan een week. Ik verwacht 1 deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Alsof een gig downloaden of ruimte op je hd nog wat voorsteld tegenwoordig :)

Snap wel dat key-only voor $49.99 afzetterij is, ben er zelf ook niet zo blij mee. Het is mij meer het feit dat je week moet wachten dat ik er voor kies om maar gewoon de key te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 01:27:
Alphega, ik zie helemaal geen plaatjes. Trouwens op welke server zit je?
Hmm hier doen de plaatjes het gewoon en bij andere die ik het vroeg ook.
Ik zit momenteel op server 3 (Ja ook ik accepteer donaties :P). In p2p gaan ik en Count naar server 7 (hopelijk komen er nog wat tweakers met ons mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen op Bartz die stoppen?? Ik heb er maybe wel wat euro's voor over ;). Me nick is "kensio" of "Niekos". Laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
keldon schreef op 26 april 2004 @ 17:15:
[...]

Alsof een gig downloaden of ruimte op je hd nog wat voorsteld tegenwoordig :)

Snap wel dat key-only voor $49.99 afzetterij is, ben er zelf ook niet zo blij mee. Het is mij meer het feit dat je week moet wachten dat ik er voor kies om maar gewoon de key te kopen.
En juist daarom heeft NCsoft het gedaan, om ons iig de keuze te geven meteen te spelen. Misschien zijn er zelfs amerikanen die online een key bestellen om niet het huis uit te gaan. Een cd vind ik natuurlijk ook fijner, maar ik denk dat iedereen zsm wil spelen, of niet? :)

Edit: Flame me aub niet (:p ) maar ik stoor me mateloos aan al dat gezeur van: "Wie stopt er na de beta? Mag ik je spul? Welke server speel je?" Bah... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 26-04-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
krewcial11, mag ik je stuff? welke server speel je? ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Als je toch stopt.. heh.. wil ik je spullen wel :P

rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
GIV MI ITAMHZZ PLIEYZZ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Van de officiele L2 Forums (http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=208400)
SIMAH DOW NAH!

We have a sizeable (not to the extend of Prelude update) update coming for the opening of Retail. Details are not final because the QA team is still verifying bits and features.

Word Wrap will be in the update.
Lots of localization changes.
Improvements to connectivity.
And more

the official patch notes are not finalized yet. They are still checking and verifying.

We will also give more substantial community related info later on.
We moeten dus nog wel even wachten op C1 maar gelukkig laten ze ons niet helemaal in de kou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ok, die vorige posts zal ik dan maar met een korrel zout nemen. :p
Nee, maar even serieus, je hoeft maar 1 keer te zeggen dat je stopt en meteen krijg je tientallen pmmetjes en dan verwacht iedereen ook nog dat je antwoord... :/ Zo gaat dat dan 10 min door. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
[...]

key is incl 1 maand

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Zit er hier toevallig iemand op server 6 die naar 5 gaat? zo ja zeg het ff =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
alles down nu ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Ja, ze zijn aan het testen, maar dat was ook al aangekondigd.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesome kom anders op IRC langs hoppen :)
irc.tweakers.net
#lineage
krijg je allemaal dingen mee :)

Jij ook December :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ja, alles down voor 10 min. Ik kap ermee... voor vandaag ;) . Nog niet cker of ik retail ga spelen, moet eerst die cc hebben. :/
Maar goed, de meesten hier gaan naar server 6? Ga ik er ook wel heen als ik de key heb. Hoop jullie allemaal nog is ingame te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 26 april 2004 @ 23:03:
Ja, alles down voor 10 min. Ik kap ermee... voor vandaag ;) . Nog niet cker of ik retail ga spelen, moet eerst die cc hebben. :/
Maar goed, de meesten hier gaan naar server 6? Ga ik er ook wel heen als ik de key heb. Hoop jullie allemaal nog is ingame te zien. :)
ik geloof dat iedereen op server 5 blijft hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Krewchial welke server zit je nu dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 23:03:
Awesome kom anders op IRC langs hoppen :)
irc.tweakers.net
#lineage
krijg je allemaal dingen mee :)

Jij ook December :D
ehm hoe kom ik in die channel :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
/j #lineage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
blix schreef op 26 april 2004 @ 23:07:
Krewchial welke server zit je nu dan ?
Ik zit nu op 5, maar volgens mij zei iedereen nog een tijdje geleden dat ze naar 6 gaan. :?
Ach ja, ik zie wel, maar 6 is natuurlijk wel sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

ik stem voor een poll wie o wie start hem?

Ik hoor ook stemmen voor server 8 en met z'n allen op de zelfde server is wel kicke natuurlijk :D

[ Voor 5% gewijzigd door Loque op 26-04-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf iig op server 8, zitten inmiddels al een aantal nederlanders op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ik ga naar 8, en krewcial mag ik misschien je spul als je toch kapt? je hebt nog 6 uur om na te denken haha =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me dwarf is al lv 17 gaat lekker zo. Dit moeten jullie echt zien http://forum.powerweb.nl/messages/22693/117442.jpg echt te erg wat mensen maken met adena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 01:01:
[..]echt te erg wat mensen maken met adena.
Wat me opvalt is dat het vaak onze mensen uit het oosten zijn die dit soort dingen doen. Meestal wel grappig, maar ik snap nooit waarom er geen idioot voorbij is gekomen en het allemaal heeft opgepakt terwijl ze bezig zijn.

Je ziet namelijk altijd witte nicks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het waren 2 nederlanders die dat aan het maken waren maar omdat ze steeds gedisconnected waren zijn ze er mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Een paar plaatjes om de beta goed af te sluiten:

Toen dit gebeurde was ik al een paar keer hier geweest (wastelands .red) en de meeste mensen die hier ook al zijn geweest zullen niet verbaasd zijn dat een paar rapid shooters zo'n ravage aan kunnen richten.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/massacre.jpg

Dit vond ik een leuk gezicht (niet meer en niet minder):

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/3in1.jpg

Een SS gemaakt op een van de leukste avonden van de beta. We zitten hier met 9 +/- level19 mensen de forgotten temple onveilig te maken. (Op het laatst, toen we erg diep zaten konden we niet meer terug en kwam ik er achter dat een escape scroll niet werkt als je aangevallen word):

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/forgottentemple.jpg

En het resultaat van 20 dagen spelen; Level 23 Orc Raider - Long Spear - Ring BP en Scale Gaiters :9~ O+ :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/lief.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ziet er echt kick uit, wat vond je van raider class ikzelf vond er niks aan. Echt kut dat de server morgen een dag offline is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Hunten op Wasteland, wat achteraf niet zo'n goed idee bleek te zijn :+

Afbeeldingslocatie: http://www.intronic-hardware.nl/wasteland.jpg

Wel mooie screen al zeg ik zelf, bij Cruma Swamp:

Afbeeldingslocatie: http://www.intronic-hardware.nl/cruma-swamp.jpg

Ik ben nu lvl19, en net begonnen met Assassin quest. Nog net voor het einde van de beta geleveled :)

[ Voor 34% gewijzigd door Intronic op 27-04-2004 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 02:58:
Zo ziet er echt kick uit, wat vond je van raider class ikzelf vond er niks aan. Echt kut dat de server morgen een dag offline is :(.
Tja dat is eenmaal zo :( helaas maar waar 1 dag niet de zwaare verslaving kunen spelen.

Maar als je zo erg verveeld kan je wal alvast the lineage2 25mb patch downloaden :) ben ik ook mee bezig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 09:00:
[...]

Tja dat is eenmaal zo :( helaas maar waar 1 dag niet de zwaare verslaving kunen spelen.

Maar als je zo erg verveeld kan je wal alvast the lineage2 25mb patch downloaden :) ben ik ook mee bezig :D.
Dat heb ik net ook maar ff gedaan, maar toen ik hem nog een keer starte kwam er nog meer binnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie screens btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op 27 april 2004 @ 09:08:
[...]

Dat heb ik net ook maar ff gedaan, maar toen ik hem nog een keer starte kwam er nog meer binnen :?
Hmm vaag meschien dat het in 2 of meer delen is gedaan :P ach ja we zien wel.
Vraag me af waanneer je die online ket kan bestellen zal denk morgen ochtend wel zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Ben ik druk aan het downloaden is de verbinding met de update server weg..

Ik ga wel ff leren dat zou ik vanochtend ook doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op 27 april 2004 @ 09:15:
Ben ik druk aan het downloaden is de verbinding met de update server weg..

Ik ga wel ff leren dat zou ik vanochtend ook doen :D
Er wordt mega gespijbeld, onvoldoende geleerd en wallen onder de ogen van menig mens en dat allemaal door zo'n verslaafd spel LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff mooi screen shotje :-)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/l2screen1.jpg

Ik als lvl 20 Warrior samen met CrazyLady lvl 13 Mage.

Trouwens ik had toch zo veel geluk :-), ben ik zombies aan het slachten in ruins of despair dropt er zo een warrior zombie een Composite Bow :-) dus ik heb nu voor gratis en voor nix een heerlijke bow die erg krachtig is met SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 09:30:
Nog ff mooi screen shotje :-)

[afbeelding]

Ik als lvl 20 Warrior samen met CrazyLady lvl 13 Mage.

Trouwens ik had toch zo veel geluk :-), ben ik zombies aan het slachten in ruins of despair dropt er zo een warrior zombie een Composite Bow :-) dus ik heb nu voor gratis en voor nix een heerlijke bow die erg krachtig is met SS.
Mazzelpik, daar heb ik een week voor moeten sparen, maar wel vet als je zo'n drop hebt.

Oh en CrazyLady ja best wel erg, merk het bij mezelf ook dat er weinig aandacht naar school werk gaat. En zit ook te veel op mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op 27 april 2004 @ 09:33:
[...]

Mazzelpik, daar heb ik een week voor moeten sparen, maar wel vet als je zo'n drop hebt.

Oh en CrazyLady ja best wel erg, merk het bij mezelf ook dat er weinig aandacht naar school werk gaat. En zit ook te veel op mijn kamer.
Wat dacht je van mijn huishouden?? Ik kook amper dus ik en CrazyBytes komen wat aardige vitamientjes tekort... niet leuk als je vriend zo'n spel vind.

Ik ga er trouwens weer vandoor moet toch eventjes werken vandaag.
Tot laters allen
gegroetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

hmmm.. jammer dat ik nu niet meer kan spelen :(

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Mensen op server 6, KIJK UIT voor CrazyBytes, het is een PK-er!
Onderstaande screenshots spreken voor zich:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/pk.jpg
Hier probeert hij samen met z´n vriendje mij te killen...

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/pk1.jpg
Crazy staat hier te patsen met z´n boog :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/aurik.fj/pk2.jpg
En nog even een mooi bosplaatje ;)

Gisteren liepen we dus elven fortress binnen, lopen daar twee gasten ons af en toe te meppen, zodat ze na een tijdje weer wit zijn en ons uit dagen hun te slaan zodat ze kunnen pk-en zonder rood te worden. We hadden het te laat door en 2 personen sneuvelden. 2 minuten later komen we met 5 clanleden op de plek des onheils, om te zien dat ze dezelfde truuk op twee andere gasten toepassen.
Dus wij met z´n vijf-en op die ene gast inhakken (een human mage met de naam Prophet), hij was in no time dood, waarbij z´n vriend het ook op een rennen zet (een human fighter met de naam Knife). Hij maakte een verkeerd bochtje en ook hij moest geloven aan Crazy´s boog, maar ja, z´n rooie naam is het resultaat. Vandaar de pics :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bansoon op 27-04-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 10:32:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Mensen op server 6, KIJK UIT voor CrazyBytes, het is een PK-er!
Onderstaande screenshots spreken voor zich:

[afbeelding]
Hier probeert hij samen met z´n vriendje mij te killen...

[afbeelding]
Crazy staat hier te patsen met z´n boog :P

[afbeelding]
En nog even een mooi bosplaatje ;)

Gisteren liepen we dus elven fortress binnen, lopen daar twee gasten ons af en toe te meppen, zodat ze na een tijdje weer wit zijn en ons uit dagen hun te slaan zodat ze kunnen pk-en zonder rood te worden. We hadden het te laat door en 2 personen sneuvelden. 2 minuten later komen we met 5 clanleden op de plek des onheils, om te zien dat ze dezelfde truuk op twee andere gasten toepassen.
Dus wij met z´n vijf-en op die ene gast inhakken (een human mage met de naam Prophet), hij was in no time dood, waarbij z´n vriend het ook op een rennen zet (een human fighter met de naam Knife). Hij maakte een verkeerd bochtje en ook hij moest geloven aan Crazy´s boog, maar ja, z´n rooie naam is het resultaat. Vandaar de pics :)
JAJAJAJA echt pker ik he :P.

Dat was echt geweldig die 2 gasten te pken moesten ze maar niet zo irri zijn :P en de clan leden aanvallen, want wie me clan maatjes pked word zelf doelwit en door mij gepked :).

Maar wat zal die knife gebaald hebben van die SS arrow in zijn arse +/- 380 damage op hem :), hij was toch best wel snel dood :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
wordt moeilijk kiezen tussen server 6 en 8 ....

zit nu op 4 maar dat is echt laggy

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Nemen we allemaal de gulden midden weg server 7 Devianne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Loque schreef op 27 april 2004 @ 11:25:
Nemen we allemaal de gulden midden weg server 7 Devianne :D
Ik wel iig :P Maar eerst zijn de lineage servers nu 24 uur down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik zit nu met Crazy en Crazy op server 6. Ik blijf daar voorlopig in ieder geval zitten denk ik. Heb eventjes op server 8 gekeken, maar daar was ´t PK festijn alom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf blijf ook op server 6 zit daar al in een clan en server 6 bevalt me prima :-).
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.