wat wil je ook op de einde van de beta ..BaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 11:50:
Ik zit nu met Crazy en Crazy op server 6. Ik blijf daar voorlopig in ieder geval zitten denk ik. Heb eventjes op server 8 gekeken, maar daar was ´t PK festijn alom...
Dat is op alle servers wel ongeveer gelijk hoor. Laatste dagen gaan sommige mensen alleen wat gek doen omdat de beta ten einde komt. Mensen die geen p2p gaan spelen gaan dan lekker lopen kloten en dus veel pk'en, dat maakt voor hen toch niet meer uit.BaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 11:50:
Ik zit nu met Crazy en Crazy op server 6. Ik blijf daar voorlopig in ieder geval zitten denk ik. Heb eventjes op server 8 gekeken, maar daar was ´t PK festijn alom...
Verwijderd
ik zit ook liever met allemaal NL'ers op 1 server .. maar de mensen van lineage2.nl blijven gewoon op server 3
dan blijf ik gewoon lekker op 8
en hoe laat kunnen we weer spelen?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 12:00 ]
ik ben de update aan het doen en zie meteen op het begine:
Patch start for DropItems.ukx...done
zou dit een verhoging van de droprate betekenen?
Morgen vroeg om 6:00Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 11:59:
ik zit ook liever met allemaal NL'ers op 1 server .. maar de mensen van lineage2.nl blijven gewoon op server 3![]()
Verwijderd
oke bedankt 
en wil iemand nog wat gold verdienen? heb namelijk nog een char op server 2 met ong 100k. Als iemand een char van server 2 naar 8 wil transferen dan delen we het geld
en wil iemand nog wat gold verdienen? heb namelijk nog een char op server 2 met ong 100k. Als iemand een char van server 2 naar 8 wil transferen dan delen we het geld
Ik ben ook wel benieuwd naar een update lijst oid, waarin staat wat er precies is veranderd.ebborazor schreef op 27 april 2004 @ 12:20:
ik ben de update aan het doen en zie meteen op het begine:
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Ik had zoveel recipes, ingredienten om te craften dat ik helemaal volbeladen was het healen ging echt zo langzaam, daar moet je echt op letten.
Verwijderd
Waarom komt niet iedereen gewoon naar 3? Zitten wel de meeste nederlanders denk ik. En van dat pingverschil merk je toch niks in dit spel. In retail is die ook niet meer zo overvol.
Omdat ik al een alliance heb op server 5 en ik daar al mensen ken.Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 12:41:
Waarom komt niet iedereen gewoon naar 3? Zitten wel de meeste nederlanders denk ik. En van dat pingverschil merk je toch niks in dit spel. In retail is die ook niet meer zo overvol.
Verwijderd
Poll: Op welke server wil/ga je spelen?
• 1 Bartz
• 2 Sieghardt
• 3 Kain
• 4 Lionna
• 5 Erica
• 6 Gustin
• 7 Devianne
• 8 HindeMith

Ook een poll maken? Klik hier
• 1 Bartz
• 2 Sieghardt
• 3 Kain
• 4 Lionna
• 5 Erica
• 6 Gustin
• 7 Devianne
• 8 HindeMith
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 13:00 ]
Omdat deze servers een veel hogeren ping hebben ?marshallq schreef op 27 april 2004 @ 12:55:
[...]
Omdat ik al een alliance heb op server 5 en ik daar al mensen ken.
Ik blijf iig nog een paar daagjes op 6, als deze nog zo onstabiel blijft ben ik naar 8, want 5 lagt me toch een tikje.
cu @ 8 !
[ Voor 47% gewijzigd door blix op 27-04-2004 13:51 ]
Verwijderd
blix, ik heb nog wel 100k op server 2 
als ik dat nou eens aan je geef, en doet char transfer naar server 8 ^_^
(of iemand anders, zolang je maar op 8 komt spelen)
als ik dat nou eens aan je geef, en doet char transfer naar server 8 ^_^
(of iemand anders, zolang je maar op 8 komt spelen)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 13:57 ]
Heb zelf op server 6 nog een char van 50/75K +/- dus dat gaat niet door, zie het nog wel even aan op 6, maar als ie zo onstabiel blijft.
edit, als het nou 1 mil is. >,<

[ Voor 22% gewijzigd door blix op 27-04-2004 14:08 ]
Verwijderd
Ik heb geen credit card, maar familie heeft wel een mastercard, kan ik daar eigenlijk wel mee betalen?
want creditcard == mastercard toch? of..
(kan vanaf deze pc de lineage site ook niet bezoeken vandaar
want creditcard == mastercard toch? of..
(kan vanaf deze pc de lineage site ook niet bezoeken vandaar
Als het een beetje meezit krijgen we een Character Transfer waarmee je dus gewoon je menneke naar een andere server kan verplaatsenblix schreef op 27 april 2004 @ 14:06:
Heb zelf op server 6 nog een char van 50/75K +/- dus dat gaat niet door, zie het nog wel even aan op 6, maar als ie zo onstabiel blijft.![]()
Nou hoop ik dat ze daar even snel iets over zeggen want ik zie het persoonlijk toch wel als voorwaarde voordat ik P2P ga doen.
Great minds think in parallel gutters.
How to transfer your Open Beta characters to Retail characters
1. Go to PlayNC.com and log in using your PlayNC account info
2. In the Game Management section, click the ACTIVATE button next to Lineage II.
3. You will need to enter a VALID *Retail* code. (No use trying to reenter your OB serial code)
4. Select a payment plan.
5. Follow instructions for payment.
6. Your account will be activated in a few minutes.
2. In the Game Management section, click the ACTIVATE button next to Lineage II.
3. You will need to enter a VALID *Retail* code. (No use trying to reenter your OB serial code)
Verwijderd
dat zegt nog steeds niks over character transfers....RocketKoen schreef op 27 april 2004 @ 14:28:
How to transfer your Open Beta characters to Retail characters![]()
dit is alles wat er atm nog op hun site te vinden is....
Hem op de website te bestelen of ergens in een winkel te kopen =)RocketKoen schreef op 27 april 2004 @ 14:33:
dit is alles wat er atm nog op hun site te vinden is....
[ Voor 56% gewijzigd door blix op 27-04-2004 14:37 ]
Verwijderd
Helaas kan je hem nu nog niet op de website bestellenblix schreef op 27 april 2004 @ 14:36:
[...]
Hem op de website te bestelen of ergens in een winkel te kopen =)
Vraag me af vanaf hoelaat dat kan via de website bestellen
Ergens morgen ochtend, dan gaan servers weer up.
Ga jij es aan ´t werk, komkommertjeVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 14:56:
[...]
Helaas kan je hem nu nog niet op de website bestellen, zal wel mooi zijn als het wel al kon dan kon je alvast de stuff over zetten in de playNC account
.
Vraag me af vanaf hoelaat dat kan via de website bestellen.
Verwijderd
Na kom dan maar wat kopen hierzo bij pctop
Verwijderd
http://www.unit-x.nl/lineage.php
zou iedereen hem ff kunnen updaten?
-edit-
kunnen we niet met zijn allen naar server 6 ofzo
zou iedereen hem ff kunnen updaten?
-edit-
kunnen we niet met zijn allen naar server 6 ofzo
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 15:46 ]
wow ik zie nog iemand op 6, hoe is dit mogelijk!
[ Voor 5% gewijzigd door blix op 27-04-2004 15:45 ]
Verwijderd
Mijn werkdag zit erop... ben blij toe.
Maar toch mis ik het wel L2
vanavond anders maar een beetje hierzo klooien beetje msn-en en misschien wel een filmpje kijken?
Nog even volhouden jongens (en misschien wel meer meisjes?)
Dan kunnen we weer volop spelen
Ik blijf voorlopig op servertje 6 aangezien Crazybytes daar speelt en ik daar ook in een clan zit.
vanavond anders maar een beetje hierzo klooien beetje msn-en en misschien wel een filmpje kijken?
Ik blijf voorlopig op servertje 6 aangezien Crazybytes daar speelt en ik daar ook in een clan zit.
Zoekt die clan nog members ?
Snif ik krijg LA2 afkick verschijnselen
Verwijderd
Uhm ja want we zijn 3 members kwijt die gingen toch maar niet retail dus er is strakkies weer plek :-) , ik zal het ff aan de leader door geven denk dat die het wel oke vind :-).blix schreef op 27 april 2004 @ 16:00:
Zoekt die clan nog members ?
Lol afkick verschijnselen ik begin al de geluiden in me hoofd tehoren en zie de klanten als zombies j/k
Verwijderd
Server 6 clan naam is Riryoku.Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:10:
op welke server zit jullie clan dan?
ik weet het raare naam maar het is ook niet mijn verzinsel
Bleh, je noemt niet eens Bansoon...Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:00:
Mijn werkdag zit erop... ben blij toe.

ik ben weer us gered 
net een brief van de postbank, dat binnen 2 dagen mn CC binnenkomt
hopen dat het morgen is, kan ik zelf betalen
net een brief van de postbank, dat binnen 2 dagen mn CC binnenkomt
hopen dat het morgen is, kan ik zelf betalen
Olee
Maareh, December, misschien wordt het tijd voor een nieuwe thread als de retail live gaat? Want deze wordt een beetje vol...
Zo sluiten we de beta ook mooi af en beginnen we goed met een schoon draadje voor de retail
Maareh, December, misschien wordt het tijd voor een nieuwe thread als de retail live gaat? Want deze wordt een beetje vol...
Zo sluiten we de beta ook mooi af en beginnen we goed met een schoon draadje voor de retail
Ik heb vanavond toch niks te doen dus ik zal kijkenBaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 17:02:
Olee![]()
Mijn clan (DecembersKnights
The devil is in the details.
Misschien voor het nieuwe threadje makkelijk om wat dingen op te sommen;
- NL clans (alliance?)
- Kosten van spel
- Server verhaal
- etc
- NL clans (alliance?)
- Kosten van spel
- Server verhaal
- etc
Verwijderd
Lol december maak er wat moois van zal ik zeggen :-).December schreef op 27 april 2004 @ 17:11:
[...]
Ik heb vanavond toch niks te doen dus ik zal kijken
Mijn clan (DecembersKnights) gaat, voor zover we dat nu bepaald hebben, naar server 8, er kunnen nog zo'n 5~6 mensen in.
naaaaah valt wel mee *SLIK*Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:08:
dit wordt een lange avond
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 17:18 ]
Mn vriendin zal wel blij zijn dat ik een avondje minder lang achter de computer zit
Ik ben nu ook de beta aan het downloaden,ik heb de vorige beta ook gespeeld...erg leuk spel..
Ik zal te vinden zijn onder de naam Royke of onder AcIDeR... Ligt eraan,
Ik ga nu effe de hele topic doorlezen
ben ik weer up to date 
EDIT:
Zie nu dat hij al retail is
jammer Joh.....
Ik zal te vinden zijn onder de naam Royke of onder AcIDeR... Ligt eraan,
Ik ga nu effe de hele topic doorlezen
EDIT:
Zie nu dat hij al retail is
[ Voor 12% gewijzigd door AcIDeR op 27-04-2004 17:35 ]
Verwijderd
Wat zit jij onder de plak man gatverdarrieBaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 17:23:
Mn vriendin zal wel blij zijn dat ik een avondje minder lang achter de computer zit
zorg dat je meissie dit ook ff gaat spelen
of heeft ze er geen kaassie van gegeten?
Meiden moeten meer opkomen voor dit soort games net als CS/HL enz enz
niet van die suffe tetrisspelletjes (alhoewel dat ook wel leuk kan zijn
offtopic: zie meiden liever dit soort spellen spelen als CS....
jammer dat je al getrouwd bent
vrouwelijke gamesverslaafden zie ik alleen in mn dromen
ontopic: ik blijf lekker met mn clan in server 5 ben ik bang. zitten een boel aziaten in, dus die willen niet naar eastcoast
jammer dat je al getrouwd bent
ontopic: ik blijf lekker met mn clan in server 5 ben ik bang. zitten een boel aziaten in, dus die willen niet naar eastcoast
Verwijderd
offtopic: uh getrouwd?RocketKoen schreef op 27 april 2004 @ 17:37:
offtopic: zie meiden liever dit soort spellen spelen als CS....
jammer dat je al getrouwd bent![]()
wat is dat?
ontopic: ik vind dat alle nederlanders naar 6 moeten komen
ik ben trouwens benieuwd welke bekenden ik straks ga tegen komen in de retail.....
Verwijderd
Haha wat heeft ze jou onder de duim manBaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 17:23:
Maar ja :-) ze ken maar 1 avondje van je genieten morgen ken je weer lekker vollop lineage 2 spelen kunnen we EF onveilig maken
Welke die-hard is er morgenvroeg om 6:00 wakker om een key te kopen? 
1. Intronic
2. Blix
3. Irencus
4. CrazyBytes
5. Fatality
1. Intronic
2. Blix
3. Irencus
4. CrazyBytes
5. Fatality
[ Voor 35% gewijzigd door Intronic op 27-04-2004 18:00 ]
Verwijderd
WHahaha ik ook
heb me wekker al op 05:45 gezet ken ik nog ff een bakkie koffie maken voordat ik achter me pc kruip.
Verwijderd
nee
alle NL'ers moeten naar server 8 komen
server 6 heeft te veel problemen
-edit-
ik ga morgen om 6.00 ook een key kopen
server 6 heeft te veel problemen
-edit-
ik ga morgen om 6.00 ook een key kopen
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 17:59 ]
Verwijderd
heeft voor niet zoveel nut om zo vroeg op te staan sinds Rofellos die van mij moet bestellen 
Misschien staat hij ook wel om 6 uur op
-Edit-
Decembers Knights Clan verhuids van server 5 naar server 8 als retail er is
Misschien staat hij ook wel om 6 uur op
-Edit-
Decembers Knights Clan verhuids van server 5 naar server 8 als retail er is
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 18:36 ]
Iedereen die morgen ochtend gaat opstaan > /server -m irc.tweakers.net > /j #lineage
Verwijderd
Sorry? ik dacht het niet hoor!!! Als ik wakker wordt van die wekker trek ik de kabel eruit. GGRRRVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:58:
WHahaha ik ookheb me wekker al op 05:45 gezet ken ik nog ff een bakkie koffie maken voordat ik achter me pc kruip.
Ik heb me slaap hard nodig

of je moet heel vroeg naar bedje gaan?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 19:11 ]
Wat?! 6 uur?! Zelfs L2 haalt me niet zo vroeg uit mn nest, cker niet.
Verwijderd
ik hoor het al, de nodige afkickverschijnselen hier 
zolang die alliance op server 5 blijft wil ik ook daar blijven om met mn clan te joinen.
Rofellos/Marshall, hoe kan een clan zich aanmelden bij die alliance?
ik sta toch meestal om 6 uur op, dus het wordt druk op die server morgen .(wedden dat ie overbelast is!)
ik zat net een paar screenshots van Guildwars http://www.guildwars.com/ te bekijken, dat ziet er ook wel erg vet uit!
Ik vind het echt cool om te zien hoe de ontwikkeling van deze games gaat. (Opa verteld:) "vroeger", toen ik via telnet die text based games speelde had je dit eigenlijk al voor ogen en nu kun je dit soort games in mooie graphics gewoon spelen.
zolang die alliance op server 5 blijft wil ik ook daar blijven om met mn clan te joinen.
Rofellos/Marshall, hoe kan een clan zich aanmelden bij die alliance?
ik sta toch meestal om 6 uur op, dus het wordt druk op die server morgen .(wedden dat ie overbelast is!)
ik zat net een paar screenshots van Guildwars http://www.guildwars.com/ te bekijken, dat ziet er ook wel erg vet uit!
Ik vind het echt cool om te zien hoe de ontwikkeling van deze games gaat. (Opa verteld:) "vroeger", toen ik via telnet die text based games speelde had je dit eigenlijk al voor ogen en nu kun je dit soort games in mooie graphics gewoon spelen.
Tja die tijden heb ik gelukkig ook mee mogen maken, de MUD oftwel Multi User Dungeon. Dat was erg vet vandaar dat Lineage2 mij zeer aanspreekt.Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:06:
Maare welke server moet ik nu nemen !!!!
Mijn maten (Dozzuun DE level 23) en Incarnate555 Human Wiz level21 gaan verhuizen van server 4 naar ....
...
Verwijderd
Laat ze dan naar server 8 verhuizen, want daar gaan wij ook heen met de clan.AwesomE schreef op 27 april 2004 @ 20:12:
[...]
Tja die tijden heb ik gelukkig ook mee mogen maken, de MUD oftwel Multi User Dungeon. Dat was erg vet vandaar dat Lineage2 mij zeer aanspreekt.
Maare welke server moet ik nu nemen !!!!
Mijn maten (Dozzuun DE level 23) en Incarnate555 Human Wiz level21 gaan verhuizen van server 4 naar ....
Hebben jullie meteen een clan
was vergeten te vermelden dat mijn nick al door iemand gepakt was op server 8Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:19:
[...]
Laat ze dan naar server 8 verhuizen, want daar gaan wij ook heen met de clan.
Hebben jullie meteen een clan
is op server 6 geen clan ?
...
omfg dit doet me denken aan mijn daoc tijd zeg ...
weten jullie wel dat dit een spel is dat even oud is als dat? alleen voor US en EU markt niet??
ne way, ben blij dat ik van mmorpg addiction af ben. gaat echt te veel tijd inzitten ;p
weten jullie wel dat dit een spel is dat even oud is als dat? alleen voor US en EU markt niet??
ne way, ben blij dat ik van mmorpg addiction af ben. gaat echt te veel tijd inzitten ;p
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik moet morgen toch om 7.30 uur m'n auto weer ophalen, dus 6.00 uur ben ik aanwezig met m'n creditcard in m'n hand 
Server 6 problemen? Nog nooit problemen gehad en ik speel al sinds Gustin geboren is
Server 6 problemen? Nog nooit problemen gehad en ik speel al sinds Gustin geboren is
Hoe gaat dit dan als je het spel koopt "de retail"" versie dan want daarbij kan je toch een maand gratis spelen?
Moet je dan de code intoetsen en dan accept ie gewoon? want ik wil niet naar die payment ik wil eerst mn gratis maand afmaken.
Moet je dan de code intoetsen en dan accept ie gewoon? want ik wil niet naar die payment ik wil eerst mn gratis maand afmaken.
May Lyssa aid you
Verwijderd
Ja je kan gewoon die gratis maand afmaken zonder online payment zooi... denk ik.Tripple-X schreef op 27 april 2004 @ 20:56:
Hoe gaat dit dan als je het spel koopt "de retail"" versie dan want daarbij kan je toch een maand gratis spelen?
ik zit al ff te spelen en ga zeker p2p spelen maar ik lees net het volgende:
For those in the US and Canada:
You can purchase the retail box version of the game from a store or order it via online for $49.99. Price includes one free month of game play. Any of your game stores will be carrying Lineage II besides your being able to order it online through EBGames or Gamestop.
For those Outside of the US and Canada:
Starting at retail launch, players will be able to purchase the Lineage II retail registration key directly from the Official Lineage Website for a fee of $49.99 US. Credit card only. This effort is largely for the international players, and NCSoft DOES NOT advise players with access to retail outlets selling Lineage II to buy direct. There is no game manual, and other items that you can find in the retail box. However, because of the long shipping delays to Europe or Australia, they are offering this service for them. The service will go live at around Launch.
ff samengevat:
koop gewoon die key dus niet laten komen die doos, je krijgt er toch geen fancy dingen bij
For those in the US and Canada:
You can purchase the retail box version of the game from a store or order it via online for $49.99. Price includes one free month of game play. Any of your game stores will be carrying Lineage II besides your being able to order it online through EBGames or Gamestop.
For those Outside of the US and Canada:
Starting at retail launch, players will be able to purchase the Lineage II retail registration key directly from the Official Lineage Website for a fee of $49.99 US. Credit card only. This effort is largely for the international players, and NCSoft DOES NOT advise players with access to retail outlets selling Lineage II to buy direct. There is no game manual, and other items that you can find in the retail box. However, because of the long shipping delays to Europe or Australia, they are offering this service for them. The service will go live at around Launch.
ff samengevat:
koop gewoon die key dus niet laten komen die doos, je krijgt er toch geen fancy dingen bij
Verwijderd
Als je die doos besteld mag je iets van 3 weken wachten... daar hebben mensen geen zin in uiteraard dus gewoon online pay-en die handel en gaan met die banaanChainsaw schreef op 27 april 2004 @ 21:09:
verhaaltjuh
ff samengevat:
Verwijderd
Hmm ja heb ik ook nooit last van gehad hoog uit 1x voor 5 minuutjes ofzo.BaN5Hee schreef op 27 april 2004 @ 20:43:
[knip0rz]
Maak er zelf wel een mooie CD/DVD van met een mooi doosje erom heen
Alleen jammer dat je de volle mep moet betalen voor een hele e-mail met een key wist niet dat een mailtje sturen met een key zo duur was

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 21:24 ]
ja dat vindt ik ook wel bijdehand, maarja das wel incl 1 maand spelen dus het spel kost dan eigenlijk 25$ tegen huidige koers is dat +- 22 euro.
als je daar een willekeurig spel met zulke graphics tegenover zeg met zo'n lange speelbaarheid is het niet zo duur.
(zat nog ff te rekenen 13 euro p/m is toch wel veel per jaar)
als je daar een willekeurig spel met zulke graphics tegenover zeg met zo'n lange speelbaarheid is het niet zo duur.
Verwijderd
sja je moet wat over hebbenChainsaw schreef op 27 april 2004 @ 21:25:
ja dat vindt ik ook wel bijdehand, maarja das wel incl 1 maand spelen dus het spel kost dan eigenlijk 25$ tegen huidige koers is dat +- 22 euro.
misschien dat uiteindelijk de prijs omlaag gaat als het erg populair wordt?
je weet maar nooit
het is maar 10 euro per maand als je voor 1 jaar inkoopt hoor
Nou lijkt me stug, lijkt me eerder dat die prijs pas omlaag gaat als het spel minder wordt gespeeld
Of juist omhoog...Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 21:27:
[...]
sja je moet wat over hebben
misschien dat uiteindelijk de prijs omlaag gaat als het erg populair wordt?
je weet maar nooit

[ Voor 86% gewijzigd door Cache op 27-04-2004 21:37 ]
Verwijderd
ja wat dat betreft weet je het maar nooit
ik snap soms nix van die prijsverhogingen en verlagingen
en kan je nagaan ik werk bij free record shop...

Hebben ze Lineage 2 niet bij de FreeRecord?

Verwijderd
Als je het spel koopt, krijg je toch een leuke DVD hoesje erbij?
Dan vind ik het al waard.
Tja, ik denk dat je tegenwoordig geen (nieuwe) MMORPG kan vinden die goedkoper is dan $15 p/m. Van die subscriptions afgezien dan. De makers zijn ook niet gek, zij zien ook wel dat MMO's "in" zijn en ik zou dan ook het onderste uit de kan willen halen.
Edit:
Edit:
Uhm... geen idee. Maar is het niet zo dat in de US nog steeds die kartonnen dozen worden gebruikt met een normaal formaat cd-hoesje erin? Of loop ik nu een beetje achter?Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 21:43:
Als je het spel koopt, krijg je toch een leuke DVD hoesje erbij?
[ Voor 45% gewijzigd door Cache op 27-04-2004 21:46 ]
Verwijderd
Toen ik hoorde van Lineage2 heb ik gelijk naar inkoop gebeld
het schijnt dat ze geen inkopers in europa hebben
en dat daarom je alleen de import versie bij frs kan halen (vraag speciaal om een maatschappijbestelling) De meeste weten dit waarschijnlijk niet eens hoe dit werkt.
Ik heb er in mijn winkeltje nog geen vraag naar gehad maar als je em wil importeren kan je em net zo goed online buy-en dan ben je nog goedkoper uit ook
dus heeft weinig nut
wel jammer dat ie niet hier komt anders had ik em met korting kunne kopen
ik vraag me wel af of er bij deze spellen ook mensen gecrackt zijn, ik bedoel dus play without pay!
lijkt me moeilijk, maar ik heb er natuurlijk wel ff naar gezocht en kan zelfs voor lineage 1 geen omweg vinden.
of zijn er simpelweg alleen maar eerlijke mensen die per maand netjes betalen.
(lijkt mij namelijk bijna onmogelijk tegenwoordig)
lijkt me moeilijk, maar ik heb er natuurlijk wel ff naar gezocht en kan zelfs voor lineage 1 geen omweg vinden.
of zijn er simpelweg alleen maar eerlijke mensen die per maand netjes betalen.
(lijkt mij namelijk bijna onmogelijk tegenwoordig)
Haha die server zal niet "gecrackt" worden hoor, zullen wel clones komen, dus gewoon gecrackte server met tientalen mensen, zo als het ook met RO gebeurd.
kan je dat ook zelf doen? ik bedoel dus op m'n eigen pc ofzo?
dan kan je lekker offline singleplayer hakke (zonder abbo)
ik vond 1GB install eigenlijk al nogal veel voor een online game
vast weer een warez request
maar ik wil gewoon niet dat ik straks zit te payen en dat een PKer niet betaald
is gewoon de 1e keer dat ik online speel met betalen vandaar
dan kan je lekker offline singleplayer hakke (zonder abbo)
ik vond 1GB install eigenlijk al nogal veel voor een online game
vast weer een warez request
maar ik wil gewoon niet dat ik straks zit te payen en dat een PKer niet betaald
is gewoon de 1e keer dat ik online speel met betalen vandaar
Het is ongeveer onmogelijk om gratis op zo'n server te spelen.
Dus maak je niet druk dat zo'n "pker" er niet voor betaald =)
Dus maak je niet druk dat zo'n "pker" er niet voor betaald =)
[ Voor 39% gewijzigd door blix op 27-04-2004 22:24 ]
Ik mag het spel gelukkig halen =) weet alleen nog niet voor hoeveel maand ik het haal.
Volgens mij kun je het beste eerst 3 maand kiezen. Als je het echt leuk hebt gevonden in de beta, misschien 6 maanden (aangenomen dat je beta hebt gespeeld). Je krijgt toch iig een maand "gratis", dus dan kan je later alsnog 3 of 6 maand kiezen of er mee kappen...Tukker_T schreef op 27 april 2004 @ 22:27:
Ik mag het spel gelukkig halen =) weet alleen nog niet voor hoeveel maand ik het haal.
Tuurlijk heb ik gespeeld heb een lvl 21 wizard =), koop het dan denk ik voor 3 maand en zie ik nog wel of ik het voor langer wil. Hoor wel dat veel nederlanders op server 6 en 8 zitten, jammer genoeg zit ik op 7 =(
Je mag één gratis servertransfer doen als je P2P gaatTukker_T schreef op 27 april 2004 @ 22:38:
Tuurlijk heb ik gespeeld heb een lvl 21 wizard =), koop het dan denk ik voor 3 maand en zie ik nog wel of ik het voor langer wil. Hoor wel dat veel nederlanders op server 6 en 8 zitten, jammer genoeg zit ik op 7 =(
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik ga voor 3 maanden is even wat goedkoper om per maand te doenTukker_T schreef op 27 april 2004 @ 22:38:
daarna zie ik wel even aangezien ik begin juli uitgerekend ben
Als iedereen dan nu naar server 7 gaan hoef ik tenminste niet naar een andere serverDecember schreef op 27 april 2004 @ 22:39:
[...]
Je mag één gratis servertransfer doen als je P2P gaat
Verwijderd
ja dat kan ik ook wel zeggenTukker_T schreef op 27 april 2004 @ 22:46:
[...]
Als iedereen dan nu naar server 7 gaan hoef ik tenminste niet naar een andere server![]()
zo blijven we bezig
ik stel voor dat iedereen gewoon lekker blijft waar ie is en degene die wil moven gaat
simpel
goh kan wel merken dat ik me verveel

Als ik retail ga weet ik 1 ding cker, ik word gladiator.
Verwijderd
Ik word BladeDancer
lekker thunderstorm attacks doen en dan de enemies pullen zodat me groepje ze kan smashen
.
BTW nog 7 uur tegaan en dan kan je key kopen
.
BTW nog 7 uur tegaan en dan kan je key kopen
Verwijderd
ik ga er ook vandoorblix schreef op 27 april 2004 @ 23:11:
yep, ga nu slapen, zie jullie @ 6:00 =D
misschien dat ik kom
ik kan toch niet om die takke wekker van crazybytes heen
(het is een imodetoestel wat zo'n takke herrie maakt kan je amper om heen dus)
dus wie weet
maar voor nu *gaap*
ik gaat lekker slapies doen
tot morgen
ik zat met de beat ook op 7, maar begin toch wel opnieuw denk ik, had een human fighter op lvl 13 maar een mage lijkt me ook wel bruut, wel ff equip over halen van oud char
Verwijderd
Ik ga ook om 6 morgen opstaan:D. Hoop om jullie ook te zien. Kan ik me dwarf weer levelen
.
Bah, jullie allemaal wel... 
Moet toch nog vroeg opstaan, hoor net dat er een examen inlichting is om 9.10 uur op school, waar ik verplicht heen moet gaan (had weer eens niet goed opgelet).
Moet toch nog vroeg opstaan, hoor net dat er een examen inlichting is om 9.10 uur op school, waar ik verplicht heen moet gaan (had weer eens niet goed opgelet).

ach ja, jij blij, examen klinkt bij mij als vroeg (en lang) vakantie!!!!
ik mag morgen eerst werken tot uurtje of 5, dan langs broer (met cc) en kopen die hap, bah.
nouja ik kijk eerst ff naar jullie hoe het gaat met kopen en reggen
kan ik van jullie fouten leren
ik mag morgen eerst werken tot uurtje of 5, dan langs broer (met cc) en kopen die hap, bah.
nouja ik kijk eerst ff naar jullie hoe het gaat met kopen en reggen
Dit topic is gesloten.