eigenlijk moeten we stemmen 
het lieft wil ik ook op server 6 7 of 8
ik vote voor server 8
het lieft wil ik ook op server 6 7 of 8
ik vote voor server 8
Verwijderd
puik plan!blix schreef op 23 april 2004 @ 09:52:
Als we nou allemaal op dezelfde server gaan zitten, kunnen we een clannetje beginnen.
Het liefst een server van 6t/m8 want die zijn het snelst voor ons als Nederlanders.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
I repeat: ik blijf op server 5 en ik denk dat hti en wat anderen dat ook doen. Hier ga ik morgen bij een alliantie die 8 clans onder zich heeft en dat is dus welblix schreef op 23 april 2004 @ 10:07:
Tsja van account naar account overzetten kan helaas niet (denk ik hoor) van server naar server kan wel, 1e keer gratis daarna gaan ze er dus geld voor rekenen.
Ik vote btw voor server 6 : omdat hier de meeste mensen zitten, 7/8 zitten nogal leeg in vergelijking tot 6.
1/2/3/4 zitten nog meer mensen, maar die zijn ook een stug laggier, denk dat 6/7/8 wel vol gaan komen als het in de EU wordt gereleased wordt.
[ Voor 34% gewijzigd door blix op 23-04-2004 11:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik blijf ook op server 6 dat werkt gewoon goed en heerlijk.BaN5Hee schreef op 23 april 2004 @ 11:09:
Ik blijf op server 6.
Bansoon heet ik daar. Gisteren ff met Crazybytes en z´n vriendin en nog twee andere gasten gespeeld in een party. Was wel lachen!
Ik hoop er vanavond weer te zijn.
Die graphics zien er iig niet uit.Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:41:
Ik ga naar de volgende beta test:
www.dragonempires.com
Ziet er goed uit en nog geen reports van bots e.d.
Die bugbears dan, ineens twee achter Anju aan terwijl we met die zombie bezig waren. Zeef dood, en rennen maarVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:45:
[...]
Ik blijf ook op server 6 dat werkt gewoon goed en heerlijk.
En ja dat was gisteren lachen in een party ANTS aanvallen die ons alle 5 dood kreeg +/- 160 damage.
Laten we voortaan nog maar ff op anarchnevils en zombies houden.
en eh vanavond maar weer denk.
Mja, MoraX is al weken niet meer online gekomen. Rofellos zit bij een andere clan, en ik ben er ook uit. Dus die tweakers clan is zo goed als dood..KrewCial11 schreef op 23 april 2004 @ 13:39:
Hoe gaat het nu met de Tweakers clan? Hoor er nix meer van, ook spreek ik weinig mensen die erin zitten. Alleen wekkie en rofellos heb ik laatst nog gezien/gesproken...
Tja aangezien morax ineens niet meer online kwam besloot ik vorige week om een ander aanbod aan te nemen. TSA is the sacred alliance en heeft 8 clans min of meer onder zich. Dit weekend hoop ik te joinen in Death and Justice, de eerste clan. Deze gaat tevens ook voor clan lvl 3, maar of dat zaterdag lukt betwijfel ik nog.KrewCial11 schreef op 23 april 2004 @ 13:39:
Hoe gaat het nu met de Tweakers clan? Hoor er nix meer van, ook spreek ik weinig mensen die erin zitten. Alleen wekkie en rofellos heb ik laatst nog gezien/gesproken...
me clan "Dutchies" heeft nog plek, gemiddeld lvl is 20xAndyx schreef op 23 april 2004 @ 09:21:
Ik zit nu op server 5, heet Serpentia (lvl 16 human mage).
Zoek nog een clan om te joinen (blijf retail spelen)
ps mage stuff heb ik wel intresse in mocht iemand stoppen
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Op welke server is dat (en als jij DionNL bent dan is het dus server 5)
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Verwijderd
Twas niet serieus bedoeld
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:51 ]
Ja, maar daar zullen nog wel importkosten bij komen.blix schreef op 23 april 2004 @ 18:09:
http://www.dvdboxoffice.com/ = 66 $ (canadees) dat is dus 41 euro + gratis verzend kosten
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Niet zo veel nee, je moet maar geluk hebben, soms zit er niets op, soms wel. Ligt aan de douane.blix schreef op 23 april 2004 @ 19:19:
Hm zit wat in, wat denk je dat dat ongeveer gaat kosten? niet al te veel toch
[ Voor 46% gewijzigd door Intronic op 23-04-2004 19:29 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
[ Voor 17% gewijzigd door blix op 23-04-2004 22:52 ]
[ Voor 65% gewijzigd door AwesomE op 23-04-2004 23:02 ]
...
Verwijderd
Zo een heel enkele keer dat server 6 boot zoals vanmiddag was hij ff 5 min down.AwesomE schreef op 23 april 2004 @ 23:01:
cd key is incl maand spelen
damn net eruit geklapt (server 4 boot)
hebben server 6-8 ook regelmatig hier last van ?
Blix loop niet te hard vanstapel want soms is DVD box office echt mega snel 1 a 2 dagen en soms al binnen 7 dagen hebben je al wat binnen van zeblix schreef op 23 april 2004 @ 22:35:
Hello,
When we receive the item in stock, we will invoice you after you are
invoiced you should receive the item within 7 to 21 days.
Please contact us if you require further assistance.
Dat is dus bij boxoffice.com, denk dat ik hem dus ergens anders bestelen want vind dat toch een beetje te lang
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 00:20 ]
blix schreef op 24 april 2004 @ 00:23:
Dan bestel je het met koerier denk ik, maarja haal wel voor 40 eurotjes een cdkey op site, goedkoper + meteen spelen
offtopic, vraag gelijk welke periode er uitverkoop is (algemeen kleding) moet er ook nog naar toe maar wel in die periodeebborazor schreef op 24 april 2004 @ 00:39:
ik ga er volgende week voor naar NY en koop daar het spel voor $50
...
hehe, ik ga ook lekker kleren kopenAwesomE schreef op 24 april 2004 @ 01:22:
[...]
offtopic, vraag gelijk welke periode er uitverkoop is (algemeen kleding) moet er ook nog naar toe maar wel in die periode
Uhm... 50 dollar, dus ongeveer 40 euro (iets meer). Das hartstikke goedkoop vind ik, maar ja... cd, boekje en al het andere geeft meer het gevoel dat je het hebt gekocht en dus ckerheid van garantie voor als er iets mis gaat. Niet dat dat niet zo is als je alleen een key besteld, het is gewoon anders. Als je het spel uit amerika laat komen kost het je denk ik wel 25 euro meer wegens vervoerskosten.blix schreef op 23 april 2004 @ 22:49:
Omdat ik geen 50 euro voor een key alleen ga betalen, betaal ik wel 8 euro meer voor CDtjes + handleiding en een leuk doosje.
Kijk als de cdkey nou 30/35 euro was, dan was het een andere zaak.
Verdomme, kom minimaal op 60 euro uit, of ik moet super lang wachten
Verwijderd
lucky bastardebborazor schreef op 24 april 2004 @ 00:39:
ik ga er volgende week voor naar NY en koop daar het spel voor $50
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 09:56 ]
The devil is in the details.
Heb je dat niet bij ieder spel?December schreef op 24 april 2004 @ 11:28:
Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik 'm ga kopen, want aan de ene kant vind ik het echt één van de coolste spellen van de afgelopen maanden en is het heel verslavend en leuk om te spelen. Maar aan de andere kant kent het ook weer nadelen, zo raak ik altijd erg gefrustreerd als ik weer eens (onnodig) dood ga en zijn er toch een aantal punten die ik liever anders had gezien...
Jep ik ken het. Maar ik stop dan gewoon ff met spelen, en daarna kan ik weer heel lang doorgaanDecember schreef op 24 april 2004 @ 11:55:
Dat snap ik ook wel, maar bij Lineage 2 komen die frustraties zovaak terug dat het soms echt niet meer leuk is. Bij andere spellen is het niet zo erg dat je doodgaat, maar hierbij ben je gelijk minimaal een uur werk kwijt
Verwijderd
Maar dan is er nog iets, je koop het buiten de EU. Dus komt er douanewaarde bij.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 09:50:
[...]
lucky bastardmag ik met je mee?
anywayz, check deze filmpje, rond 87MB. Niet vragen wat het is, gewoon kijken. Alsje nog twijfelt of je lineage2 moet kopen of niet, kijk deze filmpje en je koopt ut, geloof me
link -----> http://rodrickbrown.com/lineage2/movies/l2.wmv
edit:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm
Er wordt 19% BTW gerekend op computer software als je het koopt, dat is dus waar lineage II (cdrom) onder valt. 66 canadian dollars = 41 euro
1.19*41= €48.79 als het goed is.
Alsnog vrij redelijk?
Verwijderd
Of gewoon beter je best doenVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 12:23:
December, dit had ik ook op het begin maar ik ga gewoon stug vollhouden omdat ik wel een queen ant wil mollen met een clan en een castle siegen. Ik vind het doodgaan toch te zwaar want je verliest gelijk 10%+soms een item, de meeste van de keren dat je doodgaat komt toch door lagg of door pk'ers. Ze moeten gewoon 5% doen of iets anders verzinnen.
Verwijderd
Tja, dat wil iedereen wel die P2P gaat doen, maar we gaan het niet allemaal posten...Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:27:
Dinsdag is de Beta afgelopen...
Ik ga p2p dus vraag ik aan de mensen die dit niet gaan en op server Kain zitten of ze hun ecuip aan mij willen afstaan.
Ik zou er erg blij mee zijn!
Pm me ingame Of pm(private message) je acc info naar mij.. dan regel ik het wel verder!
Alvast bedankt!
Maandag is hij trouwens afgelopen.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:27:
Ik ga p2p dus vraag ik aan de mensen die dit niet gaan en op server Kain zitten of ze hun ecuip aan mij willen afstaan.
Pm me ingame Of pm(private message) je acc info naar mij.. dan regel ik het wel verder!
Alvast bedankt!
Precies iedereen wil wel wat leukVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:27:
Alvast bedankt!
[ Voor 14% gewijzigd door Loque op 24-04-2004 15:00 ]
Ik zou net zoals alle andere mensen die p2p gaan er ook wel blij mee zijn, maar ik denk niet dat dit een goede plek is om te bedellenVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:27:
Alvast bedankt!
Idd, lijkt mij trouwens wat nutteloos om het spel op cd te hebben als ze kort daarna Chron starten. Daarvoor kun je dan weer mega updates gaan zitten downloaden.Loque schreef op 24 april 2004 @ 14:57:
[...]
Precies iedereen wil wel wat leuk
---
p.s. ik denk dat ik de key koop via cc
(heb geen belang bij een mooie doos etc, en nog een week+ wachten)
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door D1ON op 24-04-2004 16:34 ]
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Ik zit nu nog op mijn werk, rond 6 uur ben ik wel onlineD1ON schreef op 24 april 2004 @ 16:31:
Logue, Ik zit idd op server 5 en ben DionNL
contact me ingame (clan zit nu rond elven dungeon)
*start het spel op*
[ Voor 13% gewijzigd door Loque op 24-04-2004 16:48 ]
Verwijderd
vraag dan maar of ze naar server 8 gaan!! echt een superserveraapenootjes schreef op 24 april 2004 @ 14:50:
Ik zit nu in de nederlands clan phoenixrising op de sieghardt server. Ik ben wel van plan te betalen dus maar ik zal daar wel toestemming van mijn ouders voor nodig hebben (heb geen cc). Ik moet ook nog met mijn clan overleggen of we naar een adnere server verhuizen, want we hebben best vaak lag. Ik hoop dat ik nog lvl 24 kan halen voor het einde van de beta, ik ben nu lvl 22 met 85% dus moet wel kunnen. Gisteren heeft een clangenoot filmpjes zitten maken terwijl we wyrn's afmaakte. Ik zal kijken of ik die online kan zetten als ik ze krijg.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 21:21 ]
[ Voor 20% gewijzigd door AwesomE op 24-04-2004 23:21 ]
...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Intronic op 25-04-2004 03:51 ]
[ Voor 48% gewijzigd door marshallq op 25-04-2004 11:53 ]
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Je mag 1x gratis een char transferren, daarna moet je er voor betalenCount schreef op 25 april 2004 @ 13:06:
Als mijn CC een beetje snel komt én er is een character transfer dan ga ik ook p2pen.
Aan het einde van dragons valley, is hoogste lvl creature in prelude. Ga naar server5!!!!BaN5Hee schreef op 25 april 2004 @ 15:04:
Waar is dat man? Phat!
Enneh, ik koop via de site een serial, wel zo makkelijk. Heb ik met EVE ook gedaan. Ik zit momenteel op server 6, maar als er echt veel mensen naar 7 of 8 gaan, wil ik ook wel transferren wanneer dat mogelijk en gratis is.
Verwijderd
Verwijderd
Dinsdag morgen vanaf 10 uur onze tijd verwacht ikVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 17:17:
op server 8 heb ik helemaaal geen last van lag
weet iemand mischien wanneer we serials kunnen kopen?
Verwijderd
Jah, naast DR (douane rechten) staat 0, dus geen extra kosten daarbijIntronic schreef op 24 april 2004 @ 12:37:
[...]
Maar dan is er nog iets, je koop het buiten de EU. Dus komt er douanewaarde bij.
"Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming."
Geloof me, hij slaat harder dan een pokeman
Verwijderd
Pffft, take it easy.December schreef op 25 april 2004 @ 16:21:
Ik ging even met wat zwakkere ventjes de School of Dark Arts in, daar kwam een hele berg monsters op me af dus ik legde het loodje. Partygenoot ging resurrection halen, komt ie eindelijk bij mij aan, gaat hij ook weer dood
Soms kan ik dit spel echt schieten...
Resultaat:Count schreef op 25 april 2004 @ 18:28:
Net nog even een adena farmer (Dark Elf Assassin uiteraard) neergeknuppeld met mijn dwergje omdat die gast mij de hele tijd 'Sting' zat te doen op mij (soort van Poison achtige attack).
Omdat ie dus harder kan rennen dan mij kon ie steeds weer wit worden en terugkomen dus de laatste keer had ik hem maar ff gestunned en doodgemept. Wel rood geworden en zijn andere aziaatische billenmaten waren snel ter plekke. Dus ik dacht van, laat ik eens uitloggen
Iemand nog tips? Ik ben level 27 dus karma afwerken gaat een beetje traag waar ik ben (Orc Dungeon; Cave of Trials)
Jij hebt gewoon mazzel gehad, je loopt altijd de kans items te verliezen. Als je rood bent is die kans alleen nog eens veel groter.Loque schreef op 25 april 2004 @ 21:00:
oh en Count:
Hoe kan dat je items verliest, ik ben vaak genoeg dood gegaan maar ben ooit in het begin 1x een ring kwijt geraakt maar later nooit meer.. hoe kan dat?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq