...
Verwijderd

Ik weet niet precies wat courier shipping is maar dat zou hoogst waarschijnlijk dan via een couriers bedrijf gaan zoals DHL, FEDEX, TNT enz enz.Voordeel is dat het er dan sneller is. Als je dat niet kiest dan krijg je de DVD gewoon thuis in je brievenbus net als al je andere brieven. Duur vaak net iets minder als een week voor je 't binnen krijg via normale shipping. Let erop dat het nog preorder is dus het kan misschien nog even duren.xAndyx schreef op 14 april 2004 @ 15:36:
[half offtopic]
Weet iemand toevallig wat courier shipping is op dvdboxoffice.com?
- Lineage2 $69,95 (€ 43,68)
- Lineage2 + courier shipping $69,95 + $ 14,95 (totaal €53,01)
scheelt toch weer een paar euro
[/half offtopic]
Assume there are no rules and it's one big free for all
hoogste op dit moment zit rond de level 50 dacht ik.
en die personen kunnen hun char niet meenemen vanuit closed beta naar open beta hoor, dus dat argument gaat zowiezo niet op.
Krijg nu steeds max 150 adena per mob en dat gaat nou niet echt snel
Als het straks p2p word zullen er echt steeds minder bots zijn. Want als cheatr zou ik geen zin hebben om telkens een nieuwe cdkey te kopen (a 40 euro) als ik weer eens gebanned word.KrewCial11 schreef op 14 april 2004 @ 21:14:
[...]
En bots.
Lees er steeds meer over dat er bots worden gebruikt en dat er wel honderden zitten. Dacht eerst dat er maar enkele tientallen waren en dat deze wel zouden worden gebanned in de loop der tijd, maar ze hebben zelfs gm's om te tuin weten te leiden. Daarom lopen er ook chars rond met wapens van 2M. Dus het kwam niet alleen door die bone quest. Sorry, maar als het de hele tijd zo gaat is het ook niet leuk om aan die sieges mee te doen, stel je eens voor tegen een clan te vechten met alleen maar bots erin... ga je dood, verlies je items waar je uren, misschien wel dagen voor hebt gespaard en je komt geen steek verder.
Bovendien zal straks de gemiddelde leeftijd ook nog eens sterk omhoog gaan.
Je verliest ook geen items meer tijdens sieges las ik net en de xp penaltie is maar 1/4de tov normaal. Acceptabel imo.KrewCial11 schreef op 14 april 2004 @ 21:14:
[...]
En bots.
Lees er steeds meer over dat er bots worden gebruikt en dat er wel honderden zitten. Dacht eerst dat er maar enkele tientallen waren en dat deze wel zouden worden gebanned in de loop der tijd, maar ze hebben zelfs gm's om te tuin weten te leiden. Daarom lopen er ook chars rond met wapens van 2M. Dus het kwam niet alleen door die bone quest. Sorry, maar als het de hele tijd zo gaat is het ook niet leuk om aan die sieges mee te doen, stel je eens voor tegen een clan te vechten met alleen maar bots erin... ga je dood, verlies je items waar je uren, misschien wel dagen voor hebt gespaard en je komt geen steek verder.
Verwijderd
Dit soort games? Dit geldt alleen voor lineage2 hoor, omdat lvlen in L2 gewoon extreem langzaam gaat. Er zijn zat mmorpg's waarmee je als casual gamer fun kunt hebben.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 12:14:
Als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat je in dit soort games of heel veel tijd moet hebben of account sharing moet doen, iets wat ergggg veel gedaan werd in Lineage 1 en gezien de prijs niet echt onlogish.
Verwijderd
maar ik krijg een beetje de indruk role playing een beetje ondergesneeuwd is in dit spel en het alleen maar draaid om power levelen. wat mij dus betreurt omdat ik heel weinig geef om stats en levels.
hoe ervaren jullie dit?
Zit wel wat in, komt volgens mij ook omdat deze game gemaakt is voor de Koreaanse markt waar ze dus net wat fanatieker spelen dan wij.Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 12:58:
Lijkt mij wel mooi spel.
maar ik krijg een beetje de indruk role playing een beetje ondergesneeuwd is in dit spel en het alleen maar draaid om power levelen. wat mij dus betreurt omdat ik heel weinig geef om stats en levels.
hoe ervaren jullie dit?
Maar elke keer wanneer ik op het punt kom dat ik het vervelend ga vinden is er toch nog wel weer wat om naar toe te werken. Heb gisteren m'n profession change quest gedaan en wanneer ik nu lvl20 word ben ik Orc Shaman en krijg ik er weer een zooi nieuwe spells bij.
Wel is er wat weinig content en zijn er veelste weinig quest. Zeker onder de 20 is het dom farmen en levelen omdat het pas vanaf 20 leuk schijnt te worden. Nou, daar kom ik dan vanavond hopelijk achter
Wen maar aan het dom farmen als je nieuwe items wilt kopen in de shops van 100K en hoger ben je wel een tijdje bezig.keldon schreef op 15 april 2004 @ 13:09:
[...]
Zit wel wat in, komt volgens mij ook omdat deze game gemaakt is voor de Koreaanse markt waar ze dus net wat fanatieker spelen dan wij.
Maar elke keer wanneer ik op het punt kom dat ik het vervelend ga vinden is er toch nog wel weer wat om naar toe te werken. Heb gisteren m'n profession change quest gedaan en wanneer ik nu lvl20 word ben ik Orc Shaman en krijg ik er weer een zooi nieuwe spells bij.
Wel is er wat weinig content en zijn er veelste weinig quest. Zeker onder de 20 is het dom farmen en levelen omdat het pas vanaf 20 leuk schijnt te worden. Nou, daar kom ik dan vanavond hopelijk achter
Hogere monsters laten 150-200 adena per drop, wel hogere kans op duurdere item drops maar reken daar maar niet op.
Als ze dit in de retail niet aanpassen is het voor mij ook snel bekeken, hoe mooi en leuk het spel ook is, ik ga niet 20-30 uur farmen op noob ground voor een falchion.
...

Edit: In deze 2 threads wordt het spel trouwens behoorlijk de grond in geboord:
http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=179016
http://boards.lineage2.com/tm.asp?m=178663
[ Voor 27% gewijzigd door DeepSeven op 15-04-2004 14:05 ]
Omdat je dan de trails kan doen om een andere class te worden. ga maar eens navragen in je geboortedorp. Met die class komen ook weer nieuwe skills tot je beschikking.ebborazor schreef op 15 april 2004 @ 13:52:
Ik ben nu ook bijna level 20. Ik begon het een beetje saai (eentonig) te vinden. Maar veel mensen zeggen dat het na level 20 pas echt leuk word. Nou ben ik wel benieuwd waarom het na level 20 pas echt interessant word.
Heb eindelijk vandaag mijn 62K bijelkaar gekregen, heb maar het zwaard Gladius gekocht. Zooit Soulshots erbij en de fun kan beginnen. Ben nu een level 16 Fighter.
Ik zit er wel zwaar aan te twijfelen om door te gaan met het spel. De beta is namelijk bijna voorbij en moet zeggen dat ik me eigenlijk nog niet verveeld heb tijdens het spel.
De meeste mensen willen namelijk harder levelen dan andere mensen en meer geld verdienen en zo snel mogelijk het beste van het beste bij elkaar halen. Maar ik ben benieuwd hoeveel mensen verder zijn geweest van hun geboortdorp. Ik ben namelijk begonnen als Human en ben daarna naar de Elven Village gegaan. Gewoon voor de omgeving. Nadeel is wel dat ik naar Gludio moet om mijn skills bij te kopen, maar meestal spaar ik een hoeveelheid Skill Points op en ga ik daarna naar Gludio om ze te besteden.
Als ik in de meeste delen van Lineage kom dan zijn daar bijna geen mensen te vinden. De chatbox komt langzaam voorbij en er zijn niet veel mensen te vinden. Leuke ervan is dat mensen vaak party's vormen met verschillende Levels en Races.
Ik heb namelijk een keer een party gevormd met een level 25 mage een level 31 fighter en ik was level 13. Gewoon voor de fun, en het ging vrij snel met de Exp zonder dat je er op let.
De mensen die het saai beginnen te vinden moeten maar een verder lopen dan hun neus lang is. En ja er zijn meer plaatsen te vinden dan alleen de geboortedorpen.
[ Voor 50% gewijzigd door Cardinal op 15-04-2004 14:17 ]
Maar met die opdrachten ben je toch ook maar 2 levels bezigcardinal808 schreef op 15 april 2004 @ 14:06:
[...]
Omdat je dan de trails kan doen om een andere class te worden. ga maar eens navragen in je geboortedorp. Met die class komen ook weer nieuwe skills tot je beschikking.
Prima plan. Ik moet nog 20% en dan ben ik L19DeepSeven schreef op 15 april 2004 @ 14:02:
Dat wil ik ook wel eens weten. Want volgens mij zijn mensen dan even enthousiast omdat ze wat nieuwe skills/spells krijgen, maar daarna is het weer vrolijk non-stop 18 lvl's doorhakken. Ik spreek je vanavond of daar iets van waar is ebbo
.
Verwijderd
Dan kanje tenminste leuke dingen doen, zoals Queen Ant op ur bek slaan (niet in je eentje natuurlijk). En vechten is sowieso spannender omdat je skills kan gebruiken die vet zijn, ultimate defence bijv. Aan het einde van closed beta sloeg ik (lvl 23 knight) iemand gewoon voor de gein, iedereen (4 of 5 mensen) mij vol aanvallen, hup ultimate defence, heeft me het leven gered. Echt überstoer gewoon!ebborazor schreef op 15 april 2004 @ 13:52:
Ik ben nu ook bijna level 20. Ik begon het een beetje saai (eentonig) te vinden. Maar veel mensen zeggen dat het na level 20 pas echt leuk word. Nou ben ik wel benieuwd waarom het na level 20 pas echt interessant word.
Soms kan het wel saai zijn jah, maar er zal in retail veel veranderen.
Verder zie ik nog wel of ik verder ga, misschien eerst maar slagen en dan in de vakantie powerlvlen.
Edit: Oh ja en die threads, die eerder werden gepost. Op 1 ervan zie je de geschiedenis van een gamer, namelijk al de MMORPG's die hij/zij heeft gespeeld. Je ziet meteen dat hij/zij alle spellen maar maximaal 4 maand speeld. Dan kun je het al op de klompen aanvoelen dat hij/zij zich gewoon niet met MMORPG's moet bemoeien. Alleen EQ heeft hij/zij dan voor 4-5 jaar gedaan, maar ja... dat vond ik weer niet leuk (nooit gespeeld hoor, maar het leuk me gewoon nix).
[ Voor 22% gewijzigd door Cache op 15-04-2004 17:45 ]
Ok, je krijgt weer nieuwe skills en je bent een nieuwe class, maar nieuwe skills krijg je al 2 á 3 keer eerder en is dus niet zo speciaal. En dat je dan sterkere ventjes aan kan is ook geen excuse, want dat kan je ook als je alleen maar levelt
The devil is in the details.
Verwijderd
je kan nog altijd PvP-en in de arenaDecember schreef op 15 april 2004 @ 18:12:
Ik vraag me toch echt af of het na level 20 echt (veel) leuker zal worden. Niet dat ik het nu niet leuk vind, ik verveel me nog steeds maar zelden, maar waarom zou er zo'n verandering komen als je boven de level 20 uit zou komen
Ok, je krijgt weer nieuwe skills en je bent een nieuwe class, maar nieuwe skills krijg je al 2 á 3 keer eerder en is dus niet zo speciaal. En dat je dan sterkere ventjes aan kan is ook geen excuse, want dat kan je ook als je alleen maar levelt
Maar dat heb je denk ik ook wel gezien na een paar uurtjes. En ik hou er sowieso niet van om veel risico te lopen om te verliezen/dood te gaan
The devil is in the details.
Maarja, we geven de hoop niet op
Nu ben ik een lvl 17 dwarf en ik vind dit echt 3x zo gaaf. Je haalt namelijk zo gigantisch veel geld binnen... Ik had op level 16 al het hoogste none-grade blunt (Buzdygan, 268k) en nu krap 30% verder heb ik al het geld voor de complete Bronze set. Dat laatste komt ook omdat ik een PKer had omgelegd die toen een Hunting Bow liet vallen + een aantal blades
Maar spoil/sweep is echt de shit. Voor degenen die niet weten wat dat is; je kunt een monster 'spoilen'. Da's gewoon een actieve skill net zoals Power Strike behalve dat het niet damage doet maar het zorgt ervoor dat wanneer het gespoilde beest sterft hij blauw gekleurd kan worden. Als dit gebeurt dan kun je hem sweepen wat een item oplevert. Uiteraard verschilt per beest de items. Kaboo Orc Sub Leaders spoilen bijv. voor Wooden Breastplate wat best aantikt (9,5k in de winkel).
En je kunt als dwarf natuurlijk craften. Nu valt dat craften niet echt op grote schaal te doen aangezien je echt gruwelijk veel grondstoffen nodig hebt waarvan sommige moeilijk aan zijn te komen (Iron Ore bijv.). Alsnog heb ik al iets van 70k aan items gecraft en met gemiddeld 20% winst kunnen doorverkopen (tov grondstof kosten).
Als ik de 20 haal ga ik voor Scavenger, denk dat dat meer geld binnenhaald.
[edit] Tip: Geef je level 1 dwerg een 62k wapen van een ander char. Een dwerg levelen is best droog aangezien je geen actieve combatskills hebt dus je kunt het beste een beetje twinked beginnen
[ Voor 8% gewijzigd door Count op 15-04-2004 23:48 ]
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Er schijnt per ongeluk op een van de servers iets geduped te zijn, nu wordt er uitegrebreid van die leugen gebruik gemaakt zoals bij Diablo.
Let op je rommel!!!
Die zit ook niet daar, maar die zit op 36848,82489 ongeveer. Daar heb ik hem toch om gelegdRazorfist schreef op 16 april 2004 @ 01:02:
ik ben op zoek naar orc fighter leader Rocco en die zou volgens de guides op /loc 32000 79000 moeten zitten.. nou zit daar al 20min maar nog niemand voorbij zien komen
Ik weet nog steeds niet wat er nou precies werd gedaan om te scammen...Tidus schreef op 16 april 2004 @ 05:37:
Mensjes, laat je niet in de maling nemen door die scammers! Geen items geven zonder daadwerkelijke trade.
Er schijnt per ongeluk op een van de servers iets geduped te zijn, nu wordt er uitegrebreid van die leugen gebruik gemaakt zoals bij Diablo.
Let op je rommel!!!
Heb wel items verkocht en gekocht, maar alles ging goed. Nix weg of geld minder ofzo. Weet iemand toevallig nog een betere plaats om geld te verdienen als een fighter of zal ik maar bij de fungi blijven?
Verwijderd
Iemand idee waar server 7 zit? Want ik ga daar dan beginnen ^^
Was namelijk in gevecht met een Wandering Eye. Deze jongens doen leuke spells zodat je niet meer kan bewegen. Ik dood en mijn Bone Shield valt op de grond. Als een rund over het terein gecrossed en jah mijn shield lag er nog. Leve de stukken land waar weinig mensen komen.
Ben nu een level 16 Fighter en heb het wel gehad met de fighter uithangen. Na het lezen van het dwarf verhaal lijkt het me wel leuk voor de afwisseling om geld te hebben.
Heel stil in een leeg stuk land gaan zitten al mijn equipment droppen en dan resetten als dwarf op de zelfde locatie en alles weer oppakken?
Of weet iemand een veiligere manier?
[ Voor 43% gewijzigd door Cardinal op 16-04-2004 12:02 ]
Heb je niet iemand aan wie je je spullen kan geven, zodat jij opnieuw inlogt en hij/zij ze dan weer terug geeft?cardinal808 schreef op 16 april 2004 @ 12:00:
Ben nu een level 16 Fighter en heb het wel gehad met de fighter uithangen. Na het lezen van het dwarf verhaal lijkt het me wel leuk voor de afwisseling om geld te hebben.Alleen hoe kan ik het beste mijn Items van mijn level 16 fighter overzetten naar mijn Dwarf?
Heel stil in een leeg stuk land gaan zitten al mijn equipment droppen en dan resetten als dwarf op de zelfde locatie en alles weer oppakken?
Of weet iemand een veiligere manier?
To be, or not to be...
Ja, ik ken wel iemand die dat voor mij zou doen. eerst maar eens kijken waar je begint als dwarfAnsenyi schreef op 16 april 2004 @ 12:05:
[...]
Heb je niet iemand aan wie je je spullen kan geven, zodat jij opnieuw inlogt en hij/zij ze dan weer terug geeft?
als dwarf begin je op een ander eiland. het kost 6000 adena om daar heen of terug van te teleporten. dus het kost zowiezo 12000 adena voor iemand om de spullen naar je toe te brengen. of je moet 6000 sparen en zo snel mogelijk naar mainland teleporten.cardinal808 schreef op 16 april 2004 @ 12:07:
[...]
Ja, ik ken wel iemand die dat voor mij zou doen. eerst maar eens kijken waar je begint als dwarf
Dan denk je "heej dat is niet duur hebbe hebbe hebbe" en ben je dus genaaid

Het blijkt dat er een aantal mensen zijn die niet goeg kijken naar wat ze kopen. Meestal zijn het toch idiote bedragen en kunnen de meeste newbies toch niet betalen.
Toch blijft het jammer dat er mensen zijn die het gaan proberen. Helaas kan je mensen niet afstraffen voor hun vervelende gedrag, anders word je nick namelijk rood.
Het kost 3000a van Dwarf -> Gludin. En je hebt een quest op level 15 waardoor je een keer gratis kan teleporten.THE_CR0SS schreef op 16 april 2004 @ 12:14:
[...]
als dwarf begin je op een ander eiland. het kost 6000 adena om daar heen of terug van te teleporten. dus het kost zowiezo 12000 adena voor iemand om de spullen naar je toe te brengen. of je moet 6000 sparen en zo snel mogelijk naar mainland teleporten.
Je hoeft alleen terug te keren voor de class change. Blacksmiths en warehouse keepers kunnen je skills leren.
Verwijderd
Contact me op pauelsen78@hotmail.com
Verwijderd
Verwijderd
Afgezien van een debiele spammer die 1us = 1kad doet, niet, en het draait tot nu toe niet onaardig met 2 pcs op 312/64 kbps!Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 13:42:
heerlijk die aller nieuwste server geen lag niks weinig mensen! en me dwarfje doet ze best
http://www.f13.net/2.php?...hive=&start_from=&ucat=2&
Het vreemde is dat ik hem op sommige punten nog gelijk moet geven ook (al overdrijft hij wel) maar dat ik het toch blijf spelen
Maar ja, ik ben dan ook niet als Human/Elf begonnen dus loop er niet bij als een heaumeau en hoefde niet in de rij te staan voor simpele quests.
Orcs rule
Ik las hem ook net, prima review als je het mij vraagt. Natuurlijk op sommige punten een beetje overdreven maar ik ben niet veel punten tegen gekomen waarmee ik het niet eens kan zijn.keldon schreef op 16 april 2004 @ 16:21:
Hier nog een niet echt positief review over L2
Het vreemde is dat ik hem op sommige punten nog gelijk moet geven ook (al overdrijft hij wel) maar dat ik het toch blijf spelen
Maar ja, ik ben dan ook niet als Human/Elf begonnen dus loop er niet bij als een heaumeau en hoefde niet in de rij te staan voor simpele quests.
Orcs rule
Ik ben nu overigens level 19 Orc Fighter en net in Gludio aangekomen om mijn opleiding tot Orc Raider te voltooien. Ik ga nu sparen voor een short of long spear ^^
[ Voor 12% gewijzigd door ebborazor op 16-04-2004 16:34 ]
Verwijderd
Als Orc moet je net zo goed in de rij staan voor de Butcher Sword quest en die messenger zelf is reteslapkeldon schreef op 16 april 2004 @ 16:21:
Hier nog een niet echt positief review over L2
Orcs rule
Een van de mensen waarme ik vaak speel, alleen is hij nu level 20+ en ik ben opnieuw begonnen.

Heerlijk zo'n grafische engine

Ben zo machtig,het halve dorp is weg

Heb je wel eens een level1 dwarf met Gladius zien lopen? Nu dus wel

Wat doen we als de Creature Server al twee uur is gecrahed? Op de foto, alleen Yangge is een PK. die hebben we later gehunt, hij dacht waarschijnlijk dat ie ons allemaal wel aankon. Blijkbaar niet.

Wat ook veel voorkomt is dat mensen Items kopen voor 1 adena b.v Bow of Forestcardinal808 schreef op 16 april 2004 @ 12:34:
het scammen wordt steeds meer gedaan. Gisteren probeerde iemand een worldmap voor 150.000 te verkopen.
Het blijkt dat er een aantal mensen zijn die niet goeg kijken naar wat ze kopen. Meestal zijn het toch idiote bedragen en kunnen de meeste newbies toch niet betalen.
Toch blijft het jammer dat er mensen zijn die het gaan proberen. Helaas kan je mensen niet afstraffen voor hun vervelende gedrag, anders word je nick namelijk rood.
met een soort bericht er bij.. "Quiting this game- Cheap BoF 1 adena"
Je verkoopt je bow dus ipv kopen
Of ringen van 60 A aanbieden voor 10.000 a en in het bericht 10 A zetten.. oplichters dat zijn het

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
zat iemand hele tijd mijn kills te stelen, zo noob van level 2 ofzo, schiet ik op hem gaat ie dood. Ik word dus rood en word ik aangevallen door een of andere gast met een Dark elven bow tot 2x toe terwijl alle andere spelers op het veld zeggen dat ze me niet moeten killen omdat ze ook last hadden van die gast. En toen ik dood ging pakt ie dus mijn spullen en wil ze vervolgens niet meer terug geven. Maarja gelukkig hebben ze hem nog wel afgemaakt, stuk of 3x maarja daar krijg je je gaiters niet mee terug.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 00:14 ]
Verwijderd
Er zijn dus totaal geen voordelen voor een PK'er ,...
1) Hij gaat om de haverklap dood (geganked)
2) Zijn geloof ik geen dorpen waar hij weer iets kan kopen
Meesten doen het daarom ook gewoon 1x aanvallen,.. val je terug aan dan word je paars en wordt je door 3 of 4 man gekilled,...
*kan merken dat een aantal servers down zijn, wordt meteen gepost
[ Voor 10% gewijzigd door Loadichus op 17-04-2004 00:32 ]
Ja ok, maar die quest is lvl12-15 oid? Kweenie meer, zo lang geledenVerwijderd schreef op 16 april 2004 @ 21:42:
[...]
Als Orc moet je net zo goed in de rij staan voor de Butcher Sword quest en die messenger zelf is reteslap. En dan moet je nog 3x er heen lopen ook
Ik heb al van aardig wat mensen gehoord dat Talking Island gewoon te druk was/is. Moet er nog steeds eens een kijkje gaan nemen
Lopen daar leuke lvl20+ beestjes rond? Aangezien ik nu eindelijk Orc Shaman ben, kreeg er wel een hoop leuke (en dure) spells weer bij. Kan ik me wel weer mee vermaken tot lvl25.
[ Voor 13% gewijzigd door Ace op 17-04-2004 01:13 ]
Op de talking Islands valt niet veel te beleven, denk meer dat het zonde is van je tijd. Er staan namelijk wel veel dingen op de kaart aangegeven, maar dat is alleen maar om het interresant te laten lijken. De talking woord ook wel nOOb island genoemd. Als je het geld hebt, dan ga je er weg. En de boot zit zodanig veel bugs, dat 90% niet aankomt op plaats van bestemming.Ik heb al van aardig wat mensen gehoord dat Talking Island gewoon te druk was/is. Moet er nog steeds eens een kijkje gaan nemen
En denk dat je als level 20+ daar maar beter kan weg blijven. De sterkste vijanden zitten namelijk in de Elven Ruins. Dan kan je beter naar de Elven Fortress (Mainland) gaan, want daar heb je sterkere vijanden. En dat zal niet veel voorstellen voor een level 20+
[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 17-04-2004 01:39 ]
Niet dat ik er nu zit hoor, integendeel zit in Giran.
ben die zombie warriors onderhand wel moe....
oei, best laat al
Verwijderd
server 8
* Fatality gaat op server 8 spelen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 08:16 ]
Verwijderd
en me broertje neemt human fighter ...
op een nieuwe server is altijd wel leuk
Verwijderd
Zo krijg je alleen maar slappe characters man
Verwijderd
op server 8 blijf ik nu wel
Cruma Tower, giant mist leech.RocketKoen schreef op 17 april 2004 @ 04:07:
wie weet trouwens een goede plek om te levelen voor een lvl 22 ranged fighter?
ben die zombie warriors onderhand wel moe....
oei, best laat al
Verwijderd
Volgens mij ga je ook echt naar elke nieuwe server heenVerwijderd schreef op 17 april 2004 @ 08:32:
Wat word je? Anders doe ik heel misschien mee.....
Verwijderd
Die hebben we week geleden met een group van 5 lopen slachten, zal nu wel een stuk makkelijk gaan
Verwijderd

De eerste echte vastloper in ~veel uur spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 12:56 ]
Verwijderd
Die quests zijn ook zo saai als poep en ook niet origineel. Kill 40 spinnen met een lul verhaal eromheen. Kill 60 beren en er komt een uber beer. Agh me punt is wel duidelijk niet.
Het spel is ook gewoon ergens te traag. Geen oplossingen om ergens snel te komen mits het een ander eiland is waar je dan heel flauw naar toe geteleport wordt. Ga je dood kan je weer een uur lopen naar je plek

En dan heb je nog van die mensen die zeggen. Ja maar als je 20 bent dan wordt het pas leuk. Wat een onzin, je wordt raider na 10 uur jagen en dan? Krijg je een klein rokje en paar extra skills zzzzzzz en verder gaat het weer.
Verder lijkt iedereen te erg op elkaar. Je loopt met 100 clones op een eiland op vossen te jagen het zij beren of spinnen. Maar ja de castle sieges schijnen zo vet te zijn, nou sorry dat zal vast wel, maar om er eerst een maand of 2 voor op te offeren om één leuk aspect uit een spel te kunnen bespelen nee dank je.
Gelukkig is daar die open beta voor gemaakt. Heb er precies een week plezier van gehad en daarna ging het bergafwaarts.
Je kan natuurlijk elk spel zo afkraken als nu, maar zo denk ik eenmaal over. In het begin leek het me de MMORPG, maar nu

Mensen die het nog leuk vinden enzo veel succes verder.
Verwijderd
Verwijderd
Nee ben niet gegaanVerwijderd schreef op 17 april 2004 @ 11:18:
[...]
Volgens mij ga je ook echt naar elke nieuwe server heen![]()
.
Verwijderd
Ik zelf speelde het ook met een vriend van mij en nog een gozer die ik ken, maar alsof zo een factor het spel leuk kan maken.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 13:57:
Alsof het spel zo saai is, er zijn ook mensen om je heen hoor, tis leuk om met elkaar te spelen. Maar nee hoor laat maar zitten, ik zal het toch fout hebben. Jij weet wel beter Mister Sosa.
Trouwens je hoeft je niet zo denigrerend op te stellen. Het is maar een mening die ik heb opgedaan na het 8 dagen gespeeld te hebben. Denk dat ik er in totaal zeker wel zo een 30 uur op heb zitten (ruwe schatting).
Shit man gelijk met termen komen als jij weet het wel beter Mister Sosa. Lachwekkend!
Dit spel is trouwens een typisch voorbeeld van Graphics WOW Gameplay Ho maar!
PS Zeker gefrustreerd van het lopen van beestje naar beestje
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 15:19 ]
Verwijderd

Ik heb nu nog 50 karma, eens kijken of mijn teamgenoot dat kan verhelpen terwijl ik dood daar lig.
Dit spel wordt er behoorlijk door verneukt doordat je er niets tegen kan doen

Dus kijk ik maar of het helpt, hopelijk wel; adners moet ik nog maar wat %en verliezen (en niet teveel items hoop ik, ik hoop dat ik missyou daar niet meer tegenkom (server 7): ze is iig een kser en een laffe pker
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Iemand een hunting bow kopen voor 41k ?

[ Voor 16% gewijzigd door Alphega op 17-04-2004 16:58 ]
ye-roon schreef op 17 april 2004 @ 15:38:
ik d8 eerst dat het wel cool was, maar kheb nu al week ni gespeeld of zo. geef mij maar wow denk ik
Met jouw commentaar op het spel was ik het in jouw eerste reactie in grote lijnen eens. En de reactie van een andere knakker op jouw commentaar was ook niet nodig. Maar nu weten we wel hoe je er over denkt en is het niet nodig dit keer op keer te herhalen.
Ik ben nu level 19 en moet level 20 worden om orc raider te worden. Ik zit er over na te denken om een dwarf te beginnen op een van de east coast servers. Of een elf met een mooie bow
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 16:46 ]
Verwijderd
Ik was ook na me orc raider een dwarf begonnen in eerst instantie begint het wel leuk, maar later word het saaiig. Als je op die server 7 begint ken ik je nog wel wat dingen geven van me dwarf.ebborazor schreef op 17 april 2004 @ 16:04:
[...]
Met jouw commentaar op het spel was ik het in jouw eerste reactie in grote lijnen eens. En de reactie van een andere knakker op jouw commentaar was ook niet nodig. Maar nu weten we wel hoe je er over denkt en is het niet nodig dit keer op keer te herhalen.
Ik ben nu level 19 en moet level 20 worden om orc raider te worden. Ik zit er over na te denken om een dwarf te beginnen op een van de east coast servers. Of een elf met een mooie bow
Verder liep ik nog te denken heh je hebt oneindige sp dus je kan je karakter niet eens verzieken. Uit eindelijk krijgt iedereen dus toch dezelfde karakters en is er geen unieke build. Dan heb je nog de items, maar op den duur zijn die toch makkelijk te krijgen aangezien alles gekocht wordt met adena (is tot slotte de currency)
Waar komt het dan op pvp op aan? Op geluk! Twee karakter gaan op elkaar hakken die allebei godly zijn en wie wint er? Degene met de meeste criticals LOL!
PS Heb op server 2 ook nog wel paar ton liggen op me orcie dus............................... You wanna some virtual money?
Verwijderd
Nou toen ik voor het eerst lineage II ging spelen met vrienden was het echt HEEL VEEL LOL, en dat meen ik echt serieus. Als ik vaak heb gespeeld met me vrienden, en vaak heb gepartied is het wel minder natuurlijk, maar alsnog lol.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 14:35:
[...]
Ik zelf speelde het ook met een vriend van mij en nog een gozer die ik ken, maar alsof zo een factor het spel leuk kan maken.
Trouwens je hoeft je niet zo denigrerend op te stellen. Het is maar een mening die ik heb opgedaan na het 8 dagen gespeeld te hebben. Denk dat ik er in totaal zeker wel zo een 30 uur op heb zitten (ruwe schatting).
Shit man gelijk met termen komen als jij weet het wel beter Mister Sosa. Lachwekkend!
Dit spel is trouwens een typisch voorbeeld van Graphics WOW Gameplay Ho maar!
PS Zeker gefrustreerd van het lopen van beestje naar beestje
En speel ik Lineage II sinds Korean open beta (Ergens in augustus 2003) , dussssshhhhhh
Maja, idd jou mening
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 18:25 ]
lineage.warcry.com
Friday April 16, 2004
Direct Web Sales
Starting at retail launch, players will be able to purchase the Lineage II retail registration key directly from our website for a fee of $49.99 US. Credit card only. This effort is largely for our international players, and we DO NOT advise players with access to retail outlets selling Lineage II to buy direct. There is no game manual, and other items that you can find in the retail box. However, because we understand that sometimes shipping to Europe or Australia takes an awful long time and that is a pain in the butt, we are offering this service. The service will go live at around Launch and is NOT presently available so don't contact us asking how you can do this.
Character Transfers
It is STRONGLY possible this service will be offered either at the close of Open Beta or shortly after retail. Details are not finalized, so don't contact our support team asking how you can transfer characters. If it is implemented, most likely it will be for a small price, however we might offer 1 free transfer to Open Beta participants for putting up with us through the betat period. But also consider this is not a worry-free solution. If your character's name is already taken on another server, we will not be able to transfer your character to that server.
...
Verwijderd
Idd, vrij chillAwesomE schreef op 17 april 2004 @ 19:03:
van warcry website
lineage.warcry.com
Friday April 16, 2004
Direct Web Sales
Starting at retail launch, players will be able to purchase the Lineage II retail registration key directly from our website for a fee of $49.99 US. Credit card only. This effort is largely for our international players, and we DO NOT advise players with access to retail outlets selling Lineage II to buy direct. There is no game manual, and other items that you can find in the retail box. However, because we understand that sometimes shipping to Europe or Australia takes an awful long time and that is a pain in the butt, we are offering this service. The service will go live at around Launch and is NOT presently available so don't contact us asking how you can do this.
Character Transfers
It is STRONGLY possible this service will be offered either at the close of Open Beta or shortly after retail. Details are not finalized, so don't contact our support team asking how you can transfer characters. If it is implemented, most likely it will be for a small price, however we might offer 1 free transfer to Open Beta participants for putting up with us through the betat period. But also consider this is not a worry-free solution. If your character's name is already taken on another server, we will not be able to transfer your character to that server.
Ik ga die character transfer niet gebruiken, ik vind het wel goed op Bartz. Maar ik denk dat de meeste er wel blij mee zullen zijn.
Waar heb je die gevonden ?Alphega schreef op 17 april 2004 @ 15:45:
Grrr, ik heb een Hunting Bow gevonden maar krijg hem maar niet verkochtDe mensen op server 3 zijn er vrees ik al te hoog level voor
Iemand een hunting bow kopen voor 41k ?
Was gisteren aan het spelen in "school of dark arts" ben ik door die klote lag dood gegaan. Stonden in een keer uit het niks 5/6 skeleton gasten voor me. Terwijl ik daar gewoon zat...Blijk ik nu mijn dirk in hunting bow kwijt te zijn..
Ben nu mooi gekapt met server 3. Ben opnieuw begonnen op server 8 als orc fighter. Super rustig daar ben alweer lvl 10 naar 1 dagje spelen.
Verwijderd
Probeer je soms te zeggen dat door de success in Korea, NCsoft nu schijt heeft aan NA lineage II? -_-;DeepSeven schreef op 17 april 2004 @ 19:41:
Ik wil niet nog een keer ingaan op al het kritiek dat l2 al over zich heeft gehad, maar persoonlijk snap ik het echt niet van ncsoft. Als ze een half jaar langer hadden gewerkt, vele quests hadden toegevoegt, de xprate wat hoger hadden gezet en wat meer skills toegevoegt, ging waarschijnlijk het grootste deel van de open beta spelers retail spelen. Nu doet het grootste deel dat niet. Jammer want lineage 2 had toch echt wel de potentie om een grote hit te worden. Misschien hebben ze in Korea er al zat aan verdient?
alsjeblieft zeg, ik heb geen zin meer om lineageII te verdedigen ofzo, maar zo slecht is het echt niet
Elven Fortress, daar moet je dan maar eens "Dungeon Skeleton Archer" (level 13 passief) gaan jagen.Janspj schreef op 17 april 2004 @ 19:22:
[...]
Waar heb je die gevonden ?
Was gisteren aan het spelen in "school of dark arts" ben ik door die klote lag dood gegaan. Stonden in een keer uit het niks 5/6 skeleton gasten voor me. Terwijl ik daar gewoon zat...Blijk ik nu mijn dirk in hunting bow kwijt te zijn..Om te huilen
Ben nu mooi gekapt met server 3. Ben opnieuw begonnen op server 8 als orc fighter. Super rustig daar ben alweer lvl 10 naar 1 dagje spelen.
Verwijderd
(A55N-4LFE-CLRK-BJ9Y-EKPB)
Hier nog paar van mijn maten die het ook ruk vinden
(B32G-9FGH-HIJK-FF5U-CFGH)
(J78H-7BNH-FNJK-4FGY-DSGH)
(W66Y-F5GR-H7UI-4H8I-EKPB)
(3ERT-24HY-DD4F-1QW3-EKPB)
(2WSA-VB5T-6678-66YH-HG5H)
Speelse

Verwijderd
Lol nog iemand die vn ze key af wiltsidefx schreef op 17 april 2004 @ 22:56:
PM me voor de mijne
Verwijderd
Ik denk dat jij de l2 forums maar eens moet gaan aflezen en/of wat l2 channels gaan bezoeken, dan merk je dat heel veel mensen gaan stoppen omdat de game te weinig content heeft. Ze hadden het aantal mensen dat retail gaat spelen makkelijk kunnen verdubbelen door wat meer content erin te stoppen.Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 21:04:
[...]
Probeer je soms te zeggen dat door de success in Korea, NCsoft nu schijt heeft aan NA lineage II? -_-;
alsjeblieft zeg, ik heb geen zin meer om lineageII te verdedigen ofzo, maar zo slecht is het echt niet
Ik zelf was het ook gaan spelen was de gameplay beter, dus jah, zo slecht is het wel.
[ Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 17-04-2004 23:39 ]
Verwijderd
Forums bepalen wat JIJ leuk vind? Op forums is nou eenmaal gezeik. Dat is bij alle games zo.DeepSeven schreef op 17 april 2004 @ 23:38:
[...]
Ik denk dat jij de l2 forums maar eens moet gaan aflezen en/of wat l2 channels gaan bezoeken, dan merk je dat heel veel mensen gaan stoppen omdat de game te weinig content heeft. Ze hadden het aantal mensen dat retail gaat spelen makkelijk kunnen verdubbelen door wat meer content erin te stoppen.
Ik zelf was het ook gaan spelen was de gameplay beter, dus jah, zo slecht is het wel.
Er is zeker genoeg content in maar je moet er wel wat voor doen om dat te bereiken he? Dit is een lange termijn game. Niet een die je in een dag uitspeelt. Dit spel is juist op de hardcore gamers gericht. Dat jij dat niet bent betekent niet dat er "te weinig content" in zit. Er zit eerder te weinig content in jou omdat je geen tijd erin wil steken.
Precies.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 00:21:
[...]
Forums bepalen wat JIJ leuk vind? Op forums is nou eenmaal gezeik. Dat is bij alle games zo.
Er is zeker genoeg content in maar je moet er wel wat voor doen om dat te bereiken he? Dit is een lange termijn game. Niet een die je in een dag uitspeelt. Dit spel is juist op de hardcore gamers gericht. Dat jij dat niet bent betekent niet dat er "te weinig content" in zit. Er zit eerder te weinig content in jou omdat je geen tijd erin wil steken.
Vandaag met 40 man forgotten temple binnen gegaan, erg cool maar meesten beestjes waren voor mij gewoon te sterk (30+ en ik ben 25

Ze moeten gewoon meer quests toevoegen en de beloningen verhogen, dus niet een miezerige 2k of 600xp, nee meteen 20k en 60000xp. Dat moeten ze doen! Natuurlijk voor de wat hoegere quests.
Dit gaat gewoon te sloom en sorry dat ik het zeg, maar als je in dit spel binnen 3weken 40 bent, heb je geen leven. Graphics blijven gewoon ownen, geen twijfel mogelijk, maar dat lvl-en!

...
En ik voor server 5, just pm rofellosAwesomE schreef op 18 april 2004 @ 09:06:
als er nog tweakers zijn op server 4 die niet verder gaan in de retail hou ik me aanbevolen voor julie inventory
Verwijderd
Verwijderd
Een romantische nacht tezamen met mijn liefde
Is het niet romantisch?
Jaja, toch wel mooi wat je alemaal wel niet kan aanpassen in dit spel: ik heb de namen weggehaald, schaduwen weer aangezet voor de gelegenheid, de ui weggehaald en een screenshot gemaakt (de schaduwen staan normaalgesproken uit, want mijn systeem kan het met drawdistance op 3 niet goed trekken (10 seconden "hangen", en dan met 2 fps lopen; spel reageerde nog wel goed op de muis
Hieronder nog wat actieshots omdat ik de zooi toch eens moest uitzoeken
Owja, wat zijn soulshots en spiritshots eik?

[ Voor 13% gewijzigd door Wouter185 op 18-04-2004 13:29 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Dit topic is gesloten.