[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 12 april 2004 @ 22:51:

edit: damn, die studenten CC telt alleen als je op HBO of WO zit.... ik begin daar volgend jaar pas aan
echt niet :)
ik zit op het mbo, en toch heb ik een rabo studenten cc :?

-edit-

en hoe willen ze het aanpakken met het transferen van een char naar een andere server?
want op server 5 en 6 kun je gewoon dezelfde nickname nemen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Whoei gisteren lvl 23 geworden, wil asap 28 worden want dan kan ik weer wat sneller rennen (elven scout) en dan kan het echte exploren beginnen ;)

Nog 100k adena en dan heb ik mijn Strengthening Bow bij elkaar en degene waar ik erna voor ga is een Gastraphetes gevolgd door waarschijnlijk een manticore armor setje ivm mp bonus.

Als er nog mensen zijn op server 5 die niet verder willen spelen, items en adena zijn erg welkom :+

Pm mij dan aub even ingame (rofellos is de naam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
rofellos, dan kun jij die comp. bow wel aan mij geven voor een zacht prijsje, toch? :P
* RocketKoen aka TheS4ndm4n

over teamspeak. kom eens op IRC (www.mirc.com voor de client). linkje staat in mn siggy.
in het topic staat het IP + password

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

damn ik wil graag een BoF drop hebben van die stomme spinnetjes... ma goed nog ff tot lvl 17 spinntjes killen en dan ga ik maar skelletjes verzamelen voor meer cash en ff wat mooiere armor kopen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
gister zag ik nog iemand met een dark elven bow, snap echt niet hoe ze aan die dingen komen zo snel ...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
ye-roon schreef op 13 april 2004 @ 09:10:
damn ik wil graag een BoF drop hebben van die stomme spinnetjes... ma goed nog ff tot lvl 17 spinntjes killen en dan ga ik maar skelletjes verzamelen voor meer cash en ff wat mooiere armor kopen :)
Ga voor wooden armorset en spaar iedere andere adena uit voor een beter wapen ofzo. Armor etc. komt altijd laatste plaats imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
ben ik trouwens de enige gotter die nog op server 3 blijft zitten?

hoop het niet, vind het altijd wel gezellig met nederlanders. maar ik ken genoeg nederlanders op server 3 dus ik blijf mooi daar.

zijn er nog mensen die hun character op server 3 willen strippen en de items aan mij willen schenken omdat ze toch op server 5 zitten?

btw bijna level 20 woei :) bijna een cleric :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ben al blij dat ik na lang sparen een dirk en hunting bow heb.. Nu hard gaan sparen voor BoF en throw knife. :) Maar heb nog nooit echte lucky drops gehad.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK?????????? Ze hebben valschade erin gedaan? En zo extreem? Ik viel maar liefst 1 m naar beneden en ik krijg redelijk veel schade 8)7. (ik heb het wel overleefd, ook al staat er belachlijk veel schade).

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/la2_4.JPG

Laat ik het zo zeggen: ik heb nooit valschade meegemaakt in dit spel :).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Ik wel, het is mij alleen maar overkomen als ik achter een andere speler aan liep (automatisch volgen). Ook al krijg je nog zoveel schade en gaat je health naar 0 HP je gaat er niet aan dood.
Overigens kwam het bij mij door een bug ik kreeg namelijk valschade terwijl ik naar boven aan het lopen was 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Alphega op 13-04-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb wat aanmerkingen:

Ik heb gisteren gespeeld en vind aantal dingen niet lekker / leuk aan de game en had gehoopt dat NCI wat meer op dit soort dingen zou focussen.

1. GUI, fubar.... De vensters vind ik er niet uit zien, je kan 20x hetzelfde scherm openen wat totaal onnodig is, ik had meer versiersels aan de gui verwacht. Tevens had ik ook graag de kleuren van de vensters willen veranderen.

2. Teamplay: in het eerste stadje kan ik grey wolf of iets dergelijks al aan binnen 30 minuutjes hacken en slashen, ik zie niemand een group vormen en samen gaan rammen.

3. Af en toe wat lag tijdens omhoog kijken e.d. dat terwijl ik een p4 2.7ghz 512ddr heb met alles genoeg... Ik wil niet weten wat er gaat gebeuren met 100 man in 1 venster... :|

4. Beta accounts blijven actief, erg slecht... Beta spelers registreren namen die latere spelers willen registeren die WEL ervoor betalen. Tevens heb je zo een vervuilde economie, er is al geld in omloop van de beta en geen eerlijke start voor degene die geen serials konden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En volgens mij weer een "lekkere" servercrash. Mijn dwarf weigerde een vijand aan te vallen :(.

Maarja, ik heb geexit en weer gestart dus gaat het nu wel goed.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
Alphega schreef op 13 april 2004 @ 11:57:
Ik wel, het is mij alleen maar overkomen als ik achter een andere speler aan liep (automatisch volgen). Ook al krijg je nog zoveel schade en gaat je health naar 0 HP je gaat er niet aan dood.
Overigens kwam het mijn door een bug ik kreeg namelijk valschade terwijl ik naar boven aan het lopen was 8)7
Zo gaat het ook altijd bij mij. Sta je helemaal bovenop het elven fortress en loop je naar beneden gebeurd er niets, maar je krijgt wel valschade als je een heuvel op loopt 8)7

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Teamplay & Grouping zie je inderdaad weinig onder level 20 en dat vind ik best wel jammer. Solo-ing is over het algemeen saai (en met veel downtime voor een mage als je witten pakt).

Helaas zijn de meeste spelers van het type 'ik wil lvl40 zijn voordat m'n buurman het is' en zijn ze zeker onder level20 niet bereid om XP/SP en Adena te delen in een group. Vooral omdat het eigenlijk niet nodig is maar ja, het is gewoon veel leuker in een group.

Gelukkig spelen er nu wat vrienden op mijn server en had ik al een paar mensen waar ik vaak mee groupte dus in zoverre is dat opgelost. Maar in het begin viel de angst voor groupen mij ook wel op.

Beta chars meenemen vind ik op zich niet zo'n slechte keuze, ik weet niet of ik door zou gaan met spelen als ik weer helemaal opnieuw moest beginnen met mijn moeizaam te levelen orc mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 12:14:
En volgens mij weer een "lekkere" servercrash. Mijn dwarf weigerde een vijand aan te vallen :(.

Maarja, ik heb geexit en weer gestart dus gaat het nu wel goed.
Gewone reset (is iedere dag om 13:00 onze tijd) werd bij mij op de server (nr 5) zeker 5 keer omgeroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik dus zo verkeerd, in lineage 1 was er al veel sprake van solo spelen, en daar wouden ze wat aan doen. Lijkt dus dat er niets geleerd is van vorige ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 12:11:
Ok ik heb wat aanmerkingen:

Ik heb gisteren gespeeld en vind aantal dingen niet lekker / leuk aan de game en had gehoopt dat NCI wat meer op dit soort dingen zou focussen.

1. GUI, fubar.... De vensters vind ik er niet uit zien, je kan 20x hetzelfde scherm openen wat totaal onnodig is, ik had meer versiersels aan de gui verwacht. Tevens had ik ook graag de kleuren van de vensters willen veranderen.

2. Teamplay: in het eerste stadje kan ik grey wolf of iets dergelijks al aan binnen 30 minuutjes hacken en slashen, ik zie niemand een group vormen en samen gaan rammen.

3. Af en toe wat lag tijdens omhoog kijken e.d. dat terwijl ik een p4 2.7ghz 512ddr heb met alles genoeg... Ik wil niet weten wat er gaat gebeuren met 100 man in 1 venster... :|

4. Beta accounts blijven actief, erg slecht... Beta spelers registreren namen die latere spelers willen registeren die WEL ervoor betalen. Tevens heb je zo een vervuilde economie, er is al geld in omloop van de beta en geen eerlijke start voor degene die geen serials konden krijgen.
teamplay is juist wel goed uitgewerkt met castle sieges enz. maar ja, onder de level 10 is het totaal onnutteloos om te teamen. omdat tm level 10 eigenlijk een tutorial is waar je alles een beetje kan leren enz. tussen de 10 en 20 is ook nog goed te doen, maar ik heb daar al erg veel geteamd moet ik zeggen.

na level 20 begint het spel pas echt

en van die beta accounts laten houden, vind ik juist een goed idee. de beta is eigenlijk een soort trial en geen echte beta meer aangezien het spel al bijna een jaar draait in korea en er alleen wat server testing gedaan moet worden, en niet echt meer naar bugs gezocht hoeft te worden. En als je er vanaf het begin bij was geweest had je zowiezo een serial gehad. dit was al vantevoren bekend gemaakt. als je tijdens de closed beta een serial had aangevraagd kreeg je hem zeker aan het begin van de open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik speel nu al even Lineage 2, heb een lvl 9 human fighter op server 1 en een orc fighter lvl 13 op server 5, maar ik twijfel nog steeds hevig of ik deze game wel of niet retail ga spelen. Ik vindt het spel echt heerlijk spelen, alleen het mist een paar grote aspecten, wat de gameplay echt flink naar beneden haalt. Om ze even op te sommen.

- Quests. Dit is mijn eerste mmorpg in 3d, maar ik snap nu wel waarom Blizzards WoW zo gigantisch veel gebruik maakt van quests. Hack & slash is nu eenmaal niet zoveel fun in 3d, dan in 2d. Kon je in diablo uren na elkaar beesten hakken in je 1tje, in L2 wordt dat in de wat hogere lvls (boven de 10) al heel snel saai en eentonig. Oplossing: Quests. Jammer genoeg bevat L2 heel weinig quests, en dan nog minder waarvoor je xp krijgt. Dit resulteert in het eindeloos hakken.

- Karakter ontwikkeling. Je kunt niks aan je char veranderen behalve zijn equiqment. Waarom staat de stats vast? Als er iets een uitdaging is in een rpg is het wel het samenstellen van je eigen karakter, hem met tactisch inzicht sterker maken dan jou tegenstander, terwijl hij toch hetzelfde lvl is en dezelfde equiqment draagt. In L2 is je char dus alleen afhankelijk van je equiqment. Kortom: wie het meest speelt, heeft het meeste geld en dus de beste gear en dus de sterkste.

- Variatie in skills. Er zijn te weinig verschillende skills. Kijk nu voor mijn orc eens voor de grap hier . Vanaf lvl 5 tot 20 helemaal niks nieuws, alleen maar upgraden upgraden en nog eens upgraden. Was het eentonig lvlen niet nog genoeg, nu heb je helemaal niks meer om naar uit te kijken. Je lvled, upgrade je skills wat en soms je gear, en dan maar weer vrolijk door hakken.

- Powergamers gericht. Het lvlen gaat naar mijn mening wat te langzaam. Had ik een half jaar geleden er niks om gegeven, had ik toch tijd zat, nu zit ik echter op stage, ben ik elke dag pas om 7 uur thuis en heb ik gewoon niet de kans om veel te gamen. Zo ben ik 2 maanden nog geen lvl 40. Ik snap wel waarom, het spel is vooral naar de aziatische landen gericht en daar zitten heel veel powergamers, maar blijf het een beetje jammer vinden.

Maar begrijp me niet verkeerd, het spel heeft ook heel veel leuke aspecten, alleen de bovengenoemde maken mij twijfelen of ik het wel retail wil gaan spelen. Party's en monsters zijn erg cool, je karakter ziet er erg stoer uit op de hogere lvls en er zijn veel verschillende classes.

Maar nu komt dus mijn vraag. Hoe is het spel NA lvl 20? Ik ben pas lvl 13 en begrijp dat mij nog 7 taaie lvls te gaan zijn, maar wat daarna? Gaat het lvlen steeds trager en trager, en blijven de bovennoemde nadelen zich afspelen?
Comment plz :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 12 april 2004 @ 16:24:
je kunt @ retail je char behouden, en em ook nog eens verplaatsen naar een andere server.

veel mensen in de GoT clan denken er aan om met retail hun char naar server 6 of hoger te verplaatsen. die hebben een 2x zo snelle connectie met europa omdat ze aan de oostkust staan :)

edit: en ik ben al 19, kijken of de rabo goedkope studenten CC hebben :P
voor de laatste keer, hoe werkt dat char transfer shit dan?
volgens kan dat echt niet :?

mischien start ik vandaag wel op server 6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik zo'n festering bat in elkaar te beuken, dropt ie een dwarven mace! :o

Chill. :)

Ik verkoop dus nu een dwarven mace voor 40k, en een brandish voor 40k. :)

edit: DeepSeven, na level 20 wordt het vet :P je krijgt echt onwijs veel nieuwe skills, maar levelen is dan echt über moeilijk. Maar geld verdienen gaat weer sneller.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

marshallq schreef op 13 april 2004 @ 09:37:
[...]

Ga voor wooden armorset en spaar iedere andere adena uit voor een beter wapen ofzo. Armor etc. komt altijd laatste plaats imo.
ik ben caster ik ben me daar gek om met bone armor uber traage cast speed te lopen :p

edit: oh en over char verplaatsing en al een ander char op die server met dezelfde naam:

ga naar server waar je heen wil. pak dat char met die naam die je daar eigenlijk niet wil. verplaats deze naar een server waar je niet zit.

pak je char die je wel wil, verplaats naar server waar je heen wilt. klaar.

zo heb je de char van je keuze op de server van keuze, en een ander char op een andere server :p

[ Voor 39% gewijzigd door ye-roon op 13-04-2004 15:05 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
teamplay is wel relaxed als jer er een paar kent,
gister ff een darkelf mage geholpen in de SoDA voor wat skeletten dingetjes, kom ik daar als human warrior level 20, maare 6 thrill seekers achter je aan is ook geen pretje hoor, ik heb nog nooit zo hard gerend naar boven.

maar navigatie in Dungeon is zwaar klote

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Grim Collector quest valt te exploiten, kan nu niet meer worden gedaan jammer genoeg, was er net mee bezig nu is mn quest gelocked en kan ik geen andere quests aannemen vreemd genoeg... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 14:32:
[...]

voor de laatste keer, hoe werkt dat char transfer shit dan?
volgens kan dat echt niet :?

mischien start ik vandaag wel op server 6
zie ik er uit als een engineer van NCsoft....
ik weet alleen dat ze gezegd hebben dat je voor de retail je chars niet moch verplaatsen tussen de servers

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een Key voor de liefhebber....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:46:
Ik heb nog een Key voor de liefhebber....
Ik kan er een gebruiken voor mn broer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 13-04-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Voor de mensen die wel eens plaatjes posten hier. Wat doen jullie met de screens? Bij mij zijn ze standaard erg donker. Doen jullie bij photoshop dan iets met de levels of iets met curves? als ik wat kloot met een van beide dan komen ze er niet zo heel erg mooi uit.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Gamma staat op 5, veel mooier

@Tidus: captainsquash@hotmail.com
(liefst MSN, mail check ik amper)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Idd, als je met de standaard gamma (3 toch? ) speelt, is het veels te donker snachts om te spelen lol :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:11:
Mijn Gamma staat op 5, veel mooier

@Tidus: captainsquash@hotmail.com
(liefst MSN, mail check ik amper)
Nogmaals 10x bedankt Squash :)

Zo nu kan ik gezellig met m'n broer groupen.. healer/fighter combo is erg leuk.
Jammer dat hij nu nog lvl1 is en ik 20 :p

[ Voor 28% gewijzigd door Mathizsias op 13-04-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op server 5 als dwarf, als er mensnen zijn die dwarf willen worden, ik lvl jullei wel en koop wat spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 16:56:
Ik ben op server 5 als dwarf, als er mensnen zijn die dwarf willen worden, ik lvl jullei wel en koop wat spullen.
Als je d-grade christals enzo kan craften zou ik het graag willen weten, kan nog van pas komen voor mij namelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je wel willen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 14:50:
Zit ik zo'n festering bat in elkaar te beuken, dropt ie een dwarven mace! :o

Chill. :)

Ik verkoop dus nu een dwarven mace voor 40k, en een brandish voor 40k. :)

edit: DeepSeven, na level 20 wordt het vet :P je krijgt echt onwijs veel nieuwe skills, maar levelen is dan echt über moeilijk. Maar geld verdienen gaat weer sneller.
ben wel geintreseerd in die brandish maar heb het geld nog niet :( ben op server 5 RedDevil pm me pls :)

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja ik moet weer het spel DLen na een aantal blue screens te hebben gehad en een PowerMax failed test :/ maar oke dan heb je dr ook wat voor over ;)

en btw kom op Server6 spelen deze heeft een betere conn dan de andere want deze server ligt namelijk in de oostkust dus een betere conn voor europian users :)

Dus zie jullie allemaal daaro als mijn Download klaar is

Name: Ayrik
Race: Dwarf
Level: TBH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Login servers weer plat ofzo? Krijg telkens een error tijdens het inloggen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik werd er net vanaf gekickt. pff schiet niet op zo. Ik ben een human mage. Iemand een idee wat voor skillz ik moet gaan? wind strike is beetje saai aan het worden.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, ik vroeg me af wat de situatie nu is met de clan/guild die op server 5 zou worden opgezet? Is die nog steeds vol? Zijn er al artisans in opgenomen?

Ik vraag me dit af omdat ik binnenkort een keuze moet maken wat mijn dwerg nu gaat worden: artisan of scavenger. Het voordeel van een scavenger is dat spoil later beter werkt op de vijanden, maar het nadeel van een scavenger is dat hij niet alles kan craften en geen golems kan oproepen :(. Keuzes, keuzes :).

ed:

Mijzelf maakt het mij niet uit en ik zou me dus dan ook meer laten beinvloeden door het eventuele joinen van een clan en de huidige situatie daarin :).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:51:
achja ik moet weer het spel DLen na een aantal blue screens te hebben gehad en een PowerMax failed test :/ maar oke dan heb je dr ook wat voor over ;)

en btw kom op Server6 spelen deze heeft een betere conn dan de andere want deze server ligt namelijk in de oostkust dus een betere conn voor europian users :)

Dus zie jullie allemaal daaro als mijn Download klaar is

Name: Ayrik
Race: Dwarf
Level: TBH
true, ik ga nu ook naar server 6 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaan zoveel naar server 6 blijf gewoon op server 3:), of 5 want daar zitten de meeste mensen en het inlog probleem is eindelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
kom je nu mee nu ik level 7 ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 7 heb je in 1 uur, ben net begonnen op 6 en ehb al lvl 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:09
Komt er eigenlijk een inkoopactie voor Lineage II ?
Of weet iemand goede URL's om de game te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet nogmaals wisselen van server, zo blijf ik bezig :(.

Ik denk dat ik maar scavenger wordt: het spoilen is te verslavend :P. Ik verheug me nu al op wild sweep: dat wordt mooi goud farmen ;) >:).

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D wie zegt dat je moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik wel, maar het zou wel fijn zijn om eens wat mensen van GoT tegen te komen :) :>, en als die (allemaal) verkassen, wordt de kans kleiner om er iemand van tegen te komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:46:
[...]

Dat weet ik wel, maar het zou wel fijn zijn om eens wat mensen van GoT tegen te komen :) :>, en als die (allemaal) verkassen, wordt de kans kleiner om er iemand van tegen te komen :).
Ik blijf lekker op 5 :)

Nog even en ik ben 24, nu al zin in nieuwe skills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Mantis schreef op 13 april 2004 @ 19:52:
Komt er eigenlijk een inkoopactie voor Lineage II ?
Of weet iemand goede URL's om de game te kopen?
www.dimensionplus.nl
www.pcmedia.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Intronic op 13-04-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 08:42

Pyrus

Hardknock life

Ik blijf ook lekker op 5 zitten. Ben net level 15, ga niet alweer verhuizen.

Specs enzo: nu level 15 Elven Fighter (nick: Lownoise).

Zit nu rond Gludio beren, spinnen, orcs en weerwolven te meppen.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
Nou ik ga dnek ik wel naar 6, aande andere kant, iedereen zal wel denken: Ik ga lekker naar 6, daar is het wat rustiger en dus minder lag. Dus als straks iedereen naar 6 gaat lagt het daar als de t*ring. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over een paar weekjes is het toch p2p _/-\o_ en ik blijf nu lekker op server 6

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
komt ook nog een server 7 en 8 hoor :P
ook east coast

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

ye-roon schreef op 13 april 2004 @ 14:52:
[...]

ik ben caster ik ben me daar gek om met bone armor uber traage cast speed te lopen :p

edit: oh en over char verplaatsing en al een ander char op die server met dezelfde naam:

ga naar server waar je heen wil. pak dat char met die naam die je daar eigenlijk niet wil. verplaats deze naar een server waar je niet zit.

pak je char die je wel wil, verplaats naar server waar je heen wilt. klaar.

zo heb je de char van je keuze op de server van keuze, en een ander char op een andere server :p
Hoe verplaats je chars dan, ik zie die optie nergens hoor.

Of ben ik blind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
keldon schreef op 13 april 2004 @ 23:57:
[...]

En als je nou een heel erg populaire naam hebt? (ik heb al zat legolassen zien rond lopen ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 16:26
keldon schreef op 13 april 2004 @ 23:57:
[...]

Ja, je bent blind, want zoals eerder werd gezegd: je kan je char pas verplaatsen als je er voor moet gaan betalen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
chars kun je pas verplaatsen als de game retail is (p2p dus..)
als je naam dan bezet is zal je die wel mogen veranderen oid....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me over de "grote" hoeveelheden goud die gedropped worden: van de 20 vijanden die ik heb vermoord lieten er maar liefst 2 wat (geld) achter.

Zo schiet het farmen ook voor geen drol op :(. Dus dan ga ik maar weer groene vermoorden, want die laten tenminste nog wat vallen. Waar slaat dit op? Een droppercentage van 70% is nu niet eens 10%? Is er zon grote penaltie bij de droppercentages van blauwe vijanden? Of is dit wel normaal? Kom op zeg, als dit tempo zo doorgaat, heb ik over 2874687 uur wel 150k.. :(.

[ed]Goed, lichtblauwen schijnen wel fatsoenlijk te droppen. Dus donkerblauwe vijanden hebben ook een droppenaltie?[/ed]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ze maken servers aan de oostkust voor europeanen, maar hij is alleen via import te krijgen hier?
geweldige marktstrategie die koreanen.....

je kunt em ook zelf importeren.... $49,99+19,99 = E58,65

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 14-04-2004 01:31 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 14 april 2004 @ 01:19:
ze maken servers aan de oostkust voor europeanen, maar hij is alleen via import te krijgen hier?

server 6 zit toch aan de oostkust :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
over het farmen , er was dus een bug met de grim collectors quest waardoor je elke keer 2000 adena kreeg voor het afmaken van wat skeleetjes, die is er gisteren dus vanaf gegooid, dat verklaart waarom er mensen lopen met echte high end wapens zoals dark elven bow.

als ze in de retail de monsters drop van "gele" monsters niet hoger maken, heb ik er echt geen zin meer om telkens op newbie ground te farmen met mijn bijna level 21 warrior

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, nogmaals: donkerblauw genaamde vijanden, hebben die ook een droppenaltie naast alle andere?

edit:
Schijnbaar wel, na heel lang te hebben rondgekeken op een forum op universalrealms (terwijl ik aan het rusten ben).

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

AwesomE schreef op 14 april 2004 @ 09:51:
over het farmen , er was dus een bug met de grim collectors quest waardoor je elke keer 2000 adena kreeg voor het afmaken van wat skeleetjes, die is er gisteren dus vanaf gegooid, dat verklaart waarom er mensen lopen met echte high end wapens zoals dark elven bow.

als ze in de retail de monsters drop van "gele" monsters niet hoger maken, heb ik er echt geen zin meer om telkens op newbie ground te farmen met mijn bijna level 21 warrior
als je eenmaal een skelet hebt dan zou je de skelet hebben kunnen dupen naar het schijnt.
der zijn wel meer mogelijkheden. bijv de fungus quest.
er zijn ook sites waar je anderen voor je laat spelen tegen vergoeding.
voor l2 zijn er ook nog eens huntmacro's in de maak zodat je die 24x7 kan laten lopen.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
AwesomE schreef op 14 april 2004 @ 09:51:

Dus dit werkt niet meer?
Van lineage2 orphus forums:
How much money from drops are you maiking camping in that dungeon? You can always go to the mainland and do the bone collector quest.

2 hours of work, i collected 6 skulls(by the time you get a skull in this quest, it pretty much means you got 2k in quest reward) as well as all kinds of other parts that didn't really matter, and I was able to make 4 complete skeletons. 2 failed, and that was unfortunate, but life goes on. That is 2k per skeleton, and about 2k in spare parts when i turned it all in. So, 10k for the quest, and I had made about 15k from adena drops from the skeles I was hunting. 25k in 2 hours on the mainland is decent money as far as I have seen quest wise, not sure how it compares to your earnings.

Camping mobs for nice weapon drops... eh, I have never found a good weapon, but my luck kinda sucks when it comes to that. Get a good money quest, be it DE fungus/zombie, elf fungus, dwarf weaver quest, or bone collector quest. I find it better to depend on a constant 4k from an elf fungus run, than hoping for a 64k weapon drop over the hours and hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
gister werkte de fungus quest ook niet meer bij mij.
10 spore fungus afgehakt en geen spore
misschien level te hoog ? zou wel beter zijn

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AwesomE schreef op 14 april 2004 @ 11:27:
gister werkte de fungus quest ook niet meer bij mij.
10 spore fungus afgehakt en geen spore
misschien level te hoog ? zou wel beter zijn
• Store alles in warehouse
• Delevel jezelf
• Pak spulletjes weer en hak weer op de vijanden :P
Dit is geheel op eigen risico; verbonden consequenties zijn niet aan mij besteed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
RocketKoen schreef op 14 april 2004 @ 01:19:

€58,65? hell no!
www.dvdboxoffice.com free shipping world wide
lineage2 kost daar $66,95 canadian dollar en das omgerekend ongeveer €44,15. Spaar je toch mooi €14 eurie uit. Ze verkopen daar ook van die Time Cards. Enigste wat je moet hebben is een Credit Card.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Alpha-sphere schreef op 14 april 2004 @ 13:25:
[...]

€58,65? hell no!
lineage2 kost daar $66,95 canadian dollar en das omgerekend ongeveer €44,15. Spaar je toch mooi €14 eurie uit. Ze verkopen daar ook van die Time Cards. Enigste wat je moet hebben is een Credit Card.
uh, komt daar geen belasting en stuff bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet hem ook nog bestellen :)
mijn warrior is bijna level 9 @ server 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn fighter is nu lvl 10 eindelijk :7 , ik ben gister ff (nou ja ff :? ) op SoS hunt gegaan, maar tering wat zijn die beesten sterk in de dungeon. Vanavond maar ff een party aanmaken met wat healers en mages + evt een extra fighter. Dus als er nog mensen zijn die deze quest nog moeten doen..., dan hoor ik het wel.

Ingame name = RinoZ
Human Fighter lvl 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keuzes, keuzes: verder gaan met mijn lv14 de mage of verder gaan met mijn lv17 dwarven fighter? :P

Ik wil sowieso level 20 gaan halen in deze beta met een van de karakters.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hmm, search leverde nie veel soeps op, daarom:

hoelang duurt et voordat je een key krijgt als je em aanvraagt? Ik ben al 2 weken bezig met het aanvragen, eens in de paar dagen weer es met een ander emailadres. Maar nog steeds nix.

Iemand?

TIA

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:35
Het heeft bij mij bijna een week geduurd. (incl pasen/goede vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

pleh :(

Is er nie een andere manier? Vast niet, want t'is geen warez req. oid :Y)

W88 dan maar :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Alpha-sphere schreef op 14 april 2004 @ 13:25:
[...]

€58,65? hell no!
€40,09 om precies te zijn :)
bookmarked.

nu nog een creditcard....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
[half offtopic]
Weet iemand toevallig wat courier shipping is op dvdboxoffice.com?

- Lineage2 $69,95 (€ 43,68)
- Lineage2 + courier shipping $69,95 + $ 14,95 (totaal €53,01)

scheelt toch weer een paar euro :)
[/half offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Weet iemand of ze ook gebruik gaan maken van paybycash.com of global collect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Misschien is er iemand die ff uitgespeeld is, en mij ff zijn/haar account kan lenen? I promise to be gentle with it O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
als ze slim zijn moeten ze de optie geven om hem te downloaden en bij betaling meteen een key mee te sturen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moet ik nou het hele spel kopen, ik heb de client toch al?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ik heb nog een key gekregen .. contact mij op msn : loque4r@hotmail.com ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 16:15:
waarom moet ik nou het hele spel kopen, ik heb de client toch al?
Mjah.. geld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
De nieuwe winnaar van de weekly screenshot contest:

Afbeeldingslocatie: http://lineage2.com/fileup/!Gobbie%20Sneak%20Attack.jpg
Ever get the feeling you're being watched?

Een leuke poging, maar er zijn denk ik mooiere screens te maken

[ Voor 23% gewijzigd door ebborazor op 14-04-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Omg, wat een domme screen. Vind die van mij mooier die ik heb ingestuurd... :'(

hier nog wat screens:

Rare beer.
Onder water vechten.

Deze had ik ingestuurd voor de wedstrijd:
Contest.
RocketKoen schreef op 14 april 2004 @ 15:21:
[...]

€40,09 om precies te zijn :)
bookmarked.

nu nog een creditcard....
Volgens oanda.com is het 42.02523 Euro. ;)

[ Voor 118% gewijzigd door Cache op 14-04-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog keys
Contact mij maar op tombloemberg@hotmail.com
of op IRC
irc://irc.tweakers.net/lineage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG! Het spel draait op een duron 700, 384 MB Sdram en radeon 7200!!! O_o.

In steden heeft hij het wat moeilijk :P.

Eens kijken of 64kbps upload het ook wil trekken, kan ik met mijn broertje samenwerken :).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
Damn server 6 offline wanneer komt ie weer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 14 april 2004 @ 17:26:
Omg, wat een domme screen. Vind die van mij mooier die ik heb ingestuurd... :'(

hier nog wat screens:

Rare beer.
Onder water vechten.

Deze had ik ingestuurd voor de wedstrijd:
Contest.

[...]

Volgens oanda.com is het 42.02523 Euro. ;)
Als je de namen in options uitzet (boven mobs en boven spelers) dan zijn de screens leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:22:
[...]

Als je de namen in options uitzet (boven mobs en boven spelers) dan zijn de screens leuker :)
k :)

Maar tegen de tijd dat ik dat heb gedaan ben ik of is de mob al dood.

[ Voor 18% gewijzigd door Cache op 14-04-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hyp3rman schreef op 14 april 2004 @ 19:16:
Damn server 6 offline wanneer komt ie weer online?
Ddat zijn de wekelijkse ondehouden. Elke woensdag gaan de servers 2 uur down. Van 19:00 u tot 21:00 u :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vandaag ook 2 keys binnen gekregen en ik ben te vinden op

irc.sorcery.net #lineagewc nick Ace

Eerst komt, eerst maalt enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

keldon schreef op 14 april 2004 @ 20:26:
Vandaag ook 2 keys binnen gekregen en ik ben te vinden op

irc.sorcery.net #lineagewc nick Ace

Eerst komt, eerst maalt enzo :)
Het was ff schaars met de keys maar het begint weer wat te lopen heb ik het idee :)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 16-09 12:48
KrewCial11 schreef op 14 april 2004 @ 19:49:
[...]

Ddat zijn de wekelijkse ondehouden. Elke woensdag gaan de servers 2 uur down. Van 19:00 u tot 21:00 u :/
Aiai was ik net te laat met installeren, ik ga het spel zo eens uitproberen. Klopt het dat op server 11 de meeste GOT'ers zitten?

[ Voor 2% gewijzigd door Ansenyi op 14-04-2004 21:05 . Reden: 2 correct myself ]

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nu toe zijn er maar 6 servers :P

de meeste gotters zitten op server 5 en een paar op 6 :)
(server 6 is sneller _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:51:

Als mijn broerje zijn key heeft, zal ik daar eens op gaan spelen, tezamen met hem. Hopelijk is de key er gauw (ik had stiekum gedacht dat het spel niet eens zou draaien op de pc, maar dat viel aardig mee, ook in de elfstad).

Dat de servers down zijn voor 2 uur kan ik inkomen, maar ze mogen van mij nu wel weer eens aangeslingerd worden :(.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 16-09 12:48
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:51:

Dan begin ik denk ik op server 6 :*)

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
van de lineage 2 webiste
http://www.lineage2.com/news/event_1.asp

World's Strongest Man winner announced! 04/14/2004

NCsoft also announces the winner of the World's Strongest Man competition! Player character Shame won the competition by being the first Lineage II player to reach level 40 in the North American Open Beta test. The reward for winning the competition is a brand new Alienware computer system provided by NCsoft.

Thanks to all our players for participating and don't forget that there are still four other contests being held with more chances to win!

Click here to read the full details.

Die moet volgens mij echt meegedaan hebben aan de closed beta, anders red je het toch nooit man.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 16:26
AwesomE schreef op 14 april 2004 @ 21:06:
van de lineage 2 webiste
http://www.lineage2.com/news/event_1.asp

World's Strongest Man winner announced! 04/14/2004

NCsoft also announces the winner of the World's Strongest Man competition! Player character Shame won the competition by being the first Lineage II player to reach level 40 in the North American Open Beta test. The reward for winning the competition is a brand new Alienware computer system provided by NCsoft.

Thanks to all our players for participating and don't forget that there are still four other contests being held with more chances to win!

Click here to read the full details.

Die moet volgens mij echt meegedaan hebben aan de closed beta, anders red je het toch nooit man.
En je moet dag en nacht spelen, want level 40 is niet niks. Wel een vette prijs krijgt ie :9

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op 14 april 2004 @ 21:07:
[...]
En je moet dag en nacht spelen, want level 40 is niet niks. Wel een vette prijs krijgt ie :9
En bots. :(
Lees er steeds meer over dat er bots worden gebruikt en dat er wel honderden zitten. Dacht eerst dat er maar enkele tientallen waren en dat deze wel zouden worden gebanned in de loop der tijd, maar ze hebben zelfs gm's om te tuin weten te leiden. Daarom lopen er ook chars rond met wapens van 2M. Dus het kwam niet alleen door die bone quest. Sorry, maar als het de hele tijd zo gaat is het ook niet leuk om aan die sieges mee te doen, stel je eens voor tegen een clan te vechten met alleen maar bots erin... ga je dood, verlies je items waar je uren, misschien wel dagen voor hebt gespaard en je komt geen steek verder. :/
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.