Assume there are no rules and it's one big free for all
Maar maak niet uit
Open beta chars kan je toch ook meenemen naar retail?
EDIT: Laat maar een restart heeft het verholpen
[ Voor 27% gewijzigd door Alpha-sphere op 11-04-2004 15:21 ]
en dan hopen dat er een GM is
Anoniem: 72901
Iedereen kan dual wielden...Tidus schreef op 11 april 2004 @ 13:33:
Kan een warrior nou Dual Wielden? Of een pas vanaf Gladiator?

Alleen de goedkoopste dual sword is Saber*Saber denk ik, das een D-grade.
Anoniem: 99153
Dwarf toch nie? (en zijn die sabers te koop?)Anoniem: 72901 schreef op 11 april 2004 @ 15:23:
[...]
Iedereen kan dual wielden...
Alleen de goedkoopste dual sword is Saber*Saber denk ik, das een D-grade.
Anoniem: 56386
Met die blacksmith kan ik je niet helpen maar ik denk dat ze daarmee die gast uit de weapon's shop bedoelen. Die huizen kan je dacht ik in chronicle1 kopen voor clans en voor eigengebruik. Hiermee kon je ik dachtik je sneller healen en transporteren voor noppes en veel meer.Door Alpha-sphere - Sunday 11 April 2004 16:04
Ik wil Blacksmith Karoyd quest doen maar kan de blacksmith nergens vinden. Hij hoort in de dark elf village te zitten. En what is up met die lege huizen? Hebben ze dingen eruit gehaald wat ze pas bij retail erin gaan stoppen ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 11-04-2004 16:49 ]
The devil is in the details.
Nope die verkopers van de weapon shop hebben een andere quest.Anoniem: 56386 schreef op 11 april 2004 @ 16:23:
[...]
Met die blacksmith kan ik je niet helpen maar ik denk dat ze daarmee die gast uit de weapon's shop bedoelen. Die huizen kan je dacht ik in chronicle1 kopen voor clans en voor eigengebruik. Hiermee kon je ik dachtik je sneller healen en transporteren voor noppes en veel meer.
Heb 'm al gevonden
[ Voor 36% gewijzigd door Alpha-sphere op 11-04-2004 16:58 ]
Anoniem: 29510
helaas pindakaasDecember schreef op 11 april 2004 @ 16:47:
Is er een mogelijkheid om skills te 'verleren' (en zo ook je SP terug te krijgen)? Want ik heb der net voor 2100 SP Wind Shackle genomen omdat ik dacht dat dat een sterke aanval zou zijn, maar het enige wat het doet is de tegenstander z'n attackspeed met 1 punt af te laten nemen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 29510 op 11-04-2004 17:28 ]
Dwarf weet ik niet hoor, ik neem aan van wel.Anoniem: 99153 schreef op 11 april 2004 @ 15:26:
[...]
Dwarf toch nie? (en zijn die sabers te koop?)
En jah die sabers zijn te koop rond de 400k, het zijn Dgrade wapens
die staat in een hoekje van een van de twee winkeltjes in DE townAlpha-sphere schreef op 11 april 2004 @ 16:04:
Ik wil Blacksmith Karoyd quest doen maar kan de blacksmith nergens vinden. Hij hoort in de dark elf village te zitten. En what is up met die lege huizen? Hebben ze dingen eruit gehaald wat ze pas bij retail erin gaan stoppen ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door PipoDeClown op 11-04-2004 20:12 ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Doh!PipoDeClown schreef op 11 april 2004 @ 20:09:
tip: je kan meer exp uit je mob halen als je met een skill die "overkill" heeft je mob afmaakt.
Is trouwens over-hit, maar ik zeg ook altijd om de 1 of andere reden overkill.
Edit: Yay! ben lvl 18. Wilde dat nog even kwijt.
Heb ook nog een andere clan gejoined, sorry jongens. Vind het jammer dat TS eigenlijk een eis is om goed te communiceren, maar misschien join ik later nog wel, als jullie het nog goed vinden... Morax je kan dus wel iemand anders inviten, sorry dat ik het nu pas zeg.
[ Voor 38% gewijzigd door Cache op 11-04-2004 20:32 ]
Ma goed, dit spel is toch wel de beste mmorpg die ik gespeeld heb na daoc, want swg en horizons en ff11 vielen toch wel erg tegen.
tijd om dit plekje hier wat meer in de gaten te houden
Oh en ik heb een level 16 elven mage op Sieghardt server genaamd Momen. * ye-roon loves ecchi things
[ Voor 14% gewijzigd door ye-roon op 11-04-2004 20:49 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Anoniem: 68243
dat duurt maximaal een week, sinds het heel erg druk was hebben ze dit vertraagd.Hyp3rman schreef op 11 april 2004 @ 20:56:
Wanneer krijg je die 20 cijferige key om dit spel toe te voegen? Ik wacht al 2 dagen op de email. Wil eigenlijk wel graag
Zodra ik mijn extra-keys binnen heb zal ik ze posten
rolandmeuwissen at hotmail punt com
Een vriend van me heeft zijn key gisteren binnengekregen en is meteen gaan spelen. Hopen dat de rest dan ook snel verstuurd word!Anoniem: 68243 schreef op 11 april 2004 @ 20:58:
[...]
dat duurt maximaal een week, sinds het heel erg druk was hebben ze dit vertraagd.
Zodra ik mijn extra-keys binnen heb zal ik ze posten
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
ongeveer 18% per uur ! voor warrior
[ Voor 5% gewijzigd door AwesomE op 11-04-2004 21:48 ]
...
Anoniem: 14845
Zo hebben we daar ook weer reklame voor gemaakt
Dat vind ik nog wel meevallen, dat zou betekenen dat je in iets meer dan 5 uur een level hoger zou zijn en dat red ik nu al niet eens meer, terwijl ik level 16 ben. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik niet constant vechtAwesomE schreef op 11 april 2004 @ 21:46:
levelen van level 19 naar 20 gaat echt traag !
ongeveer 18% per uur ! voor warrior
Heb zojuist 2 Falchions (Was een diepe greep in de buidel) ingeleverd bij een blacksmith om m'n Warrior (22) te laten dual-wielden. Het prijskaartje : 150k!

Anoniem: 4479

Ook vind ik het vreemd dat spoil niet altijd werkt(?)
En toch zit ik nog steeds te twijfelen over mijn job: als warsmith kan je bijna alles maken, maar als scavenger (iirc) kan je spoil 2,3,etc gebruiken waardoor je volgens mij beter kan sweepen bij blauwgenaamde vijanden
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 11-04-2004 23:42 ]
5 minuten rusten. 10 minuten spelen en dat voor een luttele 6% of zo
Tell me about it, ik spaar nu al een dag of 3 voor een nieuwe boog en heb nog maar 25KAnoniem: 4479 schreef op 11 april 2004 @ 23:09:
Toch wel minder als er niemand is om met je te partyen momenteel voor mijn lv15 dwarf. Nu moet ik weer lichtgroene vijanden gaan aanvallen omdat de darkstone golems me iets te veel downtime geven.
Ook vind ik het vreemd dat spoil niet altijd werkt(?)(op groene vijanden: target not spoiled).
En toch zit ik nog steeds te twijfelen over mijn job: als warsmith kan je bijna alles maken, maar als scavenger (iirc) kan je spoil 2,3,etc gebruiken waardoor je volgens mij beter kan sweepen bij blauwgenaamde vijanden
Hunting bow = 55 K
Bow of Forest = 155K
Dat duurt wel erg lang
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Hunt blauwgenaamden; gaat sneller met goudLoque schreef op 11 april 2004 @ 23:55:
[...]
Tell me about it, ik spaar nu al een dag of 3 voor een nieuwe boog en heb nog maar 25K
Hunting bow = 55 K
Bow of Forest = 155K
Dat duurt wel erg lang
Het is echter wel beter dat je de gelukkige vinder bent van een cedar staff die gedropped is als magical weaver! Het is volgens mij ook nog beter als de hamer ook!
Als windows de warcry site nu niet liet vastlopen, was het helemaal mooi geweest
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 12-04-2004 00:09 ]
Waarom dual-wield ziet er kick uit maar meer niet. Het heeft toch geen voordeel totdat je gladiator of dark-gladiator bent qua skills, ik had zelf doorgespaart tot een leuke crimson sword of iets dergelijks.Wat de fuck, soms is deze game echt te grappig duur.
Heb zojuist 2 Falchions (Was een diepe greep in de buidel) ingeleverd bij een blacksmith om m'n Warrior (22) te laten dual-wielden. Het prijskaartje : 150k!
Anoniem: 6317
Ben net overigens doodgegaan op 99.60%

Zit ik de hele tijd door te spelen om lvl 19 nog ff te halen, ga je op 0.40% verschil dood

Was zo een zombie warrior cast die me 173 damage gaf. Had niet door dat ik maar 100hp had en dat ik te dicht bij kwam en hij aggro werd
Ik ben nu overigens Orc Fighter Level 17. Ik zit er over na te denken om de huntersbow te kopen. Die eerste paar klappen zijn namelijk wel relax. Maar omdat ik de laatste tijd steeds meer party met mages denk ik dat dat niet meer zo belangrijk is. Iemand een tip wat ik nu zal kopen? (ik heb momenteel bone armor en brandish)
Vandaag één keer doodgegaan, werd omsingeld door skellies en stone giants in de elven ruins.

[ Voor 14% gewijzigd door Cache op 12-04-2004 02:14 ]
(in vergelijking met de bagger van EA games, het mooie, maar eentonige eve-online en het stokoude ultima). Ik heb gehoord dat er ook pre-paid game-kaarten komen.
Weet iemand of ze ook in europa releasen, of blijft het alleen de us-servers ?
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
...
Anoniem: 93846
of weet iemand een nl shop die ze verkopen?
http://www.amazon.com/exe...ry-20/103-2707957-7564625
het maakt toch niet uit of je dood ging na dat je geleveled ben of er voor. ben keer dood gegaan op 5% en toen had ik nog 95% over in een level lager (aardig suckage, mogen ze van mij wel iets aan doen.Anoniem: 6317 schreef op 12 april 2004 @ 00:33:
Kan ik alleen een nieuwe class worden door een quest in Orc Village te doen? Ik ben nu in Gludio Castle Town en vind het wel minder als ik weer terug moet naar Gludin en vervolgens nog is 6k om te teleporten naar Orc Village.
Ben net overigens doodgegaan op 99.60%
Zit ik de hele tijd door te spelen om lvl 19 nog ff te halen, ga je op 0.40% verschil dood
Was zo een zombie warrior cast die me 173 damage gaf. Had niet door dat ik maar 100hp had en dat ik te dicht bij kwam en hij aggro werd
oh en kheb nu beste armor en magic armor wat te koop is in eerste stad van elfjes, maar kheb nog niet echt geluk gehad met cedar staff drop of me Bow of the forest drop. * ye-roon denkt trug te gaan naar fungus killen om sneller cash te halen...
superB
Anoniem: 58898
ik ga eens efe zoeken, anders zou een inkoopactie wel handig zijn.Anoniem: 93846 schreef op 12 april 2004 @ 03:57:
heb een vraagje gaat nog iemand een ia start voor de game en prepaid kaart?
of weet iemand een nl shop die ze verkopen?
http://www.amazon.com/exe...ry-20/103-2707957-7564625

Beetje jammer dat je zelfs lvl's verliest
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Wacht maar tot je bijvoorbeeld je zwaard verliest van 64k, dat zou ik erger vinden dan die %en (of het moeten echt 1000den vijanden zijn voor die 10%).Cthulhu schreef op 12 april 2004 @ 11:37:
Godver, ben gister naar lvl7 geleveld, ga ik dood, zit ik weer op lvl6.84
Beetje jammer dat je zelfs lvl's verliest
Je hebt toch ook scrolls dat je geen shit verliest, alleen exp? Tenminste, ik heb een scroll met die eigenschapAnoniem: 4479 schreef op 12 april 2004 @ 11:38:
[...]
Wacht maar tot je bijvoorbeeld je zwaard verliest van 64k, dat zou ik erger vinden dan die %en (of het moeten echt 1000den vijanden zijn voor die 10%).
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Die skeletons hebben de nare gewoonte in grote groepen op je af te komen als je 1tje te pakken wil nemen.
Hierdoor ben ik een ring van 3000 a kwijt geraakt die ik had gekregen na een quest.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ik ben toch redelijk wat dood gegaan
maar tot nog toe nog niks kwijt geraakt, rar
[afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Janspj op 12-04-2004 12:12 ]
AAARGHH hij loop vast als ik wil inloggen. dit is echt bagger.
[ Voor 42% gewijzigd door Hyp3rman op 12-04-2004 12:28 ]
Wat een trieste bedoening daar.. nee idd dan loop ik liever bij de elfen rondJanspj schreef op 12 april 2004 @ 12:03:
Na hard sparen heb ik een hunting bow 50k en een dirk dagger 55k gekocht ben nu lvl16. Maar ben die dark elf omgeving een beetje bue ga denk ik naar elven town daar ziet het er veel zonniger uit.
[afbeelding]
Anoniem: 6317
Als ik een level hoger was geworden dan was mijn HP bar weer helemaal vol en zou ik niet dood zijn gegaan aan die zombieye-roon schreef op 12 april 2004 @ 09:29:
[...]
het maakt toch niet uit of je dood ging na dat je geleveled ben of er voor. ben keer dood gegaan op 5% en toen had ik nog 95% over in een level lager (aardig suckage, mogen ze van mij wel iets aan doen.
oh en kheb nu beste armor en magic armor wat te koop is in eerste stad van elfjes, maar kheb nog niet echt geluk gehad met cedar staff drop of me Bow of the forest drop. * ye-roon denkt trug te gaan naar fungus killen om sneller cash te halen...
En dan nu een kleine jaagtutorial voor mages:
Welkom bij deze jaagtutorial voor mages. Om te beginnen moet u een spreuk hebben die schade in een omgeving doet, in plaats van 1 vijand tegelijk. In het voorbeeld gebruiken wij "Flame Strike".
Vervolgens zoekt u een omgeving met aggressieve monsters die langzamer dan u zijn. In dit voorbeeld gebruiken we daarvoor de lireins.
Een gebied als het volgende is voor ons perfect:
U gaat als volgt te werk. Eerst zorgt u dat er zo veel mogelijk vijanden achter u aan zitten door langs deze agressieve vijanden te lopen:
Als u vind dat u voldoende vijanden heeft, is het de bedoeling dat u ze allemaal als 1 groep achter u aan heeft zitten. Dit word vaak bereikt door rondjes om alle vijanden te lopen:
Als u dan op voldoende afstand bent, begint u met 1 van de vijanden als doel te selecteren om vervolgens uw spreuk op te laden (gebruik spiritshots om tijd te besparen):
De beloning is hoog, in ons geval 500 XP per lirein en wij hadden er een stuk of 15 a 20 achter ons aan. U kunt zo makkelijk veel XP halen in korte tijd, maar ook veel geld verdienen en veel SP verkrijgen.
Elk stapeltje Adena bevat ongeveer 150 adena
Wij wensen u veel succes met deze jaagmethode
Disclaimer:
Het gebruik van deze methode is geheel op eigen risico. De auteur van deze tutorial is in geen geval verantwoordelijk voor enig gevolg van het gebruik van deze methode
Ik zit ff niet op GoT waarschijnlijk.. dus stuur maar een mailtje naar bart[aap]razorfist.nl en wie het eerst is heeft hem
ik heb er iemand heel blij mee kunnen maken
[ Voor 15% gewijzigd door Blamm op 12-04-2004 14:37 ]
Wat ook handig werkt is een raider worden en met je spear 3 a 4 monsters te gelijk rammen
haha lol..RocketKoen schreef op 12 april 2004 @ 14:54:
sweepkill = een drawf die de skill "sweep" op een monster gebruikt, en daarna met "swipe" hele leuke items op het lijk vind
Want ik vond suede bij een Dryad terwijl die dat bij een sweepkill weg geeft (x% kans) volgens de DB van Warcry
Ga je daar nou echt van 20% naar 64%?Morax schreef op 12 april 2004 @ 14:10:
[knip]
[afbeelding]
De beloning is hoog, in ons geval 500 XP per lirein en wij hadden er een stuk of 15 a 20 achter ons aan. U kunt zo makkelijk veel XP halen in korte tijd, maar ook veel geld verdienen en veel SP verkrijgen.
[afbeelding]
Elk stapeltje Adena bevat ongeveer 150 adena
Wij wensen u veel succes met deze jaagmethode
Disclaimer:
Het gebruik van deze methode is geheel op eigen risico. De auteur van deze tutorial is in geen geval verantwoordelijk voor enig gevolg van het gebruik van deze methode
Verder leuke tutorial en een goede tip, als ik wat sterker ben (ben net level 17) dan ga ik 'm ook eens uitproberen op lireins
Eerst doet een dwarf "spoil" en daarna doet ie "sweep" op het lijk (als het blauw opkleurt, anders zit er niets in).RocketKoen schreef op 12 april 2004 @ 14:54:
sweepkill = een drawf die de skill "sweep" op een monster gebruikt, en daarna met "swipe" hele leuke items op het lijk vind
Nee, die screen van die buit was van een andere keerDecember schreef op 12 april 2004 @ 15:18:
[...]
Ga je daar nou echt van 20% naar 64%?
Verder leuke tutorial en een goede tip, als ik wat sterker ben (ben net level 17) dan ga ik 'm ook eens uitproberen op lireins
Die eerste keer kon ik van de buit geen screenie nemen, omdat 2 lireins het overleefden (Attack Failed) en er iemand anders kwam die leuk al mijn geld voor mijn neus opraapte
En nu heb ik telkens een grote groep, en dan lagt alleen mijn verbinding in lineage naar de server, teamspeak en dergelijke doen het dan nog wel perfect. Alles en iedereen loopt/rent/vliegt dan naar de plek waar ze als laatst het looporder van hebben gekregen en verder blijft alles stil staan tot de verbinding het weer doet. Met 20 lireins is dat frustrerend, want dan maken ze je zo af en dan komt meneer cow-god ze afmaken en heeft hij alle XP, SP en Adena
Gamecards sullen denk ik niet verkrijgbaar zijn in Nederland. Je kan wel naar een winkel zoeken die ze importeert, maar dan betaal je wel wat meer. Denk maar aan... 40 euro per 2 maand.
Dan is het toch voordeliger om uit die luie stoel te komen en een credit card aan te vragen. Me gaat 6 maanden in keer keer betalen als het retail gaat. Dat doe ik trouwens alleen als ik m'n char kan behouden. Anders moet ik helemaal overnieuw beginnen en daar heb ik niet echt zin in.KrewCial11 schreef op 12 april 2004 @ 15:46:
Hehe, eindelijk op.
Gamecards sullen denk ik niet verkrijgbaar zijn in Nederland. Je kan wel naar een winkel zoeken die ze importeert, maar dan betaal je wel wat meer. Denk maar aan... 40 euro per 2 maand.
veel mensen in de GoT clan denken er aan om met retail hun char naar server 6 of hoger te verplaatsen. die hebben een 2x zo snelle connectie met europa omdat ze aan de oostkust staan
edit: en ik ben al 19, kijken of de rabo goedkope studenten CC hebben
[ Voor 13% gewijzigd door RocketKoen op 12-04-2004 16:24 ]
Als jullie geluk hebben, zal ik vandaag nog mijn mail controleren
De key is inmiddels al weg
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 12-04-2004 20:28 ]
Edit: Als ik verder ga verplaats ik ook mn chars naar server 6.
[ Voor 13% gewijzigd door Cache op 12-04-2004 17:20 ]
welke server zitten jullie? of maakt dat niet uit..
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
moet ik uren in zo een noob playground blauwe mobs killen voor adena
...
Hangt ervan af, sommige droppen vrij veel.AwesomE schreef op 12 april 2004 @ 17:50:
ik vind de adena drops van hoge level monsters (geel) echt belachelijk laag
moet ik uren in zo een noob playground blauwe mobs killen voor adena
wil gelijk spelen als de beta is afgelopen, of is er iemand met cc die mijn wil helpen.
wOOt heb net mij composition bow verkocht voor 300k bijna 50k winst
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 93846 op 12-04-2004 18:50 ]

Ik zie nu niet eens meer een venster dat mijn verbinding is verbroken en exit werkt ook niet

Grr, server plat
Is goed
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 12-04-2004 19:01 ]
Anoniem: 99153
we gaan zo wel weer verder Rtuk
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 99153 op 12-04-2004 19:01 ]

dit was sarcastisch bedoelt
En weer terug zijn de nmies
Hmm, de server draait wel brak hier

Ach nu is ie ook niet meer netcong als al die anderen
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 12-04-2004 19:52 ]
hoe kom je aan die bow in eerste plaats ?Anoniem: 93846 schreef op 12 april 2004 @ 18:48:
een oproepje: als iemand een ia wil starten wil s.v.p zo snel mogelijk doen.
wil gelijk spelen als de beta is afgelopen, of is er iemand met cc die mijn wil helpen.
wOOt heb net mij composition bow verkocht voor 300k bijna 50k winst
...
Waarschijnlijk sparen en items die je vind verkopen, steeds je wapen een tandje upgraden en je oude verkopen. Zo kwam ik ook aan mijn 700k+ wapen.
Anoniem: 40554
hoe willen ze dat dan doen?RocketKoen schreef op 12 april 2004 @ 16:24:
je kunt @ retail je char behouden, en em ook nog eens verplaatsen naar een andere server.
veel mensen in de GoT clan denken er aan om met retail hun char naar server 6 of hoger te verplaatsen. die hebben een 2x zo snelle connectie met europa omdat ze aan de oostkust staan
edit: en ik ben al 19, kijken of de rabo goedkope studenten CC hebben
want op server 5 heb ik een mage-char genaamd Agressor en op server 6 heb ik een fighter genaamd Agressor
lijkt me wel vaag dubbele namen, zoiets kan toch niet?
-edit-
en de rabo heeft wel een goedkope studenten CC, heb ik namelijk ook
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 12-04-2004 21:53 ]
Anoniem: 58898
alleen wel teleurstelling qua prijzen
edit: damn, die studenten CC telt alleen als je op HBO of WO zit.... ik begin daar volgend jaar pas aanAustin, TEXAS, April 12, 2004 —NCsoft ® Corporation (KSE: 036570.KS), the world's leading developer and publisher of online computer games, announces that Lineage ® II has reached gold master status in North America and will soon be on its way to retailers in the United States and Canada. The official launch date for Lineage II will be April 28.
Lineage II is the visually-stunning prequel to the world's most popular online game, Lineage . Group with friends, tame powerful dragons, participate in epic struggles and lay siege to majestic castles in this massive medieval fantasy world created with Epic's Unreal ™ engine.
The game will be available at a suggested retail price of US$49.99 and includes the first month of online game play. After the first month, players will be charged a monthly subscription fee of US$14.99. Sixty-day game time cards will also be available at many North American retailers for a suggested retail price of US$29.99.
Lineage II already is enjoying a successful open beta campaign, which began in late March. Tens of thousands have already signed up for the game and are enjoying the spectacular 3D visuals and the intense player-on-player combat that makes Lineage II a hallmark product in the world of massively multiplayer online role playing games.
Players still have time to sign up for the open beta and participate in several challenges and contests created just for the beta test. Free gaming systems, gift certificates, LCD monitors and video cards are among the prizes to be given away. Those who participate in the beta test will not have their characters deleted when the game hits its commercial launch date later this month. More information, including how to sign up for the beta is available on the Lineage II web site, http://www.lineage2.com .
[ Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 12-04-2004 23:01 ]
Dan maar matrix online ofzo.
net vet slechte deal gesloten had een gladius voor een brandish geruild
Heet jij Jano ingame?Anoniem: 93846 schreef op 13 april 2004 @ 00:03:
door te handelen inkopen en verkopen en met wat geluk![]()
net vet slechte deal gesloten had een gladius voor een brandish geruild
zit op server 5 btw.
had wel 2000a's erbij gekregen. maar niemand wil een brandish kopen.
iemand hier die een brandish wil kopen 40k
Als hier markt voor is dan timmer ik er met mijn dwerg nog zo 4 in elkaarAnoniem: 93846 schreef op 13 april 2004 @ 00:18:
ohh wat is jou nickname?
had wel 2000a's erbij gekregen. maar niemand wil een brandish kopen.
iemand hier die een brandish wil kopen 40k?
Dit heb je nodig:Alpha-sphere schreef op 13 april 2004 @ 01:07:
Kheb zojuist een Cedar staff head gevonden maar wat heb ik allemaal nodig om een Cedar staff te laten maken behalve een dwarf die dat voor poen wil doen?
Recipe-Cedar staff x1
Stem x55
Iron Ore x55
Animal Bone x110
Cedar Staff Head x2

Hunting in Dwarven Land

Klein meisje maar ze slaat hard

Leuke beestjes in Dark Elven omgeving

En hier zit nou de Bishop

Beloning na het afslachten van 50 animal slaughters, anderhalf uur over de map heen rennen om met verschillende NPC's te praten en daarna nog eens een quiz met 10 vragen.

Dit topic is gesloten.