Daarmee kun je veel krachtiger slaan / schieten (bij je wapen staat ook soulshot consumption x2 bijvoorbeeld). Soulshot is voor gewone wapens, spiritshot is voor magic.
Climaximizer, geen van beide. Je hebt een weapon quest rond level 9-12 die je een soortgelijk wapen geeft.
Dus koop pas een wapen als je 50k hebt oid. Dan kun je 2e hands een Gladius (of equivalent) wapen aanschaffen.
edit: http://lin.warcry.com of http://www.lineage2.dk voor Quest guides
Dus koop pas een wapen als je 50k hebt oid. Dan kun je 2e hands een Gladius (of equivalent) wapen aanschaffen.
edit: http://lin.warcry.com of http://www.lineage2.dk voor Quest guides
[ Voor 15% gewijzigd door Count op 18-04-2004 14:36 ]
Great minds think in parallel gutters.
TY!
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Echt klote, er zijn wat PKers rond die n00bies (ik) heletijd afmaken, echt een probleem hoor dit. 
We moeten echt een anti-PK team aan het eind van open beta samenstellen willen we nog een overwinning maken tegen de PKers
We moeten echt een anti-PK team aan het eind van open beta samenstellen willen we nog een overwinning maken tegen de PKers
Achja, al die PK'ers zullen wel verdwijnen als het retail gaat. Aangezien die er niet voor gaan betalen.
Ik merk nu echt dat op server 3 de mensen een hoger level bereiken, alles onder de 200k is neit meer te verkopen. Helaas zijn ze ook weer niet zo hoog dat ze mijn Devine Tome willen kopen voor 700k.
welke poorten gebruikt het spel ,en hoe kan ik testen of die bij mij open staan??
(met ipconfig ofzo
)
(met ipconfig ofzo
op gesloten deuren...Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 15:58:
kan iemand mij vertellen waar je de skill unlock op kan toepassen?
Kruma tower bvb zit op slot.
kun je met deze skill de deur openen, of je betaald allemaal geld om naar binnen te teleporteren
Verwijderd
Je kan cruma tower gewoon inkomen hoor. Ik was er net nog met een partyRocketKoen schreef op 18 april 2004 @ 18:06:
[...]
op gesloten deuren...
Kruma tower bvb zit op slot.
kun je met deze skill de deur openen, of je betaald allemaal geld om naar binnen te teleporteren
Verwijderd
Je kan echter het volgende scenario krijgen rekening houdend met de volgende dingen:Intronic schreef op 18 april 2004 @ 16:31:
Achja, al die PK'ers zullen wel verdwijnen als het retail gaat. Aangezien die er niet voor gaan betalen.
• Je kan niet delevelen onder level 4 (IIRC)
• Level 4 en lager is bij doodgaan geen itemloss
• Stel je een clan voor met veel van dit soort mensen die verhinderen dat anderen levelen en de clanleider steeds sterker wordt.
Te meer omdat als je de mensen uitrust met soulshots en de beste bogen (schijt aan de penalties: in een schot zijn de meesten toch dood) dan kan het verontrustend worden.
Dit is echter een doemscenario wat wel werkelijkheid kan worden

Ja ik ook, alleen was het niet echt met een party. We waren maar met zn 2en.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 20:46:
[...]
Je kan cruma tower gewoon inkomen hoor. Ik was er net nog met een party
Bijna dood...
EDIT:
Oh ja, @ mr sosa, welke server zat je? Wil je spul wel hebben als je op Erica zit!
(jaja, mythrill setje is duur hoor!)
[ Voor 20% gewijzigd door Cache op 19-04-2004 00:17 ]
(00:13:07) (@msq^c0|Picard) ahahaha
(00:13:12) (@msq^c0|Picard) zon knakker
(00:13:20) (@msq^c0|Picard) ik kill beesie
(00:13:23) (@msq^c0|Picard) hij jat me goud
(00:13:27) (@msq^c0|Picard) ik zo van wtf
(00:13:32) (@msq^c0|Picard) hij zo van too slow
(00:13:41) (@msq^c0|Picard) dus ik loop een tijdje achter em aan zijn kills te stealen
(00:13:48) (@msq^c0|Picard) gaat ie me meppen
(00:13:59) (@msq^c0|Picard) dus ik lok em naar een stel weerwolven
(00:14:05) (@msq^c0|Picard) rennen achter em aan
(00:14:15) (@msq^c0|Picard) en ik knallen voor het leven =]
(00:14:21) (@msq^c0|Picard) lach me dood hierro
(00:13:12) (@msq^c0|Picard) zon knakker
(00:13:20) (@msq^c0|Picard) ik kill beesie
(00:13:23) (@msq^c0|Picard) hij jat me goud
(00:13:27) (@msq^c0|Picard) ik zo van wtf
(00:13:32) (@msq^c0|Picard) hij zo van too slow
(00:13:41) (@msq^c0|Picard) dus ik loop een tijdje achter em aan zijn kills te stealen
(00:13:48) (@msq^c0|Picard) gaat ie me meppen
(00:13:59) (@msq^c0|Picard) dus ik lok em naar een stel weerwolven
(00:14:05) (@msq^c0|Picard) rennen achter em aan
(00:14:15) (@msq^c0|Picard) en ik knallen voor het leven =]
(00:14:21) (@msq^c0|Picard) lach me dood hierro
Ik & alphega hadden nog een ruil gedaan. Ik kreeg zijn level 18 dwarf inventory op server 5 tegen de bezittingen van mijn level 24 knight. Maf genoeg bleek dit allebei ruwweg evenveel waard. Dat geeft maar weer aan hoe goed een Dwarf kan farmen.
In ieder geval kan ik nu vrij pimp beestjes slachten met mijn 708k Tomahawk.
In ieder geval kan ik nu vrij pimp beestjes slachten met mijn 708k Tomahawk.
Verwijderd
hey die dionNL ben ik tegengekomen
t spel wordt btw vrij snel saai als je geen party hebt, morgen hopen dat mn vrienden hun keys ook hebben
Ik zit nu op 5, dat is iig ook east coast. Maar als je de characters kan transferen naar een andere server pak ik gewoon de snelste.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 08:05:
als we er voor gaan betalen, gaan we dan naar een east coast server toe?
Verwijderd
als ik jou was zou ik dan alvast maar een character op de andere servers maken met je nickname, want als je nickname al bezet is dan kan je character niet getransferd worden
ga ik nu ook doen
ga ik nu ook doen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 08:39 ]
server 5 is NIET east coast...
alleen 6,7 en 8
scheelt ook de helft als je kijkt naar ping tijden
alleen 6,7 en 8
scheelt ook de helft als je kijkt naar ping tijden
Verwijderd
naar welke server zullen we dan gaan?
ik vote voor server 8
(alvast je nickname reseveren op de server
)
ik vote voor server 8
(alvast je nickname reseveren op de server
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 08:44 ]
Ik vote voor server 5 
Nu level 26.30 en over 4 dagen join ik de clan death and justice hoop ik. Die gaan zaterdag de lvl 3 clan quest doen. Bloody queen slopen
http://www.l2orphus.com/monsters.php?id=12079
Nu level 26.30 en over 4 dagen join ik de clan death and justice hoop ik. Die gaan zaterdag de lvl 3 clan quest doen. Bloody queen slopen
http://www.l2orphus.com/monsters.php?id=12079
[ Voor 13% gewijzigd door marshallq op 19-04-2004 08:58 ]
Kan iemand me vertellen wat "Indicates drop from sweeper kill" inhoud??
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
helaas dropt proof of blood maar 1 op de 140 kills marshallq
Dat een drop is die alleen geld voor Dwarfs met de Spoil+Sweeper skill.ye-roon schreef op 19 april 2004 @ 09:25:
Kan iemand me vertellen wat "Indicates drop from sweeper kill" inhoud??
Zie ook [rml]Count in "[ PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle -..."[/rml]
aaaah dus dat is het....
toch maar dwerg worden
toch maar dwerg worden
Verwijderd
lvl 13 en bijna de beste hele set uit de winkel gekocht, er zijn te veel posts om te gaan zoeken in het topic dus effe snel vraagje: Recipe, kan ik als elf daar iets mee doen of moet ik echt dwarf zijn?
je moet echt dwarf zijn, gewoon verkopen in winkel of aan een dwergje als je er 1 tegen komt die em wil hebben. beste == verkopen in winkel, kost het minste tijd en je krijgt redelijk wat geld
Wie is er eigenlijk allemaal DE op server 5?
Ik heb een vraagje Ik ben het sinds vandaag gaan spelen en tot mijn verbazing loopt het spel gewoon erg slecht voor specs klik link specs 1. Ik had toch verwacht dat dit spel gewoon normaal zal lopen maar heb niet eens alles op full staan en ik haal tussen de 10 en 20 fps das gewoon echt ziek. Hebben er meer mensen problemen met dit ?
ik hoor van iemand dat het door de lag komt kan dit?
[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 19-04-2004 13:02 ]
Staat bij opties pixel shader uit? Als die aan staat vliegt de FPS omlaag.WeAreLegion schreef op 19 april 2004 @ 13:02:
Ik heb een vraagje Ik ben het sinds vandaag gaan spelen en tot mijn verbazing loopt het spel gewoon erg slecht voor specs klik link specs 1. Ik had toch verwacht dat dit spel gewoon normaal zal lopen maar heb niet eens alles op full staan en ik haal tussen de 10 en 20 fps das gewoon echt ziek. Hebben er meer mensen problemen met dit ?
is dit alleen in de stad zo of overal waar je komt? in drukke gebieden wil dit spel nogal veel eisen ja,WeAreLegion schreef op 19 april 2004 @ 13:02:
Ik ben op moment in de elven stad ben net begonnen namelijk en pixel shaders staat uit. Idd dat had ik al gemerkt. Verder heb ik alles gewon staan zoals het spel het neer zetten. En het loopt nu tussen de 10 en de 30fps
tis erg stoer maar jammer dat het niet soepel loopt
tis erg stoer maar jammer dat het niet soepel loopt
het kan inderdaad door lag komen, want bij mij draait het spel best wel goed. heb wel alle shadows uit staan en forced antialiasing 2 x 2 (lelijke hoekjes weg halen) op een GF4 ti 4200 8x agp en een athlon xp 1600+ met 512mb ram 133 (jaja laag).
ligt aan server waar je speelt maar als je op drukke + verre server zit dan heb je dnek gewoon lag.
ligt aan server waar je speelt maar als je op drukke + verre server zit dan heb je dnek gewoon lag.
Ik speel op bartz welke server is het beste?
heb net even zitten spelen en buiten elf city heb ik rond de 54fps das nog wel te doen
maar vond het voor mijn specs pc toch wel magertjes
maar goed
heb net even zitten spelen en buiten elf city heb ik rond de 54fps das nog wel te doen
[ Voor 65% gewijzigd door WeAreLegion op 19-04-2004 13:15 ]
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Waar check je je FPS mee? Fraps?WeAreLegion schreef op 19 april 2004 @ 13:10:
Ik speel op bartz welke server is het beste?
heb net even zitten spelen en buiten elf city heb ik rond de 54fps das nog wel te doenmaar vond het voor mijn specs pc toch wel magertjes
maar goed
Jups met fraps doe ik met alle spelen vind handig werken
Verwijderd
ja ik begin toch best twijfels te krijgen of ik het aan ga schaffen of niet. Dit komt vooral door de mate van (on)eerlijkheid in de game.
- bots die adena vergaren wat wordt verkocht op ebay (er wordt niet veel aan gedaan door nc imho)
- low lvl charachters die met idioot dure wapens lopen
- alle players die dadelijk gaan stoppen en dure inventory gaan geven aan vriendjes
adena/inventory vergaren voor mensen die het op een eerlijke manier spelen gaat echt langzaam.
daarbij komt nog de lag die je ondervind als er veel spelers op 1 plek zijn. Ik heb wel gezien dat er veel verbeteringen zitten in de Chronicles 1.
ben nu lvl 21 elven knight: GOTent op de Erica server
- bots die adena vergaren wat wordt verkocht op ebay (er wordt niet veel aan gedaan door nc imho)
- low lvl charachters die met idioot dure wapens lopen
- alle players die dadelijk gaan stoppen en dure inventory gaan geven aan vriendjes
adena/inventory vergaren voor mensen die het op een eerlijke manier spelen gaat echt langzaam.
daarbij komt nog de lag die je ondervind als er veel spelers op 1 plek zijn. Ik heb wel gezien dat er veel verbeteringen zitten in de Chronicles 1.
ben nu lvl 21 elven knight: GOTent op de Erica server
tja mooiste zou zijn, om met de retail de characters te strippen van alle inventory en adena behalve dat je aanhebt / draagt ook wapens.
de noob characters met goeie wapens komt doordat je meerdere characters mag hebben onder een account. Ik zou dus ook mijn composite bow, tijdelijk uitlenen aan een andere char van mij als ik zou beginnen.
Ik denk dat ik het wel een maand of 2 aankijk, vooral de adena drops bij hogere monsters moet verbeterd zijn.
Het hele weekend bezig geweest om de laatste 120K bij elkaar te sprokkelen voor mijn Iron Hammer
Giran waarde 268400
de noob characters met goeie wapens komt doordat je meerdere characters mag hebben onder een account. Ik zou dus ook mijn composite bow, tijdelijk uitlenen aan een andere char van mij als ik zou beginnen.
Ik denk dat ik het wel een maand of 2 aankijk, vooral de adena drops bij hogere monsters moet verbeterd zijn.
Het hele weekend bezig geweest om de laatste 120K bij elkaar te sprokkelen voor mijn Iron Hammer
[ Voor 12% gewijzigd door AwesomE op 19-04-2004 16:37 ]
...
Verwijderd
Wat heb jij met hen te maken? Het kan mij niet boeien dat een ander hoger lvl/rijker is dan mij. Op welke manier dan ook. Dan kun je net zo goed stoppen met leven.
Ik reageer dus op Noodles
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 16:36 ]
kan iemand mij de fixes and features van chronicle 1 geven (link of uitleg)
Verwijderd
Lol, niet zo serieus aub.. kijk op dit moment tijdens de beta boeit het niet zo, behalve dat het frustrerend is om zoveel te moeten farmen voor een beetje geld/drops. De hele tijd tegen dezelde armor/weapon aankijken is toch ook niet alles?Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:35:
Wat heb jij met hen te maken? Het kan mij niet boeien dat een ander hoger lvl/rijker is dan mij. Op welke manier dan ook. Dan kun je net zo goed stoppen met leven.
Dadelijk als het spel echt loos gaat met clanwars/sieges/pvp etc is het toch vervelend lijkt me als je weinig geld blijft hebben en veel dood gaat. Ik hou het leuk voor mezelf door veel in een party te hunten, stukje rpg er in te brengen en quests te doen en in een clan mee te doen. Ik ga het ook maar eens 2 maanden aanzien denk ik.
Hoe lang loopt die amerikaanse beta nog? (is het nog de moeite te starten?? )
Nou heb het tijdje zitten spelen tis een leuk spel. Maar vind de lag/framedrops echt rond uit irritant ik zal het daarom ook niet veel spellen ik hoop dat de retail dit allemaal heeft verholpen
Wel flauw dat alles op exploit uitkomt. Ben al zo vaak gratis met de boot mee geweest, dat ik de tel kwijt ben. Mensen schreeuwen dan: "Ooooh! Dat mag niet! Ik neem contact op met een GM!" Doen ze echt, maar er heeft nog nooit een gm een tell gestuurd.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 17:36:
[...]
Nou zorg dat niemand je betrapt want dat wordt volgens mij gezien als een exploit...

Ach ja, ik zal voortaan wel voorzichtiger zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Cache op 19-04-2004 20:47 ]
weet je hoe vaak die K boot is gecrashed bij velen
...
De vraag die iedereen nu op lippen brand: welke server?
Dit spel is wel extreem laggy en soms hek fps drops van een minuut(!!!) . Vandaag iets van 7 keer daardoor doodgegaan ofzo...
Hek trouwens alleen in dit spel.
Misschien ben je niet de enige die het op dat moment speelt.JeanLucPicard schreef op 19 april 2004 @ 23:30:
Dit spel is wel extreem laggy en soms hek fps drops van een minuut(!!!) . Vandaag iets van 7 keer daardoor doodgegaan ofzo...

Hehe ja maar toch ook al ben je niet enigste
die framedrops zijn wel drastisch hoor
Verwijderd
Gadver, een vieze gore bowman maakt gebruik van mijn ontwetendheid. Ik zie daar staan dat ie bow verkoop voor 1 A. Dus ik denk, dat kan altijd uit, misschien kapt ie wel. Bleek dat ik de bow aan hem verkocht
Het is maar goed dat de village een peace zone is, want anders grrrrrrr.
dan rijg ik hem aan 't spit gr......

Het is maar goed dat de village een peace zone is, want anders grrrrrrr.
Rino, als je nu een /gm bericht had gestuurd had je je wraak gehad...
dan wordt ie gebanned
btw, stomme actie van je.. die shops hebben zelfs verschillende kleuren.
dan wordt ie gebanned
Ik ben zelf niet in eenzelfde soort scam getrapt maar zag het wel iemand doen. Maar omdat ik niet wilde dat newbies (no offence rino) er in trapte waarschuwde ik wel een GM. Het antwoord van de GM was dat scammen weliswaar een lage actie is maar niet illegaal. Het is niet illegaal omdat er niet van een exploit gebruikt maakt word.RocketKoen schreef op 20 april 2004 @ 00:25:
Rino, als je nu een /gm bericht had gestuurd had je je wraak gehad...
dan wordt ie gebanned
En Rino zal zelf ook wel weten dat het een niet al te pientere actie was
Een paar dagen geleden vroeg ik mij af ofdat het nou zoveel leuker zou worden als je level 20 word. Mijn antwoord daarop is JA.
Ik ben een Orc Raider (L20) en mijn thuisbasis is momenteel Gludio. De reden dat ik het weer leuk vind is het partyen. Dit verdiept het spel erg veel. Het is nou niet alleen klikken maar ook een stuk interactiever/socialer geworden.
Bovendien komt er nu met nukers/tanks en healers een heleboel meer taktiek bij kijken. Ook zijn de skills als je een nieuw beroep kiest een stuk bruter een veelzijdiger.
Ik heb nou al een aantal avonden achterelkaar met ongeveer dezelfde groep gepartyd. Het voordeel daarvan is dat het gezelliger is en word er eerlijk gedaan bij een grote drop.
Met deze mensen ben ik ook van plan een clan op te richten. Al hebben we niet teveel ambitie. We zijn namelijk geen van alle powergamers. Ik kan niet wachten op Clan Battles
Overigens is het ook helemaal niet moeilijk meer om een groep te vinden. Ik typ altijd het volgende in shout (!) LFG Level X Orc Raider. En als je bijvoorbeeld een healer nodig hebt in je groep: GLF Healer (L20+).
Ik ga eind april naar NY en ga Lineage2 daar zeker kopen
[ Voor 10% gewijzigd door ebborazor op 20-04-2004 01:26 ]
Verwijderd
server 6 7 en 8 staan op de eastcoast, daar heb je dus een veel betere pingCount schreef op 19 april 2004 @ 22:35:
De vraag die iedereen nu op lippen brand: welke server?
en server 6 7 8 zitten bijna nooit vol
zelf speel ik op server 8 met nog een paar nederlanders
had je mazzel dat er een GM was, altijd als ik kijk of er een GM is met /gmlist krijg ik de melding gmlist empty. En petitions worden ook nooit aangenomen. Ook na rondvragen of er een GM aanwezig is werkt niet.ebborazor schreef op 20 april 2004 @ 01:22:
[...]
..waarschuwde ik wel een GM. Het antwoord van de GM was ..
Zo was ik gister met een party in de ruins op talking island bezig en was er een speler (lees bot) steeds onze kills aan het jatten incl de drops. Een gm was handig geweest maar ja die waren er dus niet

ga er vanuit dat dat in retail veranderd
Verwijderd
Als je zo onoplettend bent verdien je het bijna, de kleuren van de tekst zijn anders, daarnaast zouden mensen niet de items verkopen maar gewoon op de grond gooien als vrienden de items al niet krijgen. Hoop dat je iets geleert hebt ervan.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 23:54:
Gadver, een vieze gore bowman maakt gebruik van mijn ontwetendheid. Ik zie daar staan dat ie bow verkoop voor 1 A. Dus ik denk, dat kan altijd uit, misschien kapt ie wel. Bleek dat ik de bow aan hem verkocht![]()
![]()
![]()
Het is maar goed dat de village een peace zone is, want anders grrrrrrr.dan rijg ik hem aan 't spit gr......
Verwijderd
Nou dat heb ik zeker... Het was ook gewoon mijn foutVerwijderd schreef op 20 april 2004 @ 10:46:
[...]
Als je zo onoplettend bent verdien je het bijna, de kleuren van de tekst zijn anders, daarnaast zouden mensen niet de items verkopen maar gewoon op de grond gooien als vrienden de items al niet krijgen. Hoop dat je iets geleert hebt ervan.

Welke mensen gaan hier eigenlijk met een CC betalen?
ik heb er een aangevraagd bij de postbank (rabo wou niet meewerken omdat ik pas in sept begin met mn studie) maar die komt pas over 2a3 weken (als PB wel meewerkt...)
Ik heb zolang iemand nodig die met de CC kan betalen, zodat ik het naar zijn rekening over kan schrijven.... (leuk joh, CC only voor een spelletje
)
ik heb er een aangevraagd bij de postbank (rabo wou niet meewerken omdat ik pas in sept begin met mn studie) maar die komt pas over 2a3 weken (als PB wel meewerkt...)
Ik heb zolang iemand nodig die met de CC kan betalen, zodat ik het naar zijn rekening over kan schrijven.... (leuk joh, CC only voor een spelletje
Pa en ma misschien?RocketKoen schreef op 20 april 2004 @ 14:02:
Welke mensen gaan hier eigenlijk met een CC betalen?
Ik heb zolang iemand nodig die met de CC kan betalen, zodat ik het naar zijn rekening over kan schrijven.... (leuk joh, CC only voor een spelletje)
Als het mij zou gebeuren zou ik hem echt killen, rood of niet.Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:52:
[...]
Nou dat heb ik zeker... Het was ook gewoon mijn fout, maar ik baal er wel van.
Maar zo dom ben ik ook weer niet om mijn bow voor 1 adena te verkopen
...
Er zijn vrij weinig bots. De meeste Aziaaten worden voor bots aangezien omdat ze niet het engels beheersen. En het verkopen op ebay: voor sommige is dit hun manier van brood verdienen. Ik zie hier niet oneerlijkheid in. Het is hard werken voor weinig geld, ik zou het niet als baan willen hebben.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:29:
ja ik begin toch best twijfels te krijgen of ik het aan ga schaffen of niet. Dit komt vooral door de mate van (on)eerlijkheid in de game.
Dit is simpelweg hoe het spel gespeeld moet worden. Adena is alles dus moet je farmen. Om snel te farmen moet je een goed zwaard hebben. Voor jou is dit een beetje een vicieuze cirkel omdat je boven de 20 bent en nog steeds een 62k wapen had (laatste keer dat ik je zag). Ik zou overwegen al je spul in een warehouse te doen en opzettelijk een keer of 20 te sterven. Je houd je abilities, SP en geld. Alleen de mobs veranderen van kleur voor je dan en droppen meer en zijn makkelijker om te leggen. Blijf ook fungus quest doen, da's gewoon de beste money quest (iig zolang Grim Collector disabled is).- low lvl charachters die met idioot dure wapens lopen
Verder moet je absoluut geen geld verspillen aan juwelen of andere dingen. En je armor is ook secundair dus koop niet een Bronze armor voordat je een Sabre hebt.
Mja waarom zou jij geen vrienden hebben die je spul gaan geven? Ga je dat dan weigeren?- alle players die dadelijk gaan stoppen en dure inventory gaan geven aan vriendjes
Je moet gewoon heel erg hard farmen tot je level ~25 bent en een Sword of Revolution hebt. Dit spel is gemaakt met het idee dat je hard moet werken om iets moeilijks te behalen. Als je met een clan farmt dan kan je clan elke dag ongeveer wel 1,5 miljoen bijelkaar verdienen (en dus elke dag een SoR kopen). Dan moet je uiteraard wel een toegewijde clan hebben en da's zeldzaam.adena/inventory vergaren voor mensen die het op een eerlijke manier spelen gaat echt langzaam.
---
Dit is wat ik bereikt heb in 3 weken veel spelen. Eerst een Lvl24 Knight op Kain gemaakt, toen die te vol werd dat geruild voor ~300k op Erica en een dwerg geleveld. Scavenger quest was bizar, 150 beren mollen, heen en weer lopen naar Dragon Valley vanaf gludin en nog veel meer. Dat kostte me 2 dagen. Verder veel geld verdiend met Sweep/Spoil en dan craften terwijl ik farmde.

Nu nog een Tarbar (blunt equivalent van SoR)
Verwijderd
ik weet wat de voordelen zijn van geld farmen maar t is soms gewoon saai. Verder vind ik dat als iedereen dure spullen aan elkaar geeft op t einde v/d beta dit wel een aanslag op de economie voor p2p. Je krijgt dan imho vreemde verhoudingen in het spel.Count schreef op 20 april 2004 @ 15:52:
a lot for a dwarf
Je hebt gelijk wat betreft die bots, ik kwam gisteren in de EF xxWine001 t/, xxWine012 tegen die aan het farmen waren en aan de beweigingen dacht ik dat het bots waren en ze waren continu iedereen aan het ks-en. Dus ik ks- even terug, blijft er 1 ineens staan en begint de hele tijd om me heen te lopen, ik ben maar wijs geweest en er vantussen gegaan voordat zn vriendjes kwamen.
Dus als je 20x sterft hou je wel al je abilities/skills? en je kunt dan ook gewoon de skills kopen alsof je level 21 bent als je lvl 2 bent? lijkt me vreemd, maar als het zo is ga ik het zeker overwegen. een beetje scammers pk-en in de village is dan wel leuk daarvoor
Ik heb intussen genoeg gefarmed voor een 150k weapon, maar tot lvl 25 hou ik iig mn wooden armor. Om te farmen, maak ik nu een cirkeltje. De fungus quest (2000), de spider quest (1000+600xp) en dan nog wat in EF (Blood Fiend, niet repeatable) en dan weer naar de village. Ik ben ook flink gaan minderen met het gebruik van soulshots zoals jij al ingame zei.
Je uitrusting is verder erg lekker Menneke!
Ik wil trouwens 1 van de clans van de Sacred Alliance gaan joinen, weet iemand of ze een website hebben? CL is HKizzle. Ik ga denk ik wel een maandje ofzo p2p en kijken of t een leuk spel blijft. Ik wilde eerst de Tweakers clan joinen op server 5 maar er blijft geloof ik weinig van over, toch MoraX? of gaat de Tweakers clan gewoon door?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 16:47 ]
Ja je moet wel een beetje zitten te chatten/teamspeaken erbij want het is inderdaad niet echt spannend.Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 16:40:
[...]
ik weet wat de voordelen zijn van geld farmen maar t is soms gewoon saai.
Ja je houd alles behalve experience/level maar je moet er wel snel mee zijn want in Chronicle 1 verlies je wel je skills als je bijvoorbeeld naar level 19 deleveld.Dus als je 20x sterft hou je wel al je abilities/skills? en je kunt dan ook gewoon de skills kopen alsof je level 21 bent als je lvl 2 bent? lijkt me vreemd, maar als het zo is ga ik het zeker overwegen. een beetje scammers pk-en in de village is dan wel leuk daarvoor
Ik hoop dat er in ieder geval een Character Transfer komt zodat er te switchen valt naar de nieuwere servers.Ik wilde eerst de Tweakers clan joinen op server 5 maar er blijft geloof ik weinig van over, toch MoraX? of gaat de Tweakers clan gewoon door?
[quote]Count schreef op 20 april 2004 @ 15:52:
[...]
*verhaal* quote]
damn gast, ik zag je idd nog zitten in gludio je tomahawk verkopen
[...]
*verhaal* quote]
damn gast, ik zag je idd nog zitten in gludio je tomahawk verkopen
Hey! Dat ben ik. 
Trouwens, ik wist niet dat jij Menneke was Count. Ben je al zo vaak tegengekomen.
Trouwens, ik wist niet dat jij Menneke was Count. Ben je al zo vaak tegengekomen.
Dat verkopen kostte iets van 2,5 uur ofzo en 30k verliesdamn gast, ik zag je idd nog zitten in gludio je tomahawk verkopen
Niemand wil Blunts kennelijk.
Ik heb jullie zovaak gezien, ook nog een keer aangeboden te partyen in Elven Fortress
Zonet heb ik trouwens met 4 anderen uit mijn clan Ol Mahum Commanders zitten farmen
Dat was echt zooo strak. We slaan ze in iets van 4 sec kapot, terwijl ze lichtrood zijn voor mij

(klik voor groot)
Verwijderd
Ben ik de enige die soms last heeft van een "freeze" in het spel? Dan is alles ineens meer dan 30 sec muurvast. Daardoor ben ik 2 keer doodgegaan

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 23:42 ]
hebbik ook welleens, komt prolly door me downloads dus als gevolg van lag...Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:41:
Ben ik de enige die soms last heeft van een "freeze" in het spel? Dan is alles ineens meer dan 30 sec muurvast. Daardoor ben ik 2 keer doodgegaan
Of als er weer eens een netplit is op Rizon (main anime server).
maar nog nooit dood gegaan tho, meestal als ik vijand aant kikken ben, snel quit indrukken
Spel begint nu telkens vaker content voor me te missen, het is grinden, grinden, grinden, grinden en nog eens grinden jammer genoeg... Het maakt het er voor mij niet leuker op om moetwillig 5 a 6 uur per dag te farmen om dan in een week een wapen te kunnen kopen. 
Ik hoop dat de retail 'content' biedt anders denk ik dat deze game helaas plat gewaltzt gaat worden door World of Warcraft die eigenlijk (IMO) hetzelfde de biedt maar dan beter; qua graphics, gameplay, variatie, economie, netwerkproblemen en wel attentie voor Europa.
Ik merk ook dat in in Lineage 2 het 'lamer' gehalte jammer genoeg toe neemt, ik word ongeveer dagelijks. Spontaan aangevallen door tk'ers..
De economie in het spel is ook lichtelijk naar de haaien omdat de beta players hun chars kunnen houden en ook nog gebruik hebben kunnen maken van eventueele money/quest bugs. (Grim Collector, etc..)
Ik vind de game wel leuk als ik een gezellige group heb en wat monster kan mollen enzo, de graphics vind ik super en de overall sfeer is perfect toch zitten er wat flaws in de game die WoW straks ook ongetwijfeld zal hebben/krijgen.
Het einde van de beta zit er aan te komen en ik heb 3 weekjes kunnen spelen met hier en daar problemen, maar het was wel fun, zie dit ook als een soort 'review'.
Ik hoop dat de retail 'content' biedt anders denk ik dat deze game helaas plat gewaltzt gaat worden door World of Warcraft die eigenlijk (IMO) hetzelfde de biedt maar dan beter; qua graphics, gameplay, variatie, economie, netwerkproblemen en wel attentie voor Europa.
Ik merk ook dat in in Lineage 2 het 'lamer' gehalte jammer genoeg toe neemt, ik word ongeveer dagelijks. Spontaan aangevallen door tk'ers..
De economie in het spel is ook lichtelijk naar de haaien omdat de beta players hun chars kunnen houden en ook nog gebruik hebben kunnen maken van eventueele money/quest bugs. (Grim Collector, etc..)
Ik vind de game wel leuk als ik een gezellige group heb en wat monster kan mollen enzo, de graphics vind ik super en de overall sfeer is perfect toch zitten er wat flaws in de game die WoW straks ook ongetwijfeld zal hebben/krijgen.
Het einde van de beta zit er aan te komen en ik heb 3 weekjes kunnen spelen met hier en daar problemen, maar het was wel fun, zie dit ook als een soort 'review'.
[ Voor 34% gewijzigd door Mathizsias op 21-04-2004 01:22 . Reden: Kwam meer geblaat in me op.. ]
Ik had dat tijdens Korean beta heel veel. Ik moest dan alt-tabben om het over te laten gaan.Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 23:41:
[ Voor 58% gewijzigd door Count op 21-04-2004 01:24 ]
Yay! morgen mn saber halen, he dion? 
Of eerst brigandine armor? Dat ziet er ook nice uit, poeh hey!
Of eerst brigandine armor? Dat ziet er ook nice uit, poeh hey!
Das natuurlijk een kwestie van smaak, WoW vind ik er bijvoorbeeld niet uitzien! L2 heeft vele mooiere modellen. Wederom, das mijn smaak.Tidus schreef op 21 april 2004 @ 01:18:
[knip] ...World of Warcraft die eigenlijk (IMO) hetzelfde de biedt maar dan beter; qua graphics... [knip]
Je kan veel zeggen, en blizzard kennende zal WoW hoogstwaarschijnlijk inhoudelijk beter zijn, maar de graphics zijn echt niet mooier dan Lineage2. Sterker nog, ik vind de graphics van WoW helemaal niet mooi, ook de verhoudingen vind ik niet echt kloppen (mannetje - huisje, waarbij het mannetje in verhouding veelste klein is voor het huisje). Lineage2 graphics vind ik wel om te smullenTidus schreef op 21 april 2004 @ 01:18:
Verwijderd
Crazy gaat er zeker voor betalen :-) , na bijna 2 weekjes beta ben ik zwaar verslaafd aan dit spel ben accut gestopt met planetside en heb daarbij al me account opgezegtVerwijderd schreef op 20 april 2004 @ 16:05:
wie gaan er allemaal voor betalen? en op welke server gaan we dan spelen?
Blijf denk gewoon op server 6 gustin met me fighter char.
Alleen nu is mij de vraag waar haal ik LineAge 2 vandaan heb namelijk nog niet gezien waar ik heb kan pre-orderen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 09:13 ]
Ik zit ook op gustin, crazy! Wat is je naam in-game?
Ik heet daar Bansoon, lvl 14 mage. Ben nu in Gludio Town.
dvdoffice.com ofzo? of dvdboxoffice.com? Daar kan je volgens mij pre-orderen.
Verwijderd
Hey gaafBaN5Hee schreef op 21 april 2004 @ 09:52:
Zit zelf nu vlak bij Gludio Castle Town.
Ben daar altijd ruin zombies aan het slachten en je zal me ook veel vinden bij de Ruins of despair.
Tnx voor de tip zal ff kijk op dvdboxoffice
Ik heb geen idee waar dat is
Ik ben gisteren voor het eerst aangekomen op het mainland. M´n eerste 14 levels heb ik doorgebracht op Talking Islands, dus ik heb geen idee waar ik nog allemaal naar toe kan
Daar heb je gelijk. Maar blizzard streeft met wow ook niet naar realisme. En wow graphics kun je nog niet echt beoordelen als je het spel nog niet gespeeld hebt. Het voordeel van de wat blokkerige karakters in wow, is natuurlijk dat gigantische battles veel beter speelbaar zijn dan in lineage 2. Als WoW open beta/europa closed beta niet zo dicht bij was, was ik denk ik lineage 2 wel retail gaan spelen, puur uit vervelingBaN5Hee schreef op 21 april 2004 @ 09:06:
[...]
Je kan veel zeggen, en blizzard kennende zal WoW hoogstwaarschijnlijk inhoudelijk beter zijn, maar de graphics zijn echt niet mooier dan Lineage2. Sterker nog, ik vind de graphics van WoW helemaal niet mooi, ook de verhoudingen vind ik niet echt kloppen (mannetje - huisje, waarbij het mannetje in verhouding veelste klein is voor het huisje). Lineage2 graphics vind ik wel om te smullen
Mwah, ik ga zowieso lineage2 verder spelen, totdat het me echt verveelt, dan zeg ik ´t weer op.
Al bekend wanneer die inschrijvingen voor europa van start gaan? Ik blijf me suf staren naar de blizzard en wow site...
Al bekend wanneer die inschrijvingen voor europa van start gaan? Ik blijf me suf staren naar de blizzard en wow site...
komt ook een optie om serial te kopen via de official websiteBaN5Hee schreef op 21 april 2004 @ 09:52:
...
Leuke screen maar waar zijn jullie in hemels naam
Lijkt wel matrix achtergrond
Grappig dat je hier screens met namen tegen komt van mensen die je ingame regelmatig tegen komt
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Aan de omgeving te zien zijn ze net binnen in kruma tower ofzo
en nu we toch gaan vergelijken met WoW. ik heb WoW beta gespeeld, en ik vind WoW fijner spelen. Je kunt gewoon met je tobo alles besturen als je dat wilt.
Helaas duurt WoW nog minstens een half jaar, dus zolang speel ik L2
en nu we toch gaan vergelijken met WoW. ik heb WoW beta gespeeld, en ik vind WoW fijner spelen. Je kunt gewoon met je tobo alles besturen als je dat wilt.
Helaas duurt WoW nog minstens een half jaar, dus zolang speel ik L2
zag gister in gludio op server 4 , gewoon mensen die 2 a 3 bogen van 1,450.000 verkochten. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat alleen van farmen heb gekregen.
...
zullen misschien een paar relaxte drops gehad hebbenAwesomE schreef op 21 april 2004 @ 12:01:
zag gister in gludio op server 4 , gewoon mensen die 2 a 3 bogen van 1,450.000 verkochten. Je kan mij niet wijsmaken dat je dat alleen van farmen heb gekregen.
blunts werkt wel goed voor mijn warrior, hoef ik tenminste niet te switchen voor mijn stun skill. Voor de rest hadden ze de non graded wapens moeten beperken tot levels, ik bedoel een noob met een composite bowCount schreef op 20 april 2004 @ 22:46:
[...]
Dat verkopen kostte iets van 2,5 uur ofzo en 30k verlies
Niemand wil Blunts kennelijk.
[afbeelding]
(klik voor groot)

Ook de D grade wapens zijn te verschilend in p.atk
...
Verwijderd
Vind ik niet. Als ik een tweede char wou beginnen zou ik niet die op de normale manier willen lvlen maar met wapens/geld van mijn main char. Je moet wel wat vrijheid daarin hebben.
Heeft iemand al een shop waar je hem kan bestelen? voor een redelijke prijs? max 65 euro + verzendkosten?
Alvast bedankt, blix
Alvast bedankt, blix
owh, dat zou wel beter zijnAwesomE schreef op 21 april 2004 @ 11:03:
[...]
komt ook een optie om serial te kopen via de official website
De 28ste wordt hij toch gereleased kunnen we dan gelijk niet meer spelen ..? of is er een soort van overlap tijd om het spel te kunnen kopen?
ik ben trouwens lvl19 en ben met quest bezig om warrior te worden
Damn zeg, wat kunnen sommige lui toch zielig doen. Gaan ze met zn 3-en als 20+ ers in het noob gebied PKen. 
Ik ben ook slachtoffer geworden, komen ze plotseling van alle kanten als ik net een fungus aan het killen ben.
Bijna lvl 23, moet ik weer een uur extra hunten. 
Gelukkig nix gedropt.
Ik ben ook slachtoffer geworden, komen ze plotseling van alle kanten als ik net een fungus aan het killen ben.

Gelukkig nix gedropt.
BalenKrewCial11 schreef op 21 april 2004 @ 14:49:
Damn zeg, wat kunnen sommige lui toch zielig doen. Gaan ze met zn 3-en als 20+ ers in het noob gebied PKen.
Ik ben ook slachtoffer geworden, komen ze plotseling van alle kanten als ik net een fungus aan het killen ben.Bijna lvl 23, moet ik weer een uur extra hunten.
Gelukkig nix gedropt.
Bij mij hebben ze dan een probleem, paar lvl 25+ ventjes op je en zo nodig een 35+
Komen ze gelijk met zoiets als: "peace?"
Weet iemand nou een goedkope webshop? of moet ik er 80 euro voor gaan betalen ?

Dit topic is gesloten.