leoaq.fm // Jeune Loop
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
geheugen niet te vol?RedruM schreef op 11 juli 2004 @ 16:27:
hm ik sinds kort dat wanneer ik een foto wil maken in 'uitgezoomde' modus, dat ie gelijk teruggaat naar het menu.. en dus geen foto neemt.. wtf?
[ Voor 131% gewijzigd door RedruM op 11-07-2004 17:50 ]
Verwijderd
maar na dat ik door een foutje van mij per ongeluk de fabriek instellingen heb terug gezet ..werkt mijn mms niet meer..ook als ik op de live knop druk krijg ik geen verbinding meer
ik heb ook geprobeerd mijn instellingen door vadofone te laten sms,n
zo dat alles automatisch word geïnstalleerd ..maar ook dat lukt niet krijg het maar niet werkend
is het nou zo dat als je naar fabriek instellingen gaat ook de software versie weer na de oudere versie gaat of vertel ik nu onzin ????
de software is nu ....... r4e002 - cxcc125599-eU6....
telefoon model ................aab-1021011-bv
r4e002 is dat een beetje een recente software of is er al weer een nieuwere versie
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 20:42 . Reden: extra ]
EDIT: KASPERS > is dat toestel dan ook simlock vrij
[ Voor 16% gewijzigd door NoTimeRemains op 12-07-2004 00:18 ]
This is the Way.
kijk of er geen vodafoon firmware opzitHIValicious schreef op 12 juli 2004 @ 00:17:
ik ga binnekort bij iemand kijken voor een 2de hands t610 ... waar moet ik nu opletten (volgens de gebruiker zitten er kleine gebruikerskrasjes op, simlockvrij en is alles compleet).
This is the Way.
Wat jij zegt. Of T-Mobile menu.HIValicious schreef op 12 juli 2004 @ 00:23:
en hoe kan ik dit zien? of is dat gewoon dat hele vodafone menu etc...
Verwijderd
Ik heb vaak genoeg meegedaan aan acties van gsmstunter. Nog nooit last gehad van zogenaamde "addertjes" Ik heb daar afgelopen jaar een Siemens M55 voor 25 € gekocht. Die SE lijkt me ook wel een mooie aanbieding, maar 70 € is toch wel weer een wat "groter" bedrag. Wel een erg cool telefoontjempmad schreef op 11 juli 2004 @ 22:45:
Zal vast wel een addertje onder het gras zitten.
Zijn die telefoons simlock vrij?Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 09:04:
[...]
Ik heb vaak genoeg meegedaan aan acties van gsmstunter. Nog nooit last gehad van zogenaamde "addertjes" Ik heb daar afgelopen jaar een Siemens M55 voor 25 € gekocht. Die SE lijkt me ook wel een mooie aanbieding, maar 70 € is toch wel weer een wat "groter" bedrag. Wel een erg cool telefoontje
Geen idee hoe je dat kan zien, maar wat ik hier gelezen heb waren mensen die het hadden er niet blij mee. Dat dat er vervelend vodafoon logo was en andere icoontjes of iets dergelijks.HIValicious schreef op 12 juli 2004 @ 00:23:
en hoe kan ik dit zien? of is dat gewoon dat hele vodafone menu etc...
Zelf heb ik voor het Orange aanbod gekozen.
This is the Way.
This is the Way.
is die nu wel of niet sim vrij? ik krijg geen antwoord van die site (gemeeld)
This is the Way.
Waarschijnlijk druk jij op het "terug knopje". Dat doe ik ook wel eens per ongeluk...RedruM schreef op 11 juli 2004 @ 16:27:
hm ik sinds kort dat wanneer ik een foto wil maken in 'uitgezoomde' modus, dat ie gelijk teruggaat naar het menu.. en dus geen foto neemt.. wtf?
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
M'n t610 is weer terug uit reparatie... Net als de vorige keer ging dat niet geheel vlekkeloos...
In plaats dat hij werd afgeleverd bij het VCP in Leiden (waar ik in de buurt woon), bleek hij te zijn afgeleverd in 's-Hertogenbosch (waar ik niet in de buurt woon!
Maar nu is ie toch per koerier bij mij thuis afgeleverd! Nu het leentoestel nog terug, want daar had de koeriermeneer geen opdracht toe gekregen!
Verder vroeg ik mij af of ik nu toevallig ook nieuwe software heb, op de pakbon staat alleen 'onderdelen vervangen', R6C005 is niet echt nieuw als ik me niet vergis... (heb het ergens gelezen, maar waar?)
Is het de moeite waard om langs een SESP te gaan?
Verwijderd
correct me if i'm wrong, maar volgens mij heb je een hele nieuwe firmware. Ik heb R4C003 (door een update) en daar zijn de meeste problemen al wel uitgehaald.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 12:17:
jippiediejaaa!!!
M'n t610 is weer terug uit reparatie... Net als de vorige keer ging dat niet geheel vlekkeloos...
In plaats dat hij werd afgeleverd bij het VCP in Leiden (waar ik in de buurt woon), bleek hij te zijn afgeleverd in 's-Hertogenbosch (waar ik niet in de buurt woon!)
Maar nu is ie toch per koerier bij mij thuis afgeleverd! Nu het leentoestel nog terug, want daar had de koeriermeneer geen opdracht toe gekregen!
Verder vroeg ik mij af of ik nu toevallig ook nieuwe software heb, op de pakbon staat alleen 'onderdelen vervangen', R6C005 is niet echt nieuw als ik me niet vergis... (heb het ergens gelezen, maar waar?)
R6C005 is de nieuwste firmware.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 12:17:
jippiediejaaa!!!
In plaats dat hij werd afgeleverd bij het VCP in Leiden (waar ik in de buurt woon), bleek hij te zijn afgeleverd in 's-Hertogenbosch (waar ik niet in de buurt woon!)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Mijn Samsung C100 zit vol met hinderlijke krasjes en bovendien is hij een jaartje oud.
Tijd voor een nieuw toestel dus.
Nu zag ik dat ze bij t-Mobile dit toestel aanbieden in prepaid vorm.
Voor slechts 139 euro. Nu is mijn vraag of mijn simonly kaart van T-Mobile hier inpast. Dit omdat T-Mobile zogenaamde product locks hanteert. Alhoewel mijn C100 daar geen last van heeft.
Hoe zit het met beltonen naar deze telefoon kopieren, en het downloaden van games bij T-Mobile? Aangezien dit met die samsung niet lukte (beltonen wel, maar games weigerde die wegens gprs instellingen die t-mobile niet kwijt wou)
Bij voorbaat dank!
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Games en ringtones kun je voor de T610 gemakkelijk van internet downloaden en met bluetooth of kabel op je telefoon zetten.
Ik heb em net vandaag gekocht en toen ik thuiskwam en een foto wou nemen, kwam ik erachter dat dit niet helemaal goed werkte.
Ik kan gewoon camera aantikken in het menu en dan krijg ik gewoon het beeld van de lens in beeld en als ik dan vastleggen doe dan komt er even geduld in beeld, en dan zit ik weer gewoon in het menu.
Ik heb het ook al geprobeerd met de camera knop aan de zijkant, ook weer gewoon terug naar het beginscherm. De foto's worden ook niet opgeslagen in mijn afbeeldingen.
Iemand ideeën wat het kan zijn? Ik ga morgen iig even bellen naar de winkel, maar wou alleen ff weten of iemand wist wat het kon zijn...
dacht zelf samen met een maat aan de SW van de camera...
root is the money off all evil
Verwijderd
Laat maar, ik moet beter leren lezen.
Prima telefoon overigens.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 19:38 ]
Verwijderd
Ik merk niet heel veel verschil, heb zelfs het idee dat de telefoon wat vaker 'blijft hangen'. Hij reageert dan even niet om dan later alsnog te reageren op alle in de tussentijd ingedrukte knopjes...
Het enige wat ik gemerkt heb, is dat hij wat sneller is in het mapje met afbeeldingen, mooi meegenomen!
Moet eerlijk zeggen dat ik het vertrouwen in de telefoon een beetje kwijt ben. Hij is nu al drie keer weggeweest voor reparatie! Iedere keer met dezelfde klachten.
Zal wel een maandagochtend model hebben!
ik vroeg me af of het jullie al gelukt is om via je computer te bellen (door middel van Float's mobile agent). dus dat je over je speakers hoort wat je normaal uit je telefoon hoort , jah? ok dan heb ik niks gezegd

ik heb een MSI DONGLE
ik hoor aan de reacties wel of het gelukt is of niet
Verwijderd
En als je het zelf wil doen moet je je telefoon flashen?
Klopt, je kan het zelf niet doen.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 14:08:
Firmware kan je toch alleen (legaal) laten upgraden bij een SESP?
En als je het zelf wil doen moet je je telefoon flashen?
Alleen bij de nieuwe K700 en P900 kan je het zelf doen.
-
Verwijderd
Op het plaatje in de first post zie ik alleen dat je de nummers in winamp kunt selecteren, maar kun je ook dingen als pauze, volume verhogen/verlagen, stop enz?
Volgens mij ben jij vergeten om mijn mooie startpost te lezen?Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:29:
Oke, thnx.
Waar kan ik eigenlijk vinden welke firmware versie ik heb?
Daar staat het namelijk in vermeld
-
Maar goed, voor de luilakken:
via > * < < * < * kom je in het service menu.
jep, ook dat alles kan!Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:25:
even een vraagje over Winamp bediening met de T610 en een Bluetooth usb dongle.
Op het plaatje in de first post zie ik alleen dat je de nummers in winamp kunt selecteren, maar kun je ook dingen als pauze, volume verhogen/verlagen, stop enz?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Ik heb hem wel gelezen, maar kan in het service menu niet vinden waar die staat.Ginz schreef op 15 juli 2004 @ 15:30:
[...]
Volgens mij ben jij vergeten om mijn mooie startpost te lezen?
Daar staat het namelijk in vermeld

Kan het R4E002 zijn?
Yesterday is history
Verwijderd
[url] Giox in "SonyEricsson SESP" [/url]perkplantje schreef op 15 juli 2004 @ 21:56:
hallo, ik heb een vraagie, waar is dicht bij emmeloord zo'n sesp center?
U do the math....
maar nu had ik nog vraagje over fma.... als ik met mijn foon in range kom van men pc, dan krijg ik dat main menu van fma waar ik kan kiezen uit winamp enz. als ik dat wegdoe ( met back knop naar het beginscherm ga) hoe kom ik er dan weer in zonder mijn hele verbinding te resetten?
er staat nog wel fma loaded in het scherm, maar heb geen idee hoe ik er weer in kom

menu -> verbindingen -> Accesoires -> tada daar staat diewh1t3 sh4d0w schreef op 16 juli 2004 @ 11:27:
camera was dus gewoon stuk, nieuw toestel gekregen
maar nu had ik nog vraagje over fma.... als ik met mijn foon in range kom van men pc, dan krijg ik dat main menu van fma waar ik kan kiezen uit winamp enz. als ik dat wegdoe ( met back knop naar het beginscherm ga) hoe kom ik er dan weer in zonder mijn hele verbinding te resetten?
er staat nog wel fma loaded in het scherm, maar heb geen idee hoe ik er weer in kom
nog 1 probleem dan
ik kan dan niet in main menu (2/2) komen.... je raad et al, daar staat winamp
kan die joystick naar rechts duwen zoveel ik wil maar hij gaat niet naar 2/2
edit:
*kijkt schuin omhoog en fluit*
oeps, vergeten carpe script te draaien ^^
[ Voor 17% gewijzigd door wh1t3 sh4d0w op 16-07-2004 12:41 ]
Ik probeer bij mijn oom om via een T610 en blauwtand het internet op te komen. Nu heb ik alle instellingen van Tiscali ingesteld en het inbel nummer ook ingevoerd. Alleen nu blijf ik de melding als ik in probeer te bellen "Geen kiestoon" en "Hardewarefout opgetreden in de modem"
Weet iemand wat ik fout doe??
Ja ik heb gezocht maar de topics zijn niet zo klein dus het duurt even voordat ik alles doorgezocht heb........ben nog steeds aan het zoeken/lezen
Ik zoek er 1 voor m'n T610, liefst niet al te duur.
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
http://www.dixons.nl/Stor...nucat=Telefonie%5FPrepaid%
kwestie van phone laten unlocken en flashen en klaar is kees ...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 00:13 . Reden: Typ-fout ]
Verwijderd
na me vakantie in frankrijk ga ik kijken voor een t610 prepay en hoop dat ie ndan goedkoper is bij de mediamarkt of belcompany dan hij nu is.
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Bertuss op 17-07-2004 18:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Alleen heb ik sinds kort een erg vreemd/irritant probleem.
Mijn mobiel wil zomaar ineens uitvallen waarna hij met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen is.
De vorige keer ging hij na veel proberen ineens weer aan... echter lukt me dat nu niet meer
Iemand anders toevallig een soortgelijk probleem gehad...
Hopelijk valt hij nog in de garantie... zal je net zien..
Yups, dat was tot 2 keer toe. Bij mij hielp het dan om de accu eruit te halen, er weer in te doen. De laatste keer dat mij dit gebeurde heb ik de accu weer volledig leeg laten gaan. Sindsdien het probleem niet weer gehad.Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 18:00:
hmm, ik heb nu ongeveer 1 jaar een t610.. mooi telefoontje altijd goed gewerkt etc.
Alleen heb ik sinds kort een erg vreemd/irritant probleem.
Mijn mobiel wil zomaar ineens uitvallen waarna hij met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen is.
De vorige keer ging hij na veel proberen ineens weer aan... echter lukt me dat nu niet meer![]()
Iemand anders toevallig een soortgelijk probleem gehad...
Hopelijk valt hij nog in de garantie... zal je net zien..
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Je kunt het aan of uit zetten dat de volume op moet lopen als de ringtone af gaat. Die menu-optie lijkt bij mij geen effect te hebben
Ook al een ander profiel geprobeerd?Sinclair schreef op 18 juli 2004 @ 19:09:
Ik heb een probleempje met de ringtone.
Je kunt het aan of uit zetten dat de volume op moet lopen als de ringtone af gaat. Die menu-optie lijkt bij mij geen effect te hebbenhij blijft een oplopende volume geven ipv. in 1x hard geluid.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Welke softwareversie? Is namelijk een bekend probleem.Sinclair schreef op 18 juli 2004 @ 19:09:
Je kunt het aan of uit zetten dat de volume op moet lopen als de ringtone af gaat. Die menu-optie lijkt bij mij geen effect te hebbenhij blijft een oplopende volume geven ipv. in 1x hard geluid.
R3C002 prgCXC12-5567_EU_3Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 19:24:
[...]
Welke softwareversie? Is namelijk een bekend probleem.
R3C002 prgCXC12-5562_TAE
Hij is van week-48 / 2003
Verwijderd
Je hebt zeker een T630 van T-mobile? Want daar is dat een bekend probleem. Heb het zelf namelijk ook.Sinclair schreef op 18 juli 2004 @ 19:09:
Verwijderd
Een nieuwe firmware maakt het probleem minder, maar uitschakelen kun je de optie sowieso niet, aangezien SE het er expres in heeft zitten i.v.m. gehoorbeschadigingen.Sinclair schreef op 18 juli 2004 @ 23:07:
[...]
R3C002 prgCXC12-5567_EU_3
R3C002 prgCXC12-5562_TAE
Hij is van week-48 / 2003
Verwijderd
Inmiddels m'n mobiel weer aangekregen (accu leeg laten worden).Tatsu schreef op 18 juli 2004 @ 18:59:
[...]
Yups, dat was tot 2 keer toe. Bij mij hielp het dan om de accu eruit te halen, er weer in te doen. De laatste keer dat mij dit gebeurde heb ik de accu weer volledig leeg laten gaan. Sindsdien het probleem niet weer gehad.
Daarstraks wilde ik echter even mijn mail ophalen, plotseling viel m'n t610 uit waarna hij zichzelf opnieuw startte en om een pincode vroeg. Deze correct ingevuld... maar ik blijf een melding krijgen die zegt "Plaats de juiste sim-kaart"
Elke andere sim-kaart geeft deze melding.
Mijn telefoon is echt brak.
Iemand anders iets soorgelijks gehad?
Verwijderd
Ja, bij mijn Nokia 8310.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 11:45:
[...]
Inmiddels m'n mobiel weer aangekregen (accu leeg laten worden).
Daarstraks wilde ik echter even mijn mail ophalen, plotseling viel m'n t610 uit waarna hij zichzelf opnieuw startte en om een pincode vroeg. Deze correct ingevuld... maar ik blijf een melding krijgen die zegt "Plaats de juiste sim-kaart"...
Elke andere sim-kaart geeft deze melding.
Mijn telefoon is echt brak.
Iemand anders iets soorgelijks gehad?
Dit hielp perfect bij mij:
• Batterij eruit
• Simkaart eruit
• Contactjes schoonmaken (van zowel simkaart als simkaarthouder) met wasbenzine
• Alles terug en gaan met de banaan
Wellicht helpt dit ook bij jou. Succes!
/edit: Ik lees nu dat je telefoon regelmatig uitvalt. Maak ook de batterijcontactjes schoon!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 12:36 ]
Verwijderd
Allemaal geprobeerd, helaas ... nog steeds hetzelfde probleem.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 12:35:
[...]
Ja, bij mijn Nokia 8310.
Dit hielp perfect bij mij:
• Batterij eruit
• Simkaart eruit
• Contactjes schoonmaken (van zowel simkaart als simkaarthouder) met wasbenzine
• Alles terug en gaan met de banaan
Wellicht helpt dit ook bij jou. Succes!
/edit: Ik lees nu dat je telefoon regelmatig uitvalt. Maak ook de batterijcontactjes schoon!
Inmiddels gebelt met t-mobile ivm garantie. Tiepmiep aan de lijn die me doodleuk vertelt dat de garantie 1 week verlopen is, waardoor mijn garantie vervallen is en alle reparatie kosten voor mijn rekening zijn.

Mij lijkt dat je van een telefoon toch echt kan verwachten dat deze langer dan 1 jaar (europese wetgeving, 2 jaar garantie?) mee gaat. De garantie periode gaat over de fabriekgarantie, niet over de garantie de "verkoper" mij zou moeten leveren. Helaas hierop kon men geen antwoord geven, behalve dat de garantieperiode toch echt verlopen was.
Iemand een goede uitleg hierover tussen zijn bookmarks staan?
Morgen ga ik terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb (v&d/electro-world) hopelijk heb ik daar meer succes

Heb hem bij Orange gekregen dus kan hem daar naar toe brengen en dan heb ik binnen 2 weken een andere als het goed is.
Maar toch jammer natuurlijk.
Meer mensen die daar last van hebben?
Ik zal het proberen uit te leggen. Mensen die er meer verstand van hebben, moet mij maar als nodig corrigeren.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:40:
[...]
Allemaal geprobeerd, helaas ... nog steeds hetzelfde probleem.
Inmiddels gebelt met t-mobile ivm garantie. Tiepmiep aan de lijn die me doodleuk vertelt dat de garantie 1 week verlopen is, waardoor mijn garantie vervallen is en alle reparatie kosten voor mijn rekening zijn.![]()
Mij lijkt dat je van een telefoon toch echt kan verwachten dat deze langer dan 1 jaar (europese wetgeving, 2 jaar garantie?) mee gaat. De garantie periode gaat over de fabriekgarantie, niet over de garantie de "verkoper" mij zou moeten leveren. Helaas hierop kon men geen antwoord geven, behalve dat de garantieperiode toch echt verlopen was.
Iemand een goede uitleg hierover tussen zijn bookmarks staan?
Morgen ga ik terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb (v&d/electro-world) hopelijk heb ik daar meer succes
Theorie:
Je toestel heeft gewoon 1 jaar volledige garantie. Dus alles wat niet jouw, of iemand anders zijn schuld is. Wat dus spontaan kapot is gegaan, kan onder de garantie worden gerepareerd.
Aangezien de Europese regelgeving het vreemd vind dat de garantie minder lang is dan de economische levenduur van een apparaat, is er een wet gekomen die in geval van mobiele telefoons minimaal 2 garantie geeft. Daarbij moet goed onthouden worden dat: Alleen de onderdelen in het 2de jaar in de garantie moeten vallen. Je zal dus zelf de verzend, verzekerings, onderzoeks en arbeidsloon kosten zelf moeten betalen. En dat is bijna het geheel van het totaal bedrag.
Praktijk:
Je zal geen enkele reparateur kunnen vinden die onder deze regels repareert. Mocht jij van mening zijn dat het voor jou toch rendabel is om het op te sturen (2de jaar), dan zal jij eerst alles zelf moeten betalen, en kan jij later, met verwijzing naar de Europese regelgeving vast en zeker het geld van de onderdelen terug kunnen krijgen.
Motto:
Degene die dit (2de jaar garantie) verhaal onder de mensen willen brengen (consumenten vereninging) doen er op deze manier heel slecht aan om de mensen niet volledig in te lichten met betrekking tot wat wel, en wat niet in die 2de jaar garantie zou moeten vallen.
Oftewel: Maak gewoon gebruik van je jaar garantie, en daarna niet de moeite nemen om het alsnog in de garantie te kunnen krijgen.
Uhm... kijk eens even wat je weeknummer is
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 20-07-2004 13:20 ]
-
Verwijderd
Jouw verhaal verduidelijkt iig wel het een en ander bedankt daarvoor
Eind van de middag ga ik langs de winkel waar de mobiel gekocht is, ik zal laten horen wat er uit gekomen is.
Verwijderd
Aangezien je toetsel nu 1 jaar en 8 weken oud is (vanaf productie) Kan SonyEricsson misschien nog denken dat hij in de garantie valt als je `m zonder garantiebewijs opstuur. Alleen weet ik niet zeker of de winkel waarbij jij hem moet inleveren, het zonder garantiebewijs wilt opsturen voor jou.Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:51:
weekcode: 03w22
Jouw verhaal verduidelijkt iig wel het een en ander bedankt daarvoor
Eind van de middag ga ik langs de winkel waar de mobiel gekocht is, ik zal laten horen wat er uit gekomen is.
-
Nee dat kan helaas nietVerwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:42:
Is het eigenlijk ook mogelijk om andere berichttonen te kiezen dan de standaart die erin staan. Dit kan ik namelijk niet vinden, maar misschien is het ook niet te vinden. De standaart tonen wil ik weleens missen namelijk.
#StopBurningStuff
Ik ben super tevreden met m'n T610 echt geweldig apparaat .... beetje mijn pc ermee bedienen enzo .... = wel grappig. MAAR ... Ik heb nogal stoffige broekzakken, kan dat kwaad voor de tel ? Er zit nu wat stof in de luidspreker sleuf om het zomaar te noemen. Valt dat ook makkelijk te verwijderen of kan het geen kwaad ? Wil geen hoesje erom heen .... haat die dingen.
Verwijderd
haha. Gewoon een plastic zakje in je broekzak naaien.....Bertuss schreef op 22 juli 2004 @ 15:07:
Ha mensen,
Ik ben super tevreden met m'n T610 echt geweldig apparaat .... beetje mijn pc ermee bedienen enzo .... = wel grappig. MAAR ... Ik heb nogal stoffige broekzakken, kan dat kwaad voor de tel ? Er zit nu wat stof in de luidspreker sleuf om het zomaar te noemen. Valt dat ook makkelijk te verwijderen of kan het geen kwaad ? Wil geen hoesje erom heen .... haat die dingen.
Zolang het niet achter je schermpje zit kan het echt geen kwaad.
PSN: Shiver23
Ik heb bij een SESP-punt mijn T610 laten unlocken ... was een t-mobile prepaid > nu wil ik ook die sofware van t-mobile eraf hebben. Flashen dus. Nou beweerd die kerel van dat SESP-punt dat hij geen costumize software heeft voor de T610. Hoe kan dat, dat moet er toch gewoon af te halen zijn ? Weet iemand van jullie waar ik het anders kan doen ?
Aan die accountjes kan ik niks veranderen, en ik kan ze ook niet deleten, maar het probleem is dat die Share GPRS wel CID=1 heeft, en java apps alleen maar willen connecten via CID=1.
M'n Orange World data account heeft CID=4, en dat kan ik dus niet veranderen.
Weet iemand of ik die accountjes op de een of andere manier toch kan deleten, of dat CID veranderen, of die accountjes editten...
Het lijkt me dat die 13 second trick wel zal werken, maar dan ben ik alles kwijt, en daar heb ik vooralsnog geen behoefte aan.
Tnx alvast!
Verwijderd
[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 00:20 ]
kan ik dat met een nieuw thema te downloaden veranderen?
of moet ik gewoon een bleutooth/data kabel kopen en dan de telefoon flashen
kan dat mt een bleutooht doggle?
powerball makes the world diverent
Verwijderd
Sinds gisteren zit mijn T610 "vast".
Als ik hem aanzet,knippert het steepje om m'n PIN in te voeren wel,maar de toetsen reageren niet.
Als ik wacht komt er vervolgens 30 sec later een grote sleutel in beeld voor 2 sec,waarnaar de tekst "vrijgeven" rechtsonderin in beeld komt.
Als ik op vrijgeven druk,en daarna * ,schakelt gelijk de klok in,en krijg ik hem er met geen mogelijkheid meer vanaf.Hij gaat ook niet meer uit met de powerknop.
Batterij eruithalen is de enigste optie.
Schakel ik de telefoon daarna weer in,krijg ik eerst een hele tijd een zandloper,waarna ik weer de PIN in moet vullen,en wederom reageren de toesten niet.
Iemand enig idee ?
Verwijderd
De problemen zijn zo'n drie maanden geleden begonnen. Eerst was ik iedere keer niet bereikbaar zonder dat het toestel dit aangaf. als ik dan ging bellen kreeg ik ineens 3 sms-jes binnen, waarom mijn telefoon uitstond enzo. Maar dit schijn T-mobile sinds deze maand opgelost te hebben.
Een paar weken later begon hij ineens met regelmatig vast lopen. Geen toets op het toestel die meer werkte. Zelf na accu eruit halen en opnieuw aanzetten bleef het gezeur soms. ook gehad dat het display erg lang een bepaald scherm bleef tonen terwijl ik allang wat anders aan het doen was.
En nu heb ik het ook al een paar keer gehad dat mijn toestel spontaan uit ging, zelfs tijdens het bellen.

Hoop maar dat het snel gefikst wordt en niet zo gaat als mijn vorige ervaring, gewoon teruggestuurd krijgen en geen probleem opgelost
In de OP: "Melody composer voor 32 stemige ringtones "
Denk dat dat stemmige moet zijn?
En nog iets. Dat logo verwijderen...ben je dan je garantie niet kwijt?
Lijkt me voor de provider wel iets om onder de garantie uit te komen, wat voor hun goedkoper is natuurlijk...
veldmuis schreef op 23 juli 2004 @ 13:54:
Overigens nog even een klein stukje mierenneuken:
In de OP: "Melody composer voor 32 stemige ringtones "
Denk dat dat stemmige moet zijn?.
En nog iets. Dat logo verwijderen...ben je dan je garantie niet kwijt?
Lijkt me voor de provider wel iets om onder de garantie uit te komen, wat voor hun goedkoper is natuurlijk...
Volgens mij moet jij eens goed kijken, er staan gewoon 2 'm'-en hoor
Thanx anyway, staat iets beter zo ja.
-
Dit topic is gesloten.