Toon posts:

ATM-networkcontroller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal. Sinds ik een re-install van xp heb gedaan krijg ik altijd de melding van een ATM-controller en dat hij de drivers niet kan vinden. Ik heb de drivers van mijn nvidia kaart al gedownload en opgezet mar helpt niet.

Iemand enig idee?

greetzz

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:48
Hoi welkom op GoT. :)
Ik zou zeggen lees de FAQ, en je weet alles ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:09
Nvidia maakt geen ATM kaarten, enkel Ethernet.
Ik denk dat er stiekem n andere kaart in jouw pc zit, of dat Windows n rare fout maakt.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Topicstarter
Euhm ja der zat nog zo een adsl kaart in ook maar die heb ik er gisterenavond uitgehaald en de re-install gedaan maar ging nog steeds niet.

Zal effe de faq uitpluizen ook :)

greetzz

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:09
ah, dat kan.. ADSL is n vorm van ATM.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Topicstarter
Heb al effe faq gekeken maar daar lijkt niets over in te staan.

Ja maar heb dat kaartje eruitgehaald van adsl dus zou toch geen problemen meer mogen geven?

greetzz

Verwijderd

geef eens duidlijke info over je systeem:

proc, moederbord, netwerkzooi, internetverbinding (hoe dat zit en ingesteld staat)

en of je al een anders os hebt geprobeerd (bijv., win2000 of 98, inhet geval van XP home of je de pro versie al hebt geprobeerden vice versa)

Verwijderd

Topicstarter
oke het is een amd athlon xp 2800+
Moederbord Asustek computer inc. model A7N8X-LA
Netwerkkaart nvidia MCp2-Lan controller en dan nog 1394-netwerkkaart (wat dat ok mag zijn:))

En internetprovider is Telenet dus instellingen gaan automatisch normaal gezien dacht ik he

greetzz

Verwijderd

Topicstarter
HU wanneer ik zopas hier op dit forum kwam had ik een bericht dat hier niet gekickt word en dat ik dat dus ook niet mag doen. Mijn kick is getrashed zeggen ze . Hu snap ik niet ik heb hier niemand gekickt hoor.

Wel nu heb ik die ATM-netwerkcontroller weggekregen maar nog steeds krijg ik geen internetverbinding. Ik heb een volledige re-install van xp gedaan maar maakt niks uit. Heb de nieuweste drivers voor netwerkkaart gedownload en werkt ook niet.

Iemand tips?

greetzz

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Kijk eens op die ADSL-kaart wat voor type het is, en zoek op google of de site van de fabrikant ervan naar een driver. Installeer die en je kunt internetten.

En over je kick: kicken is een post zetten, zodat je topic weer even bovenaan komt te staan. Binnen 24 uur na je laatste post mag dit niet. :)
Pagina: 1