Toon posts:

hotspotlijn onzichtbaar maken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai!

Ik heb in Dreamweaver MX m.b.v. hotspots een image map gemaakt (zie eventueel http://www.starkprojecten.nl/forcefive).

Als ik op 1 van de hotspots klik, zie ik kort het lijntje dat ik voor de hotspot getrokken heb verschijnen, waarna de nieuwe pagina opent. Tot zover geen probleem. Wanneer ik vanuit de geopende pagina echter terugga met mijn 'vorige' button van mijn browser, staat de zwarte hotspotlijn vast in beeld. Een lelijk gezicht. (N.B. Wanneer ik via de 'home' button terugga, is er niets aan de hand).

Op een andere plek op dit forum (ik zat met mijn topic eerst verkeerd - foei) heeft iemand me aangeraden CSS a:visited border:0 te gebruiken, maar dat werkte helaas niet.

Heeft iemand een suggestie hoe ik die hotspotlijn kan verwijderen? Ik wacht met spanning af....

Groeten!

Simone

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Kun je misschien een screenshot posten? Ik zie hier geen lijntjes or whatsoever :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Hotspots hebben altijd een border als vorm van highlighting. Dit valt voor zover ik weet niet uit te schakelen, omdat je het leven van de niet-muizers zuur maakt.

De reden dat hij gemarkeerd blijft staan is omdat de link simpelweg gekozen is.

Download my music on SoundCloud

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

[rml][ Dreamweaver] hotspotlijn verwijderen[/rml]
Daar kan je ook gewoon doorgaan hoor ;)
Overigens, ik zie ook geen lijnen (Mozilla Firefox 0.8, WinXP Sp1)

Signature

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

willem169 schreef op 09 april 2004 @ 11:22:
Kun je misschien een screenshot posten? Ik zie hier geen lijntjes or whatsoever :)
Kan je als volgt simuleren:

• tabben tot de link
• enter
• back-knop

Maar jij had toch een leuke wa gemaakt in een soortgelijk topic?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:01
Hmz... doe 'es in de imagemap onclick="this.blur();" :)

[ Voor 18% gewijzigd door Willem op 09-04-2004 11:31 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Zie willem169.. als je er wat aan doet doe het dan onclick.. dan zit je toetsenbord-gebruikers tenminste niet in de weg..

Het andere topic is SA en daar hoort het niet thuis.. en ik kan wel zeggen gebruik de search, want daar komt het al heel wat keer voor, maar die doet momenteel niet zo veel ;)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 16:31

Pelle

🚴‍♂️

In dat andere topic heb ik je de oplossing al gegeven. Ik heb daar zelfs gezegd dat dat topic dicht zou gaan als je het hier zou openen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.