Hallo,
ik heb gister een nieuwe Harddisk in mijn server gezet (200 gig Maxtor)
en hierbij wilde ik server 2003 installeren (voorheen stond er altijd XP op)
dus zo gezegd zo gedaan...
na de installatie start mijn pc voor het eerst op , meteen crasht de Genric host...
ok, kan gebeuren
even later loopt de Remote procedure call vast, waardoor die me pc opnieuw wilt starten, dus ik dat uitgeschakeld zodat ie em niet meer uitgooit
toen wilde ik mijn IP adressen instellen
voor me internet-netwerk werkte het
toen ik echter rechtermuisknop op mijn netwerk-netwerkkaart deed kreeg ik de melding : onuccred error
toen heb ik server 2003 er maar weer afgehaald en XP er weer opgezet (wat voorheen altijd goed draaide)
ook hierbij had ik het remote procedure probleem en kon ik mijn netwerkeigenschappen niet oproepen...
nu lijkt dat remote procedure probleem wel heel erg op een Ms.Blast virus, maar hoe kan dat nou net na een format zonder dat ik uberhaupt op internet ben geweest
kan het iets met de voeding of iets anders hardwarematigs te maken hebben of zit dit ergens in windows??
ik heb een Athlon 650+
256 mb SDR
nu dus 200 gig en een mx 440
de voeding is maar 250 watt, maar dat draaide voorheen ook altijd prima
help
iemand ?
alvast bedankt !
ik heb gister een nieuwe Harddisk in mijn server gezet (200 gig Maxtor)
en hierbij wilde ik server 2003 installeren (voorheen stond er altijd XP op)
dus zo gezegd zo gedaan...
na de installatie start mijn pc voor het eerst op , meteen crasht de Genric host...
ok, kan gebeuren
even later loopt de Remote procedure call vast, waardoor die me pc opnieuw wilt starten, dus ik dat uitgeschakeld zodat ie em niet meer uitgooit
toen wilde ik mijn IP adressen instellen
voor me internet-netwerk werkte het
toen ik echter rechtermuisknop op mijn netwerk-netwerkkaart deed kreeg ik de melding : onuccred error
toen heb ik server 2003 er maar weer afgehaald en XP er weer opgezet (wat voorheen altijd goed draaide)
ook hierbij had ik het remote procedure probleem en kon ik mijn netwerkeigenschappen niet oproepen...
nu lijkt dat remote procedure probleem wel heel erg op een Ms.Blast virus, maar hoe kan dat nou net na een format zonder dat ik uberhaupt op internet ben geweest
kan het iets met de voeding of iets anders hardwarematigs te maken hebben of zit dit ergens in windows??
ik heb een Athlon 650+
256 mb SDR
nu dus 200 gig en een mx 440
de voeding is maar 250 watt, maar dat draaide voorheen ook altijd prima
help
iemand ?
alvast bedankt !
R