Een bepaalde instelling in mijn browser verhindert dat ik gebruik kan maken van de optie 'view source'. Dit geldt zowel voor de menubalk als voor de rechtermuisknop. De optie is niet grijs of zo, ik kan hem kiezen, maar vervolgens gebeurt er niets. De edit knop in de Toolbar is wel grijs, die kan ik dus niet gebruiken. Het rare is heel soms werkt het wel, een minuut of 10 en daarna weer dagenlang niet. Weet iemand welke instelling hier verantwoordelijk voor is of waar het anders aan kan liggen? Ik gebruik overigens XP.
Dat heb ik ook vaak. Super irritant. Wat bij mij altijd werkt is je temp. internet files leeggooien en IE herstarten.
Probeer je cache eens te verwijderen, da wordt meestal als oplossing gegeven, zie ook deze links:
Cannot View Source Code for Web Pages
[rml][ Win2000]kan geen bronnen van sites meer zien[/rml]
[search=view source werkt niet]
Cannot View Source Code for Web Pages
[rml][ Win2000]kan geen bronnen van sites meer zien[/rml]
[search=view source werkt niet]
Signature
Verwijderd
Een vraag die ook mooi in dit topic past:
als ik de XML source probeer te bekijken van een dynamisch gegenereerde XML pagina (via bijv. een PHP script), krijg ik de melding: 'XML
source unavailable for viewing'. Hoe is dit op te lossen, en is er überhaupt wel een oplossing voor? Firefox e.a. staan je wel gewoon toe de source te bekijken.
als ik de XML source probeer te bekijken van een dynamisch gegenereerde XML pagina (via bijv. een PHP script), krijg ik de melding: 'XML
source unavailable for viewing'. Hoe is dit op te lossen, en is er überhaupt wel een oplossing voor? Firefox e.a. staan je wel gewoon toe de source te bekijken.
Cache leeggooien werkte, maar nu kan ik bij deze pagina (insert message op tweakers) de edit knop niet zien. Dat is normaal, lijkt me, of kunnen anderen dit wel? In elk geval lijkt het erop dat het cache leeggooien werkte.
I&T -> SA
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik ken dit probleem ook met IE, Firefox lijkt daar iets minder moeite mee te hebben. Is toch wat makkelijker dan snuffelen in je cache
Is irritant idd, ik heb volgens mij vooral deze problemen bij het bekijken van source bij pagina's die ge Gzipt worden verstuurd. Met mozilla werkt het beter, en ik heb een commandline tooltje gemaakt om de source snel te pakken...
@dJorXZ voor dynamisch gegenereerde pagina's (client-side) gebruik ik altijd DOM-inspector die bij mozilla zit
@dJorXZ voor dynamisch gegenereerde pagina's (client-side) gebruik ik altijd DOM-inspector die bij mozilla zit
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Pagina: 1