Toon posts:

[Win2000]kan geen bronnen van sites meer zien

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik zit met een vreemd probleem. Ik heb een tijdje geleden mijn hele pc opnieuw ge-installeerd. Ik heb er toen een nieuwere versie van internet expoder (5.5) op gezet maar ik kan geen bronnen van websites bekijken. Om die reden had ik hem naar 6.0 ge-update om te kijken of die het dan wel zou dat maar dat doet die dus ook niet :?
Enig idee wat er fout kan zijn..?!
Alvast bedankt, Midas

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Hoezo geen bronnen meer bekijken?

Wat zie je dan als je met rechts klikt? Geen "Bron weergeven"? En zo ja, wat gebeurd er dan wel als je daarop klikt? Met welk programma wil je het bekijken? Klein beetje meer info, wellicht dat ik je dan beter kan helpen.

http://www.bonuszoeken.nl

Verwijderd

Topicstarter
Precies, ik klik gewoon op bron weergeven en dat lukt niet meer. Je ziet een zandlopertje en dan kapt die er spontaan mee. het probleem is bij ELKE website die ik wil bekijken dus NIEt bij eentje

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je een leeg tekstbestand krijgt, probeer eens je cache te legen.
Als je helemaal niks ziet, stel even het goede programma in, bij Tools -> Internet options -> Programs

Overigens is dit meer een Internet Explorer probleem, en hoort dus in [forum=10]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[forum=11] --> [forum=10] :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke hij is verplaats, maar het wil nog niet werken als ik zeg dat die hem met notepad moet openen :? iemand anders nog andere oplossingen

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee, ja sorry vind dit een irritant probleem omdat ik vaak de bron bekeek. Als niemand iest weet installeer ik me pc wel weer helemaal opnieuw :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat krijg je dan als je met notepad hebt ingesteld?
Niet zo snel kicken!

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
kheb een gevoel dat die wil openen je ziet 1 sec. een zandlopertje en dan niks meer. Dus pc doet net alsof opdracht niet gegeven is en weer ingetrokken zal maar zeggen (hij opent dus helemaal NIKS).

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-08 15:01

NEK

Dit is precies het topic dat ik zocht.
Ik kon ook geen sourcecodes bekijken.
Nu weer wel _/-\o_
Pagina: 1