Is de bemiddelaar op vakantie ofzow, ik heb namelijk laatst een (jawel) IMO onterechte OW gehad en dat heb ik dus aangekaart bij de bemiddelaar (15-3) en ik heb nu nog niets terug, nog niet eens een bevestiging. Nu heb ik gelezen dat dat minimaal een week duurt maar bijna een maand vind ik een beetje veel.
Ik heb de OW gehad van Curry468 en volgens mij zei hij ook nog zoiets dat hij ook in de groep bemiddelaars zat, nu weet ik niet of dat misschien reden is dat ik dat niet heb maar het zou kunnen
. Zou iemand mij opheldering kunnen geven hierover.
[moreel bezwaar]
Ik vind het wel een beetje gek dat een forum wat op een dergelijk hoog niveau mikt, zoals GoT doet dat een modje ook bemiddelaar kan zijn. In de politiek noemen ze zoiets belangenverstrengeling
[/moreel bezwaar]
Ik heb de OW gehad van Curry468 en volgens mij zei hij ook nog zoiets dat hij ook in de groep bemiddelaars zat, nu weet ik niet of dat misschien reden is dat ik dat niet heb maar het zou kunnen

[moreel bezwaar]
Ik vind het wel een beetje gek dat een forum wat op een dergelijk hoog niveau mikt, zoals GoT doet dat een modje ook bemiddelaar kan zijn. In de politiek noemen ze zoiets belangenverstrengeling
[/moreel bezwaar]