Ik heb net een oud Matrox G450 (Dual Head) in mijn PCtje gestopt om te testen of dual screen voor mij lekker werkt. Ik heb hem werkend en wel, maar er is 1 klein ding waar ik niet uitkom en waarvan ik niet weet of het kan of dat ik ergens een instelling mis.
Ik heb dus 2 schermen, een 18" TFT als primair scherm en een 15" TFT als secundair scherm. Het primaire scherm heeft (natuurlijk) de taakbalk. Het secundaire scherm draait puur de applicaties.
Nu zou ik het persoonlijk wel prettig vinden als ik op beide schermen dezelfde taakbalk had.
Ik ben al door de paneeltjes van Matrox Quickdesk gelopen (laatste drivers overigens) maar nix kunnen ontdekken.
Nu is het al een oud kaartje (16MB RAM voor 2 schermen
) dus ik weet niet of nieuw(er)e kaarten deze functie/optie wel hebben.
Iemand een idee of dit uberhaupt kan of dat er programma's voor zijn die dat kunnen ?
Alvast bedankt !
Ik heb dus 2 schermen, een 18" TFT als primair scherm en een 15" TFT als secundair scherm. Het primaire scherm heeft (natuurlijk) de taakbalk. Het secundaire scherm draait puur de applicaties.
Nu zou ik het persoonlijk wel prettig vinden als ik op beide schermen dezelfde taakbalk had.
Ik ben al door de paneeltjes van Matrox Quickdesk gelopen (laatste drivers overigens) maar nix kunnen ontdekken.
Nu is het al een oud kaartje (16MB RAM voor 2 schermen
Iemand een idee of dit uberhaupt kan of dat er programma's voor zijn die dat kunnen ?
Alvast bedankt !