Verwijderd

Topicstarter
IK heb mijn oude mp3-speler terug gevonden: :D

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3raid.com/images/hardware/yepp.jpg

Heb ondertussen een mp3-cd-speler, maar deze lijkt me wel handig om op te doen bij Fitness ofzo.
Het is slechts 32 MB en dat is natuurlijk beroerd weinig. Maar je kunt er Smartmedia kaarten in doen.
Ze hebben het over een Smartmedia kaart van 32, en dan is het natuurlijk nog steeds weinig. Nu vraag ik mij af of ik er ook 1 van 256 MB ofzo in kan doen.

Sorry dat er hier misschien al een post over is, maar de search doet het bij mij niet.

Verwijderd

Volgens de Samsung site is het helaas niet mogelijk:

http://www.samsung.com/Pr...oPlayer/support/index.htm

Verwijderd

ga anders naar een winkel en vraag of ze er een 64MB in willen zetten of een 128Mb :) blijkt tie dit toch te kunnen heb je geluk :) zoniet kan je er altijd 32 bijzetten :)

• ilhan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:27
de kaartje mag niet groter zijn dan 32 mb ik heb dezelfde liggen hiero.

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie het wel eens geprobeerd dan met een grotere dan 32 MB?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Idee : Meer geheugen erin solderen >:)

Geen idee hoe maar ik zou zeggen haal hem uit elkaar en kijk is goed rond :D

* nero355 vond die beestdingen trouwens toendertijd erg mooi :>
PilatuS schreef op 08 april 2004 @ 16:18:
ik heb dezelfde speler en er kan idd maar maximaal 32 mb extra in, toen ik deze speler net gekocht had kocht ik er gelijk 64mb bij alleen dat slikt dat ding dus gewoon niet :(

ze hebben er dus gewoon expres iets ingezet waardoor het niet kan, je hebt ook een 64mb versie van deze speler en daar kunnen wel grotere kaarten in
Dat zeg ik :o Uit elkaar halen en slopen die handel :D

[ Voor 57% gewijzigd door nero355 op 08-04-2004 16:25 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb dezelfde speler en er kan idd maar maximaal 32 mb extra in, toen ik deze speler net gekocht had kocht ik er gelijk 64mb bij alleen dat slikt dat ding dus gewoon niet :(

ze hebben er dus gewoon expres iets ingezet waardoor het niet kan, je hebt ook een 64mb versie van deze speler en daar kunnen wel grotere kaarten in

Verwijderd

volgens mij moet je die kaartjes eerst formateren via dat yepp explorer, maar of er dan ook echt grotere kaaren in kunnen. Ik heb her en der gelezen dat het zou moeten kunnen, maar niemand had het zelf gedaan......is hier iemand die het 100% zeker weet.
Pagina: 1