Op dinsdag 19 december 2000 09:47 schreef bombadil het volgende:
Schade? Gelul. Overklokken levert Intel toch ook geen schade?
Gelul? Ik zou zeggen: ik nodig je hierbij uit om eens een keer iets te komen drinken; leg ik het je allemaal uit... unlocken kost TE veel geld. En wat niemand doorheeft, als iedereen blijft unlocken worden GSM's straks voor iedereen onbetaalbaar.
Op dinsdag 19 december 2000 09:47 schreef bombadil het volgende:
Ik vind het juist prima; het stelt de klant in staat om als een provider niet bevalt lekker simpel te kunnen over stappen ---> extra stimulans voor de provider om klantvriendelijk te zijn.
Sorry, maar dit is pure onzin wat je nu uitkraamt. Ik ga er niet eens iets op re-ply'en...
Hoop alleen dat je nu veel plezier van je allernieuwste, kleinste en lichtste GSM hebt, want als het zo doorgaat, is dat straks allemaal afgelopen. Dan krijgen we precies hetzelfde principe als in Finland. GSM kopen zonder abo (Nokia 3210 kost bijvoorbeeld f 479,- gulden, Nokia 8210 f 899,-) ongeacht wat voor abonnement je ook neemt (goedkoop, duur, maakt niet uit). Het toestel is dan SIM-lock vrij, kun je alles instoppen, maar je moet 'm wel helemaal betalen, want een provider wil niemand meer een subsidie geven. Anders gaan ze failliet.
Gelul roept 'ie... Pfff... veel plezier van je toestelletje, jongen! En gefeliciteerd!