Toon posts:

Unlocken Sony CMD-CD5

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Weet iemand hoe je een Sony CMD-CD5 kunt unlocken?
Er zit nu een Ben pre-paid in:r, en k wil er een KPN ding in. Heeft er iemand een site of zo met info?
Thnx.

Verwijderd

Succes :)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zondag 17 december 2000 22:51 schreef Sebastard het volgende:
Succes :)
mis ik iets?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Nee. Ik ben gewoon TEGEN unlocken en wens heb daarom succes met het unlocken. Beetje flauw, beetje niet leuk ook nog, slaat ook helemaal nergens op, maar ik doe/zeg het toch.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Jezus, Sebard, van welke wereld kom jij? Unlocken is het normaalste wat er is. Je gaat toch geen BEN nemen??? Dus unlock je hem en zet je er KPN ofzo in... Maar "Unlocken is flauw, en ook een beetje niet leuk of zoiets", WAT een ONZIN...:r|:(:r|:(

Verwijderd

Ik werk bij één van onze vijf mobiele aanbieders *buttonfreaks only* en heb hiervoor ook nog bij een andere provider gewerkt *grootste bereik, zuiverste geluidskwaliteit, nieuwste techniek, slimste diensten, beste service* en ik weet omdat ik er werk gewoon hoeveel schade het unlocken een bedrijf geeft. En daarom ben ik er principieel heel erg tegen. Als je toch geen Ben® of Dutchtone wilt, waarom koop je het dan in Godsnaam?

PS: Nee, 't is geen Ben® :+

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 23:42 schreef Sebastard het volgende:
Beetje flauw, beetje niet leuk ook nog, slaat ook helemaal nergens op, maar ik doe/zeg het toch.
Ik had het dus over dat ik "Succes :)" zei, niet over dat unlocken flauw was/is, maar over dat ik 'm succes wenste, dat dat flauw was.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 december 2000 00:32 schreef Sebastard het volgende:
Als je toch geen Ben® of Dutchtone wilt, waarom koop je het dan in Godsnaam?
Nou, omdat dat telefoontje gewoon spot goedkoop was! >:)

Maar heeft er nu nog iemand iets zinvols?

K kreeg van "the Force" de volgende url http://ja4.50megs.com/index.htm (Nog bedankt trouwens!)
Maar als k dat progie voor m'n Sony CMD-CD5 wil downloaden, moet k een username + pass geven. Hoe kom k hier aan?

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-02 14:43
Persoonlijk vind ik dat als het zoveel schade oplevert, de telefoonaanbieders maar moeten kappen met het dumpen van mobieltjes.
Maar ik geloof dat men het er laatst over eens was dat vragen om unlocken voorlopig een slotje oplevert.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
om ff in die unlock kwestie te blijven.
als je een foon ge unlocked wilt hebben -> goed zoeken
wil je kwaliteit doe dan een abbo en betaal een paar geeltjes bij voor je foon die je wilt.
( ja min telefoons zijn ook allemaal simlock vrij maar ik gebruik wel bijbehornde kaartjes is alleen voor de handigheid ) en ja ik heb 3 keer een ben kaartje en 1 keer libertel waarvan er dus twee abbo zijn. alle foons zijn legaal.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:43
Dat je Ben Foons wilt unlocken snap ik nog wel. Want jezus wat hebben die lui een slecht bereik.

Ik heb nl een ben vrij kaart gekregen van een kennis die in het buitenland woont en em dus niet kan/wil gebruiken. Ik doe em in mijn foon om ff te testen. Doet ie er gvd 10 min oid over om een netwerk te vinden en als ie em vind em ik wil bellen (444) stop ie gewoon met bellen omdat het netwerk te zwak is. En nee, ik woon niet in een of ander achteraf gehucht.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 18 december 2000 00:32 schreef Sebastard het volgende:
en ik weet omdat ik er werk gewoon hoeveel schade het unlocken een bedrijf geeft. En daarom ben ik er principieel heel erg tegen.
Schade? Gelul. Overklokken levert Intel toch ook geen schade?
Ik vind het juist prima; het stelt de klant in staat om als een provider niet bevalt lekker simpel te kunnen over stappen ---> extra stimulans voor de provider om klantvriendelijk te zijn.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• achappey

achappey

...

Op maandag 18 december 2000 23:24 schreef Dennism het volgende:
Dat je Ben Foons wilt unlocken snap ik nog wel. Want jezus wat hebben die lui een slecht bereik.

Ik heb nl een ben vrij kaart gekregen van een kennis die in het buitenland woont en em dus niet kan/wil gebruiken. Ik doe em in mijn foon om ff te testen. Doet ie er gvd 10 min oid over om een netwerk te vinden en als ie em vind em ik wil bellen (444) stop ie gewoon met bellen omdat het netwerk te zwak is. En nee, ik woon niet in een of ander achteraf gehucht.
dan zou ik je telefoon maar eens na laten kijken... ik heb ook ben en nergens last van, altijd vol bereik... behalve in die kleine k*tdorpen, maar daar heb ik nix te zoeken :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 19 december 2000 10:56 schreef achappey het volgende:

[..]
dan zou ik je telefoon maar eens na laten kijken... ik heb ook ben en nergens last van, altijd vol bereik... behalve in die kleine k*tdorpen, maar daar heb ik nix te zoeken :)
Ben heeft gewoon een slecht bereik. heft niks met die gsm te maken. Maar dat is een andere threat.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• achappey

achappey

...

Op dinsdag 19 december 2000 12:14 schreef bombadil het volgende:

[..]
Ben heeft gewoon een slecht bereik. heft niks met die gsm te maken. Maar dat is een andere threat.
ben heeft gewoon slecht bereik? in onbevolkte, achtergestelde gebieden jah... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja leuk allemaal, maar dat Ben een slecht berijk:r heeft in "sommige" gebieden, wist k al. |:( Dat was m'n vraag ook niet!

Nu heb k van The Force:Y) een link gehad. Zie eerdere post, maar om dat progie te downloaden, moet je een password hebben. Weet iemand hoe k hier aan kan komen??

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

berijk? |:(

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
even naar Ben bellen, die zullen hem tegen een vergoeding wel unlocken

bij KPN is dat tenminste wel zo, gulden of 75 en als je hem meer dan een jaar (?) hebt gratis

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
unlocken bij ben®
ouder als 1 jaar
gratis
niet ouder als 1 jaar ligt eraan hoe oud
< 3 maanden oud 360,-
< 6 maanden oud 240,-
< 9 maanden oud 180,-
< 12 maanden oud 90,-

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 09:47 schreef bombadil het volgende:
Gelul? Ik zou zeggen: ik nodig je hierbij uit om eens een keer iets te komen drinken; leg ik het je allemaal uit... unlocken kost TE veel geld. En wat niemand doorheeft, als iedereen blijft unlocken worden GSM's straks voor iedereen onbetaalbaar.
Ik vind het juist prima; het stelt de klant in staat om als een provider niet bevalt lekker simpel te kunnen over stappen ---> extra stimulans voor de provider om klantvriendelijk te zijn.
Sorry, maar dit is pure onzin wat je nu uitkraamt. Ik ga er niet eens iets op re-ply'en...

Hoop alleen dat je nu veel plezier van je allernieuwste, kleinste en lichtste GSM hebt, want als het zo doorgaat, is dat straks allemaal afgelopen. Dan krijgen we precies hetzelfde principe als in Finland. GSM kopen zonder abo (Nokia 3210 kost bijvoorbeeld f 479,- gulden, Nokia 8210 f 899,-) ongeacht wat voor abonnement je ook neemt (goedkoop, duur, maakt niet uit). Het toestel is dan SIM-lock vrij, kun je alles instoppen, maar je moet 'm wel helemaal betalen, want een provider wil niemand meer een subsidie geven. Anders gaan ze failliet.

Gelul roept 'ie... Pfff... veel plezier van je toestelletje, jongen! En gefeliciteerd! :(

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Alhoewel ik het niet altijd eens ben met de felheid waarmee Sebasterd z'n standpunt verdedigt vind ik dat hij een erg goed punt aansnijdt en ben het ook 100% met hem eens.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat is dat nou weer voor een kortzichtige opmerking |:(
Tis gewoon niet netjes, die provider geeft jou een telefoon goedkoper omdat jij belooft bij hem te blijven (daar zorgt hij voor dmv die simlock) zodat ze weten dat ze toch nog wat geld terugkrijgen van wat ze aan verlies op die telefoon gemaakt hebben.

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 22:12 schreef McVirusS het volgende:
Alhoewel ik het niet altijd eens ben met de felheid waarmee Sebasterd z'n standpunt verdedigt...
Ik weet 't, 't kan minder... In het echt ben ik wat netter hoor :) Alleen ik kan om sommige (mobiele) dingen gewoon een super mening hebben (helemaal nu ik voor twee van de vijf providers heb gewerkt en werk) en die ook verdedigen totdat iemand mij kan overtuigen dat ik ongelijk heb... en dat heb ik echt wel eens!

Verwijderd

En nee, ik werk niet voor Ben® en heb er ook nog nooit gewerkt :9~

• McVirusS
Op dinsdag 19 december 2000 22:17 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Ik weet 't, 't kan minder... In het echt ben ik wat netter hoor :)
Dan moeten we maar es een keer IRL afspreken he..ff kijken of het echt zo is :P.
Alleen ik kan om sommige (mobiele) dingen gewoon een super mening hebben (helemaal nu ik voor twee van de vijf providers heb gewerkt en werk)
Dat merken we :P.
en die ook verdedigen totdat iemand mij kan overtuigen dat ik ongelijk heb... en dat heb ik echt wel eens!
Dit is een van je standpunten die ik nooit zal ondermijnen :P.

Verwijderd

Doen we, samen een keertje met pooierbakster Tom :) En geloof me, als ik ongelijk heb, geef ik dat echt wel toe hoor!

• McVirusS
Ok deal, hey Tom, gooi deze topic ff dicht :P.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ze dwingen mij gewoon hé
ehm nee maar geloof dat het volgens de FAQ niet mag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.