HappyLife, we kunnen niks zonder exacte specificaties van je systeem. Lees eens de tekst bovenaan
New Topic. Daar staat tussen dat je het Beleid van dit subforum moet doornemen, mocht je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te willen openen. In het Beleid staat duidelijk uiteengezet wat je in een topicstart zou moeten zetten en daar vallen de PC specs dus onder, waaronder de
exacte specs van je mobo en geheugen. Dat is het belangrijkste wat we moeten weten qua geheugencompatibiliteit. In de
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter dat in het Beleid staat gelinkt staat onder het Geheugen gedeelte een link naar
Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen? Hiermee moet jouw antwoord ongetwijfeld allang gegeven zijn
Overigens zet een zichzelf respecterend mobofabrikant zulke informatie ook in de handleiding van het mobo of op het support gedeelte van diens website
Aangezien dit topic toch nergens naar toe gaat (heen en weer vragen cq antwoorden die nergens over gaan en je zelf ook wel kunt bedenken) en de startpost niet voldoet, gaat dit topic dicht. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het
forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van gebruikers verwachten
Het is overigens MB en niet Mb. 512Mb = 64MB namelijk.
[
Voor 3% gewijzigd door
BalusC op 07-04-2004 06:32
]