Toon posts:

Waar is me geluid?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles van me ouwe kast naar nieuwe overgezet en opeens deed mijn geluid het niet meer :( kan iemand mij helpen???? 8)7

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:13

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Welkom bij GOT. Het is hier normaal om uit te leggen wat jezelf hebt geprobeerd, verder geef je ook te weinig info om je te kunnen helpen.

Lees ook eens de FAQ

[ Voor 17% gewijzigd door Tukk op 06-04-2004 20:35 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die had ik al gelezen :S

Verwijderd

Topicstarter
Verder heb ik alleen geprobeerd me drivers opnieuw te installeren, maar is dit niet vaker voor gekomen?

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Wat dacht je van system specs posten..? en de faq lezen en google proberne ? :'(

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
Misschien kun je wat meer posten wat je wel en niet gedaan hebt, system specs e.d.

Maar het kan zijn da je geluidskaart niet goed zit, zitten je stekkers wel goed (van je geluidskaart naar je versterker.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 15:44

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Werkte alles goed?
probeer ander Pci Slotje,
Stekker wel in et groene of zwarte gaatje geprikt ? |:(
staat alles goed in apparaatbeheer?

Download de nieuwste drivers en probeer die www.driverzone.com staat vast wel de fabrikant

[More on Gathering.tweakers in next weeks episode]

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
- Is het een onboard geluidskaart?
- Zoniet, wel goed aangesloten, ander pci slot geprobeerd?
- Ziet windows (?) hem wel?
- Verschillende drivers geprobeerd?
- Etc.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:02
Ga je er nog wat aan doen dan :P? Zie hier de regel uit de algemene faq :
Gebruik een duidelijke topictitel, en geef duidelijk aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of wil gaan proberen.

Dus, welk systeem heb je, heb je al gekeken of alles goed vast zit? Heb je ook windows opnieuw geinstalleerd na het overzetten? Etc. etc.

Dit is zo'n vraag van: "Help mijn computer is stuk!" Hoe moeten wij weten wat er stuk is en waarom hij het niet doet ?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

sorry, ik had het even geleend, ik breng het zo snel mogelijk terug.

Maar ff serieus: kan je wat meer info geven, want dit schiet niet echt op zo.

Krijg je een foutmelding van Windows dat de afspeelhardware niet beschikbaar is of hoor je gewoon niets?
Heb je misschien per ongeluk het stekkertje van je speakers in de microphone/line in gestoken na het ombouwen? Kan de onboard in/uitgeschakeld worden met een jumper die er misschien afgevallen is bij de transplantatie?

[ Voor 76% gewijzigd door m-m op 06-04-2004 20:49 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees voortaan de tekst bovenaan New Topic eer je een nieuw topic post, incluis alle linkjes :) Daarin staat beknopt samengevat wat hier op GoT van jou wordt verwacht ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.