My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Hier is al een topic over geweest, waarin duidelijk besproken is geweest dat het mogenlijk was doordat ook de drive zelf aangepast was.
Volgens mij is de search soort van ff op vakantie, misschien moet je later eens proberen op te searchen, en dat daar ook de informatie in staat die je zoekt.
Volgens mij is de search soort van ff op vakantie, misschien moet je later eens proberen op te searchen, en dat daar ook de informatie in staat die je zoekt.
Ey!! Macarena \o/
Ja, ik kon het ook al niet vinden, vandaar dit topic. Iemand die hier een link over heeft voor me?
Was een topic hier @ GoT, een aangezien de search het niet doet, wordt het lastig zoeken 
Denk dat je het later eens moet proberen. Of misschien heb je mazzel, en dat een andere GoT'er dat topic toevallig in z'n bookmarks heeft.
Denk dat je het later eens moet proberen. Of misschien heb je mazzel, en dat een andere GoT'er dat topic toevallig in z'n bookmarks heeft.
Ey!! Macarena \o/
Search nog steeds down. Nou ja, iemand een aanbeveling met welke zoekterm ik 'm zou kunnen vinden vanavond? Zoals: "Pioneer Firmware Dual Layer".
Of kan iemand kort wat zeggen wat erin stond? (Geduld is een schone zaak
)
Of kan iemand kort wat zeggen wat erin stond? (Geduld is een schone zaak
Dacht dat die firmware nog uitgebracht moest worden. De versie die er toen tijdens die nieuws post was was 1.07. Verder werdt het toen op een beurs geshowed en tsja heb er verder niks meer van vernomen.
En 1.07 is ook nog laatste versie in de meuktracker
en hier is versie 1.08: http://www.pioneerelectro...2076_4249_2370258,00.htmlroodhoedje schreef op 06 april 2004 @ 21:08:
Dacht dat die firmware nog uitgebracht moest worden. De versie die er toen tijdens die nieuws post was was 1.07. Verder werdt het toen op een beurs geshowed en tsja heb er verder niks meer van vernomen.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
*TIP* Doorzoek GoT door bij Google site: gathering.tweakers.net en dan spatie en dan je zoekwoorden/trefwoorden in te typen *TIP* 
dus zoiets : Click!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Search nog steeds down, en via Google kon ik niets vinden over de firmware van de Pioneer. Het lijkt me toch dat deze woorden daar wel in moeten staan. Maar 1.08 heb ik al gedaan, dat is de laatste en dat is alleen snelheids verbeteringennero355 schreef op 06 april 2004 @ 21:41:
*TIP* Doorzoek GoT door bij Google site: gathering.tweakers.net en dan spatie en dan je zoekwoorden/trefwoorden in te typen *TIP*
De A06 drive die Pioneer demonstreerde was hardware gemodificeerd. De gewone A06 zal nooit dual layer kunnen branden met een simpele firmware update. Pioneer heeft laten weten dat de eerste dual layer drive die ze zullen uitgeven de A09 is die rond december verwacht wordt. Waarschijnlijk komt de introductie wel vroeger omdat enkele fabrikanten hun dual layer modellen al hebben voorgesteld.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Quote "Pioneer demonstreert dual-layer-branden met A06-drive"mahi schreef op 07 april 2004 @ 10:23:
De A06 drive die Pioneer demonstreerde was hardware gemodificeerd. De gewone A06 zal nooit dual layer kunnen branden met een simpele firmware update. Pioneer heeft laten weten dat de eerste dual layer drive die ze zullen uitgeven de A09 is die rond december verwacht wordt. Waarschijnlijk komt de introductie wel vroeger omdat enkele fabrikanten hun dual layer modellen al hebben voorgesteld.
Ik lees toch echt firmware update...Er is goed nieuws voor de bezitters van een Pioneer DVR-A06 DVD-schrijver, want op CES 2004 heeft Pioneer gedemonstreerd hoe je met deze drive dual-layer DVD-R schijfjes kunt beschrijven. Het enige wat hiervoor nodig was, is een update van de firmware.
Ik snap Pioneer niet,
of
- de interne communicatie klopt niet
of
- Ze brengen valse nieuwsberichten uit
of
- Ik begrijp hun e-mail niet
of
- de interne communicatie klopt niet
of
- Ze brengen valse nieuwsberichten uit
of
- Ik begrijp hun e-mail niet
Geachte heer of mevrouw,
Reagerend op uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.
Onze DVR-'s zijn niet geschikt voor het branden van dual layer DVD's en er is ook geen up-date ervoor.
Wanneer er een komt die dual layer kan branden is nog niet bekend.
Met vriendelijke groet,
PIONEER BENELUX B.V.
Verwijderd
pioneer heeft op een gegeven moment een te grote bek gehad, en gezegd dat ze door middel van een firmware aanpassing de a06 dual-layer konden laten branden.
iedereen natuurlijk dolenthousiast (ik ook als pioneer-brander-fan), maar uit navraag van enkele lieden bleek dat de drive hardwarematig zwaar gemodificeert was. dat ding zal dus nooit dmv een firmware update dual-layer kunnen branden. ook de a07 niet en zelfs de nog uit te komen a08 niet.
alleen vanaf de a09 kan er dual-layer gebrand worden zoals al eerder vermeld is.
iedereen natuurlijk dolenthousiast (ik ook als pioneer-brander-fan), maar uit navraag van enkele lieden bleek dat de drive hardwarematig zwaar gemodificeert was. dat ding zal dus nooit dmv een firmware update dual-layer kunnen branden. ook de a07 niet en zelfs de nog uit te komen a08 niet.
alleen vanaf de a09 kan er dual-layer gebrand worden zoals al eerder vermeld is.
Lekker is dat, en ik had nog wel zo'n hoge dunk van Pioneer, niet dat daar iets meer veranderd ten opzichte van de producten, maar wel naar hun service.
Mag dat eigenlijk wel? De media en consument iets vertellen en dan niks meer laten horen en dan via via moeten horen dat het eigenlijk niet kan. En nooit mogelijk is geweest.
Als ik een autoreclame maak en de auto uitrust met turbo onderdelen en Nitro en zeggen dat deze 280 km/h haalt door een aanpassing in de wielophanging, maar uiteindelijk blijkt dat er een hele nieuwe motor in moet?
Volgens mij mag dat niet...
Mag dat eigenlijk wel? De media en consument iets vertellen en dan niks meer laten horen en dan via via moeten horen dat het eigenlijk niet kan. En nooit mogelijk is geweest.
Als ik een autoreclame maak en de auto uitrust met turbo onderdelen en Nitro en zeggen dat deze 280 km/h haalt door een aanpassing in de wielophanging, maar uiteindelijk blijkt dat er een hele nieuwe motor in moet?
Volgens mij mag dat niet...
Pagina: 1