Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de specs van de oplader van een samsung A800 telefoon. Ik wil namelijk de oplader van een andere samsung gebruiken om deze telefoon op te laden, maar wil geen risico's nemen. Heeft iemand de specs (stroom, spanning) van deze oplader? Kan deze nl. niet op inet vinden.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:24
Manual door lezen ? Meestal staat daar de info in , wat de mobiel nodig heeft. Die kan je vergelijken met de specs op de lader :Y).

Verwijderd

Topicstarter
Maar aangezien de manual niet op de site van samsung beshikbaar is, en ik deze niet hier voor handen heb. Probeer ik het even hier uit.

Ik betwijfel trouwens dat de specs van de lader in de manual staan.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meestal zijn de laders die standaard worden meegeleverd allemaal van dezelfde soort wat betreft Specificaties enzo ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Die opladers zijn bijna allemaal hetzelfde. M'n broer heeft een Samsung N600 (oid) en kan zonder problemen de lader van mijn, veel nieuwere, C100 gebruiken.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36

Whuzz

Dodgeball!

offtopic:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom de TS wel een A800 heeft maar geen oplader en manual :?

Meestal is het zo dat als de plugjes hetzelfde zijn je de laders gewoon kunt uitwisselen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb een s300 die ik al een aantal keer opgeladen heb met de oplader van een a800.
de specs van mijn s300 lader zijn:
input: 100-240V~, 50/60 Hz, 130 mA
output: 5.0 V=, 0.7A
Pagina: 1