Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar nu echt te beginnen met electronica ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medebezoekers,

Aangezien ik me eigen er steeds meer in interesseer wil ik graag wat meer weten over electronica om zo van alles te leren zodat ik ook later een schema kan volgen en zo wat zooi in elkaar bouwen.

I've tried :

Google
GOT Search
Result : 0

Maybe dat jullie wat weten te vinden online qau tutorials oid.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wat wil je maken dan? Kijk eens in de Electuur, daar staan vaak wel printjes in die je kan solderen :)

Of op de site van Conrad of velleman staan ook wel pakketjes die je kan solderen. Of bedoel je dat niet?

[ Voor 35% gewijzigd door GGS_206 op 06-04-2004 18:10 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 06 april 2004 @ 18:09:
Wat wil je maken dan? Kijk eens in de Electuur, daar staan vaak wel printjes in die je kan solderen :)
Ik kom enkel met de vraag over waar ik wat info zou kunnen vinden en dan kom jij aanzetten met zon shitty no-good post waar niemand wat mee kan thanks a lot dickhead.

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

Soul__assasin

de Belbelg

een topic die je ook kan volgen waar er een schema besproken word is Binaire ledklok B) mag mijn eigen topic wel promoten eh :9 basis schemas volgen gaat nog net bij mij voor de rest is het |:( . Geef mij maar hardware binnenkort start ik trouwens aan mijn vcr-->HTPC mod

EDIT: Nerul ben ook maar een beginnend tweaker maar elementaire beleeftheid is toch wel een basis hoor

Greetz SA

[ Voor 17% gewijzigd door Soul__assasin op 06-04-2004 18:14 ]

www.weefab.com

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04 09:36
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 18:10:
[...]

Ik kom enkel met de vraag over waar ik wat info zou kunnen vinden en dan kom jij aanzetten met zon shitty no-good post waar niemand wat mee kan thanks a lot dickhead.
Ik vind dit een erg ongepaste reactie.

Maar omdat ik de beroerdste niet ben zal ik je toch een antwoord geven op je vraag, waar je met wat goed verstand ook wel zelf op had kunnen komen: de bibliotheek.

Verwijderd

Koop het boek Elektronica exht niet moeilijk [90-5381-028-5] daar leer je best veel van. is ook geschikt voor beginners.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

gezellig hier :P

ik vind eig best dat GGS_VR6 een goed antwoord geeft :?

maar TS wat wil je nu eigenlijk doen?
als je gewoon met logisch verstand naar een schema kijkt, zijn de baantjes toch meestal aardig te volgen hoor :)

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

Kijk eens op www.circuitsonline.net. Daar spoken heel veel beginners rond :D

Nederlander in België

Verwijderd

Waarom is het nou weer een "shitty no-good post" :? Ik ben ook begonnen met de Elektuur, en je kan er veel uit leren. Maar als je liever websites hebt moet je in de FAQ kijken van CME. Vooral de eerste url bij Basis Electro is goed.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 18:16:
Koop het boek Elektronica exht niet moeilijk [90-5381-028-5] daar leer je best veel van. is ook geschikt voor beginners.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb deel 1 t/m 3 in 1 boek, maar ze zijn ook los te krijgen. Deze kostte me 75 gulden dacht ik. Ik heb ze ook in de bieb zien staan. Ik heb er iig al veel van geleerd :)

Casemod: Cubeleon

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 18:10:
[...]

Enige idee wie GGS_VR6 is ? Ik zou maar ff netjes tegen hem doen als ik jou was.

Maar om je topic toch te helpen. Begin es met real-life dingetjes. Fanbusje, LCD etc etc.. Dan kom je er vanzelf. Praktijk is de beste leermeester en Herhaling de beste oefening :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh ja... als je niet een bepaalde mate van respect kunt opbrengen voor de mensen die je proberen te helpen, dan ben je hier echt verkeerd denk ik..
Dicht dus..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.