Ervaringen Demon DSL-Express # 12

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:43

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Tutti-frutti schreef op 02 mei 2004 @ 11:49:
Ik heb ook weer even een probleempje. Ik weet niet of het normaal is, maar de snr margin springt hier erg heen en weer, het downloadsignaal heeft verschillen van 6 dB.
Ik heb een 8mbit lijn, via bbned. Ik zit maar 1 km van de centrale en heb een zwak signaal. Ik train op zo'n 5,3-5,8 mbit.
Omdat ik een huisalarm heb, wordt adsl elke nacht rond 2 uur onderbroken, waardoor mijn modem (e-tech modem router v2) iedere keer opnieuw moet syncen. Ik sync nu bijvoorbeeld op 5824. Waarschijnlijk kreeg mijn modem een sterk signaal bij het intrainen. Het gevolg is dat ik nu soms een snr margin van 0,8 dB heb. Het springt in 30 seconde heen en weer van 0,8 dB tot 6 dB. Ik krijg hierdoor fouten over mijn lijn. Het resultaat ziet er zo uit 9 uur na het intrainen:
[afbeelding]

Zou ik hierover kunnen klagen bij demon ? (over het instabiele signaal). Of is het normaal dat het erg op en neer springt ?
Zie http://www.zyxel.nl/support/watchdog.html en http://groups.google.com/...0corp.supernews.com#link5 voor een mogelijke oplossing.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Thnx, maar ik heb geen zyxeltje. Ik kan verder ook niets van deze settings vinden.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:00
Vergeef het me mocht dit al eerder gevraagd zijn, ik kon het iig zo 123 niet vinden.
Is het mogenlijk om bij de Demon-website in te loggen en je dataverbruik (per maand) te zien? Bij een aantal KPN ISP's is dit mogenlijk, maar ik ben benieuwd wat ik bij mijn BBNed/Demon per maand wegzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

DJTimo schreef op 03 mei 2004 @ 11:40:
Vergeef het me mocht dit al eerder gevraagd zijn, ik kon het iig zo 123 niet vinden.
Is het mogenlijk om bij de Demon-website in te loggen en je dataverbruik (per maand) te zien? Bij een aantal KPN ISP's is dit mogenlijk, maar ik ben benieuwd wat ik bij mijn BBNed/Demon per maand wegzet. :)
niet mogelijk ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op 28 april 2004 @ 14:03:
[...]
Nee, je krijgt meer aardbeien voor hetzelfde geld. Omdat je destijds een contract hebt afgesloten voor de afname van aardbeien tegen een bepaalde prijs heb je nu weinig te zeuren als je meer aardbeien krijgt. Als je vindt dat je teveel aardbeien krijgt maak je er maar jam van. Ofzo :P
Dit klopt niet. Zoals jij het nu zegt dan zou ik 2 verbindingen van 512/256 moeten krijgen...

Anywayz, erg vervelend van Demon allemaal. Ik heb zover ik kon door Demon afgeschreven bedragen laten storneren en mijn rekening definitef voor Demon laten blokkeren. Ik ben nog nooit in mijn leven door een bedrijf zo behandeld, oftewel helemaal niet behandeld: afgewimpeld aan de telefoon, en geen enkele reactie op e-mails en brieven. Als ze nu opeens wel aan de bel gaan trekken zie ik ze wel in de rechtszaal, want zij zijn dan de eisende partij :)

Heb nu de 4-in-1 dienst genomen van Versatel. Is meer dan genoeg voor mij en mijn bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

DJTimo schreef op 03 mei 2004 @ 11:40:
Waarom wil je dat weten dan?
Ik ken alleen die programma'tjes die je modem uitlezen om je internet verkeer (dus exclusief je netwerk verkeer) te meten.
Weet zo alleen de naam niet, want ik houd zelf mijn internet verkeer niet bij, maar heb het hier wel ergens gelezen.
Aan het aantal cdr's en dvdr's (Ja ik heb tegenwoordig ook een dvd brander) te zien zit ik tussen 50GB en 100GB per maand. :P
Dus in ieder geval niet boven die 400GB die enkele Demon (mis)bruikers er doorheen jassen (en daar niets over horen). 8)7

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje81 schreef op 01 mei 2004 @ 02:14:
Hmmz, ik heb hier ook last van disconnects, zo'n halve minuut ongeveer, bij BabyXL.
Ook ik heb niets meer verandert aan mijn config, en heb ik het probleem nadat ze de onderhoud van 28 april hebben gepleegd.

De firmware had ik al geflashed naar GT.4, gister had ik het modem nog uit gezet en na 20 sec aan (Zyxel Prestige 650R) echter het had niet geholpen.

Morgen ga ik mijn Zyxel eens goed resetten en hopen dat het helpt.
ik heb dus EXACT hetzelfde probleem. Sinds dat onderhoud word ik zo ongeveer de hele dag door gestoord met korte time-outs. dan kan ik zo'n half minuutje nix doen en dan is het weer terug en aangezien ik een gamer ben, word ik er stront chagerijnig van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 25-09 16:00
cjdijk schreef op 03 mei 2004 @ 13:39:
Waarom wil je dat weten dan?
Ik ken alleen die programma'tjes...
Och het is niet boeiend verder, maar ik ben gewoon nieuwgierig aangelegd. Vind ik leuk om te weten. Programma'tjes wil ik dus niet, zeker niet voor dit soort onbelangrijke doeleinden, anders staat mijn pc straks vol met allerlei "programma'tjes". Vandaar dat ik vroeg of dit via het web kan. ;)
Maar dat kan dus niet, was er al bang. Helaasch pindakaasch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DJTimo schreef op 03 mei 2004 @ 17:32:
[...]
Och het is niet boeiend verder, maar ik ben gewoon nieuwgierig aangelegd. Vind ik leuk om te weten. Programma'tjes wil ik dus niet, zeker niet voor dit soort onbelangrijke doeleinden, anders staat mijn pc straks vol met allerlei "programma'tjes". Vandaar dat ik vroeg of dit via het web kan. ;)

[...]
Maar dat kan dus niet, was er al bang. Helaasch pindakaasch. :)
Ik zou het eigenlijk ook wel willen weten :). Maar goed, het kan dus niet.

Wanneer ik het dataverbruik per maand zou weten, dan kan ik daar rekening mee houden bij het zoeken van een nieuwe provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Weet iemand of het mogelijk is om één bepaald demon mail-adres te blokkeren? Ik heb ooit op 1 of andere vage site een specifiek mail-adres gebruikt en op alleen dat adres komt nu allerlei spam.

Ik weet dat het mogelijk is om een beperkt aantal mail-adressen op te halen, maar dat wil ik dus niet. Oftewel alle adressen ophalen, behalve dan dat ene....

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ToriHino schreef op 03 mei 2004 @ 18:34:
Weet iemand of het mogelijk is om één bepaald demon mail-adres te blokkeren? Ik heb ooit op 1 of andere vage site een specifiek mail-adres gebruikt en op alleen dat adres komt nu allerlei spam.

Ik weet dat het mogelijk is om een beperkt aantal mail-adressen op te halen, maar dat wil ik dus niet. Oftewel alle adressen ophalen, behalve dan dat ene....
Je kan het email adres wel blokken via outlook (express), met berichtregels.
De spamfilter van demon houdt het zaakje ook niet tegen ? (inloggen op www.dslexpress.nl om deze aan te zetten).

Je kan ook een mail naar demon sturen, of bellen of zij dat bepaalde emailadres willen blokkeren.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 17:27:
[...]

ik heb dus EXACT hetzelfde probleem. Sinds dat onderhoud word ik zo ongeveer de hele dag door gestoord met korte time-outs. dan kan ik zo'n half minuutje nix doen en dan is het weer terug en aangezien ik een gamer ben, word ik er stront chagerijnig van!
heb ik dus ook en ook bij babyXL, mail is verstuurd, ticket aanmaken... i guess.

ook heb ik op al die bullshit vragen geantwoord van demon. En zelfs de router verwijderd(zodat mn broertje nu geen internet heeft) lijnen ingekort tussen splitter en modem en splitter en isra punt zoals demon dat netjes zegt.
Instellingen staan goed en alles firmware GT3 en GT4 geprobeerd, alles geprobeerd gewoon.

Dan neem je demon omdat ze zo een goede naam hebben en "klasse service" krijg je dit. Perfectomundo :(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:24

Kleintje81

Blaat

Mja lijkt mij dat het kan gebeuren.

Het punt is gewoon, dat het haast niet aan onze kant ligt, want in mijn geval.
A. Ik heb NIETS verandert aan config.
B. Modem is gereset, naar fabrieksinstellingen en spanning eraf.
C. Nieuwste firmware had ik daarvoor al zo'n 2 weken goed werkend.
D. Het probleem deed zich al tijdens onderhoud voor, en erna.

Ik heb er begrip voor dat demon niet aan alles wat aan kan doen, misschien dat het gewoon iets anders is, of tiscali heeft iets over het hoofd gezien, ik zal morgen ook maar eens een mailtje sturen (omgeving Eindhoven, ter informatie).

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
En je verwijst nu weer naar de linesync drops?! Dit had ik namelijk gisteravond ook weer, terwijl het daarvoor al weer bijna 3 weken o.i.d goed werkte... dit lijkt mij dus duidelijk weer geen hardware probleem. (Bijna) 3 weken vlekkeloos gewerkt (op die korte timeouts na) en dan opeens om de minute dat de linesync wegvalt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

zucht... :/
C:\>tracert www.demon.nl

Bezig met het traceren van de route naar www.www.nl.demon.net [194.159.73.70]
via maximaal 30 hops:

1 77 ms 79 ms 81 ms bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net [2
12.238.152.1]
2 80 ms 93 ms 76 ms tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.2
22.28.249]
3 70 ms 68 ms 68 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]

De trace is voltooid.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Hallo allemaal, ik zie dat er veel mensen problemen hebben met de verbinding sinds het onderhoud van Demon op 28 april?
Ik heb zelf sinds het onderhoud (heel toevallig hoor) totaal geen connectie meer met Internet. Dus ik nog even wachten vorige week woensdag en 's middags maar gebeld met de helpdesk.......... ARGH! Let op en huiver!

Ik: Hoi, ik heb sinds jullie onderhoud geen verbinding meer met Internet, gisteren (de 27e dus) werkte alles nog prima, kan dat kloppen? Ik krijg alleen nog maar een 169.x.x.x adres.
Helpdesk: Dat is raar, hoe lang is de kabel van het ISRA punt naar de splitter?
Ik: Daar is niets aan veranderd, heeft altijd zonder verbrekingen gewerkt zelfs bijna 8Mbit altijd. Dus wat is er gebeurd?
Helpdesk: Dat vroeg ik niet, ik vroeg hoe lang is de kabel van het ISRA punt naar de splitter?
Ik: ahum..... (zucht) ok: een meter of 6.... zucht
Helpdesk: Dat is natuurlijk veeeeeeeel te lang! Dat gaat nooit werken!
Ik: (zwaar geirriteerd intussen) Dat heeft altijd prima gewerkt, wat loop je nu te bazelen? Jullie voeren onderhoud uit, waarbij er een verbreking in de verbinding is, en sindsdien heb ik geen Internet meer, en nu heb ik opeens een te lange kabel die ruim 2 jaar lang niet te lang is geweest?????????
Helpdesk: Ja dat kan zomaar te lang zijn. Als de verbinding er uit is geweest, dan kan het opeens niet meer werken....
Ik: Dus als ik het beneden aansluit op 30 cm van het ISRA punt dan zou het moeten werken?
Helpdesk: Ja, dan werkt het zeker!
Ik: (jaja) Ik zal dat even doen......... 5 minuten later.......... Nee hoor het werkt nog steeds niet.
Helpdesk: Dat is raar. Welke lampjes brander er op het modem?
Ik: G.DMT, 8M, ADSL, ETH en power. Soms ook TxD, maar nooit RxD.
Helpdesk: Nee dat wil ik niet weten. Druk het knopje in op het modem voor 20 seconden (het is een Copperjet 810) en daarna 3 x snel achter elkaar, welke lampjes branden er dan en vervolgens welke lampjes gaan dan branden.
Ik: power, ETH, G.DMT, ADSL, 8M en TxD knippert... En weer een 169.x.x.x adres!
Helpdesk: Raar, dat is toch goed, maar Rxd knippert niet?
Ik: Dat zei ik al: NEE. Kunnen jullie de lijn niet doormeten?
Helpdesk: Nee, dat gaat niet zomaar. Dan moet ik een ticket (onzin benamingen) aanmaken en dan weten wij op zijn vroegst over 5 dagen meer....
Ik: (WOEST!) Wat? VIJF dagen? Wat is dat voor iets idioots?
Helpdesk: bladiebladiebla!
En nog heel veel andere opmerkingen en praatjes....

Hebben die eikels dus een 'ticket' aangemaakt, ik ben intussen 1 week verder en nog steeds geen Internet. Morgen ze maar eens goed de neus poetsen....

Wat een onzin eikels die daar achter de helpdesk zitten zeg. Totaal geen verstand van zaken. 1 jaar geleden was dat totaal anders. Toen was ik erg tevreden. Maar nu is er onderhoud geweest, en is de verbinding daarna nooit meer tot stand gekomen en wordt de oorzaak eerst bij mij gezocht.

Ik baal van Demon zo onderhand!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 11:23

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb vanaf begin januari internet via Demon (BBNed), maar nog nooit problemen gehad, altijd maximale snelheden en nog geen disconnects gehad (behalve bij geplande onderhoudswerkzaamheden). Modem is sindsdien ook nog niet uit geweest.

Een positieve reactie is ook wel eens op z`n plaats :)

Mensen die problemen hebben, succes, `t is jammer dat zo`n kwaliteitsprovider zulke problemen heeft.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
c70070540 schreef op 04 mei 2004 @ 22:26:
Hallo allemaal, ik zie dat er veel mensen problemen hebben met de verbinding sinds het onderhoud van Demon op 28 april?
Ik heb zelf sinds het onderhoud (heel toevallig hoor) totaal geen connectie meer met Internet. Dus ik nog even wachten vorige week woensdag en 's middags maar gebeld met de helpdesk.......... ARGH! Let op en huiver!

[Brrr @ verhaal]

Hebben die eikels dus een 'ticket' aangemaakt, ik ben intussen 1 week verder en nog steeds geen Internet. Morgen ze maar eens goed de neus poetsen....

Wat een onzin eikels die daar achter de helpdesk zitten zeg. Totaal geen verstand van zaken. 1 jaar geleden was dat totaal anders. Toen was ik erg tevreden. Maar nu is er onderhoud geweest, en is de verbinding daarna nooit meer tot stand gekomen en wordt de oorzaak eerst bij mij gezocht.

Ik baal van Demon zo onderhand!
Tsjah, Demon is niet meer wat het geweest is. Ik moet morgen even terug bellen naar de Consumentenbond over mijn klacht. Ik raad jou en iedereen aan om ook te bellen, wanneer je er niet meer uit komt.

Voorwaarde is wel dat je lid bent, maar ik heb het er graag voor over om lid te zijn van de CB. Meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Tutti-frutti schreef op 02 mei 2004 @ 11:49:
Ik heb ook weer even een probleempje. Ik weet niet of het normaal is, maar de snr margin springt hier erg heen en weer, het downloadsignaal heeft verschillen van 6 dB.
Ik heb een 8mbit lijn, via bbned. Ik zit maar 1 km van de centrale en heb een zwak signaal. Ik train op zo'n 5,3-5,8 mbit.
Omdat ik een huisalarm heb, wordt adsl elke nacht rond 2 uur onderbroken, waardoor mijn modem (e-tech modem router v2) iedere keer opnieuw moet syncen. Ik sync nu bijvoorbeeld op 5824. Waarschijnlijk kreeg mijn modem een sterk signaal bij het intrainen. Het gevolg is dat ik nu soms een snr margin van 0,8 dB heb. Het springt in 30 seconde heen en weer van 0,8 dB tot 6 dB. Ik krijg hierdoor fouten over mijn lijn. Het resultaat ziet er zo uit 9 uur na het intrainen:
[afbeelding]

Zou ik hierover kunnen klagen bij demon ? (over het instabiele signaal). Of is het normaal dat het erg op en neer springt ?
Je kan klagen wat je wilt, maar een alarmcentrale die je adsl lijn laat verbreken zit blijkbaar voor je splitter aangesloten ;)

En er mag bij adsl niets voor je splitter aangesloten zitten / afgetakt zijn. Dat 'telefonieapparaat' verstoort ook je lijn enorm en dat is je springende SNR waarde. En dat verklaart misschien ook waarom je lijn lager intrained (kan ook andere oorzaak hebben natuurlijk buiten je macht)

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 04-05-2004 22:52 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik had sinds zaterdag avond ook geen internet meer. Zondag gebelt. Kreeg ook gelijk het verhaal van de telefoon kabel (zo'n 15 meter). Ik een beetje pissed omdat ik wist dat het daar zeker niet aan zou liggen. Alles omgegooid, opnieuw gebeld (2x 25m in de wacht gehangen) aangezien het natuurlijk nog steeds niet werkte. Ik kreeg wel line sync maar geen ip toegewezen.

Die gast heeft er een storingsmelding van gemaakt met de melding dat het waarschijnlijk dinsdag pas werd opgelost omdat er op maandag altijd "zo'n" stapel ligt.

Vandaag idd internet maar nu zit ik nog steeds met een mindere ping van rond de 50 (terwijl 18 normaal moet zijn)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent3k
  • Laatst online: 01-09 21:32
Ik heb sinds kort ook last van korte time-outs, halve minuut waarbij mijn verbinding er helemaal uit ligt! Ik weet niet of dit met het onderhoud te maken heeft of dat ik te veel bandbreedte gebruik! Ik heb een BBned verbinding.

Greetz
Silent!

Silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Phydomir schreef op 04 mei 2004 @ 22:51:
Die gast heeft er een storingsmelding van gemaakt met de melding dat het waarschijnlijk dinsdag pas werd opgelost omdat er op maandag altijd "zo'n" stapel ligt.)
Iets zegt mij dat wij niet de enige zijn met problemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

bjck schreef op 04 mei 2004 @ 22:51:
[...]

Je kan klagen wat je wilt, maar een alarmcentrale die je adsl lijn laat verbreken zit blijkbaar voor je splitter aangesloten ;)

En er mag bij adsl niets voor je splitter aangesloten zitten / afgetakt zijn. Dat 'telefonieapparaat' verstoort ook je lijn enorm en dat is je springende SNR waarde. En dat verklaart misschien ook waarom je lijn lager intrained (kan ook andere oorzaak hebben natuurlijk buiten je macht)
Nee, het verstoort hem niet. Direct op mijn eerste israpunt geeft mijn modem nog steeds de zelfde waardes. Op en neer springend :(.
Dat de splitter NA de alarmcentrale zit, komt doordat het alarm anders niet werkt ...

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Tutti-frutti schreef op 05 mei 2004 @ 00:49:
[...]

Nee, het verstoort hem niet. Direct op mijn eerste israpunt geeft mijn modem nog steeds de zelfde waardes. Op en neer springend :(.
Dat de splitter NA de alarmcentrale zit, komt doordat het alarm anders niet werkt ...
Toch moeten helaas alle apparaten achter de splitter gemonteerd zijn. Geen monteur/deskundige die het zo accepteert.

Eens een belletje naar je alarm-leverancier voor een oplossing?

Als je lijn zonder alarm en met modem direct op ISRA ook zo 'beroerd' is en de afstand niet de bottleneck lijkt te zijn (lijnen kunnen in werkelijkheid langer zijn dan de postcode check aangeeft (ook korter soms)) is het misschien op te lossen. Lijnmetinkje laat een hoop zien. (en werkelijke lengte ook gelijk).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hebben andere hier ook last van dat hun email niet opgehaald kan worden?

Echt bout is dat precies wanneer je het nodig hebt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Chutney schreef op 05 mei 2004 @ 07:46:

Geen probleem hier.
Lukt het ook niet met webmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Chutney schreef op 05 mei 2004 @ 07:46:

Yup, ook hier ligt de mail er uit :(

Ik krijg als melding (Opera):

:-ERR [IN-USE] could not lock maildrop; is there another connection active?]

[ Voor 18% gewijzigd door ToriHino op 05-05-2004 07:56 ]

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
dolby schreef op 05 mei 2004 @ 07:51:
[...]

Geen probleem hier.
Lukt het ook niet met webmail?
Zend maar is een test mail... naar je zelf...dan komt ie ruim een half uur later aan oid. Mails naar buiten zenden gaat goed....alleen ophalen werkt niet cq niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Chutney schreef op 05 mei 2004 @ 08:11:
[...]

Zend maar is een test mail... naar je zelf...dan komt ie ruim een half uur later aan oid. Mails naar buiten zenden gaat goed....alleen ophalen werkt niet cq niet lekker.
Hmm ffies geprobeerd maar geen last van.
Heb je soms die spamfilters aan staan? en een tamelijk volle mailbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
dolby schreef op 05 mei 2004 @ 08:17:
[...]

Geen spamfilter en geen volle mailbox :)

Ik haal me mail op met het paswoord dat alle mails ophaalt van de server. Dus ook geen volle box

[ Voor 54% gewijzigd door Chutney op 05-05-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 05 mei 2004 @ 08:17:
[...]

Ach, dit is toch een bekend Demon probleem. De gratis mail via Demon werkt gewoon niet goed, daarom gebruikt ook bijna niemand het nog. Ik kan je een gratis mailadres van zonnet.nl aanraden, 'k gebruik het zelf ook i.p.v. die van Demon, je kan het ophalen via webmail en via POP.

@ergens hierboven
Demon een kwaliteitsprovider???

Kom op zeg! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Chutney schreef op 05 mei 2004 @ 08:48:
[...]

Geen spamfilter en geen volle mailbox :)

Ik haal me mail op met het paswoord dat alle mails ophaalt van de server. Dus ook geen volle box
weird.
Weer testje gedaan (met Thunderbird als mail client)
Send by web11508.mail.yahoo.com via HTTP; Wed, 05 May 2004 01:12:19 PDT
Received from store-20.mail.nl.demon.net by mailstore Wed, 05 May 2004 08:12:20 +0000
Duurde 1 seconde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50

n00bs

Het is weer Zomer!

ToriHino schreef op 05 mei 2004 @ 07:54:
[...]

Yup, ook hier ligt de mail er uit :(

Ik krijg als melding (Opera):

:-ERR [IN-USE] could not lock maildrop; is there another connection active?]
Zo een soort melding kreeg ik vorige week met Outlook... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
dolby schreef op 05 mei 2004 @ 10:16:
[...]

weird.
Weer testje gedaan (met Thunderbird als mail client)
Send by web11508.mail.yahoo.com via HTTP; Wed, 05 May 2004 01:12:19 PDT
Received from store-20.mail.nl.demon.net by mailstore Wed, 05 May 2004 08:12:20 +0000
Duurde 1 seconde ;)
Ait..nu is 't ook weer zoals normaal binnen 1 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt het er nu opneer dat demon gewoon voor iedereen kut werkt of is het maar een minimaal aantal gebruikers? ik heb namelijk demon 8mbit aangevraagd maar begin dus toch echt te twijfelen. wat raden jullie me aan want ik zie hier alleen maar slechte verhalen. ik denk dat wanneer je i-net goed loopt dat niemand wat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:35:
komt het er nu opneer dat demon gewoon voor iedereen kut werkt of is het maar een minimaal aantal gebruikers? ik heb namelijk demon 8mbit aangevraagd maar begin dus toch echt te twijfelen. wat raden jullie me aan want ik zie hier alleen maar slechte verhalen. ik denk dat wanneer je i-net goed loopt dat niemand wat zegt.
En dat heb je dus goed gezien. Ik ben ook op dit forum gekomen NADAT ik mijn ADSL besteld had (geen 8mbit maar 512 kbit). In 3 weken werkend internet en sindsdien geen problemen meer gehad. Alleen de negatieve reacties zullen hier komen. En het kan nooit zo zijn dat iedereen 100% tevreden is. Hoe lang is het geleden dat je de bestelling hebt gedaan?

meer dan 7 dagen: gewoon afwachten en goed alles instellen
minder dan 7 dagen: je kan nu nog kostenloos opzeggen daarna niet meer kostenloos

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:35:
komt het er nu opneer dat demon gewoon voor iedereen kut werkt of is het maar een minimaal aantal gebruikers?
Alhoewel Demon de laatste tijd wel iets minder presteert ben ik over het algemeen heel tevreden. Snelheid is prima, ping tijden ook, dus op zich hoor je mij niet klagen. Ook ik merk wel dat af en toe de verbinding even helemaal wegvalt, duurt meestal 30 secs en dan is 't voorbij. Ik kan er niet echt mee zitten, tijdens het internetten of downloaden is dat niet zo erg, als je heel veel gamed wordt het misschien een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten de problemen dan op een bepaald netwerk b.v alleen bbned of babyXL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat de problemen voornamelijk bij BBNED liggen. Ik heb zelf BaByXL en van de andere mensen die in dit forum reageren ook BaByXL hebben klinkt het positief. Veruit de meeste negatieve reacties zijn van mensen met BBNED. Dit is dus geen garantie dat BaByXL ALTIJD beter is maar wel dat de kans op problemen bij BBNED groter is.

Aan de andere kant moet je wel weten dat JIJ niet bepaald op welk netwerk je wordt gekoppeld. Dit bepaald Demon met de providers. Datgene wat beschikbaar is krijg je. Nu is er volgens mij een abbonementsstop bij BBNED dus waarschijnlijk krijg je BaByXL. Dit kan je dan terugvinden in je opleveringsbericht van Demon.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:01:
Aan de andere kant moet je wel weten dat JIJ niet bepaald op welk netwerk je wordt gekoppeld. Dit bepaald Demon met de providers. Datgene wat beschikbaar is krijg je. Nu is er volgens mij een abbonementsstop bij BBNED dus waarschijnlijk krijg je BaByXL. Dit kan je dan terugvinden in je opleveringsbericht van Demon.

Succes
Toch wel...volgens mij geld nog steeds de ''orderstop'' bij BBned connecties. ....nevermind

[ Voor 13% gewijzigd door Chutney op 05-05-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh, wat bedoel je met toch wel, ik zei niets anders dan jij al hebt gezegd.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:32:
[...]

Uhhh, wat bedoel je met toch wel, ik zei niets anders dan jij al hebt gezegd.

:*)
Oeps... never mind..k las alleen je bovenste bericht :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 24-09 19:23

smallboy

N/A

Er zijn genoeg mensen waarbij de verbinding natuurlijk goed werkt, maar die zal je ook niet zo gauw horen hier.

Bij mij lijkt alles in orde trouwens, maar even afwachten of het ook zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om het ip adres te veranderen bij demon ?

Ik ben al een aardig tijdje een zeer tevreden klant bij demon.
Echt 20x beter dan chello !
Maar voor de privacy zou ik graag om het half jaar van ip adres willen wisselen... is dat mogelijk en hoe doen we dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
jhead22 schreef op 05 mei 2004 @ 19:22:
Weet iemand of het mogelijk is om het ip adres te veranderen bij demon ?

Ik ben al een aardig tijdje een zeer tevreden klant bij demon.
Echt 20x beter dan chello !
Maar voor de privacy zou ik graag om het half jaar van ip adres willen wisselen... is dat mogelijk en hoe doen we dat ?
Ik heb dat per ongeluk voor elkaar gekregen doordat m'n E-tech router onderuit was gegaan. Opnieuw Firmware erop geflashed, maar toen had ik standaard een ander MAC-adres. Dus ... gewoon je mac adres van je modem veranderen en je krijgt een ander IP.

Ik geloof dat je dat dan WEER moet registreren op de demon MAC pagina, ik heb zelf gewoon ff opgezocht wat m'n oude mac was en handmatig het MAC adres weer terug veranderd zodat ik m'n oude IP weer terug kreeg.
offtopic:
Welke privacy? Ik zie toch wel in m'n logs of je blabla.demon.nl bent of niet, zo kan ik terug halen wat je IP is. Ook op IRC heeft het geen nut, je bent en blijft systeemnaam.demon.nl met een 212.* range IP of 81.* range IP :p

[ Voor 14% gewijzigd door LinuX-TUX op 05-05-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
LinuX-TUX schreef op 05 mei 2004 @ 20:44:
[...]

Ik geloof dat je dat dan WEER moet registreren op de demon MAC pagina, ik heb zelf gewoon ff opgezocht wat m'n oude mac was en handmatig het MAC adres weer terug veranderd zodat ik m'n oude IP weer terug kreeg.
Vervolgens wordt je MAC-adres gekoppelt aan je systeemnaam (die moet je opgeven enzo) en aan je systeemnaam zit weer één enkel IP-adres ;) Dus volgens mij gaat dat niet werken :) Volgens Demon kun je immers probleemloos met meerdere MAC-adressen internetten (modems wisselen? Eenmaal aangesloten en aangemeld kun je ze probleemloos switchen, zoiets zegt Demon zelf :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dan maar dat het incidentiele problemen zijn en neem ik de gok maar.

is het trouwens makkelijk om je abonnement op te zeggen als demon een slechte verbinding levert b.v:
-constant down
-na een bepaalde tijd eraf worden gegooid
-lage snelheid , extreem laag dan

nog een laaste vraag, liggen de problemen bij het ZyXL modem of maakt dat verder niet zo heel veel uit?

bedankt voor de reacties ik ga morgen ff bepalen of ik mijn aanvraag annuleer of doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52

Robtimus

me Robtimus no like you

LinuX-TUX schreef op 05 mei 2004 @ 20:44:
[...]

Ik heb dat per ongeluk voor elkaar gekregen doordat m'n E-tech router onderuit was gegaan. Opnieuw Firmware erop geflashed, maar toen had ik standaard een ander MAC-adres. Dus ... gewoon je mac adres van je modem veranderen en je krijgt een ander IP.

offtopic:
Welke privacy? Ik zie toch wel in m'n logs of je blabla.demon.nl bent of niet, zo kan ik terug halen wat je IP is. Ook op IRC heeft het geen nut, je bent en blijft systeemnaam.demon.nl met een 212.* range IP of 81.* range IP :p
Zoals Osiris al zegt, dat werkt hooguit tijdelijk waarschijnlijk.

Even mijn ervaring op dit gebied: ik had met mijn vorige router altijd IP 82.161.x.y. Ik heb een paar weken geleden die router vervangen door een betere, en tijdelijk kreeg ik een ander IP adres. Nu heb ik met de nieuwe router echter weer precies hetzelfde IP adres als met die oude router.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wat ik mij net afvroeg:
• Stel, er landt een satelliet boven op die rommel (aka routers) van BBned. Dan is het vrij aannemelijk, dat ze kapot zijn (toch :?). Je ping is dan tijdelijk oneinding (hmmz, tijdelijk oneindig... twee woorden die niet bij elkaar passen). Maar, de kans dat er nieuwe routers worden geplaatst, is dan wel mooi groter. Dus worden de ping problemen ook sneller opgelost.

Dus, wie is er nog meer voor, om méér satellieten in een baan om de aarde te brengen, zodat de kans dat er 1 naar beneden valt groter wordt, om zo als laatste redmiddel de ping te verbeteren? (8>

offtopic:
Ja hey, ik kan natuurlijk wel zeggen dat m'n ping weer k*t is, maar das niet bijster origineel hè, zeg nu zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 10:06
offtopic:
De kans dat er dan 1 op jouw, mijn of welk huis dan ook landt, is dan natuurlijk ook groter!.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Hmm, ik wilde zeggen dat ik sinds het onderhoud geen ping probleem meer heb (s'avonds gaat het gamen weer als vanouds) en ik zag ook dat ik nu het nieuwe bedrag betaal voor mijn account (19,94 voor 512/256) zonder dat ik er achteraan ben geweest, maar toen ik met mijn server thuis wilde connecten (zit op stage) ging dat niet, ping wees uit dat mijn verbinding thuis eruit ligt :|

Maar ik blijf positief! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Ik baal: :(

Een paar maanden terug zou op mijn nieuwe adres per 19 mei Demon nog wel
leverbaar zijn, en nu zegt de postcodecheck dat Demon weer niet leverbaar is.
En dit terwijl TweakDSL wel weer leverbaar is... dit kan toch niet ? Beide providers
werken via BBned, dus daar zou geen onderscheid in moeten zijn.

Nieuwe postcode: 9645BG nr 72a

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Snowwie schreef op 06 mei 2004 @ 10:36:

En dit terwijl TweakDSL wel weer leverbaar is... dit kan toch niet ? Beide providers

Je moet absoluut niet balen, maar extreem blij zijn!

Uitleg:
Het is je ongetwijfeld opgevallen dat er veel mensen met problemen zijn. Die problemen worden veroorzaakt omdat de capaciteit bij BBned te laag is. Bepaalde routers geven zo, bij drukke tijden, problemen. Demon heeft een klantenstop ingezet op plaatsen waar er al problemen zijn.

Prima toch? Jij kan nu nog snel overstappen naar een andere provider. Kan niet beter zou ik zeggen. BBned -> prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
wwillem schreef op 06 mei 2004 @ 10:53:
[...]

Uitleg:
Het is je ongetwijfeld opgevallen dat er veel mensen met problemen zijn. Die problemen worden veroorzaakt omdat de capaciteit bij BBned te laag is. Bepaalde routers geven zo, bij drukke tijden, problemen. Demon heeft een klantenstop ingezet op plaatsen waar er al problemen zijn.

Prima toch? Jij kan nu nog snel overstappen naar een andere provider. Kan niet beter zou ik zeggen. BBned -> prullenbak.
* Snowwie heeft anders in Winschoten helemaal geen problemen met Demon,
Download is altijd toppie (880kb/s max) en upload idem (88kb/s) en dat met een gewone Zieksel :) modem. Maar ik had ergens gelezen dat BBned in week 18 heel wat centrales in Nederland ging uitbreiden. Iemand anders dit toevallig ook gelezen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 06-05-2004 11:35 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Snowwie schreef op 06 mei 2004 @ 10:36:

Dit heeft te maken met de nieuwe dslams die daar worden geplaatst.
Die zijn als het goed is de 1ste week van Mei geplaatst.
Ik denk dat de Demon database spoedig wordt ge-upgrade voor je nieuwe lokatie.
offtopic:
ben benieuwd wanneer jij adsl2+ kunt krijgen daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Laatst online: 00:40
wwillem schreef op 06 mei 2004 @ 10:53:
[...]

Uitleg:

Nou, wat denk je hoe de verhouding is :? Je leest eigenlijk alleen posts van bijna dezelfde personen die niet tevreden zijn en/of problemen hebben. En die zijn maar een aantal, niet eens honderden en dat is in verhouding zeer laag tot niks. Er zijn ook (zelfs veel meer) mensen die tevreden zijn. Alleen die reageren niet (meer?). In het begin had ik deze topic gebookmarkt maar nu niet meer, omdat constant zelfde dingen worden gepost en (bijna)niets nuttigs helaas :/ (no offence)

Ik ben een zeer tevreden demon (bbned) klant (al ruim 1 jaar) Ik heb niks te klagen. Een keer had ik last van mijn email account. Ik kon geen verzenden en ontvangen. Na een bellertje met het gratis nummer was het binnen paar uur opgelost.

Ik heb nu bijna 1 jaar een ipv6 tunnel lopen over mijn demon adsl. Voor deze static tunnel wordt mijn server, die 24/7 aan staat, iedere kwartier 20 keer gepingt (ping6) voor de tunnel uptime statistics. Met mijn tunnel uptime zit ik nu in de NL top 10 :*) Dus zo slecht kan het niet zijn.

Dit is mijn ervaring. En die andere slechte/goede ervaringen zijn ook persoonlijk. Dus graag niet doen alsof jouw slechte ervaringen voor alle klanten van demon gelden. Je kunt iemand wel op problemen wijzen die sommigen hebben, maar "niet doen" oid zeggen gaat een beetje te veer vind ik.

Zo, ik moest het even kwijt :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik wellicht moet gaan klagen bij de helpdesk ;)

Weet iemand hier raad mee? Ik heb al een paar maanden dat er steeds verschillende sites zijn die ik niet kan bereiken. Alleen als ik de Demon-proxy instel dan pas kan ik ze zien. Bijvoorbeeld http://debian.concepts.nl is een hele beruchte bij mij, die heb ik nog nooit kunnen zien, behalve als ik de proxy aanzet. Op zich viel daar best mee te leven, en ik had eigenlijk geen zin om erover te bellen, maar nu heb ik sinds kort een andere hoster, en jawel hoor, zonder proxy kan ik 'm niet bereiken. Zelfs dat zou niet zo'n probleem zijn, want dan zet ik gewoon de proxy weer aan, maar dat is nu dus juist het probleem, want die proxy ondersteunt alleen maar poort 80. En de CPanel van m'n hoster zit op 2000-zoveel, dus ik kan er niet meer bij om m'n website te onderhouden. Best wel balen kom ik nu achter, en ik weet zo 1-2-3 helaas ook geen oplossing. Heeft iemand een idee, of iets soortgelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:10:

Weet iemand hier raad mee? Ik heb al een paar maanden dat er steeds verschillende sites zijn die ik niet kan bereiken. Alleen als ik de Demon-proxy instel dan pas kan ik ze zien. Bijvoorbeeld http://debian.concepts.nl is een hele beruchte bij mij, die heb ik nog nooit kunnen zien, behalve als ik de proxy aanzet. Op zich viel daar best mee te leven, en ik had eigenlijk geen zin om erover te bellen, maar nu heb ik sinds kort een andere hoster, en jawel hoor, zonder proxy kan ik 'm niet bereiken. Zelfs dat zou niet zo'n probleem zijn, want dan zet ik gewoon de proxy weer aan, maar dat is nu dus juist het probleem, want die proxy ondersteunt alleen maar poort 80. En de CPanel van m'n hoster zit op 2000-zoveel, dus ik kan er niet meer bij om m'n website te onderhouden. Best wel balen kom ik nu achter, en ik weet zo 1-2-3 helaas ook geen oplossing. Heeft iemand een idee, of iets soortgelijks meegemaakt?
code:
1
2
3
:~#host debian.concepts.nl
debian.concepts.nl is an alias for ftp-2.concepts.nl.
ftp-2.concepts.nl has address 213.197.30.53

Dus je kunt http://ftp-2.concepts.nl/ gebruiken. Geen idee wat de reden is. DNS ? En misschien hebben ze dat bewust zo gedaan? En als je wilt bellen zou je concepts moeten bellen lijkt mij.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:10:

Bij mij doet hij het gewoon hoor.
Ik gebruik geen proxy of wat dan ook.
Heb Demon via BBNed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verse informatie mbt problemen routers:
Nogmaals onze excuses voor de overlast. Er is wel een oplossing gevonden voor het probleem, en werkzaamheden om deze oplossing ten uitvoer te brengen staan gepland om te beginnen op 10 mei.
Weten we tenminste iets :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gondor schreef op 06 mei 2004 @ 15:28:
[...]

code:
1
2
3

Dus je kunt http://ftp-2.concepts.nl/ gebruiken. Geen idee wat de reden is. DNS ? En misschien hebben ze dat bewust zo gedaan? En als je wilt bellen zou je concepts moeten bellen lijkt mij.
Als dit de enige site zou zijn die niet werkt bij mij zou dat inderdaad de oplossing zijn, maar het komt bij mij eerlijk gezegd wel erg vaak voor, en bij verschillende sites. Meestal denk ik dan de zo'n site niet meer bestaat, of uit de lucht is, maar vaak blijkt dat als ik de proxy aanzet, ik er wél opkom. Die proxy draait in de UK geloof ik. Ik denk een DNS of routing probleem, maar het blijft toch vreemd...
cjdijk schreef op 06 mei 2004 @ 15:38:
[...]

Bij mij doet hij het gewoon hoor.
Ik gebruik geen proxy of wat dan ook.
Heb Demon via BBNed.
Dat zul je nou altijd zien ;)

Maar nee, bij mij echt niet, alleen met de proxy dus. En helaas zijn er steeds meer sites die ik alleen nog op die manier kan bereiken..

Edit: Deze kan ik ook niet bereiken zonder proxy:

www.frog.ru
www.sinformatica.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Gebruik je een router?
Welke dns servers gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 06 mei 2004 @ 16:27:
Gebruik je een router?
Welke dns servers gebruik je?
Had er met m'n router ook al last van, maar heb 'm er inmiddels afgehaald en helaas geen verbetering, zelfs nu-ie rechtstreeks aan het Net hangt. Ik gebruik de "standaard" Demon-nameservers. Ben nu de XS4ALL-servers aan het uitproberen, maar dat geeft vooralsnog geen verbetering. Wellicht wordt er nog wat gecached..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 10:06
Dat zelfde heb ik ook regelmatig met IRC kanalen.
Ik kan ze dan gewoon niet vinden, zelfs als ik poort 6667 geforward heb naar mijn pc. Ook zonder router werkt het vaak niet. :(

/Edit:
offtopic:
Gondor,
Hoe doe je dat?

[ Voor 56% gewijzigd door Napsju op 06-05-2004 16:52 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPodje schreef op 06 mei 2004 @ 16:48:
Dat zelfde heb ik ook regelmatig met IRC kanalen.
Ik kan ze dan gewoon niet vinden, zelfs als ik poort 6667 geforward heb naar mijn pc. Ook zonder router werkt het vaak niet. :(

/Edit:
offtopic:
Gondor,
Hoe doe je dat?
Kan evt. ook online op deze site.

Maar ik heb nu m'n laptop rechtstreeks op de Zyxel aangsloten, en helaas, ook weer precies hetzelfde resultaat...
Edit: Deze kan ik ook niet bereiken zonder proxy:

www.frog.ru
www.sinformatica.com
Hmm... de bovenste doet 't nu weer wel zonder proxy, de onderste nog niet..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
iPodje schreef op 06 mei 2004 @ 16:48:
/Edit:
offtopic:
Gondor,
Hoe doe je dat?
offtopic:
Met host (duh). Is standard tool onder linux. Voor windows kan je nslookup gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 16:59:
[...]
Maar ik heb nu m'n laptop rechtstreeks op de Zyxel aangsloten, en helaas, ook weer precies hetzelfde resultaat...
Hmmm... Ook als ik rechtstreeks een IP-adres inklop doet-ie 't niet. Bijvoorbeeld deze: http://69.93.178.85/ , Doet het ook alleen maar via de proxy. En zowel via de nameservers van Demon als van XS4ALL werkt 't via de domeinnaam ook niet. Het lijkt dus geen DNS-probleem, maar een routing-probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 17-09 11:00
ARCH hier baal ik echt van wij gaan verhuizen dus ik dacht mooi gelijk de gelegenheid om over te stappen op bbned demon. dus ik checken jep bbned is beschikbaar en ik woon 730M van de centrale.

Ik naar de demon website doe ik de check krijg ik dit:

Helaas,
De beschikbaarheidscontrole geeft aan dat Demon DSL Express op dit moment niet kan worden geleverd op uw postcode. Dit kan diverse oorzaken hebben. De telefooncentrale is niet geschikt gemaakt, de afstand tot de telefooncentrale is te groot of het type van uw aansluiting voldoet niet.

Als u uw e-mailadres invult, kan Demon u een bericht sturen indien Demon DSL Express beschikbaar komt voor uw lijntype en postcode.

Let op:
Op bepaalde telefooncentrales worden momenteel geen nieuwe orders aangenomen. Laat uw e-mailadres achter om op de hoogte gehouden te worden.
Dit heeft geen verdere gevolgen voor reeds geaccepteerde orders.

dus ik een e-mail gestuurt met de vraag wat nu de reden is. Krijg ik het volgende terug:

Op bepaalde telefooncentrales worden momenteel geen nieuwe orders aangenomen vanwege
technische problemen. Wij doen ons best om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.
U kunt uw e-mailadres achter bij de postcode check afwijzing om op de hoogte gehouden te worden wanneer wij wel ADSL bij u kunnen leveren.

Heeft iemand tips met wat ik kan doen? en zo niet hoellang duurt zoiets normaalgesproken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Stoney187 schreef op 06 mei 2004 @ 17:35:
ARCH hier baal ik echt van wij gaan verhuizen dus ik dacht mooi gelijk de gelegenheid om over te stappen op bbned demon. dus ik checken jep bbned is beschikbaar en ik woon 730M van de centrale.

Helaas,
bla
Wachten.. meer kan je niet. Hou wel in gedachte dat het gedaan wordt om het netwerk stabiel te houden, het gaat de laatste tijd niet echt lekker namelijk ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Tutti-frutti op 06-05-2004 17:37 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
kan me dat hier niet voorstellen bijna niemand in hoogeveen heeft adsl en al helemaal geen bbned :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52

Robtimus

me Robtimus no like you

Stoney187 schreef op 06 mei 2004 @ 17:35:

Helaas,
De beschikbaarheidscontrole geeft aan dat Demon DSL Express op dit moment niet kan worden geleverd op uw postcode. Dit kan diverse oorzaken hebben. De telefooncentrale is niet geschikt gemaakt, de afstand tot de telefooncentrale is te groot of het type van uw aansluiting voldoet niet.

Als u uw e-mailadres invult, kan Demon u een bericht sturen indien Demon DSL Express beschikbaar komt voor uw lijntype en postcode.

Let op:
Op bepaalde telefooncentrales worden momenteel geen nieuwe orders aangenomen. Laat uw e-mailadres achter om op de hoogte gehouden te worden.
Dit heeft geen verdere gevolgen voor reeds geaccepteerde orders.

dus ik een e-mail gestuurt met de vraag wat nu de reden is. Krijg ik het volgende terug:

Op bepaalde telefooncentrales worden momenteel geen nieuwe orders aangenomen vanwege
technische problemen. Wij doen ons best om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.
U kunt uw e-mailadres achter bij de postcode check afwijzing om op de hoogte gehouden te worden wanneer wij wel ADSL bij u kunnen leveren.

Heeft iemand tips met wat ik kan doen? en zo niet hoellang duurt zoiets normaalgesproken ?
Je zou naar Cistron kunnen kijken. Die werkt ook met BBNed, maar heeft eigen NRP's. Zij zijn dus minder afhankelijk van de capaciteiten op de routers dan Demon.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 17:30:
[...]

Hmmm... Ook als ik rechtstreeks een IP-adres inklop doet-ie 't niet. Bijvoorbeeld deze: http://69.93.178.85/ , Doet het ook alleen maar via de proxy. En zowel via de nameservers van Demon als van XS4ALL werkt 't via de domeinnaam ook niet. Het lijkt dus geen DNS-probleem, maar een routing-probleem..
Ik zou demon een bellen, het lijkt er namelijk op dat jij de enige bent die er last van heeft. (hier tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
IceManX schreef op 06 mei 2004 @ 18:28:
[...]
Je zou naar Cistron kunnen kijken. Die werkt ook met BBNed, maar heeft eigen NRP's. Zij zijn dus minder afhankelijk van de capaciteiten op de routers dan Demon.
ik wou juist demon omddat ze lekker goedkoop zijn..

ha! nu heb ik myadsl voor 8mbit/1mbit voor maar 59,95 voor het eerste jaar besteld!!

[ Voor 13% gewijzigd door rewind. op 06-05-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Stoney187 schreef op 06 mei 2004 @ 20:41:
[...]

ik wou juist demon omddat ze lekker goedkoop zijn..

ha! nu heb ik myadsl voor 8mbit/1mbit voor maar 59,95 voor het eerste jaar besteld!!
Wel jammer dat je dan de geweldige nieuwsserver van Demon mist.
Je kunt natuurlijk ook een losse payserver erbij nemen,
hoewel je dan wel duurder uit bent, maar je wel meer snelheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
cjdijk schreef op 06 mei 2004 @ 21:16:
[...]

Wel jammer dat je dan de geweldige nieuwsserver van Demon mist.
Je kunt natuurlijk ook een losse payserver erbij nemen,
hoewel je dan wel duurder uit bent, maar je wel meer snelheid hebt.
das wel jammer ja. op de website van myadsl kan ik voor de rest ook niets vinden over nieuwsgroep servers. weet iemand of ze dit wel hebben en zo ja welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 06 mei 2004 @ 19:23:
[...]

Ik zou demon een bellen, het lijkt er namelijk op dat jij de enige bent die er last van heeft. (hier tenminste)
Dat heb ik inmiddels gedaan, en helaas hebben ze zo snel ook geen idee. Ik moet een lijstje gaan maken van alle websites die het zonder proxy-server bij mij niet doen, en dan kunnen ze er misschien meer mee. Dat hoop ik tenminste. Ik heb van één van die sites die ik niet kan bereiken een traceroute gemaakt, waar toch wel duidelijk uitkomt waar de fout ligt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
C:\Documents and Settings\user\Bureaublad>tracert 69.93.178.85

Bezig met het traceren van de route naar 85.69-93-178.reverse.theplanet.com [69.93.178.85]
via maximaal 30 hops:

1   <1 ms   <1 ms   <1 ms  SERVER.mshome.net [192.168.0.1]
  2     8 ms     8 ms     8 ms  bbned-demon-10k-02-vrf-01.router.nl.demon.net [212.238.152.1]
  3     9 ms    10 ms    10 ms  tc1-core-1-ge-1-0-2-0.router.nl.demon.net [213.222.28.249]
  4     9 ms    10 ms    18 ms  nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.2]
  5    10 ms     9 ms     9 ms  mpr1.ams1-gi-5-0.demon.above.net [82.98.253.33]
  6    11 ms    11 ms    11 ms  pos2-0.cr1.ams2.nl.above.net [208.184.231.54]
  7    16 ms    19 ms    18 ms  so-5-0-0.cr1.lhr3.uk.above.net [64.125.31.153]
  8    87 ms    88 ms    89 ms  so-7-0-0.cr1.dca2.us.above.net [64.125.31.186]
  9    87 ms    88 ms    86 ms  so-0-0-0.cr2.dca2.us.above.net [64.125.29.122]
 10   116 ms   119 ms   115 ms  so-3-2-0.cr2.dfw2.us.above.net [64.125.28.205]
 11   124 ms   124 ms   126 ms  216.200.88.141.theplanet.com [216.200.88.141]
 12   123 ms   125 ms   123 ms  car2-8-v2.dllstx2.theplanet.com [12.96.160.56]
 13     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 14     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 15     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 16     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 17     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 18     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 19     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 20     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 21     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 22     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 23     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 24     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 25     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 26     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 27     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 28     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 29     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 30     *        *        *     Time-out bij opdracht.

De trace is voltooid.

Maar waarom is dat alleen bij mij, en niet bij anderen of via de proxy-server? En wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:51

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm.... ik kan sinds vanochtend www.dilbert.com niet meer bereiken... anderen daar nog last van?

Tracert laat zien dat het ergens bij QWest fout gaat...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 06 mei 2004 @ 22:25:
Hmmm.... ik kan sinds vanochtend www.dilbert.com niet meer bereiken... anderen daar nog last van?

Tracert laat zien dat het ergens bij QWest fout gaat...
Raad eens? :+ Ik ook weer niet, maar als ik de proxy-server gebruik dus weer wel ;)
Maar wel gek, het probleem met bovenstaande site van mij is ook sinds vanochtend, van het één op het andere moment, tijdens FTP-en was-ie opeens weg. Kun jij trouwens wel op die sites komen waar ik niet op kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 26-09 15:01

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Juist - www.dilbert.com en www.marktplaats.nl vanaf mijn aansluiting niet meer bereikbaar sinds vandaag. Ik heb nog andere nameservers geprobeerd en de Zyxel gereset, maar dat hielp niet. Trace zeurt iets wat ik niet eerder heb gezien:
14 142 ms 146 ms 149 ms atl-edge-17.inet.qwest.net [205.171.21.186]
15 65.112.32.18 reports: Destination net unreachable.

Met proxy http://www-cache.demon.nl op 8080 werken beiden weer wel.

[ Voor 9% gewijzigd door DeBolle op 06-05-2004 22:53 ]

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, ook marktplaats werkt zonder proxy bij mij ook niet. Mocht je/jullie nog meer sites weten, meldt het even, dan kan ik er volgende week een lijstje van naar Demon sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 22:31:
[...]

Raad eens? :+ Ik ook weer niet, maar als ik de proxy-server gebruik dus weer wel ;)
Maar wel gek, het probleem met bovenstaande site van mij is ook sinds vanochtend, van het één op het andere moment, tijdens FTP-en was-ie opeens weg. Kun jij trouwens wel op die sites komen waar ik niet op kom?
Marktplaats.nl werkt hier ook niet... die 69.93.178.85 die jij noemt weer wel (alhoewel er verder niet veel soeps op staat)

Die www.sinformatica.com doet het hier wel, is alleen nogal traag.

--edit--

www.marktplaats.nl doet het weer

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 06-05-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 06 mei 2004 @ 23:39:
[...]
Marktplaats.nl werkt hier ook niet... die 69.93.178.85 die jij noemt weer wel (alhoewel er verder niet veel soeps op staat)
De CPanel van m'n website staat erop, en daar kan ik nu niet meer bij, balen dus.

Marktplaats doet het inderdaad bij mij ook weer, sinformatica.com en dilbert.com alleen nog steeds niet..

Edit: En dilbert.com doet 't bij mij ook weer. Alleen de belangrijkste voor mij blijft 't vertikken..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

:X :X
nu ik dit topic lees begin ik beetje te twijfelen. Wilde eigelijk van chello naar demon gaan, maar als er zoveel problemen zijn :X
Hoewel er bij chello vast wel meer zullen zijn, ik volg dit topic nog wel een tijdje :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Stoney187 schreef op 06 mei 2004 @ 21:32:
weet iemand of ze dit wel hebben en zo ja welke ?
news.myadsl.nl, maar die is beter bekend onder z'n normale naam news.cambrium.nl. Staat de laatste weken op plaats 4 in de Top1000. Supernews staat daar ook in, maar iets lager, op de 50ste plaats. (Het percentage achter de plaats is het aantal postings wat die server in z'n path-header heeft staan, gemeten over de deelnemers. Supernews heeft dus 3.8 procent van alle postings langs zich heen zien gaan, tegen 13 procent voor news.myadsl.nl, en 25 procent voor de nummer 1, news.tele.dk.) Verder is de samenvatting kort. 5-6 dagen retentie, erg compleet, 8 threads en max. 8Mbit op de rustige momenten en 5-6Mbit in de spits. Paar weken terug wat gedonder met hardware en crashes, maar de laatste tijd gaat het weer prima.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:00:
[...]

De CPanel van m'n website staat erop, en daar kan ik nu niet meer bij, balen dus.

Marktplaats doet het inderdaad bij mij ook weer, sinformatica.com en dilbert.com alleen nog steeds niet..

Edit: En dilbert.com doet 't bij mij ook weer. Alleen de belangrijkste voor mij blijft 't vertikken..
Hier is Dilbert anders toch nog steeds morsdood... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeppOx schreef op 07 mei 2004 @ 00:10:
nu ik dit topic lees begin ik beetje te twijfelen. Wilde eigelijk van chello naar demon gaan, maar als er zoveel problemen zijn :X
Hoewel er bij chello vast wel meer zullen zijn, ik volg dit topic nog wel een tijdje :)
Dat komt omdat je hier alleen de negatieve reacties ziet van een paar mensen, zowieso staat dat niet in verhouding tot de rest van de mensen die wel tevreden zijn (zoals ik tot nu toe, ca 3 weken ADSL en geen problemen). Ga niet alleen af op wat andere mensen zeggen. Kijk gewoon wat je nodig hebt, hoeveel kennis je hebt van netwerken en computers. Want alleen op die manier kan jij bepalen welk abbonement geschikt is. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

ik heb geen problemen met Demon zit ver van de Echte telefooncentrale af, zon 6 KM en haal met gemak de 8mbit.

Alleen weet ik niet op welke afstand de hoofdverdeler staat vanaf waar ze de km's naar je huis rekenen.

Heb in de 3 maanden dat ik het heb nog geen 1 keer een tijd zonder internet gezeten, alleen is me modem nu 2x vastgelopen. Maar dat kan ook van 1 van de werkstations gekomen zijn. En ff modem resetje geven en alles draait weer.

Ik ben erg tevreden over de service en kan je aanraden het ook te nemen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
Tja, dit is idd gewoon het grote afzeiktopic en hier kan je in mijn ogen niet echt een conclusie aan verbinden. Heb inmiddels al 2 jaar BBned/Demon en heb 1,5 maand wat bandbreedte/ping problemen gehad, maar voor de rest is het helemaal toppie.

Als je denkt over 2Mbit/1Mbit denk ik dat ze zeker wel leveren wat jij er van verwacht. Zo'n beetje iedereen die 8Mbit/1Mbit heeft merkt dat de capaciteit nog niet echt toereikend is/was, maar dat is ( in mijn stukje van het land :X :? ) nu wel verholpen over here. Kan gewoon beetje Online gamen en ondertussen nog downloaden ook _/-\o_

code:
1
2
3
Transferred: fullfile16M 15,63 MB in 19,86 (805,68 KBps)
Transfer queue completed
Transferred 1 file totaling 15,63 MB in 20,86 (805,68 KBps)

Vond ik wel door de beugel gaan voor 8Mbit
code:
1
2
3
--- www.tweakers.net ping statistics ---
50 packets transmitted, 50 received, 0% packet loss, time 49043ms
rtt min/avg/max/mdev = 17.298/18.631/20.624/0.706 ms

Welke pingproblemen :+

Nu moet ik er wel bij zeggen dat het nu 's ochtends altijd wat makkelijker gaat als 's avonds, wil vanavond ook wel statistieken erop gooien (als ze erg verschillen van nu hoor, voor 3ms hogere ping of 10Kb/s mindere download ga ik geen edit doen)
offtopic:
De ene keer kom ik rond 790 en de andere keer kom ik tegen de 845, heb gewoon 1 test gedaan, ga niet 20x zitten testen totdat ik een mooie heb om te copy-pasten voor hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dilbert is nog steeds morsdood... :(

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 07-05-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Wildfire schreef op 07 mei 2004 @ 10:06:
Dilbert is nog steeds morsdood... :(
Ik kan hem gewoon bereiken, evenals marktplaats..

Gisteravond mijn ADSL modem eens op bridged gezet ipv routed en de splitter er tussenuit gehaald, modem doet zijn handshake ineens op een hogere snelheid :P
Tis btw een Copperjet 811 met 5.15 SR1 firmware

Ping problemen zijn bij mij ook verleden tijd, al een paar dagen kunnen gamen terwijl mijn ping gewoon stabiel en laag is gebleven.
Zit met een 512/256 abo op 5.1 km vd centrale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik ben zelf begin dit jaar overgestapt van Chello naar Demon. Ik heb absoluut geen problemen met mijn verbinding en ben erg tevreden! _/-\o_
Geloof me, het is een verademing als je Chello gewend bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Mja, das natuurlijk wel waar, hier worden natuurlijk meer problemen gepost 8)7

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb 2 demon abos een loopt via BBNED en ander via BabyXL.. ik heb ook nog steeds DNS probleem. Ik kan nu geen Koreaanse site meer bereiken via BBNED terwijl BabyXL gewoon goed doet.

Maar goed deze BBNED gaat binnenkort gewoon eruit.

BTW hoeveel maanden vantevoren moet je opzeggen?

Ik ga denk ik voor wanadoo lite ofzo...

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

DJkim schreef op 07 mei 2004 @ 12:16:
Ik heb 2 demon abos een loopt via BBNED en ander via BabyXL.. ik heb ook nog steeds DNS probleem. Ik kan nu geen Koreaanse site meer bereiken via BBNED terwijl BabyXL gewoon goed doet.

Maar goed deze BBNED gaat binnenkort gewoon eruit.

BTW hoeveel maanden vantevoren moet je opzeggen?

Ik ga denk ik voor wanadoo lite ofzo...
Ahaa.. vandaar dat ik zeker niet op http://www.zalman.co.kr/ kon komen... maar die werkt nu wel?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Tutti-frutti schreef op 07 mei 2004 @ 12:21:
[...]

Ahaa.. vandaar dat ik zeker niet op http://www.zalman.co.kr/ kon komen... maar die werkt nu wel?
Zalman.co.kr werkt niet en www.daum.net ook niet maar wel www.newspaper.co.kr

en als ik boven 2 sites probeer te pingen dan krijg ik gewoon timed out message..

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Stoney187 schreef op 06 mei 2004 @ 18:15:
kan me dat hier niet voorstellen bijna niemand in hoogeveen heeft adsl en al helemaal geen bbned :(
Nu nog steeds geen ADSL in Hoogeveen ? Dat snap ik nu niet he, een plaats met
50.000 inwoners en geen ADSL. Ja, je hebt wel die k*t provder van een "Rendo
de Kooij", maar dat is volgens mij de grootste afzetter als het gaat op internet
gebied.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

IceManX schreef op 06 mei 2004 @ 18:28:
[...]
o ja ? Die is nieuw aangezien cisteron ook naar de 10k worden verhuist klijken het mij geen eigen nrp bovendien had demon ook "eigen" nrp's tot de nrp migratie naar de 10k :P is al in meerder threads voorbegekomen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Wildfire schreef op 06 mei 2004 @ 23:39:
[...]

Die www.sinformatica.com doet het hier wel, is alleen nogal traag.

--edit--

www.marktplaats.nl doet het weer
Marktplaats doet het weliswaar maar laden van subpaginas is ontzettend langzaam

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Goingin schreef op 07 mei 2004 @ 11:04:
[...]

Ik kan hem gewoon bereiken, evenals marktplaats..
Dilbert is hier toch nog steeds mors- en morsdood... marktplaats daarentegen doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Burne schreef op 07 mei 2004 @ 00:12:
[...]

news.myadsl.nl, maar die is beter bekend onder z'n normale naam news.cambrium.nl. Staat de laatste weken op plaats 4 in de Top1000. Supernews staat daar ook in, maar iets lager, op de 50ste plaats. (Het percentage achter de plaats is het aantal postings wat die server in z'n path-header heeft staan, gemeten over de deelnemers. Supernews heeft dus 3.8 procent van alle postings langs zich heen zien gaan, tegen 13 procent voor news.myadsl.nl, en 25 procent voor de nummer 1, news.tele.dk.) Verder is de samenvatting kort. 5-6 dagen retentie, erg compleet, 8 threads en max. 8Mbit op de rustige momenten en 5-6Mbit in de spits. Paar weken terug wat gedonder met hardware en crashes, maar de laatste tijd gaat het weer prima.
Ik weet niet hoe je aan die lijst komt, maar daar klopt in ieder geval niets van.
Je gaat mij niet wijsmaken dat de nieuwsservers van @Home en Astraweb hetzelfde presteren. 8)7
Als er 1 provider uitspringt kwa superslechte retentie dan is het @Home wel.
Het enige wat zo kunnen zijn is dat ze niet een totaal overzicht geven,
maar de prestaties voor 1 bepaalde groep, het is in ieder geval een erg onbruikbare lijst. :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.