Ervaringen Demon DSL-Express # 12

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 13:13

Pimmuz

Roar

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 18:05:
[...]

Dat hadden ze wel beloofd in elk geval ja. Prijsverlaging noemden ze dat. Staat er echter niet bij in de upgrade/downgrade opties.

Eerst upgraden ze je ongevraagd naar een duurder abonemment, vervolgens berekenen ze je 50 euro downgradekosten om het weer terug te draaien. Honden zijn het. :(
Ongevraagd upgraden bij Demon? je bedoelt dus van die Chello praktijken?

Nog nooit van gehoord bij demon...

@ kampoe1

Volgens mij als je nu demon bestelt word je gewoon op babyxl geplaats dacht ik de problemen die er zijn liggen bij de routers van bbned/demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
juaNto schreef op 27 april 2004 @ 18:28:
[...]

Ik heb nooit gevraagt om de upgrade van 2/.5 -> 8/1 Mbps hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerox schreef op 27 april 2004 @ 17:54:
daar heb je wel gelijk in, de klagers hoor je wat sneller dan mensen zonder problemen.....

maar toch ik heb dus net chello weg gedaan en Demon genomen, tot nu niets dan slechte ervaringen.
Lage snelheden, internet valt constand 10 sec. weg, helpdesk matig bereikbaar en niet erg vakkundig.

Ik heb het net en ga er nog van uit dat er een oplossing is, maar er ik ben er al uren mee zoet.
En toch... Demon is zeker geen slechte provider.
Ik ben ook overgestapt van Chello naar Demon en heb dat blijkbaar net voor de grote "rush" gedaan. Zeker in het begin goede ervaringen en eigenlijk nooit problemen. En had ik een probleem dan was de helpdesk goed bereikbaar en werd je ook goed geholpen.

Ik heb toch het idee dat veel van de problematiek bij BBNed ligt danwel veroorzaakt is door hun. Alle problemen die ik gehoord heb zijn ook gerelateerd aan de snelheidsverhoging die door BBNed beloofd is en uiteindelijk dan ook waargemaakt is met weer de nodige problemen.

Uiteindelijk denk ik dat het wel weer goed komt. Ik blijf in ieder geval hopen en slechter als Chello zal het vast niet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:33:
Ik heb net onderstaande mail naar DSL-express gestuurd:

[...]
Ik snap wel dat het (tijdelijk) niet beschikbaar is. Na de beloofde snelheidsverhoging zijn er toch de nodige problemen ontstaan qua capaciteit en dus staan ze het (denk ik) voorlopig even niet toe dat je je account upgraded.

Ze zullen vast zo verstandig zijn om eerst de bestaande problemen op te lossen zoals van ze verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 10:06
Zojuist een demon medewerker gesproken.

Het was natuurlijk weer een lang gesprek..... vooral het wachten, dat komt me echt de strot uit.

De Demon medewerker wist mij te vertellen dat "ALLE" nieuwe klanten op BaByXL aangesloten zullen gaan worden. Als Demon dit echt doet, dan wil dat dus zeggen dat er geen nieuwe bandbreedte vreters bij komen (via Demon), en dat wij, de huidige BBned klanten, deze bandbreedte zullen behouden. :P

edit: Ik bedoel dus de toekomstige klanten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Napsju op 27-04-2004 23:07 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou op dit moment zou ik demon ABSOLUUT NIET nemen, je hangt minstens een half uur aan de tel om de helpdesk te bereiken.

Een reply op je mail krijg je ook pas 2 weken later terug met onzinnige antwoorden moet ik zeggen.

En bah dan heb ik 't niet eens over de lijn zelf :( :'(
Aangezien ik veel game heb ik dus een stabiele lijn nodig voorheen had ik HCCnet 1024/256 deze had een stabiele lijn maar een te dure prijs.
Dus ging ik naar Demon(hoorde goede dingen erover) die op dat moment een actie had(gratis modem e.d.)
Enige tijd geleden waren er ping problemen bij een betreffende router, deze hadden ze vrij snel(imo) opgelost, vond ik dus echt top.
Daarna enige tijd(twee weken ofzo?) compleet stabiele lijn gehad(ik hang aan BabyXL btw in DenHaag)
Sinds een week geleden ofzo weer problemen met de "MODEM @ DISCO MODE" fiasco(grofweg het uitvallen van internet)
Soms om de 5 minuten (3 x achter elkaar bijv.) soms langere tussenperiodes.
ERG IRRITANT MOET IK ZEGGEN EN IK BAAL HARD.

Stuur ik een mail naar demon: Leg alles uit, geef er een tracert bij en de url van dit topic zelfs. Schets de situatie neer(Zyxel modem achter Sweex router e.d.)
Zeg met nadruk erbij:"VORIGE WEEK WAS DE LIJN STABIEL, NU INEENS NIET"
En wat voor reply geven ze:

"Hoe lang is uw telefoonlijn vanaf de hoofdaansluiting?"

"Indien u een firewall heeft geinstalleerd kunt u dan poort 67 en 68 openen voor dhcp verkeer."

"Heeft u hiervoor de bijgeleverde kabels gebruikt of andere?"

Ja hoor demon, word niet eens serieus genomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Als je dus al zegt dat je hier komt, dan moet Demon toch ook wel weten dat je wel redelijk verstand van zaken hebt.

Een erg trieste zaak zo.......

En dan gaan ze met andere woorden nu ook nog proberen te zeggen dat het probleem aan jouw kant ligt... :(

Demon: Denk eerst eens na of het niet aan jezelf ligt, en ga dan een ander pas de schuld geven.....

[ Voor 8% gewijzigd door Napsju op 27-04-2004 23:33 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

Het kan best aan demon liggen, maar je best wel de eerste die ik hier hoor die problemen heeft via BabyXL.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:13

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

hmmm dan verschilt het schijnbaar behoorlijk van waar je woont, ik woon in groningen en heb eigenlijk nergens last van met de verbinding........

Ik woon in groningen en ik draai 24/7 door met internet ok af en toe ligt ie er uit (1 x per maand ofzo) maar als dat alles is

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:16
Ik heb eens de LOG aangezet op mijn router, nou krijg ik 3x daags log binnen van DHCP request bij de demon nrp, dat betekend dus dat ik er vaak uitlazer, nu heb ik tijdens games wel een dat ik begint te laggen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog positieve dingen te melden na de Onderhouds actie vannacht????

Bij mij:

-Download is van 214KB naar 220KB gegaan
-Download is van (vorig jaar 75-80kb) eergisteren 65-70KB naar 80-90KB gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
EmBee schreef op 28 april 2004 @ 07:39:
Ik heb eens de LOG aangezet op mijn router, nou krijg ik 3x daags log binnen van DHCP request bij de demon nrp, dat betekend dus dat ik er vaak uitlazer, nu heb ik tijdens games wel een dat ik begint te laggen etc
Je krijgt elk uur ofzo een DHCP-request als 't goed is :) Dit heeft geen enkel invloed op je verbinding als het goed is, aangezien de lease alleen verlengt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
cjdijk schreef op 26 april 2004 @ 16:44:
Wat veel negatieve reakties, even weer wat tegengas.
Zelf kan ik niet meepraten over de pings, dat interesseert mij niet, ik game nooit.
Toch ben ik wel erg te spreken over alle andere zaken.
Mijn download is altijd 220 KB / sec, upload 100 KB / sec (2/1 abbo).
Behalve als ik die wil combineren dan zakt mijn download terug.
Verder heb ik helemaal nooit disconnects, tenminste niet de laatste 3 maanden.
In het begin heb ik dat wel eens gehad, altijd aangekondigd, geen probleem dus.
Verder vind ik de snelheid van de nieuwsserver ook best acceptabel,
hoewel een derde thread wel handig zou zijn. :)
Hier ook nooit problemen, loopt 24/7 prima.
Aangezien jij ook veel upload ffies een vraagje, als jij een 2048/2048 lijntje zou kunnen krijgen voor 65euro, is het jou dat waard of zeg je neuh, ik neem dan liever de 8/1 variant voor 65euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 22:30

FendtVario

The leader drives Vario!

Bah, heb er net weer bijna 5 uur uitgelegen. Dat gebeurt de laatste twee maanden wel erg vaak dat de verbinding 's morgens weg is. Meestal is die om 8 uur wel weer op maar nu niet. Het is voor mij nog geen reden om over te stappen maar vervelend is het wel.

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, dan nu maar weer een negatieve post, lees en huiver...

. Ruim een jaar geleden een 512/256 abonnement bij Demon aangevraagd voor EUR 39,- in de maand

. Per september 2003 werd hiervoor aan nieuwe klanten een nieuwe prijs berekend van EUR 19,95 in de maand. Okee, niet leuk, want ik had getekend voor een jaar voor EUR 39,- maar so be it.

. Voor huidige klanten zou een snelheidsverdubbeling komen, die echter pas in april 2004 werd doorgevoerd. Accounts werden dan ongevraagd upgegrade zodat Demon het nieuwe jaar ook weer het bestaande maar hogere abonnementsgeld kan incasseren.

Omdat ik tevreden was met mijn huidige snelheid van 512/256 wilde ik dit abonnement gewoon behouden maar wel voor de huidige prijs van EUR 19,95. Mij was beloofd dat ik dan online om een prijsverlaging zou kunnen vragen. Echter, de online opties tot downgraden, upgraden en prijsverlaging zijn het eerste jaar niet zichtbaar. Na precies een jaar waren deze opties nog niet zichtbaar vanwege de ongevraagde snelheidsupgrades. En nu blijkt dat er alleen nog een upgrade en een downgrade functie is. De beloofde prijsverlaging is geen optie meer en voor downgraden wordt een bedrag berekend van 50 euro! :(

Een ongelofelijk verhaal. Demon upgrade ongevraagd je abonnement om vervolgens doodleuk EUR 50,- te berekenen om dit weer terug te draaien!!! :(

Omdat ik dit al zag aankomen heb ik ze voor de snelheidsverhoging al ruim van tevoren een getekende brief gestuurd met het verzoek om mij niet up te graden en de beloofde prijsverlaging door te voeren. Geen enkele reactie! Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een bedrijf geen bevestiging of reactie stuurt op een brief. Schandalig! Al die tijd hebben ze hun kop in de grond gestoken en nu ben ik weer de lul. Om maar niet te spreken over elke keer weer een uur in de wacht te hangen aan de telefoon of e-mails waarop je nooit antwoord krijgt (of pas na 2 weken een stompzinnige opmerking)...

Zojuist heb ik iemand gesproken van "Customer Service". Deze kon mij vertellen dat de beloofde prijsverlaging inderdaad niet bestaat. Ik zal EUR 50,- moeten gaan betalen om terug te gaan naar mijn huidige abonnement! :( Toen ik vroeg waar ik dan terecht kon omdat ik het hier niet mee eens ben zei hij "nergens". Toen ik vertelde van mijn brief vroeg hij me deze nog eens te faxen of te mailen naar het bekende e-mailadres waar je sowieso nooit een reactie op krijgt.

Dan maar de consumentenbond bellen :( Ik walg van Demon!!! :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juaNto schreef op 27 april 2004 @ 18:28:
[...]

Inderdaad. En dus EUR 50,- berekenen om dit terug te draaien. Hebben ze bij alle klanten van voor 28 sept 2003 gedaan.

Bestaande 0800 nummer voor klantenservice is nu een 020 nummer. Op e-mails over de upgrade/prijsverlaging wordt niet gereageerd, op getekende brieven ook niet :r

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 19:52

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 23:13:
nou op dit moment zou ik demon ABSOLUUT NIET nemen, je hangt minstens een half uur aan de tel om de helpdesk te bereiken.
1) het ligt er ook aan wanneer je belt. Ik belde op een tijd geleden op vrijdagavond tegen half 11, en was er binnen 5 minuten doorheen.
2) het is iig gratis. Ik bel liever een uur gratis met Demon dan een kwartier met @Home a 10cpm. Aangezien mijn PC en modem nogal ver uit elkaar liggen (andere kamers) heb ik ook een enkele keer mobiel moeten balen. Dan wordt @Home zelfs 35cpm.
Een reply op je mail krijg je ook pas 2 weken later terug met onzinnige antwoorden moet ik zeggen.
Ik heb tot nu toe goede ervaring. De eerste keer dat ik mailde (wijziging mobiel nummer) was die binnen een paar dagen veranderd.
De tweede keer betrof mijn verlaagde snelheid en disconnects sinds eerdergenoemde vrijdag. Na 4 dagen kreeg ik een reply met een aantal (relevante) vragen, die ik beantwoord heb. Ik heb toen ook mijn splitter direct op de aansluiting gezet. Gisteren kreeg ik, 4 dagen na mijn antwoord, een tegenantwoord van Demon, waarin ze zelfs vertelden dat mijn verbinding 3 dagen lang continue was geweest en de snelheid ipv 2800kbps op 3900kpbs is. Dit klopt perfect met de realiteit. Ze vertelden me ook dat er ruis op de lijn zit, de reden is nog onbekend.

Ze kunnen het dus wel blijkbaar, een antwoord op maat geven.
Stuur ik een mail naar demon: Leg alles uit, geef er een tracert bij en de url van dit topic zelfs. Schets de situatie neer(Zyxel modem achter Sweex router e.d.)
Zeg met nadruk erbij:"VORIGE WEEK WAS DE LIJN STABIEL, NU INEENS NIET"
En wat voor reply geven ze:

"Hoe lang is uw telefoonlijn vanaf de hoofdaansluiting?"

"Indien u een firewall heeft geinstalleerd kunt u dan poort 67 en 68 openen voor dhcp verkeer."

"Heeft u hiervoor de bijgeleverde kabels gebruikt of andere?"

Ja hoor demon, word niet eens serieus genomen.
Tot zo'n 2 weken geleden had ik met een haspel tussen splitter en aansluiting een uitstekende snelheid van 7600kbps en geen disconnects. Opeens de disconnects en lagere snelheid. Ik heb die haspel ertussenuit gehaald, en de disconnects zijn verdwenen en de snelheid bijna 1.5x zo hoog (2800 -> 3900). Vreemd ja, maar de afstand is dus wel degelijk van belang. Als bv het signaal zwakker wordt (ok, is een fout van Demon/BBNed) merk je dat meteen als je kabels langer zijn.
Die firewall vraag is idd wel dom.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe goede ervaring. De eerste keer dat ik mailde (wijziging mobiel nummer) was die binnen een paar dagen veranderd.
Hmmz, bij mij werkte dit helemaal niet, daar moest ik een brief voor gaan schrijven van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:09:
Okee, dan nu maar weer een negatieve post, lees en huiver...

. Ruim een jaar geleden een 512/256 abonnement bij Demon aangevraagd voor EUR 39,- in de maand

. Per september 2003 werd hiervoor aan nieuwe klanten een nieuwe prijs berekend van EUR 19,95 in de maand. Okee, niet leuk, want ik had getekend voor een jaar voor EUR 39,- maar so be it.

. Voor huidige klanten zou een snelheidsverdubbeling komen, die echter pas in april 2004 werd doorgevoerd. Accounts werden dan ongevraagd upgegrade zodat Demon het nieuwe jaar ook weer het bestaande maar hogere abonnementsgeld kan incasseren.

Omdat ik tevreden was met mijn huidige snelheid van 512/256 wilde ik dit abonnement gewoon behouden maar wel voor de huidige prijs van EUR 19,95. Mij was beloofd dat ik dan online om een prijsverlaging zou kunnen vragen. Echter, de online opties tot downgraden, upgraden en prijsverlaging zijn het eerste jaar niet zichtbaar. Na precies een jaar waren deze opties nog niet zichtbaar vanwege de ongevraagde snelheidsupgrades. En nu blijkt dat er alleen nog een upgrade en een downgrade functie is. De beloofde prijsverlaging is geen optie meer en voor downgraden wordt een bedrag berekend van 50 euro! :(

Een ongelofelijk verhaal. Demon upgrade ongevraagd je abonnement om vervolgens doodleuk EUR 50,- te berekenen om dit weer terug te draaien!!! :(

Omdat ik dit al zag aankomen heb ik ze voor de snelheidsverhoging al ruim van tevoren een getekende brief gestuurd met het verzoek om mij niet up te graden en de beloofde prijsverlaging door te voeren. Geen enkele reactie! Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een bedrijf geen bevestiging of reactie stuurt op een brief. Schandalig! Al die tijd hebben ze hun kop in de grond gestoken en nu ben ik weer de lul. Om maar niet te spreken over elke keer weer een uur in de wacht te hangen aan de telefoon of e-mails waarop je nooit antwoord krijgt (of pas na 2 weken een stompzinnige opmerking)...

Zojuist heb ik iemand gesproken van "Customer Service". Deze kon mij vertellen dat de beloofde prijsverlaging inderdaad niet bestaat. Ik zal EUR 50,- moeten gaan betalen om terug te gaan naar mijn huidige abonnement! :( Toen ik vroeg waar ik dan terecht kon omdat ik het hier niet mee eens ben zei hij "nergens". Toen ik vertelde van mijn brief vroeg hij me deze nog eens te faxen of te mailen naar het bekende e-mailadres waar je sowieso nooit een reactie op krijgt.

Idd. gewoon consumentenbond benaderen en mogelijk Tros Radar. Ik walg zelf ook van de manier hoe Demon met zijn klanten omgaat. En baal dat ik bij XS4all ben weggegaan... Gelukkig zit ik nog maar 3 maanden aan mijn contract vast en ben ik er weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Als je al die berichten van mensen leest...daar wordt je dan wel een beetje dizzy van.

Steeds dat ''gezeur'' over dat men er vannacht uit lag e.d. Ik zie het zo : Laat demon liever onderhoud plegen ipv dat straks alles instort.

Tip bij de volgende onderhoud schakel de pc 1 nacht uit. en zet 'm om 10 uur de dag daarna weer aan. Zo heb ik er weer niets van gemerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 28 april 2004 @ 10:38:
[...]

Idd. gewoon consumentenbond benaderen en mogelijk Tros Radar. Ik walg zelf ook van de manier hoe Demon met zijn klanten omgaat. En baal dat ik bij XS4all ben weggegaan... Gelukkig zit ik nog maar 3 maanden aan mijn contract vast en ben ik er weg.
Nouja, voor die EUR 50,- neem ik de moeite niet meer denk ik. En dat weten die klootzakken van Demon. Weer een manier om hun klanten een poot uit te draaien!

Baal er ook van dat ik bij Xs4all ben weggegaan!!! Ik raad nu ook niemand meer Demon aan. Had er toch 5 klanten bij neergezet ook al hebben ze geen resellerfee.

Nog tips van andere ADSL aanbieders van rond de EUR 20,- per maand met onbeperkt dataverkeer? Dan ben ik er ook weg. Misschien zoiets als direct ADSL van KPN (leuk liedje trouwens) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:09:
....
Uhhh, afgelopen januari is er een test van providers geweest, en demon was 3 maal beste koop, mis ik wat?

Zijn deze problemen van de afgelopen maanden dan zou dit in de test duidelijk moeten worden.

We moeten niet vergeten dat er een heleboel mensen zijn (meer dan dat op dit forum hun bericht plaatsen) met demon en dat er altijd een paar rotte appels bij zijn.

Ik heb bericht gekregen (en zeer snel ook = 15 dagen!) dat mijn lijn is opgeleverd (via babyxl). Ik ga een eigen router/modem aanschaffen en zal jullie dan op de hoogte houden van mijn ervaringen met demon (512/256).

Tot nu toe is het allemaal redelijk verlopen.

Echt waar, ik zou niet in je eigen ongeluk wegzakken en daar anderen (zoals mij) in meetrekken die het net hebben aangeschaft. Ik ga kijken wat er gebeurt en hou jullie op de hoogte

En snorkelman, ik was dus ook op zoek naar een abo voor 20 euro maar demon is echt de beste wat betreft de geboden diensten. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen. Één ding is wel van belang, ik ben bewust niet ingegaan op een aanbieding omdat ik dat eigenlijk oplichterij vind. Ik wil de hele tijd hetzelfde betalen en niet na een half jaar 10 euro meer.

Cheers

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 10:48

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb dus echt helemaal niets te klagen over Demon.
Heb 8Mbit via babyxl en werkt super! Als er iets was lag het aan mijn kant.

* Snow_King is 100% tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Snow_King schreef op 28 april 2004 @ 11:52:
Ik heb dus echt helemaal niets te klagen over Demon.
Heb 8Mbit via babyxl en werkt super! Als er iets was lag het aan mijn kant.

* Snow_King is 100% tevreden
Meeste abonnees zijn tevreden.
Er zullen altijd wel wat probleemgevallen zijn, die vallen natuurlijk op omdat die meer posten.
Zoals nu weer met betalen voor een downgrade, dat is oa bij Cistron (60euro) en xs4all (25euro) ook zo.
Gelukkig is er een optie als je van je contract af wilt, ga naar de rechter, die is onpartijdig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
net even een modem resetje gedaan en hij lockt op 932 kbs up (haal rond de 103 kb/s gemiddeld nu). Wel vreemd eigenlijk want hij lockte eerst op 896 up en ik ging niet harder dan 55 kb/s... iig opgelost dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:46:
[...]

Nouja, voor die EUR 50,- neem ik de moeite niet meer denk ik. En dat weten die klootzakken van Demon. Weer een manier om hun klanten een poot uit te draaien!

Baal er ook van dat ik bij Xs4all ben weggegaan!!! Ik raad nu ook niemand meer Demon aan. Had er toch 5 klanten bij neergezet ook al hebben ze geen resellerfee.

Nog tips van andere ADSL aanbieders van rond de EUR 20,- per maand met onbeperkt dataverkeer? Dan ben ik er ook weg. Misschien zoiets als direct ADSL van KPN (leuk liedje trouwens) :)
Denk je alle klachten wel gehoord te hebben, krijg je dit er weer tussendoor.

Normaal gesproken zou je blij moeten zijn met een upgrade, nee hier weer niet.

Downgrade kost in principe ALTIJD geld. Jij hebt destijds gekozen voor een bepaald abbonement en die word zonder dat jij er een cent meer voor hoeft te betalen omgezet naar een 2X ZO SNEL abbo. En jij gaat blaten dat je nu demon zo ongelooflijk klote vind dat ze je niet gratis naar het oude abbo zetten, terwijl ze daar helemaal niet verplicht toe zijn.

Als je dit akkefietje bij willekeurige andere provider had gehad, had je ook voor je downgrade moeten betalen.

Over het feit dat ze niet reageren op je brief ben ik het helemaal met je eens. Niet netjes!

Als ik e-mailtjes stuur, krijg ik snel bericht terug.... eigenlijk al sinds het begin (heb gecommuniceerd over 2x een snelheidsverhoging en 1x een outage van 1 dag) Zelfs vorige maand nog over die upgrades wanneer het af zou zijn, kreeg ik netjes de volgende dag vroeg een mailtje terug ('s middags laat verstuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:16:
[...]

Denk je alle klachten wel gehoord te hebben, krijg je dit er weer tussendoor.

Normaal gesproken zou je blij moeten zijn met een upgrade, nee hier weer niet.

Downgrade kost in principe ALTIJD geld. Jij hebt destijds gekozen voor een bepaald abbonement en die word zonder dat jij er een cent meer voor hoeft te betalen omgezet naar een 2X ZO SNEL abbo. En jij gaat blaten dat je nu demon zo ongelooflijk klote vind dat ze je niet gratis naar het oude abbo zetten, terwijl ze daar helemaal niet verplicht toe zijn.

Als je dit akkefietje bij willekeurige andere provider had gehad, had je ook voor je downgrade moeten betalen.
Sommige mensen wel, andere niet. De één heeft liever een upgrade, de ander liever de prijsverlaging. Laat Demon je dan tenminste zelf de keus geven.

Het gaat erom dat zij mij ONGEVRAAGD UPGRADEN naar een DUURDER abonnement en dat ik er EUR 50,- voor moet gaan betalen om dit alles terug te draaien. En dit terwijl zij eerst een kosteloze optie beloofden om dit terug te draaien.

Het is allemaal zo duidelijk mis in dit geval; ik begrijp niet dat er telkens weer mensen zijn die het dan nog voor Demon gaan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 28 april 2004 @ 12:10:
[...]

Er zullen altijd wel wat probleemgevallen zijn, die vallen natuurlijk op omdat die meer posten.
Zoals nu weer met betalen voor een downgrade, dat is oa bij Cistron (60euro) en xs4all (25euro) ook zo.
Gelukkig is er een optie als je van je contract af wilt, ga naar de rechter, die is onpartijdig
Volgens mij begrijp je het verhaal niet helemaal. Ik heb het hier over de door Demon beloofde prijsverlaging voor hun ongevraagde upgrades naar een duurder abonnement maar dat ze deze nu afschepen met een downgrade van 50 euro.

In tegenstelling tot Cistron, die haar bestaande abonnee's zelfs geld teruggaf, hield Demon haar bestaande klanten een half jaar lang een worst voor de neus en draait ze deze nu alweer een poot uit van 50 euro om alles terug te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej snorkelman, heb je mijn vorige berichtje wel gelezen? Doe dat even voordat je zegt dat demon verdedigd wordt. Er zijn nu eenmaal mensen die wat meer pech hebben. En dat je wordt geupdrade moet je blij mee zijn. Je wilt toch ook niet 2 keer zo veel betalen voor het zelfde abbonement. En nog iets, je abbonement wordt niet veranders, alleen de snelheid er van. Je krijgt dus meer waar voor het zelfde geld. Als jij dan minder geld wilt betalen dan is het van jou kant uit een wens en dan zal je daar in dit geval voor moeten betalen, dat is jou keuze.

Maak je niet zo dik, er zijn grotere problemen dan 50 euro! en dat heb je dan misschien wel binnen 2,5 maand terug toch? (512 nu = 20, toen 40, dus per maand 20 euro winst :D)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:41:
eej snorkelman, heb je mijn vorige berichtje wel gelezen? Doe dat even voordat je zegt dat demon verdedigd wordt. Er zijn nu eenmaal mensen die wat meer pech hebben. En dat je wordt geupdrade moet je blij mee zijn. Je wilt toch ook niet 2 keer zo veel betalen voor het zelfde abbonement. En nog iets, je abbonement wordt niet veranders, alleen de snelheid er van. Je krijgt dus meer waar voor het zelfde geld. Als jij dan minder geld wilt betalen dan is het van jou kant uit een wens en dan zal je daar in dit geval voor moeten betalen, dat is jou keuze.

Maak je niet zo dik, er zijn grotere problemen dan 50 euro! en dat heb je dan misschien wel binnen 2,5 maand terug toch? (512 nu = 20, toen 40, dus per maand 20 euro winst :D)

Cheers
Ik heb het niet over jou! Ik ben gewoon echt niet blij met een upgrade, ik wilde gewoon EUR 19,95 gaan betalen voor hetzelfde abonnement. DUS NIKS GEEN UPGRADE. Het gaat niet alleen om die 50 euro want die heb je er in tweeeneenhalve maand uit ja. Maar Demon beloofde eerst wel een GRATIS optie voor ons. En tegelijkertijd dat Demon haar klanten een snelheidsverhoging door de strot duwde, paste Cistron voor haar bestaande klanten gewoon de prijs aan. Dan kom ik op 6x20=120 + nu weer 50 is toch weer 170 euro verschil uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeps, en dat is vervelend.
Beloftes moeten inderdaad nagekomen worden. Heb je niet een schriftelijke/email bevestiging van heb gekregen waarin die gratis mogelijkheid werd aangegeven? Als dat zo is dan heb je zeker iets in handen waarmee Demon aangepakt kan worden om alsnog te doen wat ze belooft hebben en jou je geld terug te geven. Aan de andere kant, ging het jou om het geld of om de snelheid? Je betaalde eerst ook al zo veel dus is het echt een probleem dat je sneller bent gaan internetten voor het zelfde geld (gewoon om de andere kant van het plaatje te bekijken)?

Succes met "vechten". Ik hoop dat je ooit de rust hierin kan vinden en lekker genieten van de verhoogde snelheid ;)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-09 15:19
euhm.. je hebt voor hetzelfde geld gewoon meer snelheid gekregen, je bent dus helemaal niet naar een duurder abbo gegaan hoor..
Ik ben het wel met je eens dat het downgraden gewoon gratis zou moeten zijn..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ik ben naar een duurder abo gegaan.

Ik had 512/256 en dat kost al driekwart jaar EUR 19,95. Ze hebben mij ongevraagd geupgrade naar een duurder abonnement van EUR 39,-.

En hoe kan ik nou ooit rust krijgen en genieten van mijn snellere duurdere abonnement als ik gewoon 512/256 wil??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohhhhh, nu snap ik het.

dus eerst: 512/256 voor 20

toen demon actie

en dan: 1024/512 voor 40

zonder aan jou te vragen?

dan is het zelfs contractbreuk!
en heb je het recht op geld teruggave etc.

ik dacht dat het volgende was gebeurd:

jij 512/256 aangeschaft voor 40
toen demon --> 512/256 naar 1024/512 voor 40
en dan ben jij dus beter af
nu niet.

Succes, en ik zal je niet meer storen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Nou, gewoon downgraden als die functie weer werkt, dat zal zo zijn zodra bbned klaar is met upgrades/werkzaamheden.
Kost je slechts 50euro,toch 10 euro goedkoper dan cistron. en dan kan je genieten van een tragere lijn voor een lager bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:23:
Jawel, ik ben naar een duurder abo gegaan.

Ik had 512/256 en dat kost al driekwart jaar EUR 19,95. Ze hebben mij ongevraagd geupgrade naar een duurder abonnement van EUR 39,-.

En hoe kan ik nou ooit rust krijgen en genieten van mijn snellere duurdere abonnement als ik gewoon 512/256 wil??? :)
Dus als ik je goed begrijp.

Had je eerst 512/256 als abbo waar je 19.95 voor betaalde ? correct ?
Nu heb je een 1024 abbo waar je nu opeens facturen van 39 voor krijgt ? correct ?

of had je al een 512/256 abbo van 39 Euro en hiervoor facturen ontvangen ? en nu dus een 1024 abbo voor dezelfde prijs hebt ?

want als jij een 512/256 abbo had waar je al 19.95 voor betaald zou het niet eeens geupgrade moeten worden deze is namelijk dan afgesloten na 28 september j.l. maar als je dus daarvoor nog een abbo had 512/256 waarvoor je 39 euro betaalde en nu dus een volwaardig 1024 abbo hebt what's the problem dan ?

Dus nogmaals je had eerst facturen van 19.95 of 39 voor dat 512/256 abbo ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
"Okee, dan nu maar weer een negatieve post, lees en huiver...

. Per september 2003 werd hiervoor aan nieuwe klanten een nieuwe prijs berekend van EUR 19,95 in de maand. Okee, niet leuk, want ik had getekend voor een jaar voor EUR 39,- maar so be it."

aldus Snorkelman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan was het toch zo:

hij betaald 39 en krijgt nu meer voor het zelfde geld! Dus niet zeuren meer snorkelman. Het is van jou kant dat je minder wilt betalen en dus moet je daar weer voor betalen, niet meer dan logisch.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je hebt een abonnement genomen op een dienst met de prijs van 39,-.
Je hebt nu nog steeds een abonnement van 39,- die bovendien 2x zo snel is.
Je mag dus niet klagen, want de aktie van 19,95 bestond toen niet eens.

512 is 1024 geworden (feitelijk nog steeds hetzelfde produkt als dat jij toen afgesproken hebt om af te nemen.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie (en Demon uiteraard) kijken alleen naar de prijs.

Ik (en Cistron ook) kijk liever naar de dienst zelf, het abonnement. Dan zie ik in mijn contract dat ik een 512/256 abonnement heb genomen. Daarvoor zou ik na meer dan een half jaar nu eindelijk eens de normale EUR 19,95 gaan willen betalen. Nee, wat doet Demon, die geeft mij een ander abonnement, te weten 1024/512 zodat ik nog steeds EUR 39,- moet betalen.

Ik baseerde mijn keuze toch op het abonnement 512/256? Als ik een aarbei koop en die zakt na een half jaar in prijs, dan wil het nieuwe jaar heus geen peer voor dezelfde prijs van een aardbei! Ook al is ie groter!

Nu geef ik het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:32

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:00:
Jullie (en Demon uiteraard) kijken alleen naar de prijs.

Ik (en Cistron ook) kijk liever naar de dienst zelf, het abonnement. Dan zie ik in mijn contract dat ik een 512/256 abonnement heb genomen. Daarvoor zou ik na meer dan een half jaar nu eindelijk eens de normale EUR 19,95 gaan willen betalen. Nee, wat doet Demon, die geeft mij een ander abonnement, te weten 1024/512 zodat ik nog steeds EUR 39,- moet betalen.

Ik baseerde mijn keuze toch op het abonnement 512/256? Als ik een aarbei koop en die zakt na een half jaar in prijs, dan wil het nieuwe jaar heus geen peer voor dezelfde prijs van een aardbei! Ook al is ie groter!

Nu geef ik het op.
Nee, je krijgt meer aardbeien voor hetzelfde geld. Omdat je destijds een contract hebt afgesloten voor de afname van aardbeien tegen een bepaalde prijs heb je nu weinig te zeuren als je meer aardbeien krijgt. Als je vindt dat je teveel aardbeien krijgt maak je er maar jam van. Ofzo :P

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo bekijk jij het, jij hebt een contract met hen voor 39 euro en dan zou je 512/256 krijgen, dat nieuwe abbonnees dan minder hoeven te betalen voor dezelfde dienst wil niet zeggen dat jij ook ineens minder hoeft te betalen. Jouw contract veranderd niet mee ofzo. Het contract is voor de duur, snelheid en prijs die jij hebt afgesproken. Prijsverlagingen zijn altijd voor NIEUWE abbonnees. SNELHEIDSVERHOGINGEN zijn voor bestaande abbonnees om coulance te verlenen zodat jij waar krijgt voor je geld. Probeer het aub zo ook maar te kijken. Vanuit service gezien dus! Ze leveren jou meer service voor het zelfde geld terwijl ze dat niet verplicht zijn.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

waarom ligt een bepaalde centrale tijdelijk op een abonnementsstop bij demon, terwijl dat niet het geval is bij cistron bijvoorbeeld?

Had ze gebeld, krijg je een duidelijk werkensmoeie gozer aan de lijn die zat te eten ofzo: Tja, die stellen vast minder hoge eisen aan hun lijn..... (Sure :S)

(PC: 5683)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:05:
Prijsverlagingen zijn altijd voor NIEUWE abbonnees.
Dit is dus niet zo. Demon gaf juist haar bestaande klanten nadat hun jaarcontract was afgelopen de optie om gratis voor de prijsverlaging te gaan. Nu hebben zij deze optie opeens geschrapt en is er alleen de echte downgrade van EUR 50,- over.

En mijn jaarcontract was al afgelopen, en ruim voordat dat gebeurde heb ik ze ook per brief te kennen gegeven mijn 512/256 te willen behouden maar dan voor de nieuwe prijs van EUR 19,95. Maar mijn brief hebben ze gewoon in de prullenbak gegooid en ik heb nooit 1 reactie van ze gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een jurist gesproken en die zegt dat Demon mij kosteloos moet terugdraaien naar mijn 512/256 waarvoor ik ruim een jaar terug getekend heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

zandpaddo schreef op 28 april 2004 @ 14:06:
waarom ligt een bepaalde centrale tijdelijk op een abonnementsstop bij demon, terwijl dat niet het geval is bij cistron bijvoorbeeld?
Als je het topic doorgelezen had, had je het antwoord al gehad.
Cistron heeft zijn eigen NRP's (of hoe die dingen heten ;) ) staan bij BBNed.
Demon heeft dat niet en de NRP's die BBned voor hun heeft, zijn erg overbelast en totdat dat is opgelost hebben ze een ledenstop. Goede zaak vind ik. Nog beter zou zijn als Demon ook zijn eigen NRP's aanschaft natuurlijk.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Als jij reeds langer dan een jaar abonnee bent, dan lijkt het mij inderdaad niet meer dan logisch dat je kosteloos teruggezet wordt, aangezien dit zonder alle upgrades óók mogelijk was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij dan bewijs hebt van die afspraak met Demon dan kan je ze gewoon aanklagen en je geld terugvorderen. Alleen heb je wel een probleem als je het contract hebt door laten gaan. Ik heb al eerder gezegd dat als je dit op papier hebt dat je dan een grote kans maakt om je geld terug te krijgen en de 512 voor 20 euro te krijgen.

Het is dan wel belangrijk dat je veel en snel achter elkaar naar Demon communiceerd. Ik heb een soortgelijk probleem gehad met een verzekeraar en alleen als JIJ er achter aan blijft zitten dan krijg je het geld terug (hoe lullig dat ook is).

Maar denk dan ook niet te negatief over demon, ze zijn niet heel duur en de dienst bevat in vergelijking met anderen een stuk veel meer dus ja. Zet door en probeer toch je gelijk te krijgen. Misschien zijn er wel anderen die hetzelfde probleem hebben. Denk trouwens ook eens aan de test van de consumentenbond van afgelopen januari. Daar waren ze 3 maal 1! Herrinner ze daar dan ook maar aan.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Om even deze discussie te onderbreken.

Hoe is de ervaring nu het onderhoudt gepleegt is. Hebben mensen betere/stabielere verbindingen?

Ik weet dat ik zelf eigenlijk altijd pas in de avond uren een brakkere verbinding heb, maar wat positieve geluiden zouden leuk zijn 8)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:15:
Heb net een jurist gesproken en die zegt dat Demon mij kosteloos moet terugdraaien naar mijn 512/256 waarvoor ik ruim een jaar terug getekend heb...
En zeggen ze er dan ook bij dat je voor die dienst destijds ingestemd hebt met de prijs van 39,95€ ?

En als je nu zo pienter bent om een jurist erbij te halen, waarom heb je toen niet de moeite genomen om een screenshotje te maken van deze actie ?

Tja, dat zeg ik wel makkelijk, maar deze dingen kom je altijd te laat achter.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Phydomir schreef op 28 april 2004 @ 14:51:

Hoe is de ervaring nu het onderhoudt gepleegt is. Hebben mensen betere/stabielere verbindingen?

Ik weet dat ik zelf eigenlijk altijd pas in de avond uren een brakkere verbinding heb, maar wat positieve geluiden zouden leuk zijn 8)
Over anderhalf uur ongeveer ben ik thuis, dan zal ik wel laten weten of mijn downspeed weer is gestegen. Verder had ik nml geen problemen (meer).

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 28 april 2004 @ 14:51:

Vanochtend ~07.00uur

Down 6kB verbeterd
Up 10kB verbeterd
ping: niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:32

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:13:
[...]

Dit is dus niet zo. Demon gaf juist haar bestaande klanten nadat hun jaarcontract was afgelopen de optie om gratis voor de prijsverlaging te gaan. Nu hebben zij deze optie opeens geschrapt en is er alleen de echte downgrade van EUR 50,- over.

En mijn jaarcontract was al afgelopen, en ruim voordat dat gebeurde heb ik ze ook per brief te kennen gegeven mijn 512/256 te willen behouden maar dan voor de nieuwe prijs van EUR 19,95. Maar mijn brief hebben ze gewoon in de prullenbak gegooid en ik heb nooit 1 reactie van ze gekregen.
Ah, dat verandert de zaak. Na een jaarcontract zou je idd kosteloos terug moeten kunnen naar je 'oorspronkelijke' snelheid. Ik meen ook echt gelezen te hebben dat zoiets kon :?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:15:
okay dan wil je dus terug naar je eigen contract zullen ze vast niet erg vinden aangezien je ook hebt getekend voor 39 euro dus heb je alsnog dezelfde prijs alleen dan lagere snelheid. Dan ben je terug in orginele contract status zoals je advokaat zegt ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op 28 april 2004 @ 16:36:
[...]
Ah, dat verandert de zaak. Na een jaarcontract zou je idd kosteloos terug moeten kunnen naar je 'oorspronkelijke' snelheid. Ik meen ook echt gelezen te hebben dat zoiets kon :?
Precies. Dat hebben ze echt op hun site beloofd, en me telefonisch bevestigd. Een prijsverlaging noemden ze dat.

Ik ben in mijn vorige postings geloof ik niet altijd erg duidelijk geweest dat mijn jaarcontract voor 512/256 voor EUR 39,- inmiddels al lang verlopen is. Maar een optie om mijn naar 1024/512 upgegrade abonnement kosteloos terug te draaien naar 512/256 (wat ze altijd beloofd hadden online te zetten), ontbreekt nog altijd.

Zojuist heb ik dan maar uit pure wanhoop de downgrade voor EUR 50,- ingevuld...

Slechte zaak Demon! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

ik heb een tijdje terug een upgrade aangevraagd en deze slechte gedeeltelijk gekregen: ik had een 1024/512 lijn en wilde deze upgraden naar 2048/1024, alleen kreeg ik een 2048/512 lijn na de upgrade terwijl mij wel €55 in rekening gebracht werd. na wat telefoontjes (wat ben ik blij dat ik een speaker op de telefoon heb zitten) en mailtjes hebben ze €16 terug gestort en betaal ik weer €39 maar dan nu voor een 2048/512 lijn. hier heb ik natuurlijk mazzel mee en weet nog niet of ik nu weer aan de bel ga trekken daar voor die upload upgrade. op zich wil ik het wel, maar dat zal wel de nodige voeten in de aarde hebben voordat ze dat eenmaal rond hebben. in de tussentijd kan ik genieten van een redelijke stabiele verbinding via babyXL (circa 600 meter van de centrale).

jammer dat de helpdesk zo slecht te bereiken is en dat het doorvoeren van veranderingen lang duurt, maar verder bevalt het mij goed (veel beter dan chello iig)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Ping lijkt op dit moment in orde (tussen de 17 en 20, zonder uitschieters). Zou het dan toch eindelijk goed zijn :9~

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

ToriHino schreef op 28 april 2004 @ 18:31:
Ping lijkt op dit moment in orde (tussen de 17 en 20, zonder uitschieters). Zou het dan toch eindelijk goed zijn :9~
Test nou gewoon om 21 uur :P Het is niet goed denk ik, want het is hoger dan normaal bij mij.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

OMX2000

By any means necessary...

mijn down is verbeterd op een machine achter mijn linux router. En mijn up is weer 76 kB/s op speedtest. Ik ben weer happy...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

dolby schreef op 28 april 2004 @ 09:30:
[...]

Hier ook nooit problemen, loopt 24/7 prima.
Aangezien jij ook veel upload ffies een vraagje, als jij een 2048/2048 lijntje zou kunnen krijgen voor 65euro, is het jou dat waard of zeg je neuh, ik neem dan liever de 8/1 variant voor 65euro. :)
Misschien wel, vooral als bij dat 2/2 abbo de upload mijn download niet zo'n stuk omlaag zou trekken.
Zodra ik nu ook maar 1 thread upload van 40K, loopt mijn download terug van 120 naar 20K.
Dus upload ik met 3 threads (totaal 100K), gezien dat geen verschil maakt, download blijft dan 20K.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Idd.. Ik zou waarschijnlijk liever een abbot hebben met altijd 2mbit down en altijd 2 mbit up dan mijn huidige 8/1.

Anyway. Mijn verbinding is gister avond de hele avond zeer goed geweest. Geen enkel probleem met de ping. Ik houd het in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
cjdijk schreef op 29 april 2004 @ 06:24:
[...]

Misschien wel, vooral als bij dat 2/2 abbo de upload mijn download niet zo'n stuk omlaag zou trekken.
Zodra ik nu ook maar 1 thread upload van 40K, loopt mijn download terug van 120 naar 20K.
Dus upload ik met 3 threads (totaal 100K), gezien dat geen verschil maakt, download blijft dan 20K.
Klopt niet echt hoor... deze results bereik je met 2 Uploads threads en 1 download thread.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mastrab/Speed1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Chutney schreef op 29 april 2004 @ 08:02:
[...]

Klopt niet echt hoor... deze results bereik je met 2 Uploads threads en 1 download thread.
[afbeelding]
Aan jouw download te zien test je die download niet via de nieuwsgroepen dus.
Ik download(Demon) en upload(Astraweb) van de nieuwsgroepen.
Als ik wat anders erbij download via http, dan kom ik wel op 200KB.
Het ging mij erom dat het downloaden vanaf nieuwsgroepen ernorm zakt,
als ik iets upload naar de nieuwsgroepen.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
cjdijk schreef op 29 april 2004 @ 16:15:
[...]

Aan jouw download te zien test je die download niet via de nieuwsgroepen dus.
Ik download(Demon) en upload(Astraweb) van de nieuwsgroepen.
Als ik wat anders erbij download via http, dan kom ik wel op 200KB.
Het ging mij erom dat het downloaden vanaf nieuwsgroepen ernorm zakt,
als ik iets upload naar de nieuwsgroepen.
Kijk als je dat er nou bij had gezet zou de zaak heel anders ligge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom dit in mijn scherm staat als ik tracert demon.nl in tik?

C:\>tracert demon.nl

Bezig met het traceren van de route naar demon.nl [194.159.73.70]
via maximaal 30 hops:

1 * * * Time-out bij opdracht.
2 * * * Time-out bij opdracht.
3 * * * Time-out bij opdracht.
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 17 ms 17 ms 16 ms www-3.www.nl.demon.net [194.159.73.70]

De trace is voltooid.

En waarom alleen www.demon.nl laag pingt?

C:\>ping www.demon.nl

Pingen naar www.www.nl.demon.net [194.159.73.70] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 194.159.73.70: bytes=32 tijd=14 ms TTL=59

Ping-statistieken voor 194.159.73.70:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 14ms, Maximum = 14ms, Gemiddelde = 14ms

Tweakers pint zo:

C:\>ping tweakers.net

Pingen naar tweakers.net [213.239.154.35] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=113 ms TTL=248
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=112 ms TTL=248
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=112 ms TTL=248
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=113 ms TTL=248

Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 112ms, Maximum = 113ms, Gemiddelde = 112ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 12:23
ffs, ligt dit aan mij?
vanmiddag lag mn internet er al ff uit in eens, en nu :/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Tracing route to www.tweakers.net [213.239.154.35]
over a maximum of 30 hops:

1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.2
  2    17 ms    17 ms    17 ms  bbned-demon-10k-01-vrf-01.router.nl.demon.net [82.161.60.1]
  3     *        *       17 ms  tc1-core-2-ge-0-0-2-0.router.nl.demon.net [213.222.28.30]
  4    17 ms    17 ms    17 ms  nkf-border-1-ge-0-0-0-0.router.nl.demon.net [82.161.255.14]
  5   114 ms   114 ms     *     ge0-0-0.ams-ix.ams1.trueserver.nl [195.69.144.163]
  6   114 ms   115 ms     *     www.tweakers.net [213.239.154.35]
  7   115 ms   119 ms   116 ms  www.tweakers.net [213.239.154.35]

en omfg, om over een speedtest maar niet te spreken :/

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 29 2004 om 18:33:29 UTC+0200)

Download : 39.2 KByte/sec
Upload : 33.5 KByte/sec
Connection : 139.0 Conn/min
Ping test Nederland : 114.0 ms

8/1 abbo :/

[ Voor 19% gewijzigd door Thunk op 29-04-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 25-09 19:48
Thunk schreef op 29 april 2004 @ 18:29:
ffs, ligt dit aan mij?

en omfg, om over een speedtest maar niet te spreken :/

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 29 2004 om 18:33:29 UTC+0200)

Download : 39.2 KByte/sec
Upload : 33.5 KByte/sec
Connection : 139.0 Conn/min
Ping test Nederland : 114.0 ms
Hier precies het zelfde, ook lag internet er vanmiddag uit. Ping naar demon.nl <12ms, maar daarbuiten >110ms. Net nu ik vanavond een webserver moet verhuizen met honderden kleine bestanden :(

[ Voor 35% gewijzigd door waslijn op 29-04-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Thunk schreef op 29 april 2004 @ 18:29:
ffs, ligt dit aan mij?

resultaten
Ik zit op: nkf-border-1-ge-1-0-0-0.router.nl.demon.net

No problems hier op bbned (10k-01-vrf-02) 8/1 abbo. Zucht :'( Kwil dat bbned/demon eens stabiel wordt!

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:34
Nou hier vliegt de verbinding er ook weer om de haverklap uit.. ik ben het goed zat op mail wordt ook nauwelijks gereageerd.
Heb een mail gestuurd waarom er niet gereageerd wordt daarin wordt verteld dat het druk is maar NO way dat ze ook maar inhoudelijk ingaan op wat je in den beginne gemailt had :(
Eikels.. heb af en toe spijt dat ik weg ben gegaan bij Casema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:34
Nachtapotheker schreef op 29 april 2004 @ 19:33:
Nou hier vliegt de verbinding er ook weer om de haverklap uit.. ik ben het goed zat op mail wordt ook nauwelijks gereageerd.
Heb een mail gestuurd waarom er niet gereageerd wordt daarin wordt verteld dat het druk is maar NO way dat ze ook maar inhoudelijk ingaan op wat je in den beginne gemailt had :(
Eikels.. heb af en toe spijt dat ik weg ben gegaan bij Casema
Nou na een uur aan de telefoon en veel gezeik hebben ze eindelijk een storing aangemeld.. Het zou tijd worden heb inmiddels die procedure met testen van het modem direct op de aansluiting en bla bla al vaak genoeg doorlopen. Ik ben benieuwd of er wat uit gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Ik had gister-middag en nu (vroeg dus...) weer problemen dat het internet er uit valt, en zo te zien niet de enigste....

Het vreemde is ook dat het zo erg varieert. Op het moment valt de verbinding weg, maar nog geen week geleden was de ping ´s avonds 100+, wat nu weer weg is (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

idd.. tis nu al bijna twee maanden van het ene probleem in het andere.

Ping is nu perfect, alleen valt de verbinding nu weg (ook te zien op m'n zyxel, DSL lampje gaat uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Het wegvallen van sync/dsl lampje duid op een hardwarematig probleem.
Dit kan alleen voorkomen als er op 2 plaatsen een probleem is nml:
1 lokaal bij de gebruiker thuis, denk aan bekabeling,splitter,modem.
2 in de telefoon centrale,defecte kaart, bekabeling centrale naar gebruiker toe.

Als gebruiker zijnde kun je bij 1 wat dingen proberen, zoals je modem wat lager laten syncen als dat mogelijk is met je modem, firmware's proberen, met/zonder/andere splitter gebruiken, kabels checken.

Bij 2 zal de dsl provider tests gaan uitvoeren en proberen een eventuele storing te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
en dolby, als je het topic een stuk terug gelezen had zag je dat het dus niet aan de hardware ligt. In ieder geval niet aan de modem / centrale, maar waarschijnlijk gewoon weer bij de demon router.

Het werkt altijd goed, bij iedereen, en opeens heeft iedereen er tegelijk hetzelfde probleem mee.. dat lijkt me niet door de hardware komen van de centrale of de modem (want dat heb iedereen anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

nou, het is pas sinds de 27/28e. Dus het ligt niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
m33p schreef op 30 april 2004 @ 11:15:
en dolby, als je het topic een stuk terug gelezen had zag je dat het dus niet aan de hardware ligt. In ieder geval niet aan de modem / centrale, maar waarschijnlijk gewoon weer bij de demon router.

Het werkt altijd goed, bij iedereen, en opeens heeft iedereen er tegelijk hetzelfde probleem mee.. dat lijkt me niet door de hardware komen van de centrale of de modem (want dat heb iedereen anders)
Dat is fysiek onmogelijk, het wegvallen van het sync/dsl lampje heeft te maken met de verbinding in jouw telefoon centrale naar jouw dsl modem, daar heeft een Demon router niets mee te maken.
Wat zou kunnen is dat bijv bepaalde telefoon centrales zijn ge-upgrade met de nieuwe alcatel hardware en dat sommige modems hier wat problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dolby schreef op 30 april 2004 @ 11:27:
[...]

Dat is fysiek onmogelijk, het wegvallen van het sync/dsl lampje heeft te maken met de verbinding in jouw telefoon centrale naar jouw dsl modem, daar heeft een Demon router niets mee te maken.
Wat zou kunnen is dat bijv bepaalde telefoon centrales zijn ge-upgrade met de nieuwe alcatel hardware en dat sommige modems hier wat problemen mee hebben.
mijn centrale is niet geupgrade volgens die bbned pagina.

Ok, maar het is duidelijk niet iets binnen mijn huis, anders had ik dat al wel gemerkt. Is er iets wat ik hier dan aan kan doen. Of zit ik gewoon op een dag dat ik eindelijk es een keertje vrij ben met een kut verbinding?

[ Voor 18% gewijzigd door Phydomir op 30-04-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Phydomir schreef op 30 april 2004 @ 11:56:
[...]

mijn centrale is niet geupgrade volgens die bbned pagina.

Ok, maar het is duidelijk niet iets binnen mijn huis, anders had ik dat al wel gemerkt. Is er iets wat ik hier dan aan kan doen. Of zit ik gewoon op een dag dat ik eindelijk es een keertje vrij ben met een kut verbinding?
Probeer eens andere firmware modem, andere modem, andere splitter.
Indien geen verbetering zal bbned een meting laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dolby schreef op 30 april 2004 @ 12:06:
[...]

Probeer eens andere firmware modem, andere modem, andere splitter.
Hahahahaha... sorry hoor, maar ik heb disconnects terwijl het voor het onderhoud altijd prima werkte, en nu moet ik maar m'n modem gaan vervangen of firmware upgraden terwijl mijn centrale niet eens is geupgrade.

Kop op zeg, lees eens terug wat je net typte en vertel me dan of dit niet ontzettend krom is?

edit: nu vliegt er trouwens ongeveer iedere minuut uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 30-04-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Phydomir schreef op 30 april 2004 @ 12:11:
[...]

Hahahahaha... sorry hoor, maar ik heb disconnects terwijl het voor het onderhoud altijd prima werkte, en nu moet ik maar m'n modem gaan vervangen of firmware upgraden terwijl mijn centrale niet eens is geupgrade.

Kop op zeg, lees eens terug wat je net typte en vertel me dan of dit niet ontzettend krom is?

edit: nu vliegt er trouwens ongeveer iedere minuut uit.
Vraag: je linesync gaat uit?
Antwoord zie boven, misschien is er meer overspraak op je lijn gekomen, wie zal het zeggen, probeer lager te syncen, probeer andere firmware en ja, probeer eens andere modem, splitter, je zal niet de eerste zijn waarbij een defect optreed.
Je kunt wel blijven melden dat je sync telkens wegvalt, maar beter is dat je iets probeert, bij een eventuele ticket van storing bij bbned is een vermelding van hetgene je al gedaan hebt zeer handig voor de technische dienst.
Succes ermee

[ Voor 16% gewijzigd door dolby op 30-04-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
dolby schreef op 30 april 2004 @ 11:27:
[...]

Zoals hier boven ook al staat..

Hoe verklaar je dan dat zoveel mensen dat allemaal tegelijk hebben, en allemaal tegelijk probleemloze tijden en dan weer tegelijk problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
m33p schreef op 30 april 2004 @ 13:33:
[...]

Zoals hier boven ook al staat..

Hoe verklaar je dan dat zoveel mensen dat allemaal tegelijk hebben, en allemaal tegelijk probleemloze tijden en dan weer tegelijk problemen?
Is dat zo? ik zie geen meldingen in demon.nl.support bijv van groepen mensen die linesync problemen hebben.
Mocht het een structueel probleem zijn waarmee veel mensen last van hebben zou het toch vooral daar te lezen moeten zijn.
Doe daar eens een posting mbt je eigen sync probleem, er zal dan wel een feedback komen van veel mensen als die ook dat probleem hebben, misschien is er een verband te trekken.

[ Voor 15% gewijzigd door dolby op 30-04-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
Het is niet alleen nu, deze demon topics hebben niet voor niks zoveel posts hoor. Elke keer (en dat is nu 2 keer geweest) dat ik linesync problemen gehad heb, hadden een 10tal andere mensen die in deze thread posten het ook.. dat lijkt met niet ff opeens een hardware probleem.

Ik zal morgen even zoeken naar series post waar je het kunt lezen. Overigens zijn er ook grafieskjes gepost (mbv MRTG) waar het ook allemaal duidelijk op te zien viel, want jij laat het klinken alsof wij (want het zijn er in dit geval ook meerdere, alhoewel nu maar 2) uit onze nek lullen (no offence).

Ik snap ook wel dat je alleen probeert te helpen, maar het is voor jou makkelijk praten als je het probleem nie heb, tenminste zo lijkt het. Ik volg de deeltjes nu al heet wat langer en ik ben er echt zeker van dat het niet aan mijn hardware ligt.

Nogmaals, ik heb een andere modems geprobeerd, waar ik exact hetzelfde probleem mee had. Dit waren de standaard zyxel, een e-tech en een SMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Maar dit soort problemen, het wegvallen van een linesync zijn juist duidelijk qua vaststelling van het probleem, zoals eerder gezegd, kan maar aan 2 kanten liggen.
Heb je trouwens al eens met een andere splitter geprobeerd of zonder splitter?
Als het probleem niet thuis zit dan zit het in de centrale of in het koperdraadje tot je huis, bbned zal nav storingsmelding oa een meting doen en in de betreffende centrale naar de dslam kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 02:20

danplo

The Force is strong with me

Ik zit ook nog steeds net als m33p en vele andere mensen hier met het zelfde probleem.
Heb zelf een nieuwe computer dus aan mijn hardware kan het niet liggen.
En zeker niet omdat er vele andere het zelfde probleem hebben.
Hier ook gewoon om de zoveel tijd het DSL lampje uit en dan is het disconnecting.
Dan binnen 1 minuut kan je weer verder gaan.
Erg klote is dit, zeker als je van online game houd.
Ik zelf kan gewoon geen online spel meer spelen door dit probleem.
Want als je disconnect wordt je ook gelijk uit de server gegooid en kan je weer opnieuw beginnen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

De rest van de dag is het probleem trouwens anders geworden. IPV een verbinding met om de zoveel tijd een disconnect werd het geen verbinding met af en toe een minuutje.

Nu sinds een half uur weer een vaste verbinding. Misschien dat ze iemand uit de kroeg hebben weten te trekken en hier naar de centrale hebben gestuurd.

Collega van mij had er geen last van (woont hier 15km verder), maar een vriend van hem die hier in de buurt woont (Arnhem) had hetzelfde probleem als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:11

Kleintje81

Blaat

Hmmz, ik heb hier ook last van disconnects, zo'n halve minuut ongeveer, bij BabyXL.
Ook ik heb niets meer verandert aan mijn config, en heb ik het probleem nadat ze de onderhoud van 28 april hebben gepleegd.

De firmware had ik al geflashed naar GT.4, gister had ik het modem nog uit gezet en na 20 sec aan (Zyxel Prestige 650R) echter het had niet geholpen.

Morgen ga ik mijn Zyxel eens goed resetten en hopen dat het helpt.

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
hoi,

ik heb net Demon en een hoop gezeur met het aansluiten, snelheden enzo.
Ik zit via BAbyxl.....

Ik haad veel last van disconnects, maar nadat ik de maxtonelimit op 11 heb gezet, heb ik er vrijwel geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
@Phydomir

Ik had dus precies hetzelfde. Eerst was het ongeweer een week dat de linesync wegviel. Toen was het een tijd met de ping problemen, en daarna weer een paar dagen problemen met linesync, en gister bleef idd de linesync, maar was het gewoon geen data activiteit.

Nogmaals, ik ben er stellig van overtuigd dat het niet aan de hardware hier thuis ligt, maar puur weer bij die routers van BBNed / Demon.

Vaak zijn het genoeg lui die het probleem hebbem om te zien dat het probleem niet "toevallig" en lokaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Jerox schreef op 01 mei 2004 @ 02:23:
hoi,

ik heb net Demon en een hoop gezeur met het aansluiten, snelheden enzo.
Ik zit via BAbyxl.....

Ik haad veel last van disconnects, maar nadat ik de maxtonelimit op 11 heb gezet, heb ik er vrijwel geen last meer van.
Thx voor het melden, daar hebben mensen met problemen misschien wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dolby schreef op 01 mei 2004 @ 11:04:
[...]

Thx voor het melden, daar hebben mensen met problemen misschien wat aan :)
Waarom hou je toch vol dat mensen zelf dingen moeten wijzigen. Ik kan zelf gelukkig wel het een en ander testen. Maar er zijn ook genoeg leken die dat niet kunnen.

Ik heb een contract met Demon. Als ik dus een probleem heb, wat niet aan de hardware hier ligt, moet demon het maar oplossen, niet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Phydomir schreef op 01 mei 2004 @ 11:13:
[...]

Waarom hou je toch vol dat mensen zelf dingen moeten wijzigen. Ik kan zelf gelukkig wel het een en ander testen. Maar er zijn ook genoeg leken die dat niet kunnen.

Ik heb een contract met Demon. Als ik dus een probleem heb, wat niet aan de hardware hier ligt, moet demon het maar oplossen, niet ik.
Heb je het tegen mij of jerox?
Dit topic op GoT gaat over ervaringen, jerox post een oplossing voor een probleem wat hij had, dat is toch mooi?
Misschien hebben andere gebruikers daar wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zo te zien ben ik niet de enige met het probleem .

Ik zit hier om de 3 a 5 min mijn pc opnieuw op te straten omdat ik dan geen internet meer heb .

dat is btw sinds vanmiddag en als hij het doet is op speedtest alles normaal ...maybe de connectie p/m een beetje veel ?

is er geen manier om iets te resetten zonder mijn pc opnieuw te hoefen opstarten ik word er helemaal gek van .

snel bericght versturen voor ik weer weg ben |:(

hmm edit lukte niet meer maar voordat ik mijn pc ga uitzetten tot vanavond (wegens plotselinge slabewegingen van mijn kant ) wou ik nog ff kwijt dat ik een mail naar demon heb gestuurd su daar w8 ik op en ik zit in regio rotterdam voor de vergelijking .

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Crap, krijg mijn verbinding al een aantal dagen niet meer boven de 30KB/s. En dat voor een 2Mb lijn :( . Niet echt iets om vrolijk van te worden. Alles al geprobeerd, maar het wil gewoon niet sneller.

Speedtest variëert tussen de 20 en 30 KB :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 01-05-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nu weet ik het echt niet meer :'(

de server (mijn pc) slaat steeds 5 min ong na opstarten .

maar net mijn broers pc hierheen gesleept en die viel totaal niet uit heb zeker 1,5 uur geinternet zonder probs.

maybe is mijn probleem afwijkend van die van jullie ,maar ik ga morgen maar een clean install doen .

je zou bijna gaan denken aan een virus van een boze werknemer :)

ook nog een andere netwerkkaart geprobeert met nieuw macadress maar hielp ook niet

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Pewwy schreef op 01 mei 2004 @ 17:42:
Crap, krijg mijn verbinding al een aantal dagen niet meer boven de 30KB/s. En dat voor een 2Mb lijn :( . Niet echt iets om vrolijk van te worden. Alles al geprobeerd, maar het wil gewoon niet sneller.

Speedtest variëert tussen de 20 en 30 KB :'(
Installeer eens een DU-meter, dan kun je zien hoeveel je werkelijk up/download.
Misschien is het wel een leuk NetSky virus dat 10000 (spam/virus)mailtjes per dag aan het verzenden is op jouw lijn.....

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
iPodje schreef op 02 mei 2004 @ 02:18:
[...]

Installeer eens een DU-meter, dan kun je zien hoeveel je werkelijk up/download.
Misschien is het wel een leuk NetSky virus dat 10000 (spam/virus)mailtjes per dag aan het verzenden is op jouw lijn.....
Nope, is allemaal al gecontroleerd. Bovendien gaat het om een pc die goed beveiligd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik heb ook weer even een probleempje. Ik weet niet of het normaal is, maar de snr margin springt hier erg heen en weer, het downloadsignaal heeft verschillen van 6 dB.
Ik heb een 8mbit lijn, via bbned. Ik zit maar 1 km van de centrale en heb een zwak signaal. Ik train op zo'n 5,3-5,8 mbit.
Omdat ik een huisalarm heb, wordt adsl elke nacht rond 2 uur onderbroken, waardoor mijn modem (e-tech modem router v2) iedere keer opnieuw moet syncen. Ik sync nu bijvoorbeeld op 5824. Waarschijnlijk kreeg mijn modem een sterk signaal bij het intrainen. Het gevolg is dat ik nu soms een snr margin van 0,8 dB heb. Het springt in 30 seconde heen en weer van 0,8 dB tot 6 dB. Ik krijg hierdoor fouten over mijn lijn. Het resultaat ziet er zo uit 9 uur na het intrainen:
Afbeeldingslocatie: http://www.tutti-frutti.demon.nl/snr.GIF

Zou ik hierover kunnen klagen bij demon ? (over het instabiele signaal). Of is het normaal dat het erg op en neer springt ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje demon :

main: Ik heb hier sinds vanmiddag grote problemen met mijn verbinding .
>
> om de 3 a 5 minuten valt alles weg alleen een totale reset van de pc werkt
> maar het blijft doorgaan .
>
> als het die 5 minuten werkt werkt alles wel naar behoren

Geachte Klant,

Dat klinkt alsof uw computer is geinfecteerd geraakt met het Welchia of Blaster virus. Deze virussen versturen een dus danige groote hoeveelheid data over uw netwerkpoorten waardoor uw systeem instabiel wordt. Op de website van bijvoorbeeld www.symantec.com kunt u een tooltje downloaden om het virus te verwijderen. zie voor meer informatie bijv:
http://www.virusalert.nl/?show=nieuws&id=494

--
met vriendelijke groet,

uiteindelijk bleek het dus sasservirus te zijn en had ik 102 geinfecterrde bestanden dus nu ff testen of ik internet blijf houden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ben ik blij dat poort 445 niet door mijn router heenkomt (ingesteld dat zowel TCP als UDP geblockt worden voor iedereen).

More than meets the eye
system specs

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.