Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Opde chick van #7 vind ik ze niet super. Je had wat betere perspectieven kunnen gebruiken en wat... ja, meer leven... Moeilijk uit te leggen.
Je bedoelt waarschijnlijk dat er geen snelheid in zit. Alle foto's zijn met een vrij korte sluitertijd genomen waarschijnlijk waardoor alles helemaal stil staat en er geen snelheid te zien is wat je bij zoiets als een marathon juist wel moet zien.jvvv schreef op 05 april 2004 @ 23:34:
Opde chick van #7 vind ik ze niet super. Je had wat betere perspectieven kunnen gebruiken en wat... ja, meer leven... Moeilijk uit te leggen.
Maar opzich hele mooie plaatjes
Ik vind ze vooral mooi, omdat je de emotie ziet bij de lopers. Het is zwaar, zullen we maar zeggen.
Wel vind ik ze vrij statisch, maar dat is hierboven ook al beschreven. Komt ook doordat je op 1 punt stond, waardoor je weinig variatie aan kan brengen.
Maar, als ik de Marathon had gelopen, en je had me zo gefotografeerd. Dan had ik dat best leuk gevonden.
Wel vind ik ze vrij statisch, maar dat is hierboven ook al beschreven. Komt ook doordat je op 1 punt stond, waardoor je weinig variatie aan kan brengen.
Maar, als ik de Marathon had gelopen, en je had me zo gefotografeerd. Dan had ik dat best leuk gevonden.
Ik heb geprobeerd inderdaad de mensen met de leuke uitdrukkingen op hun gezicht vast te leggen.
Hier staan nog meer fotos, ook van wat publiek en visjes (aquarium perry sport in rdam)
Hier staan nog meer fotos, ook van wat publiek en visjes (aquarium perry sport in rdam)
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32