Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

A64 casebadge in NL?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens een zaak vinden waar ze AMD Athlon 64 case badges verkopen. Alleen op Ebay :| .

Afbeeldingslocatie: http://s87056765.onlinehome.us/ebay/amd/02.jpg

Zoéén dus...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Mail AMD ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan... beetje omslachtig IMO, maar als ik echt niets kan vinden doe ik dat waarschijnlijk :)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:41
Casebadges worden doorgaans niet in een winkel verkocht. Je kan een oproep doen in vraag en aanbod, of iemand met een boxed a64 een casebadge voor je heeft.

Verwijderd

als je naar sommige fabrikanten mailt, krijg je ze dan gratis? Of moet je er voor betalen? Betalen zeker? ;(

Verwijderd

Die krijg je gewoon bij je Athlon 64, iedereen die ik ken met een Athlon 64 heeft er ook een A64 casebadge bij gekregen, zoals op het plaatje van de TS.

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Die heb ik bij me AMD 64 3200+ Boxed gekregen.
Daar zitten ze altijd in voor zover ik weet.

IdieAloth

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 22:34:
Die krijg je gewoon bij je Athlon 64, iedereen die ik ken met een Athlon 64 heeft er ook een A64 casebadge bij gekregen, zoals op het plaatje van de TS.
Ik niet ;(

Verwijderd

Bij een boxed krijg je ze normaal altijd naar mijn weten. Bij een gewone versie zonder koeler weet ik het niet.

*Mijn Barton case badge plakt mooi op men case 8) *

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 22:39:
Bij een boxed krijg je ze normaal altijd naar mijn weten. Bij een gewone versie zonder koeler weet ik het niet.

*Mijn Barton case badge plakt mooi op men case 8) *
Ik heb m'n halve systeem bij 1 winkel gekocht, en daar habben ze de CPU en het RAM al op het mobo gedaan. Toen kreeg ik alleen de doos van het mobo :X

Verwijderd

dan hebben zij hem weggesmeten, of zelf gebruikt ;)

Want normaal steekt da zo in de verpakking van CPU+koeler

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 22:43:
dan hebben zij hem weggesmeten, of zelf gebruikt ;)

Want normaal steekt da zo in de verpakking van CPU+koeler
Naaiers! Ik heb trouwens nieteens een verpakking gehad van m'n CPU/koeler.

Verwijderd

dat is maar een stukkje plastiek hoor ;)

Met daarin CPU+koeler+handleiding+case badge ;)

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 22:40
Anders zoek je de jpg ff op internet, print je hem op foto papier, uitknippen, lijm eronder, plakken, klaaar..
Want het is maar zo'n stickertje, kan je ook makkelijk zelf maken lijkt mij B)

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 20:04
AMD is absoluut niet te beroerd om jou die dingen te sturen hoor, ik heb ook een heel zwikkie gekregen voor m'n athlon xp en m'n t-bird. Kreeg er nog gratis stickers voor een duron bij ook ;)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:07
Bovendien, en dat zal wel de reden zijn dat je ze niet in winkels vindt, is dat er achterop staat 'not for sale'. Zegt genoeg, lijkt me. Dus je weet wat je te doen staat, stennis schoppen in de winkel en je casebadge eisen, mits je een boxed exemplaar hebt.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

vroeger kon je de athlon en duron casebadges gratis bestellen bij AMD, dus denk dat ze er niet zo'n probleem van maken :)

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 17:23

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 22:45:
dat is maar een stukkje plastiek hoor ;)

Met daarin CPU+koeler+handleiding+case badge ;)
Ik denk dat mijn klanten raar staan te kijken als ik ze alle verpakking van alle onderdelen (die door mij in elkaar zijn gemonteerd zijn) mee geef.
Ik zorg er wel voor natuurlijk dat boekjes kabels en casebadges wel gewoon bij de rechtmatige eigenaar terechtkomen.

Maar bij mijn Intel "tray" CPU's zitten ze helaas ook niet dus zal dat bij AMD wel hetzelfde zijn.

Amd een mailtje sturen dus....... :)