Toon posts:

Msn filetransfer cache??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand ook waar msn de ontvangen bestanden cached die nog niet compleet binnen zijn bij een filetransfer?

Is wel handig om te weten, had namelijk op 0,5 mb na net zo'n 137 mb verstuurd. Tja ...:'(

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 21:16:
Weet iemand ook waar msn de ontvangen bestanden cached die nog niet compleet binnen zijn bij een filetransfer?

Is wel handig om te weten, had namelijk op 0,5 mb na net zo'n 137 mb verstuurd. Tja ...:'(
Zover ik weet niet , ik heb het ook wel eens gehad en ik kon helemaal opnieuw beginnen.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:20

w0w

Nope, daarom kun je denk ik ook beter mIrc gebruiken voor 137MB bestanden..

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

yojordi schreef op 04 april 2004 @ 21:19:
Nope, daarom kun je denk ik ook beter mIrc gebruiken voor 137MB bestanden..
Met Trillian kan je ook gewoon resumen hoor ;) <= GRATIS :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat het achteraf niet zo slim was ok...

Maar er is geen enkele manier om die file te vinden???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 21:23:
Ja dat het achteraf niet zo slim was ok...

Maar er is geen enkele manier om die file te vinden???
ff je harde schijven afzoeken naar bestanden van de laatste 5 minuten. daar moettie wel te vinden zijn imo

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Staat in je temp.
Windows\Temp
of
Documents and Settings\User\Local Settings\Temp

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 21:24:
[...]

ff je harde schijven afzoeken naar bestanden van de laatste 5 minuten. daar moettie wel te vinden zijn imo
Vinden doe je dan inderdaad wellicht wel, maar dan heb je nog de kwestie: Hoe hervat je het verhaal (ik neem aan dat de topic starter dat toch wel wilt)

Misschien toch handiger om de volgende keer een andere manier te gebruiken zoals boven vernoemd is

Eve char: Warock <TEST>

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 18:53
FF wat par2 bestanden aanmaken en die verzenden moet werken, maar eerdat je hebt uitgegoochelt hoe dat moet heb je het bestand waarschijnlijk alweer verzonden :)

Verwijderd

Topicstarter
het was een mp3 file van 170 meg groot, ach ja die doet het ook wel zonder die laatste 0,5 mb

Denk maar niet dat ik het bestand opnieuw ga versturen :P Ik was namelijk me router aan het instellen om een cd++ servertje te draaien. Tja en die was nog niet gereed. Dus ik dacht we doen het wel ff easy via msn. Tot me pa die dus fobisch voor bliksem inslagen de verkeerde stekker eruit trok. :X
Pagina: 1